T23 -as Celicához (2003) van valakinek viszonylag jó állapotú ablakmosó folyadék fúvókája? Az enyém elvileg úgy el van tömődve a vízkőtől hogy menthetetlen.
Tehát szerelőd nincs, fogalmad nincs, igazából kiszemelt autó sincs, de hogy akkor mi innen most majd mondjuk már meg előre, amit nem lehet, mert vagy illúziót kapsz, vagy azt hiszed le akarunk róla beszélni.
Én nem mondom, hogy ne vegyél olyat, de a helyedben előbb rűgyúrnék :D (De ha itt, meg FB-on próbálod megtalálni a tutit, ráadásul magyarul, akkor a sírásót fizesd ki előre.)
A helyzet az hogy alig látszik kopás a villán. Elvileg jó! Az érdkesség még az hogy álló helyzetben légtelenítés után sokáig jó. Néhány kilóméter megtétele után beesik a pedál. A barátom aki álltalam megbecsült szerelő(lekiismeretes) azt mondja a felső munkahenger a hibás! No de már a harmadik? Kételkedem benne én is. Fiam tapasztalatát mondom."Olyan érzés mintha beszívná a pedált." Mellékesen egy piros lámpa után zöld- és már szól is az összes kürt a mögette állóktól merthogy nem tud elindulni.
Üdv mindenkinek! Tudnátok ajánlani egy szerelőt Győrben aki végre megcsinálná fiam kuplungját? A történet már legalább egy éves. Pedál beesik és úgy marad. Felső munkahenger csere megvolt már a harmadik van benne. Alsó henger szintén cserélve lett. Komplett kuplung szerkezet csere is meftörtént. Gumicső ma teljesen új lett beépítve. Helyben még működött ahogy elhagyta a várost már hívott , hogy ugyan az a jelenség. Tanácstalanok vagyunk értetlenűl állunk a hiba jelenségnél. Természetesen nem Toyota szervízes ajánlatokat szeretnék azon oknál fogva , hogy nem vet fel bennünket a zseton. Viccesen jegyezném meg a hadsereg nem a legjobban fizető munkahely. Nagyon megköszönném a segítséget!
Gondolom alkatrész van hozzá külföldi oldalakon, attól nem tartok.
Hozzáértő szerelő található itthon? Esetleg szerelési leírás, utmutató fellelhető (legtöbb autómat magamnak javítottam, ha volt szakirodalom)?
Rozsdásodásra mennyire hajlamos? Gondolom olaszból lenne érdemes venni...
Tudom hogy 30 év körüli autónál már bármi rossz lehet (nem is mindennapos autónak szánom) de van valami ami nagyon drága gond lehet (típus specifikus) és oda kell rá figyelni?
Nem feltetlenul tudom hogy mukodik. Tegyuk fel van egy szenzor ami konstans jelet ad, de a hatarerteken belul van a jel erteke. En megnyugszom de valojaban egy szelep mukodesetol fugg a jel erteke amely szelep meg van szorulva es atenged tulajdonkeppen mindent. Igy hibas mukodes nem lesz felfedezve. Nem valoszinu persze meg sarkalatos pelda de mindenre kell gondolni. Ezert remenykedtem hatha van valami szenzor karakterisztika leiro dokumentum.
A T23 pont jo is lenne ha meg megvan hatha megtdok belole valamit.
Valakinek van barmifele dokumentuma hogy a kocsin belul a szenzorjeleknek hogy kell kineznie? Pl adott szenzornak szinuszosan valtozo jel az idealis vagy konstans erteket tart. Barmifele karakterisztika vagy idealis mukodesi grafikon?
Az 1ZZ motor a szar olajtól és vagy az olaj hiányától pimpősödik meg. A 2ZZ-s meg eleve 200ekm-re lett tervezve. Annál a fordulat nyírja a csapágyakat... meg néha az olajpumpa.
Ha jól meg van csinálva egy motor, mindegy mi hajtja a vezérműtengelyt... én a láncra szavazok.
Segítségeteket kérem a következőben: Celica 2002 192 LE váltó ma reggelre elfelejtette a lükvercet, az 1-2-5-6-ot. Csak 3-4-es van. Semmilyen előzmény nem volt, nem reccsent, nincs zörej, egyszerűen nem veszi be a fokozatokat. A sebváltókar sem marad adott pozícióban. Találtam is hasonló problémát a youtún:https://www.youtube.com/watch?v=c1JcAWoNkZk
Van tippetek mi lehet az oka?
Kivettem a váltókulissza tengelyét, amin kopások nyoma van, de nem tom ez-e az oka. Kiszereléskor jópárszor elátkoztam a Toyota mérnököket.