Fegyvernek felől jöttem a 4-es/E60-as úton, a csomopontból annyit érzékeltem, hogy a sok kilométeres útszűkület, terelés és 40-es meg 60-as sebességkorlátozás hirtelen véget ért, mindenki repeszt és most hirtelen nem reflektorozik a szemembe egyetlen kamion sem és lehet előre menni.
Mintha elvillant volna valahol egy Szajol tábla, de addigra már az M4 jelű úton voltam és nem volt visszaút.
Végül Szolnok-kelet felé tudtam letérni a következő lehetőségnél jó pár kilométerrel később.
Ha Fegyvernek felől jössz, akkor Szajol után nem találod magad hirtelen az M4-en, mert már elhagytad a csomópontot, még 20 km-t kell menned a 4-es főúton, hogy ismét az M4 csomópontjához érjél (Abony kelet).
Budapest felé a 89-es km-től (Abony észak) fizetős már most is.
Most jövök Fegyvernek felől és a 4-es főutat próbáltam tartani, de Szolnok körül az útvezetés egy merő káosz.
Hol 4-es út, hol 32-es út, hol már M4, hol (az egyik irányban) nincs kint az M4 tábla, csak az autóút jelölés 110-es sebességmegjelöléssel (de a másik irányban meg Szajol után hirtelen az ember mégis az M4-en találja magát), közben az útszakaszok kétharmada javítás alatt áll, hol 60-as, hol 40-es korlátozással és folyamatosan jönnek szembe reflektroral a kamionok.
Az útvonal szinte tarthatatlan, legalábbis este felé.
Jól értelmezem ezt az infót, hogy az M4-nek ez a szakasza még sehol nem fizetős?
Nekem biztos nem fogod beadni, hogy a négyszeresnél is nagyobb ár indokolt. Rá kell nézni a MÁV-ra, az hogy dőlt össze. Ott is több projekt azért nem került megvalósításra, mert az ún. alkotmányos költségek a reális ár 3-4-szeresére rúgtak volna, így bele sem vágtak. Sokba kerül ám egy NER-diktatúra, most már mindenki a bőrén érzi.
Ilyet inkább egyet se. (Hadházynak vannak jó meglátásai, de most speciel lukra futott.)
A horvát oldalon épült 1 csomópont, 7 kisebb híd és 2 vadátjáró.
A magyar oldalon 3 csomópont, 7 aluljáró, 6 kisebb híd, 1 felüljáró, 1 vadátjáró, 1 vasúti híd, 2 pihenőhely, 2 tengelysúlymérő állomás, 1 mérnökségi telep és egy teljesen új, 9 km-es út Villányig.
Pont azert lehet olcsobb egy gazdagabb orszagban, mert megtehetik. Osztrak, nemet, svajci.
A horvat negyed annyi arra tudsz peldat mondani?
Ha Soros vette volna at a palyat, akkor is igy emelkedne a dij, ugyanis rendeletben van rogzitve, hogy az inflacioval emelnek.
Nem a csuti mondta, hanem az MNB elnok. A cel az, mi mas lehetne? Moldavia? Hogy ki mennyire veszi komolyan ezeket a kijelenteseket, azt egyene valogatja.
Igen, a szegényebb országban az olcsóbb matrica szokott lenni. Indokolt is lenne, ha nem négyszeres áron építenénk pályákat, mint a horvátok, és szarabb minőségben. És mi van, mióta a NER átvette a pálya koncessziót? Mint a rakéta emelkednek a díjak. Ezek a TÉNYEK. Nem az osztrákok utolérése a cél 30-ra? Nem ezt mondta csuti?