Keresés

Részletes keresés

tom0477 Creative Commons License 2005.05.06 0 0 221
Jogos, gondolom a Vezér úton lévő megállóra gondolsz kifele menet az Öv utca fele. Mert napközben nem lényeg, de este már 15 percezik mindkettő, és ha csak 1 lámpán múlik akkor bőven beleférne.
Előzmény: T. Ádám (220)
T. Ádám Creative Commons License 2005.05.06 0 0 220
Nem igaz hogy a 77esek vezetői nem tudják megvárni a 82es troli átszálló utasit (Tisztelet a kivételnek mert szerncsére van). Már nem egyszer volt úgyhogy a lámpán átmennek a trolik köztük nincs egyetlen egy kocsi se de a 77es elöbb ér a megállóba és amint megállna mögötte 82es ajtócsuk irány tovább (ilyenkor imádkozik az utas hogy szarja el a váltóállítást vagy ugorjon a szedő mert akkor odalehet futni és felszállni). Lehetőség lenne az átszállásra mert a megálló jó pár év óta két troli hosszú és még előrébb is tudnak állni (Amelyik vezető bevárja a 82est az előrébb áll meg) és a táblára (BKV+ nagy tábla) két M betűt is kiraktak hogy dupla megálló. És ez főleg hétvégén a bosszantó az esti órákban!!
FVV-1100 Creative Commons License 2005.05.05 0 0 219
Maximálisan meg tudlak érteni-függetlenül attól,hogy hol történt az "eset"-,panaszt írtál?
Előzmény: TEE (216)
TEE Creative Commons License 2005.05.05 0 0 218
Helyes a tipp!
Előzmény: VitézyDávid (217)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.05.05 0 0 217
104?
Előzmény: TEE (216)
TEE Creative Commons License 2005.05.05 0 0 216

Üdv a Buszosoknak!

 

A történetem nem bunkóság, de nem találtam neki más topikot.

Ma reggel egy újpesti, meghosszabbított vonal ex-végállomási buszfordulójának megállójában szépen otthagyott minket a járat, nem kanyarodott be értünk. A párommal nehéz csomagokkal, ketten vártuk a buszt a főútról jól látható megállóban. Aztán csak néztünk nagyot, ahogy a busz nem lassít, hogy beforduljon a hurokba, hanem továbbhúz. A 15 perc múlva érkező következő járat sofőrjétől érdeklődtünk, vajon miért nem jött be értünk a kolléga? A válasz az volt, hogy a sofőr helyettesít és nem ismeri kellően a vonalat... :-/

Grimbi Creative Commons License 2005.02.19 0 0 215
Mert nem lehet beérni idő előtt! Így el kell verni az időt, feltételezem.
Előzmény: lakos (195)
Eisengrau Creative Commons License 2005.02.16 0 0 214
jogos, félregépeltem a címet :)
Előzmény: eMM (213)
eMM Creative Commons License 2005.02.12 0 0 213
Nagyon jó,:)de ez csak 20 pont volt.
Előzmény: Eisengrau (211)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.12 0 0 212
Csak néha olvasok ide be, de ez K.RVA mókás! Most írás közben is ezen nevetek! :-)
Előzmény: Eisengrau (211)
Eisengrau Creative Commons License 2005.02.12 0 0 211
Tárgy: Buszvezetok 22 pontja

 

 

1.

Ha elöl kopaszodsz, növeszd a hajad a derekadig.

 

 

2.

Szürke cipohöz kizárólag fehér zoknit vegyél, mert különben nem

érvényesül

a

boka felett 10 centivel éro kék nadrág.

 

 

3.

Soha ne mondd be a következo megállót, vagy ha igen, hörögj a

mikrofonba,

 

mint Török Adám, négy korsó sör után.

 

 

4.

A megálló elott tíz méterrel érd el a legmagasabb

sebességet, hogy a

tíz

 

méteren be tudj mutatni egy hatásos fékezést. Ennek csak

akkor van

értelme,

ha legalább 80 álló utas van a buszon, különben nem vagy elég

vagány.

 

 

5.

Ha menet közben kollégákkal beszélgetsz, egyáltalán ne lassíts a

kanyarban.

 

 

6.

Minél idosebb ember fut a busz után, annál közelebb az

orrához csukd

be

az

 

ajtót. Ha kerekes szatyorral fut, még a nyitott ajtóval

elindulást is

megkockáztathatod.

 

 

7.

Miközben az utcán nézed a csajokat, lehetoleg rángasd a

kormányt és

cöcögtesd a surített levegot.

 

 

8.

A garázsjáratos táblát csak annyira feltunoen helyezd ki,

hogy az

utasok

 

többsége már csak a mosóban jöjjön rá, hogy rossz buszra szállt.

 

 

9. Az éles kanyarokat padlógázzal kell bevenni, hogy az utas

elgondolkozzon

azon, vajon van-e különség közte és a platós Ifán szállított

krumpli

között (nincs).

 

 

10. Az ajtózáródást jelzo berrego minimum 50

decibellel szóljon, és

legalább két-három percig, különben nem figyel oda senki.

 

 

11. Az ajtózáródást jelzo berrego hatásfokát különösen babakocsival felkapaszkodni próbáló kismamáknak szükséges demonstrálni.

 

 

2. Ha a buszon 6-8 skinhead gyilkol egy roma gyereklányt, fütyöréssz hangosabban, de lelkiismereti szabadságuk gyakorlásában oket ne akadályozd.

 

 

13. Ha három nyolcéves gyerek a megengedettnél hangosabban nevet vagy

fagylaltot nyalogat, állítsd meg a jármuvet, szállj le, és a

rendbontókat

fülüknél fogva dobd az úttestre.

 

14. Dezodorra ne költs, hiszen

- Nyáron: a lyukacsos atlétatrikó megfelelo szellozést

biztosít

- Télen: a középkék ing hónaljában mutatkozó tenyérnyi folt a

közvéleménykutatások szerint a szexepil-ranglistán a 3.

helyen végzett

 

15. Uzsonnát kizárólag fekete diplomatatáskában hozhatsz, amely

diplomatatáskát kötelezo a jármu ablakában elhelyezni.

 

 

16. Ha fütyörészni, énekelni vagy a közlekedésben részvevoket

szidalmazni van kedved, ezt csakis bekapcsolt mikrofonnal tedd.

 

17. Ha távolsági buszt vezetsz, nyugodtan haladj 70-nel a

belso sávban. Ha

jobbról elozni próbálnak, irányjelzés nélkül hirtelen válts

sávot,

majd gyorsan térj vissza.

 

18. Ha külföldi viszonylatban közlekedsz, elég, ha 1000

km-enként állsz

meg pihenore. A maguk alá pisilo utasok szagát

folyamatos dohányzással

elnyomhatod.

 

19. Ha egy ismerosöd utazik a buszon, nyugodtan beszélgess

vele, de ha egy

ismeretlen áll az elso ajtó elott, zavard hátra a

picsába mert zavarja a

szabad kilátást!

 

20. Ha -20 fokban a futött forgalmi irodában várod az indulás

idopontját, hagyd nyitva a busz összes ajtaját, hogy a

gyülekezo utasok

jól szarráfagyjanak.

Péter az állat Creative Commons License 2005.02.09 0 0 210
Mi a baj? Frappáns lépés volt! :-)))
Előzmény: eMM (207)
Péter az állat Creative Commons License 2005.02.09 0 0 209
Nem kérte senki, hogy ennyiért ezt a munkát végezze. Ha viszont vállalta, akkor kötelessége a jól csinálni. Ha ez  nem megy, még akkor is annyi szép munka van a világon. Fogja a kalapját és húzzon a repedtbe, és ne égesse azt, aki jól végzi a dolgát, mivel az utast az érdekli, hogy szolgáltatást kapjon a (nem kevés) pénzéért, nem pedig packázást, esetleg bunkóságot.
Előzmény: wati (205)
tom0477 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 208

Nem a továbbhaladásban akadályozta, hanem az AUTOBUSZÖBÖLBE való beállásban... ettől még nyugodtan tovább tudott menni, csak a megállóba nem tudott beállni, a kettő között azért van különbség...

Előzmény: eMM (207)
eMM Creative Commons License 2005.02.08 0 0 207
Szép történet.Csak azt nem értem,hogyha a taxitól nem tudot továbmenni a busz,mégis hogy sikerült neki,amikor bezárta a taxist? Fogta és átrepülte a Taxit?
Előzmény: rg7 (203)
kambekk Creative Commons License 2005.02.08 0 0 206
Rileksz !
Előzmény: wati (205)
wati Creative Commons License 2005.02.07 0 0 205

Olyan jó volna, ha az emberek (Ti is!) előbb saját magukkal foglalkoznának egy kicsit, utána kritizálnának másokat! Fogalmatok sincsen micsoda felelősség több ezer embert szállítani egész nap. Amekkora felelősség van a sofőrök vállán, ahozz képest nagyon karcsú amit keresnek! Sok kis fityfasz irodakukac az ő fizetésük min. tízszeresét megkeresi, nulla felelősséggel. Marha könnyű ám az utastérből fikázni a vezetőket! Oda kellene ám ülni egy kicsit, kipróbálni milyen az 1/2 3-kor kelni, 10-12 órát dolgozni, egyfolytában. Nemcsak az utasok kívánalmainak kell ám megfelelni, hanem ugyanúgy kell a közlekedés egyéb résztvevőire is vizgyázni! Mert amilyen állat módon közlekednek ma az emberek az nem semmi. Csak sajnálni tudom a primitívségéért azt, akinek az a perverzitása, hogy a BKV sofőröket jelentgeti fel. Nagyon fasza gyerek! Arc nélkül betelefonálgatni, leveleket írni, feljelenteni. Ehhez aztán kell ám bátorság! Csak arra nem gondol az ilyen baromarcú vagány, hogy egy ilyen feljelentéssel egy családtól akár 40.000,-Ft-ot is elvehet! Az iskolázottságról meg annyit, hogy a diplomák száma nem egyenesen arányos az intelligenciával! Nagyon sok elől-hátul dr.-al találkozom nap mint nap, és hát...... időnként egyik hülyébb mint a másik!

FVV-1100 Creative Commons License 2005.01.26 0 0 204
Te is kapsz tőlem jutalmat,majd jelentkezem!!!
Előzmény: rg7 (203)
rg7 Creative Commons License 2005.01.26 0 0 203

Oldjuk egy picit a hangulatot az alábbi kis történettel. Ez esetben a söfőr tőlem még jutalmat is kapna:

 

Egy reggel 103-as busszal úgy uszkve századmagammal cammogok fel a lágymányosi hídra, az autóbuszöbölben azonban egy taxi álldigált, és nem akarta beengedni a buszt. Buszsofőr nyomja a dudát, utasok idegesen pislogtak, végül kinyitotta az ajtót. Taxis barátunk közben anyázva kiszállt az autójából, majd fel a buszra, hogy most aztán jól megmondja... A buszsofőr látva ezt becsukta a vezetőfülke ajtaját, majd miután a taxis nagy hévvel felszállt a buszra becsukta a busz ajtajait is, és elindult. A taxisofőr húsz méter után már könyörgött neki (a taxi közben ott állt nyitott ajtóval a megállóban), hogy nyissa ki az ajtót, de a sofőr meg sem állt a következő megállóig (budai alsó rakpart)...

 

Forrás: http://szakemberek.machomedia.hu


FVV-1100 Creative Commons License 2005.01.25 0 0 202
Nem ismerem őket,nem is igazán kötekedésből mondtam,de,ha már többen is ezen a véleményen vagytok,biztos lehet valami a dologban...(de,ha rendszeres a kliens ilyenforma viselkedése,miért nem írtok egy csoportos panaszt a munkaadójuknak?Valszeg a béremelésnél nem ő lesz az első a sorban+ezeknél az embereknél nem lesz nehéz találni némi kivetnivalót!!!)
Előzmény: Törölt nick (201)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.01.20 0 0 200
Figyelmedbe ajánlanám az "Utazási feltételek" ide vonatkozó passzusát,miszerint:

"Tilos a járműveinken:

-...,
-...,
-enni,
-... .

(Ez persze nem azt jelenti,hogy azonnal saját hatáskörben ILYEN módon kell rendezni az észrevételeket!!!Egyik oldalról SEM!)
Előzmény: Törölt nick (196)
kambekk Creative Commons License 2005.01.18 0 0 199
Legközelebb állítsd el az ilyennek a tükrét. Azt nagggyon nem szeretik visszaállítani. Ha meg jó hideg és esős-latyakos az idő, akkor az ablaktörlőjét csapd ki. Tajtékozni fognak! (De persze meg is érdemlik.)
Előzmény: Törölt nick (196)
Tector Creative Commons License 2005.01.18 0 0 197

..."Természetesen jelentettem az ügyet a bkv-nak. Amit persze gyorsan leráztak"...

 

Mert valószínűleg a VT-Transman -nak kellett volna szólnod; tudniillik a 87 -es vonalat ez a cég üzemelteti koncesszióban.

 

Ergo a VT-Transman járművezetőinek fegyelmi kérdése nem a BKV kompetenciája.

 

T.

Előzmény: Törölt nick (196)
lakos Creative Commons License 2004.11.16 0 0 195
Én azt nem értem, hogy a piros 144-es busz vezetőjének, amikor jön befele a Rákosi úton, mi a francért kell szinte minden kereszteződésben, az összes jobbról, balról,szemből kanyarodó autót elengednie?? A busz megy főútvonalon, simán mehetne, de nem, mindenkit beenged maga elé, amikben általában ugye egy ember ül, az amúgy is viszonylag lassan haladó sorba. Néha szerintem legalább 10 percet veszít ezzel. Aztán persze, hogy mire a vasúthoz ér bekap egy pirosat. Szép dolog az udvariasság, de talán nem egy védett útvonalon haladó csuklós busszal kéne 60 emberrel a háta mögött, akik ki tudja mióta tipródnak már, és alig várják, hogy beszenvedje magát a busz az Örsig.
Lehet, hogy csak véletlenül mindig ezt az udvarias jános vezetőt fogom ki, de rendszeresen ez van, baromi bosszantó tud lenni.
kambekk Creative Commons License 2004.09.27 0 0 194

Annyi helyen panaszkodtam már, és annyira fölöslegesen, hogy ezzel a legutóbbi esettel, melyről most mégis említést teszek, már nem is akartam fárasztani magam. De mégiscsak...

 

Két hete -amikor még nem járt végig a Fogas- a Svábhegy tetejéről este 10 órától sikerült egy kerek óra alatt lejutnom a Moszkvára. Ott bravúros módon sikerült elérnem az utolsó metrót, mivel a 23 óra néhány perckor indulót értelemszerűen lekéstem. Ezzel a misztikus utolsó metróval 23 óra 20 körül értem a Deákra, ahol lóhalálában loholtam volna a kisföldalattihoz, melynél viszont addigra már csak egy elfásult diszpécser hölgyet találtam, aki kedves monotonitással közölte velem, hogy a Földalattival már csak a Vörösmarty tér felé közlekedhetek...

 

Rém logikus nemde?! Az utolsó pirosmetrót nem várja be az egyetlen közös csomópontukon a kisöldalatti. Brávó BKV-szervezés!

 

Azt már végképp nem firtattam a valósággal sprintben megrohamozott utolsó felszini 4-es autóbusz peronján, hogy vajh mi a kismókusért nem lehetett a Hősök irányába is használni az utolsó (utáni) Földalattit -amely valószínüleg aznap sem a Vörösmaty-n, hanem a Mexikóin töltötte az éjszakáját...

Előzmény: VitézyDávid (191)
VitézyDávid Creative Commons License 2004.09.27 0 0 193

Ez már csak egy okos, értelmes hozzászólás volt...

Üdv.:VD

Előzmény: FVV-1100 (192)
FVV-1100 Creative Commons License 2004.09.27 0 0 192

Ami igaz,az igaz,mi sem vagyunk jobbak a deákné cuccánál,ami a szervezést illeti...                                            ...hát...                                                        

...igazad van...!

Előzmény: Törölt nick (190)
VitézyDávid Creative Commons License 2004.09.26 0 0 191

A nagykörúton nálunk is 5-7 percenként jár este a villamos. Külvárosi járatoknál ennek nyilván semmi értelme nincsen. Az pedig, hogy New Yorkban nincs több utas este, mint Budapesten, enyhén szólva nevetséges kijelentés. Hatványozottan több utas van, több okból is (városméret, lakosságszám, a világ egyik központi városának életviteli sajátosságai, stb.). Ugyan abban egyetértünk, hogy este járhatna a metró 15 helyett 10 percenként, a többi nem alapvetően a budapesti tömegközlekedés alapproblémája. Sok téren van probléma nagyon sok mindennel, de az általad felsorolt problémák nem ezek közé tartoznak.

Üdv.:VD

Előzmény: Törölt nick (190)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.26 0 0 190

 

 

Nem azt mondom, hogy bunkónak kell lenni a vezetőkkel, mert tudom nagy felelősség naponta ezerszámra biztonságosan szállítani az embereket. De az tény, hogy a forgalomszervezés nem valami jó a BKV-nál. Helsinkiben este nyolc után is max 5 percenként jár a villamos(saját tapasztalat), nem 20 perces a követési idő, ha pedig a metrót nézzük, ezzel kapcsolatban New York-i tapasztalataim vannak, ott pédául egész éjszaka járnak a szerelvények. És nem ám 15 perc a követési idő, mint itt...., max 5 perc. És ott sem utazik annyival több ember éjszaka, mint Budapesten!Csak ott értenek ahhoz, hogyan kell jól megszervezni a tömegközlekedést!

Előzmény: FVV-1100 (189)
FVV-1100 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 189

 Kicsit kiállnék a mundérbecsületért:

 

Jómagam is vezettem a "régi jó" 13-ason,igaz,nem fő-hanem csak mellékállásban,nemcsak a hétvégén,hanem  köznap,csúcsban is.Járművezetőként az volt a tapasztalat,hogy-egyébként nem csak az ezen a vonalon utazók-aki egy vagy max. 2 megállót utazik,azt viszont rendszeresen,annak van a legnagyobb hangja,az küldi el a vezetőt a p...-ba!Személyes tapasztalat volt,hogy az előttem közlekedő jármű önhibáján kívül balesetben volt részes (ütközött);miután utolértem,udvariasan átszállítottuk a Ő utasait hozzám,majd folytattam utamat.Két megállóval ezután egy "úriember" rámtépte a fülkeajtót és hangosan rámhördült,hogy "HOL A K...VA ANYÁDBAN VOLTÁL TE PATKÁNY?",majd leköpött(nem talált el) és 2 megálló után leszállt.A többiek próbálták elmagyarázni a szűk agyának,hogy mi történt,de ez a falra hányt borsóval volt elegendő.

 

 

Ezt a rövid történetet azért írtam le,mert nem biztos,hogy a vezéreket a rossz szándék irányítja,ezen incidensek után meg meg lehet próbálni nyugodtan,kiegyensúlyozottan vezetni,isten tudja hány EMBERREL a hátuk(hátunk) mögött!!!

Jóllehet,nem vagyunk matyóhímzések,vannak rossz napjaink,de Azt hiszem,hogy egyik oldalnak sem jó ez az őserdei stílus.

Előzmény: Törölt nick (188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!