Valahányszor nextre (ok-ra) kell kattintani, épp kérdez valamit. Hogy hova akarod telepíteni (c:/program files/3do/heroes of MM IV), meg hogy kell/akarod-e frissíteni a diretxet, kell-e desktop icon és hogy akarod-e az update-t. mindegyik opción lehet változtatni (igen/nem/nem tudom). kattints ki mindent, ami nem kell feltétlenül a játék futásához.
Vagy, és ez szerintem a jobb megoldás: telepíts win2kt. :) Sokkal jobban/gyorsabban/stabilabban fut, mint xp-n.
Szvsz jól nézd meg, mire kattintasz okét meg nextet.
Ez a cooper-dolog mi?
Na mindegy, hátha tényleg így van.
Szóval, telepítés során felkínálja a lehetőséget a GameUpdate-re (v valami ilyesmire), azt szerintem nem kéne. És így tovább.
Kéne segitség: Mióta feltelepítettem a windowsXP-t nem tudom felinstallálni se a Heroes3-at, sem a Heroes4-et.
-Beteszem a CD-t a meghajtóba
-Kijön a telepítős ablak, rámegyek hogy INSTALL/ Telepít
-Bejön még 1-2 ablak ahol next-re vagy ok-ra kattintok
-Erre ezt írja ki: http://cooper.atw.hu/1.JPG , majd ha a "click here"-ra rámegyek akkor pedig ezt http://cooper.atw.hu/2.JPG
Valaki segitsen nagyon fontos lenne, mert igy nagyon unatkozom ;//
Ide is válaszolhattok, de ha megtennéd akkor emailban is írhatsz erre a cimre: cooper18&freemail.hu
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem, nevezetesen: hol lehet letölteni a h4 magyarítását? Tudom, hogy van full magyar verzió, de a húgomnak az angol van meg, és neki megfelel, ha letölti valahonnan a magyarítást. Ha valakinek van türelme hozzám megköszönném.
Ha valakinek megvan még a PC-GURU 2001/03-as száma (CD-melléklettel), vagy a Heroes III. eredeti gyári kiadása, írjon e-mailt, mert MEGVÁSÁROLNÁM! Csak eredeti CD-k érdekelnek.
Heroes V jövő májusban lesz, talán és esetleg. Az UbiSoft átvette a fejlesztést, az elején plöntyögtek is némi infót, viszont már hónapok óta síri csend van. A Celestial Heavens-en néhány rajongó komplatt szörnyrendzsert dolgozott ki, meg varázslóiskolákat meg mindent, szvzs érdemes elolvasni, hátha olyan lesz, ha lesz a H5.
Multipályákat szintén onnét lehet letölteni.
Random generátor nem hiszem, h lenne; talán az Equlibris kiterjesztéssel.
Tényleg nincs benne random generátor? Én msot vettem elő, felpeccseltem, de azt hittem béna vagyok. Asszonnyal játszanánk, de az a kevés pálya ami defaultban van az szánalmasan szar.. :(((
Honnan tudok kifejezetten multi pályákat letölteni? 5let?
Kipróbáltam, mendegéltem, véletlenül egy kockás zászlóhoz is elmentem - ami persze normál esetben csak +1 lépés -, s a rohadt fal ledőlt. S persze kiírta, hogy milyen okosan egy dombtetőre vittem fel a katapultot. Majdnem széttörtem a billentyűzetet. Na, mindegy, folytathatom...
Még egyszer köszi!
??? Miféle irányításukra? A Catapult olyan, mint a Cyclops, csak laposabb meg mechanikus meg Life.
Még mindig nem emlékszem erre a részre.
De ha mondjuk odamész a Nagy Fal bejáratához, és ott sétálgatsz egy darabig, bele fogsz ütközni egy láthatatlan scriptbe, ami felrobbantja a fal egy részét.
(a "bejárat" alatt a falnak azt a részét értem, ahol valszeg kiírta a feladatot. szintén scripttel. valami olyasmi lehetett, h "ej, bárcsak lenne két jó Catapultom, jól le tudnám rombolni ezt a falat". na ott járkálj.)
A barbár harmadik pályáján a Nagy Falon keresztül kell törni, ehhez el kell foglalni három favágó kunyhót, akkor kapsz két katapultot (bár szerintem inkább faltörő kos a kinézetük), ezekkel kell lerombolni a falat, s mögöttük elfoglalni a három várost. A katapultok megvannak, csak nem emlékszem az irányításukra.
Ha ez bármit is segít, én is csak nézek és nézek. :)
Ippeg egy campaignt tesztelek, szóval most nemtom végigjátszani a barbarian pályákat. Ha esetleg valami pontosabb meghatározást adnál, talán felködlene valami. Kezdjük ott, h miféle Nagy Fal?
Segítséget kérek!
Elővettem hosszú idő után a Winds of War-t, de sajnos elfelejtettem, hogyan lehet a Barbár küldetésben a katapultot használni a Nagy Falnál. Most itt állok, csak nézek, csak nézek...
Ha valaki tud, segítsen.
Kinek van valami infoja arról, hogy MIKOR LESZ MÁR VÉGRE RANDOM MAP a Heroes IV-hez? Ezt várom már évek óta, de még semmi jót nem hallottam ez ügyben....a Heroes 3-nak az egyik nagy durranása pont ez a random map generátor volt, és a 4. esetében úgy tűnik, nem foglalkoznak vele.....elszomorító.
Miután már minden lehetséges pályát végigjátszottam (igaz is: a Celestial Heavens oldalon található Science Of Darkness campaignt csak ajánlani tudom mindenkinek; főleg mert én voltam az egyik tesztelő :), jobb híján visszatértem a Heroes 3-hoz (abból csak az első kiegig jutottam el ti.). Megjegyzem, nem bántam meg.
De ha már úgyis azzal játszom, bekukkantottam a CH-re, és találtam pár jó dolgot. Ez az egyik.
Anno ugy találtam ilyen cracket, hogy nocd patch-et kerestem, és az egyik oldalon találtam is ilyet. Sajna a 2. kieg nincs meg, igy ezt a patc-et se kerestem hozzá.
A névvel együtt már elég áttekinthetetlen lett volna a lista...:-(
A Scouting/Tactics viszonylatában a NWC programozóit kellene megkérdezned...:-)) ugyanis ezt a bónuszt ők találták ki, én csak megkétszereztem az erejét, hogy érjen is valamit. De különben szvsz ez még a magyarázható bónuszok közé tartozik: a Scouting valahol a kémlelés, tájékozódás, a mozgáskoordináció és a látás skillje, a Tactics pedig a csapat képességeit erősíti. Számomra teljesen elfogadható tehát a hozzárendelt bónusz, csak az erőtlensége zavart.
Egyébként összességében az vezérelt, hogy a jelenleg használhatatlan bónuszokat értékesre cseréljem, kissé összehúzzam a bónuszok jelenleg iszonyú skálán mozgó használhatóságát (pl. Demonologist kontra Beastmaster), értelmet adjak a jelenleg szinte kihasználatlan Nobility-s kombinációknak, és erősítsem a ritkán összeszedhető képzettségek (Dark Priest, Wizard) értékét. A Combat-os kombinációkhoz csak akkor nyúltam, ha nagyon muszáj volt (mert pl. igen gyengusok voltak).
en sajna nem
magyar nyelvu jatekok gondolata is valahogy furcsanak tunik (imperium galactikat majd azert egyszer megnezem :), ugyhogy emiatt infom sincs ilyen dolgokrol
Készítettem egy elképzelést arról, hogy miképp is kéne kinézniük azoknak a jelenleg teljesen használhatatlan és/vagy illogikus speciális képességeknek, amiket a hősök új kasztba lépéskor kapnak.
Igyekeztem a ritkább kasztokat értékessé tenni, és olyan képességeket megadni, amiket a hős esetleg használni is tud a játék során - zömmel eltérően a jelenlegi gyakorlattól. Egyedül a Demonologist-hoz nem nyúltam - mindenki sejtheti, miért.
Alább közlöm a listát, végigmenve az összes kombináción. Aki esetleg H4 mod írásán töri a fejét, annak 20 ezer Ft-os prémiumot hirdetek meg, ha megvalósítja installálható formában a lentieket! :-)
Tehát:
Scouting
/Combat:
+20 ranged attack
/Tactics:
+20% Melee & Ranged Attack minden egységnek
/Nobility:
Minden csappattag 50% Stunning képességet kap
/Order:
+2 Scouting Radius és +20% pathfinding effect a hõsnek
/Life:
+25% Melee & Ranged Defense és 25% magic resistance a hõsnek
/Nature:
Hõsünk csapatának mindig maximumon van a Luck
/Chaos:
+30% minden tûzalapú varázslatra
/Death:
Hõsünk és csapata amerre megy, újra letakarja a térképet az ellenfeleknek
Combat
/Scouting:
+20 Ranged Attack
/Tactics:
Might lényeknek csatában korlátlan mozgáspont, negate berserking
/Nobility:
Hõsünk kap +20 Melee Attack-ot
/Order:
Hõsünk megkapja az öregítés és slow képességet, melee és ranged attackra is
/Life:
Hõsünk Death Ward-ot kap, Death ellenfelek ellen dupla damage
/Nature:
Hõsünk Order Ward-ot kap, Order ellenfelek ellen dupla damage
/Chaos:
A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások nem sebzik.
/Death:
Hõsünk Life Ward-ot kap, Life ellenfelek ellen dupla damage
Tactics
/Scouting:
+20% Melee & Ranged Attack minden egységnek
/Combat:
Might lényeknek csatában korlátlan mozgáspont, negate berserking
/Nobility:
+20% Melee & Ranged Defense minden egységnek
/Order:
Order lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Life:
Life lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Nature:
Nature lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Chaos:
Chaos lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Death:
Death lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Scouting:
+2 Scouting Radius és +20% pathfinding effect a hõsnek
/Combat:
Hõsünk megkapja az öregítés és slow képességet, melee és ranged attackra is
/Tactics:
Order lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Nobility:
+20% Charm skill
/Life:
Hõsünk és csapata Death és Chaos Wardot kap
/Nature:
Illusion és a Summoning varázslatok +30 % erõsebbek
/Chaos:
Korlátlan varázslási lehetőség, minden spell 0 SP
/Death:
Hősnek +50% Melee és Ranged Defense
Life
/Scouting:
+25% Melee & Ranged Defense és 25% magic resistance a hõsnek
/Combat:
Hõsünk Death Ward-ot kap, Death ellenfelek ellen dupla damage
/Tactics:
Life lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Nobility:
+10% Resurrection Skill
/Order:
Hõsünk és csapata Death és Chaos Wardot kap
/Nature:
Minden summoning varázslatra +50% csatában
/Chaos:
Hõsünk és csapata Death és Order Wardot kap
/Death:
Minden Life és Death lénynek állandó Vampiric Touch effect
Nature
/Scouting:
Hõsünk csapatának mindig maximumon van a Luck
/Combat:
Hõsünk Order Ward-ot kap, Order ellenfelek ellen dupla damage
/Tactics:
Nature lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Nobility:
+10% Summoning Skill
/Order:
Illusion és a Summoning varázslatok +30 % erõsebbek.
/Life:
Minden summoning varázslatra +50% csatában
/Chaos:
Summoning skill-től függően hetente/naponta Fire Elemental-okat idéz
/Death:
Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik
Chaos
/Scouting:
+30% minden tûzalapú varázslatra
/Combat:
A hõs immunis lesz a tûzvarázslatokra. A tûz alapú támadások nem sebzik.
/Tactics:
Chaos lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Nobility:
+10% Sorcery Skill
/Order:
Korlátlan varázslási lehetőség, minden spell 0 SP
/Life:
Hõsünk és csapata Death és Order Wardot kap
/Nature:
Summoning skill-től függően hetente/naponta Fire Elemental-okat idéz
/Death:
Minden csapattagnak állandó Fire Shield
Death
/Scouting:
Hõsünk és csapata amerre megy, újra letakarja a térképet az ellenfeleknek.
/Combat:
Hõsünk Life Ward-ot kap, Life ellenfelek ellen dupla damage.
/Tactics:
Death lényeknek csatában korlátlan mozgáspont
/Nobility:
+10% Necromancy Skill
/Order:
Hősnek +50% Melee és Ranged Defense
/Life:
Minden Life és Death lénynek állandó Vampiric Touch effect
/Nature:
Summon Imp,-Cerberi,-Venom Spawn,-Ice Deamon and -Devil varázslat +50Xp-vel idézõdik
/Chaos:
Minden csapattagnak állandó Fire Shield
3 Magic Skill (Archmage):
Minden varázslat +50% erõsséggel jön létre.