az biztos hogy ha fogy a hűtővíz akkor először az anyós oldali fűtés áll le utána a vezető oldali is
nem hiszem hogy hűtésnél is így van, de azért ellenőrizd a vízszintet
ha egyik oldalról hűt a másikon nem, akkor elmondható paraszti logikával hogy alapvetően rendben van a klima rendszer, de talán már kevés a rendszerben a klimagáz, ezt kell ellenőriztetni klimással, egyébként nem olyan nagy pénz egy újratöltés, pár 10ből megvan ami a mai világ ktg-ei közt sajnos nem nagy kaland
Van egy 2019. Ford Focus Mk4 1.5 Tdci ecoblue Pár napja arra lettem figyelmes, hogy a műszerfalon és az Lcd kijelzőn kialudtak a fények. Teljes sötétség. Nem sokat értek angolul, de a mintha panaszkodott volna valamit a front kamerára, ami az én kocsimban szerintem nincs. Bár nem tudom mi ért kamera szó alatt. Sajnos csak egy pillanatra láttam az üzenetet, de mintha az is kiírta volna, hogy vegyem le a gyújtást valami miatt. Kocsi leállít, kulcs ki, majd mikor újraindítottam a kocsit, kirakta a szervízkulcs ikont és kiírta a műszerfalon "See Manual". Ettől független minden működött. 1-2 órát álltam a kocsival, amíg elvégeztem a dolgom és mikor legközelebb indítottam a kocsit, már a szerviz kulcs lámpa is kialudt indítás után.
Meg tudná mondani valaki, hogy ez milyen típusú riasztó utastéri kezelőgombja lehet?
Egy 2005-ös Ford FocusII autóban van, az Auto-Fort gyári kereskedésben szerelték be. Szóval nem gyári riasztó, de a márkakereskedés szerelte be az autó átadása előtt.
Sajnos a riasztóról semmilyen papírt, leírást sem adtak (én vagyok az autó első tulajdonosa), eddig nem is volt rá szükség, mert tette a dolgát hibátlanul.
Most viszont megmakacsolta magát, a bal indexet rendszeresen villogtatja (kikapcsolt állapotban, sőt a gyújtás levétele után is), sőt a múlt héttől már a motorteret sem engedi nyitni.
Fura módon a motor indítható, az autó megy, csak az index villog össze-vissza.
Aki riasztószerelőt hívtam, mind azzal kezdi, hogy milyen típusú riasztó van az autóban, de fogalmam sincs, jó lenne ha valaki ráismerne a riasztóra és megmondaná, hogy milyen típus ez.
Sziasztok, 2009-es 1.6 benzines Focus kombinál van olyan problémám, hogy erőteljesebb indulásnál középről - talán inkább jobb első féltengely felől horkantásszerű kerregést hallani. Eddig csak egyesben történő, hirtelenebb megindulásnál hallani a dolgot, menet közben, akár nagy sebességnél, vagy kanyarban, bukkanónál stb nem jelentkezik a probléma. A szerelő kicserélte a váltótartót, nyomatéktámaszt, továbbra is áll a probléma. Kuplung, motortartó bak kb 1 éve lett cserélve. Én először féltengelyre, majd váltóra gondoltam, valakinek valami tippje esetleg?
Gond az, hogy sikeresen szétszakadt mind a 6-szál kábel, ami a csomagtartóhoz megy. Kimértem a kábeleket, háromban ott a +12, a negyedikben csak ha ráadom a világítást, az ötödikben kb 6V van de csak ha ráadom a kontaktot, míg a hatodik érben semmi.
Engem a zár motorjának a bekötése érdekelne, ugye oda bemegy 4-ér a hatból, ha valaki lenne szives elmagyarázni, melyik pin-hez melyik kábelt kössem...
valószínűleg téged is utolért a rég óta ismert "óracsoport hiba". A facebook csoportban nagyon sokszor kibeszélték már....lényege, hogy az óracsoportban lévő csatlakozó forrasztása hát nem sikerült valami túl jól a gyárban, ezért át kell azt forasztani (a régi anyagot általában el kell távolítani, mert nem jó minőség) ezt kb 15eFt-ért szokták vállalni.... ilyen esetben a hibakód olvasás sem szokott sikerrel járni.....ha legközelebb produkálja a hibát és a műszeregység tetejére rácsapsz egyet utána helyreáll, akkor szinte 100% hogy ez a baj..... de ez esetben minél hamarabb javítani kell, mert előbb-utóbb nem fogod tudni elindítani az autót, mert az immo is letilt....
Igen. Azóta produkált még sok furcsaságot. Egész nap a munkahelyen a parkolóban,a tűző napon. Beindítàs után azonnal több hibakód villog,sípol. Állítólag ennél a szériánál műszerfal, kilométer óra forrasztásai, elengednek. Itt tartunk.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 2011 és Ford focus 2. Dízel. Indítás után, sok figyelmeztetés jelenik meg egyszerre. Minden villog sárgán és sípol. Rövid várakozás után, újraindítás és semmi baj. Már kétszer produkálta, kommunikációs hibát írt,a naplóba. Valakinek hasonló tapasztalat?
Van egy 2008as kombi Focusom aminek a műszerfal tetején lévő tárolórekesz zárja megadta magát és pluszban ennek a beépített elemnek a sarka is eltört. Tud valaki igy kompletten eladó tárolórekesz elemet?
Sajnos sehol sem találok.
Az alkatrészen található Ford azonosító szám: 4M51-A20164
Abban kérem a segítségeteket, hogy a Ford Focus MK2 autómban eltünt a menüből a steering menüpont. A szervó működik, csak a menüben nem találom a beállításokat.
Érdeklődnék, hogy mi a vélemény és tapasztalat a Ford Focus mk 3.5 (2017) típus fejegységének cseréjével kapcsolatban. Az automultimedia.info oldalán találtam nagyon jó fejegységet, amiről több videót is néztem és tényleg passzol elvileg minden mindenhez, azonban ha valakinek van tapasztalata ilyen cseréről, megköszönném ha megosztaná velem.
ez miért problem? marmint miért várod el a 6 éves üzemidőt új akksitól amit egy használt autóba raksz bele? biztos vagyok benne a generátor meg az egész elektromos rendszer már nem tudja azt hozni mint egy 0km-s autó arról nem is beszélve ha be lett építve 1-2 elektromos fogyasztó ne adj isten vmi fasza kínai led-es izzó.
Apám az autójában (Ford Focus) 6 és fél évesen cserélt akkut. Varta Blue Dynamicra a Gyári Ford akkut. Most eltelt azóta 2 év 4 hónap és az akku elkezdett gyengülni, a töltővel való időnkénti töltés sem igazán segít.
Ennyire rosszak lennének vagy ennyit bírnak csak a Varták, vagy kifogott anno egy gyengébbet? Garancia az már nincs rajta.
Pedig én is Varta akkura akartam cseréni hamarosan a régi akkut, de most elbizonytalanodtam.
így 7 év távlatából kiderült mi lehet ez a hang? 2014-es évjáratú az általad leírt típussal megegyező Fordnál pontosan ugyan ezt tapasztalom én is, igaz már több éve.
2016 1.0 125 Le ford focus ecoboost, kb 170.000 km
a sárga lámpa hol ég hol nem, teljesen változó indításonként
a motor hidegen kicsit hangosan jár (nehezen tudom megitélni, hogy ez a normálisnál hangosabb-e, mert nem gyakorlott a fülem, picit olyan csörgös hangja van talán)
mikor már felmelegszik, akkor is lámpánál állva alapjáraton picit remegős a járás
az iridiumos gyertyák papír szerinti élettartalma még 10.00km + nál tart
kb 10-15.000-el ezelőtt cserélve lett a katalizátor előtti érzékelő
ezek után szerintetek mi lehet a baj?
1) gyertya? - mondjuk ezt a cserét val szín biztos megcsinálom, mert ártani nem árt és ha nem javul majd max visszarakom a rgit az újat meg a fiókba még 10.000km-ig
2) katalizátor mögötti másik érzékelő is megadhatta magát?
2007-es 1.4 benzines focusom van. Néhány napja menet közben kigyulladt a műszerfalon az összes visszajelző lámpa, a két mutató lement nullára, a km. számlálónál vonalak jelentek meg. Ez néhány mp-ig tartott, de a piros fogaskerék felkiáltó jellel úgy maradt. Az motor nem állt le, mintha semmi sem történt volna ment tovább. Ha újra indítom a motort eltűnik a fogaskerék, de egy idő után újra produkálja a tüneteket. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Azért rakták bele, hogy a turbóba menő olajat tisztára szűrje, de mivel túl finom szemcsés a szűrő, ezért az apróbb olajsár szemcsék fennakadnak, és eltömítik a csövet, ami miatt megszűnik a turbó kenése. A turbó kiszárad, felpörög, és leég. Ezért rájöttek, hogy kisebb probléma, ha nincs is benne. De az alap probléma, hogy nem mindenki cserél olajat időben, illetve ma már 20-25 ezres olajcsere periódust adnak meg. Én a mai napig 8 ezrenként cserélek olajat. És persze a szervizekben sincs idő arra, amire nekem otthon, hogy fél órát hagyom, hogy a használt olaj lecsöpögjön, így pont az az olajsár marad benne a motorban mindig, amit a szűrő nem szűrt ki.