Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hatton Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125992

köszönöm a részletes szakértést.

Akkor azt mondod alapból ez a blokk nem problémás annyira?

Nem mindennapi használatra kéne,telente használnám haverokkal sielni.

Autómatát azért kérdeztem,mert külföldi oldalakon árulnak automatákat is,és ezért lett volna kérdés.

Előzmény: SaInZaTic (125991)
SaInZaTic Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125991

A leírásban már más a teljesítmény, automatáról szó nincs, ez egy manuális busz.

 

Nem meggyőző az az öreg szimplaszelep kétliter motor, de alig van megfújva, valami "komoly" ~20le-vel több, mint a szívó változat...viszont a turbó egy csomó plusz lom, olajcső, levegőcső, stb, hibalehetőség.

406ban szerették ezt a blokkot, de ott az másról szól..

 

 

 

Igaz, egy akkora doboznak minden nm-re szüksége van, de volt ennél jobb, újabb (mondjuk a 2.2 duplaszelep) benzines blokk is ezekben.

 

 

Az lehet viszont, hogy az nem 800e ft hanem másfélszer több, abból meg azért "kijön" egy-két javítás. Maga ez a blokk egy őssárkány, ennek vannak előnyei, vannak hátrányai is, ha hétvégére családinak, esetleg másodiknak kell, akkor alapos megnézéssel végül is ok, ha szállítani, buszozni, dolgozni szeretnél vele, akkor semmiképp.

 

Különben nem tűnik úgy (így képről) hogy rossz állapotban lenne ez a busz, de egy elég puruttya kavicsos-konténeres nepper árulja, és mintha újra is lenne festve(vagy csak rálakkozva?), az a két fekete kupak a ködlámpába is teljesen disszonánsnak tűnik, NAGYON meg kellene ezt nézni, mi a tényleges gépészeti-kaszni állapot és vélhető futásteljesítmény.

 

 

Előzmény: hatton (125990)
hatton Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125990
Előzmény: SaInZaTic (125989)
SaInZaTic Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125989

2.0 8v TurboPetrol1,998 cc (1.998 L; 121.9 cu in)147 PS (108 kW; 145 hp) at 5300 rpm235 N⋅m (173 lb⋅ft) at 2500 rpmXU10 J2TE

 

Ez volt a turbós 2000-es blokk 806ban tudtommal utoljára. 

De sem a 2003-as évszám (kb. 2000ig szerelték) sem a teljesítmény (179?? vs. 145le) nem stimmel.

 

Előzmény: hatton (125988)
hatton Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125988

sziasztok!

 

Sajnos nem találtam a megfelelő topikot,ezért itt kérdezném meg.

Peugeot 2,0 turbós (179LE) motorja mennyire megbízható?2003-as vagy ebben a szériában gyártott típusok.Illetve a hozzá társított autómata váltó?Ez pontosan egy 806-os peugeotba van szerelve.

Direkt kerülöm a dízeleket,de nem tudom,h egy benzin motornál a turbó tud e felesleges fejfájást csinálni.

 

Köszönöm.

sunhozé Creative Commons License 2020.04.26 0 0 125987

Szia? köszönöm a választ!

Igazad van elírtam, a hűtőrendszert nyomáspróbázták és nem kompressziómérés volt.

Pontosan ezt mondták, hogy ez normális, különösebb problémát nem találtak, de természetesen figyelni kell...

 

 

Előzmény: SaInZaTic (125984)
blackbird72 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 125986

Szia!

 

Szerintem nincs  rajta ilyen lehetőség,vagy ha van nem tudom hol......Egyik napról a másikra ment el, ez 1999 évjárat,lámpa magasság állítás van ,de más nincs.....köszi a választ mert a 206 oldalon le sem sza...tak

Előzmény: hayabusa123 (125975)
d.jocov Creative Commons License 2020.04.20 0 0 125985

Kicsi hft hiba vizfogyinál a beteg henger gyertyája szép tiszta a többihez képest.....

 

Előzmény: SaInZaTic (125984)
SaInZaTic Creative Commons License 2020.04.19 0 0 125984

Sárga hab, --->víz az olajban.

 

Hogy ezt hogyan akarja kompresszió méréssel(?) kideríteni, azt inkább ne feszegessük...

 

Nyilván mikor odavan a HF tömítés, akkor összeborul minden mindennel, víz az olajba, olajos a víz, ömlik a gőz a kipufogóból, buborékol a  kiegyenlítő, de a kartergázból lecsapódott víz és olajpára miatt egy kis trutyi a kartergázcsőben, az a legtöbb motornál simán normális.

 

Még amelyik buborékol, és belefúj a vízbe, ott sem mérhető ki a kompresszió vesztés, mert az nem a pár pár bar sűrítési végnyomáson, hanem a többszáz  bar égési végnyomáson fújja át a tömítést. Amelyik motor (fej vagy tömítés) annyira odavan, hogy már kompresszió is alig van egy hengerben, ott számos komoly tünet van, pl három hengerezés, ömlő minden mindenhova, +egyebek.

 

Max annyi értelme van ennek a "mérésnek" a gyertyákat kiszedve néha tippelhető, ha kicsit fejes már a motor, a gyertyán rajta maradnak a nyomai, ha egyébként jó állapotú, csak eszi a vizet egy kicsit valamelyik henger. 

Előzmény: sunhozé (125981)
viko307 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 125983

Köszönöm

Előzmény: FeZ_ (125980)
sunhozé Creative Commons License 2020.04.16 0 0 125982

2004-es 1.4 benzin KFU motor ,150.000 Km...

Előzmény: sunhozé (125981)
sunhozé Creative Commons License 2020.04.16 0 0 125981

Sziasztok!

 

Az utastér ventilátor kiszedése közben a szőnyeg nedvességére lettem figyelmes. Utána olvastam és fűtő radiátor bejövő vízcsőnél találtam csöpögést, nem volt alul és felül rögzítő csavar csak középen. Ellenőriztem a kiegyenlítő tartályt, de nem láttam benn folyadékot. Csavarral összehúztam, feltöltöttem kb. 8-9 dl vízzel. A légtelenítéshez le kellett venni a levegő szűrő házat és hozzá a karter csövet, amibe viszont sárga habot találtam. Az olaj beöntő sapka peremén is van egy kevés ebből sárga habszerű anyagból. Ma mentem vele 30 km-t, teszteltem a fűtést, eddig nem csöpög és víz most nem fogyott belőle. Hétfőn megyek egy szervízbe kompresszió mérésre, ott előzetesen azt mondták, hogy mivel naponta kevés kilométert használom 3-5 km, be se tud melegedni, így lehet, hogy pára kicsapódás okozza, de mérés után tudnak bármi konkrétat mondani. Gondolom simán lehet hengerfej tömítés vagy még rosszabb, igaz? Mit nézessek meg, mire kell odafigyelni? Szerintetek mi válthatta ki a hab képződését?

 

Köszönöm!

FeZ_ Creative Commons License 2020.04.16 0 0 125980

1109AN

Előzmény: viko307 (125979)
viko307 Creative Commons License 2020.04.15 0 0 125979

Sziasztok

Segítségeteket kérném. Nem tudok valamiért bejelentkezni a peugeot service box honlapra hogy megnézzem egy 206 os adatait amit nem rég vettem és olajat és szűrőket szeretnék cserélni. De 2 méretű olajszűrő betét létezik hozzá azt mondják a boltban . Szétszerelés előt meg szeretném tudni hogy mejiket vegyem. Ezért kellene a gyári számja a szűrőnek ami a honlapon van. Valakinek közületek van e valami infója?

Az alvázszám VF32EHFXF43277906

PEUGEOT 206 1.1 Benzin 44 kw 2003 év

 

Köszönöm segítségeteket

Bodacsek Creative Commons License 2020.04.15 0 0 125978

Sziasztok! 

 

Van egy 2003-as 307 2.0  HDI 90le break. Van egy hiba. Ami nem mindig áll fenn de általában igen. Ha gázpedállal gyorsítok nincs meg a max teljesítmény. Viszont tempomattal sokkal jobban megy. Néha olyan érzés mintha a gázpedál egy bizonyos állásánál hiába nyomom lejjebb nem adna több gázt egy bizonyos szintnél. Tempomattal viszont mindig ugyanolyan jól megy. Diagnosztika nem dob hibát. Tudnátok segíteni mi lehet a gond? Volt már ilyen valakinek? 

tester00 Creative Commons License 2020.04.13 0 0 125977

Nagyon szépen köszönöm!!!

Előzmény: Zolysys (125976)
Zolysys Creative Commons License 2020.04.12 0 0 125976

8401T7 TALPAK 19 420,31 HUF  
peugeot szervizben

Előzmény: tester00 (125973)
hayabusa123 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 125975

Van rajta műszerfal világítás erösség szabályzó?Azt nézd meg.

Előzmény: blackbird72 (125974)
blackbird72 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 125974

Sziasztok!

Az auto Peugeot 206 benzin 1999, motor 10FS7R

Nemrég szereztem olcson,jo állapotban szaladgálósnak....Elég sok elektronikai problémája volt , amit lassan leküzdöttem, megy semmi gond vele,azonban van 2 kicsit bosszantó hibája:

Az egyik nincs műszerfal háttérvilágítás,pedig a műszerfalat szétszedtem és minden izzót egytől egyik kicseréltem.....

A másik: néha a sebességmérő nem mutat semmit,vagy 30km/h nál nem jön lentebb......ez 3-4 gyújtáselvétel-ujraindítás során rendbe jön és napokig nem csinálja.....Engem a műszerfal világítás zavar de nagyon....Ötlet valakinek?

Köszi

tester00 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 125973

Szia Fehér kellene.

Előzmény: Zolysys (125970)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2020.04.12 0 0 125972

Nos hát több féle módon,pl steklámpának a gép alatt, próbalámpának, világításnak akkuról a sufniban,szivargyújtóról éjszakai világításnak pl horgászatnál....... stb,stb.A kereskedők...... nem szeretik a papír munkát.Tisztelet a kivételnek és szó nélkül cserélik a cuccot. :D:D:D Ez nem csak az izzóra.....

A napokban jártam így egy nyomcsapággyal 17 E volt a kpl szettben a nagyhoz.Szétnyomta a kpl villa -((

Na ennek aztán vannak következményei egy 400 kg -os váltóval.......,szívás,munka,idő, nem kis mani a kiesés.

Nos a gariról még annyit,hogy kaptam másikat majdnem ajándékba,csakhogy ami közben volt az a méreg.

Előzmény: _Haszi_ (125963)
sunhozé Creative Commons License 2020.04.11 0 0 125971

Sikerült kiszedni, az óra járásával ellnetétesen kellet nagyon erősen elcsavarni...

Előzmény: sunhozé (125968)
Zolysys Creative Commons License 2020.04.11 0 0 125970

A fehér tappancs vagy a fekete?

Előzmény: tester00 (125969)
tester00 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 125969

Sziasztok van 307-es sw kombi 2000 benzin 2005-ös az lenne a kérdésem ,hogy a panoráma rolóhoz hol tudnék alkatrészt venni eltörtek a műanyagok amik a sinben csúsznak.

sunhozé Creative Commons License 2020.04.10 0 0 125968

Köszönöm a leírást megtaláltam club honlapján és nekiálltam az utcán a ventilátor kiszerelésnek s majd jövő héten veszek egy újat.  Nem lenne gond, csak nekem sehogysem akar kimozdulni a helyéről a ventilátor, mi tarja a helyén? Megnéztem több videót, mindenhol csak fogják és kiveszik..., én nekifeszültem és megmoccantani sem tudom. Se fület nem tudtam kitapogatni se csavart nem látok, tudnátok segíteni, hogy jön ki a helyéről?

 

Köszönöm szépen!

Matrix2006 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 125967

A rádióhoz nincs kód az alvázszám van beleírva, csak rádió csere esetén fog csipogni.

Előzmény: sunhozé (125966)
sunhozé Creative Commons License 2020.04.07 0 0 125966

Köszönöm a tippet! Elhúzodik a dolog, mert rövid távokat megyek az autóval és nem használom sokat.

Elmentem klímáshoz tavaly nyáron és feltöltötték, mert hiányzott egy kicsi gáz. Viszont a feltöltés nem oldotta meg a problémát nyáron meg volt a hiba, de szeptember után nem jelentkezett és csak másfél hete a meleg beköszöntével jött elő megint. Viszont most már 20 pár foknál is csinálta és nem csak a bekapcsolt klímánál, hanem szimplán a normál ventilálásnál is. Télen nagyon hidegben, amikor bekapcsoltam pár percig elég zajos volt a ventilátor, úgyhogy szerintem nem árt kicserélni. Nézegettem az itthon beszerezhető ventilátorokat a Bárdinál a Hq ventilátorról van tapasztalat? A külföld, most nem tudom mennyire problémás...

 

https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/PEUGEOT/307/2004/1_4/B/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/utaster-ventilator-es-alkatreszei/utaster-ventilator?sid=74926690

 

Esetleg olcsobb beszerzésre tudtok tippet adni?

Láttam a videót, hogy le kell bontani a a kormány alatti kapcsoló táblát, gondolom le kell venni a akku sarut is, vissza rakásnál pl. a rádió kér kódot?

Az utcán nagyon nem akarok neki állni, ha esetleg lenne olyan a fórumon, aki szerelőként Budapesten bevállalná a cserét, akkor nyugodtan küldjön privátot, megbeszéljük.

Köszönöm előre a válaszokat.

Előzmény: Zoltoid (125315)
_Haszi_ Creative Commons License 2020.04.05 0 0 125965

A Lumenet azért egy komolyabb cég. :)

Előzmény: d.jocov (125964)
d.jocov Creative Commons License 2020.04.05 0 0 125964

Pl. vigyél papírt, mert biztos túlfesz van a generátoron....

válasz ez legyen: ok ha jó önök fizetik azt is...

a kereskedőktöl minden kitelik, tisztelet a kivételnek

 

Előzmény: _Haszi_ (125963)
_Haszi_ Creative Commons License 2020.04.05 0 0 125963

Hogy lehet egy izzóz nem rendeltetésnek megfelelően használni? :-O : D

Előzmény: hegizoli 307 SW (125962)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!