Keresés

Részletes keresés

lazar Creative Commons License 2002.07.29 0 0 1797
Hat nekem is, pedig en az elobb emlitett pirosakat komalom, annyira azert nem istenek mint egyesek kepzelik....
Előzmény: Brenda_ (1785)
Real Drugs Creative Commons License 2002.07.28 0 0 1796
Konkrétan ezért jött ki RS:

RS problem related to air supply

Ralf Schumacher revealed that the reason for stopping in the pits in the closing laps of the German Grand Prix today was so the team could fill up the compressed air reservoir for the pneumatic valve system in the engine.

The German driver lost second place to team-mate Montoya because he had to come in, but might not have finished at all had the air supply run out.

In any case he said he was pleased with third after having complications with other drivers before the pneumatic complications cropped up.

‘If I look at all the problems I had today I should be happy to have finished third,’ he said. ‘A couple of things went wrong today. First Trulli held me up then I was slowed down by Villeneuve when I was approaching the pits and finally I had an additional stop to top up the pressurised air for the pneumatic valve drive of the engine.’

Juan-Pablo Montoya cemented his second place in the drivers’ standings after finishing second, a result he did not expect.

‘Of course I didn’t expect to come second; it happened thanks to the misfortune of Rubens (Barrichello when his fuel rig failed) and Ralf, but this is racing and such things happen,’ said Montoya.

‘This is my best result in seven races in spite of the fact that I was on pole for five races. The fight with Raikkonen was very entertaining. After he passed me at the start I had a few chances to overtake him, but it was too risky and I preferred waiting. Then the team told me I could make it and pumped my revs up, which gave me some additional power. I had good acceleration and Raikkonen did as well but then he made a mistake and I got past.’

BMW-Williams Technical Director Patrick Head was pleased overall with the team’s performance over the weekend.

‘Obviously we have had a much better performance today than in recent races,’ the Briton said, referring to the team’s below-par showings in Britain and France. ‘We have made a lot of progress during the last week after the French Grand Prix.

‘I would like to thank the engineers and mechanics at the race-track as well as all the people back at the factory in Grove for all of their efforts.’

Real Drugs Creative Commons License 2002.07.28 0 0 1795
Jajjjj, a pl-t nekem is át kellett élnem, mert éppen reklám volt az RTL-en.
Előzmény: Mirrmurr (1794)
Mirrmurr Creative Commons License 2002.07.28 0 0 1794
Kimi és Juan megmutatták, hogy kell tisztán és sportszerűen versenyezni, anélkül, hogy bármiféle konfliktus alakulna ki köztük. Az én legnagyobb sajnálatomra ilyen jelenetekből nagyon kevés van manapság. Persze elviseltem volna, ha Palik úr nem vinnyog hozzá, de így is nagyon szép volt. Más nem történt.

Hajrá, Kimi!

Real Drugs Creative Commons License 2002.07.28 0 0 1793
Az RTL szerint a töltő volt rossz, ami megoldást jelent, hiszen Ms és Rb töltője 2 és külön. Egyébként Ralf-nak is azért kellett bejönnie a végén, mert a töltő szarakodott és nem tidták, van-e elég nafta.

ui:Sato élete legjobbja volt ma. Yoong-ot ki akarják rúgni még a magyar előtt.

Előzmény: Professzor úr (1792)
Professzor úr Creative Commons License 2002.07.28 0 0 1792
Barrichello autójával kb. 22 másodpercig vacakoltak a boxban, majd két kör múlva sumikáét leápolták kb. 8 másodperc alatt. Nem először láttunk már ilyet. Palikék szerint ez Rubens genetikai szerencsétlenségével magyarázható.

UTÁLOM SUMÁKOT, UTÁLOM A GNÓMOT, UTÁLOM AZ AGYTRÖSZTÖT!

Brenda_ Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1791
"A "naggyában és egészében" valamint a "pokoli tempót diktál" soha nem maradhat el (minden 5. percben megemlíti)"igen, ez egyébként érdekes, a legtöbb sportriporternek vannak olyan beszólásaik, amiket soha nem mulasztanak el említeni, és ez a közvetítésüknek min. 50%-át adja...:-)
Azt is bírom, hogy eleinte még csak Palik hallgatott el, amikor a belsőkamerás felvételeket adták, és jegyezte meg, hogy "na, akkor hallgassuk a Mercedest!", mostmár Juni György is átvette eme joo szokását. :-)
Előzmény: Antireal (1787)
Brenda_ Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1790
Már én is sokszor vagyok úgy, hogy csak bekapcsolom a TV-t, de nem ülök le elé...Az a nagy bajom, hogy már nincs benne semmi érdekese, mindig Schumacher nyer, mert nincs ellenfele. Ezért is sajnálom, hogy Häkkinen nem jön vissza:-(( Mondjuk hátha jövőre a BMW...
Előzmény: hágé (1789)
hágé Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1789
ezért nem kell a magyar közvetítést nézni
sőt, én már f-1-et se nézem, motogp jobb :-)
Előzmény: Antireal (1787)
Antireal Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1788
Hát igen ez előfordulhat, de talán majd jövőre Buttonnel! Remélem majd még akár a 3. hely sorsába is beleszólhatunk!
Előzmény: GFQ VikkTORy (1786)
Antireal Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1787
A "naggyában és egészében" valamint a "pokoli tempót diktál" soha nem maradhat el (minden 5. percben megemlíti), és amikor elkezd beszélni valamiről és a képen valami mást mutatnak mindíg hangnemet és mondani valót vált, valahogy így: "A Ferrarinak nagyon jól megy ebben az idényben, de Montoya talán még -Heidfeld a képen- beleszólhat a dolgokba!" Ettől is az idegbaj kerülget!
Előzmény: Brenda_ (1785)
GFQ VikkTORy Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1786
Szerintem a magyar prezidentének is megbízhatóbb kocsija van :-/////
Előzmény: Antireal (1784)
Brenda_ Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1785
Én sem vagyok tőle elragadtatva, kicsit (nagyon) elvakultan szurkol. Attól kapok leginkább idegbajt, mikor sajátos hangon megszólal: "Na, most elmagyarázom mit látunk a képernyőn...", meg amikor azt kezdi magyarázni, hogy "Van a Ferrarik versenye, és van a Forma-1. A Forma-1-ben vezet (mondjuk) Montoya, a Ferrarik versenyében pedig M. Schumacher. Nah, olyankor lenne kedvem levenni a hangot a TV-ről...
Előzmény: Antireal (1782)
Antireal Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1784

Villeneuve for Prez!

hágé Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1783
keresd fel a Nyílt levél Palik Lacinak rovatot... :-)
Előzmény: Antireal (1782)
Antireal Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1782
Van még olyan ember rajtam kívül akinek nemtettszik, ahogyan Palik ordibál, üvölt, sikongat és POKOLIAN izgul amikor a 2 ferrári van a képernyőn?
Brenda_ Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1781
Megszakadt a kolumbiai Juan Pablo Montoya sorozata: megszakítás nélkül elért öt edzéselsősége után csak negyedik lett a Német Nagydíj időmérésén, amelyen az ötszörös világbajnok Michael Schumacher (Ferrari) volt a legjobb öccse, Ralf (BMW-Williams) és a brazil Rubens Barrichello (Ferrari) előtt.

Az első hivatalos időt Alex Yoong (Minardi, 1:21.471 p) érte el az átalakított, lerövidített hockenheimi pályán. A malajziait a japán Szato Takuma (Jordan-Honda, 1:17.572), majd a brazil Enrique Bernoldi (Arrows, 1:18.132) követte, míg a sztárok nyugodtan várakoztak a boxban.

Az elitistállók közül először a McLaren-Mercedes próbálkozott: a finn Kimi Räikkönen (1:16.182) vette át a vezetést, majd a skót David Coulthard (1:16.649) következett, de egyikük sem lehetett elégedett. Főleg azután, hogy az utóbbi hetekben gyengélkedő német Ralf Schumacher (1:15.738) simán megelőzte őket.

Montoya (BMW-Williams) remekül kezdett, de hibázott a pálya második felében, így nem tudta megelőzni csapattársát. Barrichello (1:15.411) viszont könnyedén megtette ezt, de jött az ötszörös világbajnok Michael Schumacher, s 1:15.059-cel azonnal tudatta a többiekkel, hogy egyáltalán nem elégedett meg a sikerekkel.

A német sztár öccsének második próbálkozása fantasztikusnak tűnt, sokáig "vezetett", de végül 1:15.172-vel "csak" a második helyre került. Közben a McLaren két versenyzője is javított, Coulthard (1:15.909) az 5., Räikkönen (1:15.984) 6. lett.

A Ferrari pilótái szinte egyszerre mentek ki ismét a pályára, Barrichello 1:14.861-gyel át is vette a vezetést, míg M. Schumacher hibázott. Montoya sem tudta megszorítani a brazilt, 1:15.280-nal a 4. helyre "lépett".

Tíz perccel a befejezés előtt M. Schumacher újra nagyot alakított: 1:14.628-cal visszavette a legjobb rajthelyet, Barrichello 1:14.715-tel válaszolt. De érkezett a tavalyi hockenheimi futamgyőztes R. Schumacher, s váratlanul, 1:14.570-nel az élre száguldott.

Bátyja azonban nem nyugodott bele a "vereségbe", 1:14.389-cel végleg az első helyre került.

A rajtsorrend:

1. sor:
M. Schumacher (német, Ferrari) 1:14.389 p (átlag: 221,355 km/ó)
R. Schumacher (német, BMW-Williams) 1:14.570
2. sor:
Barrichello (brazil, Ferrari) 1:14.693
Montoya (kolumbiai, BMW-Williams) 1:15.108
3. sor:
Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes) 1:15.639
Fisichella (olasz, Jordan-Honda) 1:15.690
4. sor:
Panis (francia, BAR-Honda) 1:15.861
Trulli (olasz, Renault) 1:15.885
5. sor:
Coulthard (skót, McLaren-Mercedes) 1:15.909
Heidfeld (német, Sauber-Petronas) 1:15.990
6. sor:
Villeneuve (kanadai, BAR-Honda) 1:16.070
Szato (japán, Jordan-Honda) 1:16.072
7. sor:
Button (angol, Renault) 1:16.278
Massa (brazil, Sauber-Petronas) 1:16.351
8. sor:
Frentzen (német, Arrows) 1:16.505
Irvine (ír, Jaguar) 1:16.533
9. sor:
McNish (skót, Toyota) 1:16.594
Bernoldi (brazil, Arrows) 1:16.645
10. sor:
Salo (finn, Toyota) 1:16.685
De la Rosa (spanyol, Jaguar) 1:17.077
11. sor:
Webber (ausztrál, Minardi) 1:17.996

Nem kvalifikálta magát (107 százalékos határ: 1:19.596):
Yoong (malajziai, Minardi) 1:19.775

(MTI)

Brenda_ Creative Commons License 2002.07.27 0 0 1780
Häkkinen visszavonul


Hockenheim, 2002. július 26. (MTI) - A kétszeres világbajnok Mika Häkkinen bejelentette, hogy befejezi pályafutását, s nem tér vissza a Forma-1-be.

A McLaren-Mercedes 34 éves finn klasszisa eredetileg pihenőt tervezett erre az esztendőre: visszatéréséről, illetve az ellenkezőjéről, hogy végleg befejezi, rengeteg hír kelt szárnyra az elmúlt hónapokban. Most minden tisztázódott.

:-((((((

Real Drugs Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1779
A kanyarból kijövet azért szvsz választhatott volna olyan ívet is, amellyel nem akadályozza KR pályára való viszatérését. De ezen nem fogunk összeveszni, mert én nem bírom különösebben egyik pilótát sem.
Előzmény: karesz4 (1778)
karesz4 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1778
Üdv!

Schumi az ideális íven ment a megfelelő sebességgel, éppen a kanyarban. Ha belefékez, hogy ne menjen ki a szélére, azt kockáztatja, hogy ő is kicsúszik... egyébként meg alig volt már különbség a két pilóta között, úgyhogy, ideje sem volt lassítani annyira, hogy ne érjen oda, KR mellé... szvsz...

Karesz

Előzmény: Real Drugs (1777)
Real Drugs Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1777
Ezt nem mondtam, de MS nem hagyott neki elég helyet arra, hgoy visszajöjjön. Amikor KR egyenesbe rakta az autóját, akkor MS olyan közel ment hozzá, hogy Ő ne tudjon visszajönni, emiatt KR-nek a rázókövön kívüli zöld akármin kellett gyorsítania.
Előzmény: karesz4 (1776)
karesz4 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1776
Üdv!

Nem MEGCSÚSZOTT, hanem KICSÚSZOTT!!!!
Nehogy már satufékkel kellett volnna megállni és megvárni, hogy mit alkot a pályán kívül...

Karesz

Előzmény: Real Drugs (1775)
Real Drugs Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1775
Nem konkrétan erre gondoltam, de ha valaki kilök valakit, akkor álltalában a CART-ban megvárja amíg visszajön elé. A Superbike-ban pedig ha valaki elfékezi magát egy kanyarban, azért időbüntetést kap, így meg kell várnia, amíg a kanyart szabályosan teljesítők visszaérnek elé. Ezzel zárják ki a jogosulatlan előnyszerzést. A hétvégén az történt hogy sárga zászló volt az olaj miatt, ami miatt KR megcsúszott, így szeintem a sárga hatálya éppen hogy az Ő előzését tiltotta.
Előzmény: PetDrag (1773)
karesz4 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1774
Üdv!

A Német Nagydíj mindig különösen fontos számomra, most ráadásul az ötödik világbajnoki győzelmemet ünnepelhetem együtt a szurkolóimmal - jelentette ki Michael Schumacher, aki vasárnap Magny-Cours-ban érte utol az eddigi csúcstartót, az argentin Juan Manuel Fangiót.
- Remélem, hogy a hétvégén javítok szerényebb hockenheimi mérlegemen - tette hozzá a Ferrari világsztárja, aki a német GP-t csupán egyszer, 1995-ben nyerte meg. Két évvel később még második volt, az elmúlt két alkalommal azonban nem ért célba.
Vasárnap ugyanakkor győzelem nélkül is újabb mérföldkövet léphet át, hiszen eddig 897 pontot gyűjtött, vagyis már csak egy harmadik helyezés kell neki ahhoz, hogy elérje a 900-as álomhatárt. Elsősége esetén idei kilencedik sikerénél tartana, ezzel pedig megismételné 1995-ös, 2000-es és 2001-es bravúrját.

Karesz

PetDrag Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1773
???
Hogy egy kicsúszott versenyző miatt leáll a forgalom (ti. hogy senki nem előz, hanem megáll), hadd jöjjön csak vissza, addig senki nem megy tovább? Mondasz példát?
Előzmény: Real Drugs (1743)
PetDrag Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1772
Nézd, igazad van, nagyon felhúztam magam. Te is tudhatod, hogy nem ez a stílusom (bár már jó ideje nem jártam erre...).
Az volt a baj, hogy a McL minden határon túl megy, ha Schumiról van szó... csak azért, hogy szopassák, szopni lássák. Nekik mindíg is nagy örömöt okozott, ha egy Ferrari kiesett, különösen, ha az az 1-es rajtszámú volt... Na ezt elégeltem meg ismét...

Szóval elnézést a hangnemért!
Go Schumi, go for 6th!!!
Forza Ferrari!

Előzmény: Helldog (1738)
Dunlop Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1771
Remélem, hogy az idei futam után NEM ezt látjuk győztes feliratnál: M.Schumacher(német,Ferrari)

(Egyébként nekem tök mindegy, áttértem a motorversenyekre.)

Előzmény: karesz4 (1769)
karesz4 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1770
Üdv!

Hockenheim, 2002. július 25., csütörtök (MTI) - Vasárnap kerül sor az 53. Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság tizenkettedik futamára, a Német Nagydíjra.
A hockenheimi pályán eddig 25 versenyt rendeztek, a Williams 8
győzelemmel a legsikeresebb csapat a Ferrari (6) és a McLaren (5)
előtt. A pilóták között Brazília két háromszoros világbajnokát, a
néhai Ayrton Sennát, illetve Nelson Piquet-t egyformán háromszor
intették le elsőként. Tavaly a német Ralf Schumacher (BMW-Williams) volt a legjobb.
A Hockenheimringet alaposan átalakították, 6.825 km-esről 4.489 km-esre rövidítették, így az edzésre illetve a futamra érvényes pályacsúcsot ezen a hétvégén "állítják fel" a versenyzők. Bővítették a nézőteret, a lelátón eddig 83 ezren foglalhattak helyet, idén 120 ezer érdeklődő láthatja majd a futamot. A beruházás során új sajtóközpont és szálloda is épült. Az átalakítás 2003-ban fejeződik be.
A Német Nagydíj menetrendje:
----------------------------
július 26., péntek:
szabadedzések: 11 és 13 ó
július 27., szombat:
szabadedzések: 9 és 10.15 ó
időmérő edzés: 13 ó
július 28., vasárnap:
bemelegítő edzés: 9.30 ó
Német Nagydíj: 14 ó (1 kör: 4.489 km, a versenytáv: 68 kör, 305.252
km)

KAresz

karesz4 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1769
Üdv!

Az eddigi győztesek Hockenheimben:
----------------------------------
1970. augusztus 2.: Rindt (osztrák, Lotus) 1:42:00.300 ó
1977. július 31.: Lauda (osztrák, Ferrari) 1:31:48.620
1978. július 30.: Andretti (amerikai, Lotus) 1:28:00.900
1979. július 29.: Jones (ausztrál, Williams) 1:24:48.830
1980. augusztus 10.: Laffite (francia, Ligier) 1:22:59.730
1981. augusztus 2.: Piquet (brazil, Brabham) 1:25:55.600
1982. augusztus 8.: Tambay (francia, Ferrari) 1:27:25.178
1983. augusztus 7.: Arnoux (francia, Ferrari) 1:27:10.319
1984. augusztus 5.: Prost (francia, McLaren) 1:24:43.210
1986. július 27.: Piquet (brazil, Williams) 1:22:08.263
1987. július 26.: Piquet (brazil, Williams) 1:21:25.091
1988. július 24.: Senna (brazil, McLaren) 1:32:54.188
1989. július 30.: Senna (brazil, McLaren) 1:21:43.302
1990. július 29.: Senna (brazil, McLaren) 1:20:47.164
1991. július 28.: Mansell (angol, Williams) 1:19:29.661
1992. július 26.: Mansell (angol, Williams) 1:18:22.032
1993. július 25.: Prost (francia, Williams) 1:18:40.885
1994. július 31.: Berger (osztrák, Ferrari) 1:22:37.272
1995. július 30.: M. Schumacher (német, Benetton) 1:22:56.043
1996. július 28.: Hill (angol, Williams) 1:21:43.417
1997. július 27.: Berger (osztrák, Benetton) 1:20:59.046
1998. augusztus 2.: Ha:kkinen (finn, McLaren-Mercedes) 1:20:47.984
1999. augusztus 1.: Irvine (ír, Ferrari) 1:21:58.594
2000. július 30.: Barrichello (brazil, Ferrari) 1:25:34.418
2001. július 29.: R. Schumacher (német, BMW-Williams) 1:18:17.873

Karesz

karesz4 Creative Commons License 2002.07.25 0 0 1768
Üdv!

Szeretnénk, ha Ralf Schumacher jobb eredményeket érne el, azt is mondhatom, hogy aggódunk érte. Időnként csodálatosan vezet, máskor pedig a kiváló autó ellenére szenved - mondta Frank Williams.
A szezon előtt még a Ferrari egyetlen lehetséges riválisaként számon tartott istálló világhírű vezetője szerint a kolumbiai csapattárs is szerepet játszhat a német pilóta hullámzó teljesítményében.
- Természetes, hogy Ralfon nagy a nyomás Juan Pablo Montoya egyre jobb formája miatt. Remélem, hogy ez rövid belül inkább ösztönözni fogja, s nem gátolni. Ralf azonban még hullámvölgyben van - tette hozzá a "főnök".
A már ötszörös világbajnok Michael Schumacher öccse megnyerte a március 12-i Malajziai Nagydíjat, majd két héttel később Brazíliában 3. volt. Azóta hét futamból csak egyen ért el dobogós helyezést, Monte-Carlóban. Az időmérő edzéseken sorozatban "vereséget szenved" Montoyától.
A 2 pilóta eredményei a San Marinó-i Nagydíj (04.12.) óta:
----------------------------------------------------------
Montoya R. Schumacher
Spanyol Nagydíj (04.28.)
időmérő edzés: 4. 3.
futam: 2. feladta
Osztrák Nagydíj (05.12.)
időmérő edzés: 4. 2.
futam: 3. 4.
Monacói Nagydíj (05. 26.)
időmérő edzés: 1. 4.
futam: feladta 3.
Kanadai Nagydíj (06. 09.)
időmérő edzés: 1. 4.
futam: feladta 7.
Európa Nagydíj (06. 23.)
időmérő edzés: 1. 2.
futam: feladta 4.
Brit Nagydíj (07.07.)
időmérő edzés: 1. 4.
futam: 3. 8.
Francia Nagydíj (07. 21.)
időmérő edzés: 1. 5.
futam: 4. 5.

Karesz

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!