Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GanXstaZolee Creative Commons License 2002.02.27 0 0 168
Amiket irsz azok igencsak a toppos autók, de megteheted egy V6os Alfával is az utat egy régebbi 5ös BMW-vel, Opel Omegával a lényeg hogy nagyonbb autó legyen mint egy Astra, kényelmes extrás és ne fűnyírómotoros legyen :)
Előzmény: Rikiki (167)
Rikiki Creative Commons License 2002.02.27 0 0 167
Vagy egy Mercedes S osztály, BMW 750 IL, stb...
Egyenlőre csak olyan autóval utazhatok ami rendelkezésemre áll, de ha majd az EU-ban leszünk és megengedhetek magamnak egy ilyen autót akkor természetesen nekem is ennek megfelelően változk a véleményem.
Előzmény: GanXstaZolee (159)
vba Creative Commons License 2002.02.26 0 0 166
Kösz az infokat. Nekem nincs semmi bajom magával a bal oldali közlekedéssel, párszor már vezettem ilyen helyeken, legutóbb 2 hete a Seychellesen, Mini Moke nevű járgányokat lehetett bérelni, na ezek néha jöttek szembe a forgalommal :)))
Előzmény: cliort (164)
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.26 0 0 165
cliort,
udv a topicban. Azt hiszem nalad nagyobb utazoval meg nem talalkoztam, ha van kedved, irhatnal egy kis beszamolod (inkabb nagyot) :))
Előzmény: cliort (164)
cliort Creative Commons License 2002.02.26 0 0 164
vba,

Csak az első pár óra a furcsa, autópályán nincs gond, azt azonban mégis szokni kell, hogy minden fordítva történik, tehát út közben is az ellenkező irányból kell várni a váratlant. Aztán parkolni sem úgy kell, mint itthon, és mintha még a gyalogosok is ellentétesen gyalogolnának a járdán...

Azért volt úgy, hogy a második héten egyszer reggeli után (értsd: az Asda parkolójából kihajtva) az ember önkéntelenül a jobb oldalon indult el. Skóciában a felföldeken úgyis csak single file traffic van, ott mindegy, hogy hol van a kormányod. Mi felmentünk egészen John O' Groats-ig, aztán Dunnet Head-re, és úgy nyugatnak. Ja, és a legolcsóbb átkelés egyértelműen a légpárnás volt, oda-vissza 102 GBP, open end jeggyel.

Budapest-Calais között a legrövidebb út kb. 1530 km (Budapest, Bécs, München, Luxembourg, Lille, Calais), ez megállás nélkül durván 20 óra, pihenőkkel másfél nap. A leggyorsabb út 1560 kilométer, megállás nélkül kb. 14 óra, tehát egy nap alatt le lehet tekerni. Anno 4 nap alatt tettük meg a Szombathely-Nordkapp távolságot két sofőrrel...

Próbáld ki ezt a jó kis útvonaltervezőt.

Üdv
cliort

Előzmény: vba (162)
vba Creative Commons License 2002.02.26 0 0 163
Hja és csütörtökön megyek ki Drezdába, bár ez nem egy nagy út kb 650 km Bptől, kiváncsi vagyok mennyi idő alatt érek ki szvsz 6 óra körül, de majd meglátjuk.
Előzmény: vba (162)
vba Creative Commons License 2002.02.26 0 0 162
Hello cliort,

nyáron mi is tervezünk egy 3-4 hetes kirándulást Nagy-Britanniában, bár valszeg repülővel megyünk és ott bérlünk egy nagyobb kocsit (Ford Galaxy).
Milyen érzés ott kinn balkormányos kocsival? Gondolom kell 2 nap míg kocsival Angliába érsz, sacc/kb 2000 km?
Nálunk a leányok hallani sem akarnak róla, valszeg marad a repülő.

Tavalyelőtt nyáron kocsival bejártuk az Ibériai-félszigetet egy barátommal, 3 és fél hetet voltunk, összesen valamivel több mint 11000 km-t mentünk. Ráadásul a srác nem szereti a manuális váltót, úgyhogy én vezettem végig. De megérte a Bogárral menni, a csajoknak nagyon bejött, elég könnyen boldogultunk velük :)))

Előzmény: cliort (161)
cliort Creative Commons License 2002.02.26 0 0 161
Cgo 146,

Mi 1996-ban pedig egy 1,4-es ötajtós Astrával hajtottunk 22 nap alatt 12 ezer kilométert Skandináviában, svéd-finn-norvég viszonylatban, persze útba ejtve azért a Nordkappot. Nem volt semmi négyen egy havi cuccal Astrában. Aztán rá egy évre ugyanígy Anglia-Skócia-Wales.

Üdv
cliort

Előzmény: Cgo 146 (155)
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.26 0 0 160
Egyetertek. A BMW-vel 11-11,5 ora alatt jartunk Romaba (ill. Latinaba), az Alfaval mar letekertem 10,5 alatt is (1260 km). Busszal 1 nap...
Előzmény: GanXstaZolee (159)
GanXstaZolee Creative Commons License 2002.02.26 0 0 159
Talán ki kellene próbálni egy kényelmes személyautót amivel 8 óra alatt eljutsz németország közepébe :) Megváltozna a véleményed :)
Előzmény: Rikiki (158)
Rikiki Creative Commons License 2002.02.26 0 0 158
Sziasztok, utazás, szabadság?
Jócskán volt alkalmam igaz csak társasúton, tehát nem járattal, külföldön járnom. Busszal ill. szgk.-val is utaztam és részemről inkább a busz mellett teszem le a voksomat. Igaz akikkel utaztam eddig, azokat kivétel nélkül ismertem és nem idegenekkel kellett utaznom.
A buszok között volt **** Neoplan és ---- 256-os Ikarus is. Volt olyan utazás Svájcba, hogy a buszt
/Ikarus/ nem lehetett elindítani csak bikázással, tehát a határon 1-2 órát várakoztunk járó motorral. Istentelen büdös volt a buszban és körülötte. A retarder is csak dísznek volt a boszon, hogy elmondhassák ilyenük is van. Svájcba egy autópályán 6 órát kellett várakoznunk mert valami kissebb folyó megáradt és a A.pályán keresztül folyott tovább. Akkora sor alakult ki, hogy egy órás futással sem tudtunk az elejére jutni. Körülöttünk tömött sorokban autók, hát nem volt egy leányálom amit azok az arcok tükröztek.
Hazafelé csehek bikázták be a buszt az ő jó kis Karosájuk segítségével. De legalább ocso volt az út!!! Másik alkalommal, szintén Ikarus, az autópáyán áltunk le éjszaka mert elfogyott a nafta, nem volt jó az üzemanyagszíntmérő.
Szegény sofőr azt sem tudta mitévő legyen.
Szerencsére a közelben volt egy üza. kút és ide sétáltunk páran gázolajért /4km/.
Megint egy másik alkalommal ,Neoplán emeletes busszal jöttünk haza Németországból, Ausztrián át éjszaka jöttünk, mindenki aludt. Ki az ülésben ki pedig a földön hálózsákban. Jómagam az emeletre vezető lépcső aljában. Egyszer csak kb. 90-es tempónál kinyílt az ajtó és a lábaim kilógtak a buszból. Pár erélyes szó előre a sofőrnek mire ajtó becsuk és halk megjegyzés, hogy megint gond van az ajtó mechanikájával.
Autóval eddig kétszer utaztam Németo.-ba, ill. Svájcba. Svájcba egy Hunday 9 személyes kisbusszal és egy 1.7 D. Astrával utaztunk. Felváltva vezettünk fiúk. A kocsi tele volt így az alvást el is felejthettük olyan kényelmetlen volt az Astra amiben csak mi fiúk utaztunk. A Hunday-ban 8 lány ült és egy fiu sofőrnek. Az Astrát vezetni is borzasztó volt, hangos és erőtlen motorral, kényelmetlen kormányfogással, a Hundayt pedig annak ellenére, hogy akkor vezettem elösször kisbuszt nagyon könnyű és pihentető volt, csendesebb utastér és a laposabban álló kormány is segített. Svájcba futni mentünk egy 24h-s versenyre. A futi után 2h-val pedig már robogtunk is haza mert, hogy másnap mindenki ment dolgozni. Kisbusszal még szívesen elutaznék hosszabb távra is de szgk.-val már nem.
Nagyon kimerítőnek tartom, főleg ha messze van az úticél és addig nincs szállás lehetőség.
Üdv a fórum közönségének.
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.26 0 0 157
Akinek nincs autoja vagy benzinre valoja...
Előzmény: Törölt nick (156)
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.08 0 0 155
elf,
nagyon igazad van. Egy Pozsony-Roma ut nekem 50-60%-al dragabb, mint autobusszal, de...

Szabadsag -> szerelem szeretem :)

Raadasul az uticelom altalaban Latina, ahova meg vonatozni, cipekedni, ... meg ez is menne, de buszban zotykolodni 18 orat, mikozben en mar egyszer megjartam 10 ora alatt... Neeeee :)

A buszozas tokreteszi a kirandulast. Ket napig alszik utana az ember, mire osszekaparja magat. Rossz ulesek, merev terdek, zaj, meleg, hideg. Jezusom, en bejartam Norvegiat busszal... Pozsony - Nemetorszag - Svedorszag - Oslo - Bergen - Dania - Nemetorszag - Pozsony. Azota meg ket falu kozt sem utaztam autobusszal... Brrr.

Előzmény: elf (154)
elf Creative Commons License 2002.02.08 0 0 154
Kösz mindenkinek.
Én utazgattam már Velencében vaporettoval, tudom milyen klasz.
A földnyelv végében való parkolás+hajózás nekem azért kicsit problémás, mert nem szeretek azon izgulni hogy elérem-e az utolsó hajót.
Nekem épp az tetszik legjobban az autós utazásban, hogy nem kell mindeféle menetrendekhez alkalmazkodni, arra megyek és akkor amikor akarok.
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.08 0 0 153
bosibo,
nekem tetszik, jovore igy teszunk majd.

S8 = Audi S8. Az se kene :))

Előzmény: bosibo (145)
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.08 0 0 152
bosibo,
Villach - Venezia 19000 ITA
Venezia - Roma 49000 ITA
Roma - Venezia 49000 ITA
Venezia - Villach 19000 ITA
-----------------------------
total 136000 ITA

Jaguar: nekem akkor kellene, ha utana eladhatnam es uj Alfat vehetnek :)) Valahogy nem az en stilusom es szeretem, ha az autom visszaadja azt, milyen vagyok en.

Sieles: megprobalom

Előzmény: bosibo (137)
bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 151
Nagykanizsáról a legrövidebb Szlovénián keresztül, és csak két, kb. 30-50 km-es szakaszon nincs autópálya, a benzin meg olcsóbb, és ha kifogsz egy csendesebb napot, tényleg gyors. A lassulás Mestre előtt kezdődik...

Milyen jó nekem: ha van hó, akkor irány Rogla, csak 150 km, egy-egy hétköznap tuti nagyot lehet síelni, és csendes az út, főleg visszafelé.

S8, vagy S80?

Nem ugrik be, mi lehet az S8.

Előzmény: Törölt nick (150)
bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 149
Hihi!
Már akinek!
Nekem 200 km előnyöm van, szeptemberben 4 óra alatt Triesztben voltunk, na persze utána dugasz!!
:-)
Előzmény: Törölt nick (148)
bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 147
Egyébként az a lényeg, hogy Velence szép, mindegy, hol parkolsz, de odaáig "Utazzunk atóval"!!!!
:-))
Előzmény: Törölt nick (146)
bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 145
Amikor én voltam vagy 8 éve, akkor szőlőlugasok között kellett parkolni, akkor volt 8 ezer líra egy napra, és egy közepes hajó vitt, kb. 1 óra volt az út, pont a központban állt meg. Gyalog bejártuk a várost, valahol a vasúti pályaudvar környékén felszálltunk a menterend szerinti vaporettora, amely a csatorna hol-bal-hol-jobb oldalán kikötve szépen visszavitt a Szent Márk térig, és onnan vissza a hajóval Punta S-ba, onnan meg vissza Bibione. A kocsit nem törték fel (tök üres volt), nem volt semmi probléma, nem járt le a parkolójegy, nem kellett keringeni sem a városban kocsival, és a látvány a tengeren csodás volt!

Próbálja ki, kinek elnyerte tetszését a leírásom! :-))

Előzmény: Törölt nick (143)
Pugfan Creative Commons License 2002.02.07 0 0 144
Hát a szárazföldet nem tudom (Mondjuk lehet Mestre, onnan autóbusz a Piazzale Romara, onnan lábbusz vagy vaporetto), de a Piazzale Roma-n egyrészt van némi szabadtéri (fizetős) parkolóhely is, másrészt szép nagy parkolóház is (2m-t nem tudom, 183cm bőven elfért).

Ja, amit még mondani akartam: Mestre előtt jól megszívtam: köd, (engem annyira nem zavar) és nem autópálya, közlekedési lámpák az úton (2x2), de mindegyik előtt egy sárgán villogó lámpa 50-rel a közl. lámpa előtt. A harmadik erős fékezésnél rájöttem, hogy ami sárgán villog, az nem közl. lámpa, hanem azért villog, mert köd van, és piros lesz ;-)

Előzmény: elf (139)
bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 142
Nem vonz a parkolás Punta Sabbioni-ban a szárazföldön, és menetrendszerinti hajóval átmenni a Szent Márk térre? A tenger felől a legszebb Velence, és este vissza, ha nem akarsz ott, csak egy napot tölteni.

bosibo

Előzmény: elf (139)
bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 141
Pugfan!

Igazad van, a balgák tényleg így előznek, és a közlekedési kultúrájuk sem olyan jó, mint hírlik. Ők (a német, osztrák) imád rendet rakni, rendőrt játszani, mutogatni, hogy nem tartod be a szbályokat, és ezen felháborodni!! Néha szándékosan akadályoznak, mert Te éppen ott, gyorsabban akarsz menni, mint a tábla engedi!!!
Bekaphattyák! :-))
Az útvonal tervezővel nekem jó a tapasztalatom, habár AutoRoute 2000 van, amibe be lehet már írni a pihenőket is, és óvatosságból nem számoltam autópályán csak 125-ös átlagot, országúton 65-öt, és végül egy óra pontossággal érkeztünk meg tavaly Malagába. Persze egyes szakaszokon így is lemaradtunk (eső, baleset), de a végén csak azért tudtuk behozni, mert az utolsó 300-400 km-t sima országútnak vette a program (egyébként az is, csak 2×2 sávos). Csak arra jó, hogy megsaccold, mikor hova érsz, ahhoz igazodni, túlhajtani magad vezetés közben a programhoz igazodás miatt nem szabad!

bosibo

Előzmény: Pugfan (138)
elf Creative Commons License 2002.02.07 0 0 139
Ha már Velence...
Van ott(vagy még a nagy híd előtt a szárazföldön) olyan parkolház/parkoló ahová befér egy bruttó 2m magas autó?

Utoljára Skodával voltam ott, akkor nem volt ilyen probléma. :))
Viszont épp előttünk romlott el a (made in Italy..bocs :) )jegykiadó automata(pesze hatalmas sor a pakolóház előtt), és a parkolóörőknek kb húsz percbe telt megbűvölni.

Bónusz kérdés: Mi a helyzet a gázos autók parkolásával? Az olaszoknál elég sokat láttam belőlük.

Pugfan Creative Commons License 2002.02.07 0 0 138
Sziasztok!
Volt tavaly egy velencei karnevál-út (8-an egy Pug 806-al), hát...
Szóval indultunk este 9 tájt, érkeztünk reggel 6 tájt (érdekes, menet közben tudtam aludni a kocsiban, de amikor megálltunk 2 órára, akkor nem...)
Kissé hullafáradtan városnézés, nekem sikerült du 3-tól 5-ig aludni, aztán este irány vissza - hát akkor a 8 órából 6-ot egybe én nyomtam le, a Mo-i 2 órát vezette csak más - hát elfáradtam... ;-)

Most is megyünk a kerneválra, de már busszal és vagy ötvenen ;-)

Azt én is szeretem a német/osztrák autópályákon, hogy kamion előtt mindenki behúzódik a belső sávba, mert majd 500 méter málva ott a kamion... Amikor meg elsuhanok mellettük a külső sávban, és bekéreckedek, akkor alig akarnak beengedni!

A legszebb mégis a németek és az osztrákok egymás iránti érzelmeinek megjelenése: ott nem engedik be a másikat, ahol lehet, és ott nyomják/villogják le, ahol tudják... És közben mindkettő a másikat szidja (ökölrázás, dudálás...)

A térképszoftverekről: akkor igazán hasznos, ha bonyolult / hosszú útvonalon mész, ui. nem várt akadályok mindig felmerülehetnek, így mindig kell nálad lennie térképnek. Az időről meg: nem igazán mérvadó a dolog - te pontosabban tudsz becsülni! Bár volt már Kufstein - Rosenheim 50km-t 5 óra alatt tettük meg (hétvége, síelésből haza mi és még másik 50ezer ember, ja és folyamatosan esett a hó)!

bosibo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 137
Hát tudod, ha nekem ilyen talicskám lenne, lenéző mosollyal engedném el a ficánkoló alfásokat, német vasat hajtókat, mert ez az a gép, amely "méltóságos úr", habár az XJ meg inkább "kegyelmes úr"! Az XJ a kedvencem!!

Te milyen autópályán jártál?? Én szeptemberben valami 70.000 lírát fizettem a Trieszt-Ventimiglia (francia határ, vagy 600 km) távon, és vissza ugyanannyit. Nem valami Alfa-adót kellett fizetned Rómáig?, :-))

Én az országból akkor szeretek látni, ha letettem a kocsit, elő egy sört, a videot, és a fényképezőgépet!

A párodat meg tanítsd meg síelni, én is megpróbáltam az enyémet! Nem nagyon sikerült neki, de szereti!

Hali!

bosibo

Előzmény: Cgo 146 (136)
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.07 0 0 136
Bosibo,
ez csak ilyen talicska volt:

Nem szeretem, ha valaki kanyarban fekez, bantja a szemem :) Jobb, ha en vagyok elol...

Autopalya: mikor utoljara Romaban voltam 136000 lira volt az autopalya koltsege. Mennyi is volt ez? 15-16000 Ft... De nem csak a penz miatt, valahogy nem csipem az autopalyakat. A szerencsem van, kinn is tudom hozni a 130-at es latok valamit az orszagbol. Nem alszom el. Stb.

En nagyon szeretnek sielni, de a parom...

Előzmény: bosibo (135)
bosibo Creative Commons License 2002.02.06 0 0 135
Szia Cgo!
Hát hogyan késtem volna el, mikor azonnal válaszoltam, és nem megmondtam, hogy Velencébe kocsival bemenni nem tanácsos?
Nem irigyellek, a köd elég kellemetlen útitárs, a horkolókról nem is beszélve! :-)
Akkor az átlagfogyasztásod 7,2 lityi volt? Nem rossz!
Én a Jaguart nem előztem volna meg, tisztelem a méltóságát!
Nekem is volt szerencsém tavaly az eltévedés során az olasz mellékutakhoz, lakott területekhez, a radarra figyelmeztető táblák sokaságához, hát ha átutazóban vagyok, soha többet mellékút, csak autópálya! Nem olyan vészes az ára, legalábbis egy velencei parkolóház árából talán Rómáig is el lehet jutni!
Különben is: télen miért nem síelsz, a nagy utak ráérnek nyáron!
Azért jól helytálltál az úton, fő, hogy megúsztad ép bőrrel!

Szia

Előzmény: Cgo 146 (134)
Cgo 146 Creative Commons License 2002.02.06 0 0 134
Bosibo,
elkestel, mar vissza is jottem :))

egy rovidke beszamolo:

Mint tudjatok, szombaton leugrottam Velencebe. En hulye, kirohogtem a CNN.com-ot, pedig igaza volt - kod es 8 fok vart az itteni 15-20 fok utan :((( Az osztrak sztrada 7.63 EUR-ert meg mindig szuper minoseg, ecc pecc es Villachnal van az ember. Graznal -5 fokban az ablakmoso rafagyott az ablakra (-20-as lotty!!!!). Relative keves auto volt, igy 160-as atlagot futva mar reggel 8:30-kor Taljanfoldre leptunk (indulas 4:27). Ekkor 448 km-t mutatott a szamlalo. Az osztrak benzin 0.889 EUR.

Hangos szavazassal ugy dontottunk, hogy az olasz sztrada tul draga, ezert faluzva megyunk. Veszitettunk masfel orat, nyertunk egy kis penzt es kb. 40-50 km-t. Az Autoroute 98 meg tehet egy szivesseget, hiaba mentem falukban 80-100 kozott, kozutakon 110-130-at, nem volt eselyem utolerni a program altal generalt idoket. Aztan jott a csapas, melynek neve kod. Sokat nem lattunk, de ez ugy latszik a mi hibank, mert olasz testvereink 97%-a nem volt hajlando felkapcsolni a tompitottat sem. 2% parkololampat hasznal, ami ket dologra jo... A Tarvisio - Portogruaro tavot falusi speed limithez illetlenul nagyon gyorsan abszolvaltuk, auto nem volt tul sok (olasz viszonyokhoz kepest), kulfoldi autot nem is lattunk. Vegul 11:10-kor erkeztunk meg Velencebe. A parkolasi dijakat latvan inkabb kerultem egyet, de hiaba. 11:35-kor leparkoltunk a parkolohaz 10. emeleten, az utolso 4 szabad hely egyiken. Potom 18.59 EUR-ert.

Velenceben minden 2. ember magyar volt. Amerre fordultam, mindenhol magyarok. Neha kedvesen csicseregve, de a tobbseg morgolodo, anyazo. Nem ertem ilyenek minek kirandulnak, minden bajuk volt, a hidegtol a dragasagig. A dragasag igaz is, de szerintem ezt elotte is tudni lehetett... Egy pizza 6-8-10 EUR, egy tea 3 EUR. A maszkok ara 7-500 EUR. Egy francia csalad elottem fizetett 1200 EUR-t a 4 ember beoltozteteseert. Mas ennyiert autot vesz :)))

Velencebol Roncade-ba vezetett az utunk, ami 40 km-es utat jelent. Itt volt helyfoglalasom egy *** szalloban, egy ejszaka 67 EUR. A kodot leszamitva minden hibatlan volt. Ismet negativ fenyben tunt fel az Alfa markaszerviz - a ket hete kitort ablakuveget szepen kicsereltek, de mikor leengedtem az uveget, fel mar nem ment soha tobbet :((( Aztan rajottem, hogy a tartoban nincs fixen benne, igy kis segitseggel megis felhuztuk.

Vasarnap reggel mar nem volt kedvunk Velencebe visszamenni, ezert kigondoltuk, hogy Romaba megyunk. Mestra varosabol meg intettunk egyet Velence iranyaba es Ravenna fele vettuk az iranyt. Egesz ido alatt kodben... Szerencsere az olaszok nem toporognak annyit, igy a 100-as tempo itt is tarthato volt. Ravennaba 12:50-kor erkeztunk meg. Cesena, majd Perugia kovetkezett, ahol ismet tankolni kellett. Eleg
rossz helyen, mivel 1,023 EUR volt egy liter 95-os... Aztan jott Terni. Ravennatol Terni-ig lenyegeben 2x2 savos ut van, nalunk az ilyet mar autopalyanak hivnak :( Egy kis 110-es szakaszt kiveve vegig 90 a max. megengedett sebesseg, uthibaknal neha 50-es is elofordul. Volt ugy, hogy 15-20 percig 1 autoval sem talalkoztunk, vegig 150-160 km/h-val huztunk, csak az 50-es tablaknal lassitottam 130-ra.

Terni varosa utan jott a hegyi szakasz, Narni meseszep emlekei kozt. Szuk utak, hajtukanyar emelkedo, hajtukanyar 10% zuhanas. Az Alfa imadta a mokat, a teli gumik kevesbe, 10 perc mulva mar ereztem, hogy gumiszag van es csuszik az auto :((
Ezen a szakaszon mindenkit megeloztem :) A lenehezebb falat egy Jaguar S-Type volt, istennek nem akart elengedni, vegul egy 14%-os emelkedon eloztem meg fel masodperccel a leszabalyozas elott :))
A masik egy Passat 4x4 volt, aki vette a lapot es 25 percen at szaguldoztunk 120-130-al ott, ahol a tobbseg betartotta az 50-et... A romai kozlekedesrol nincs mit mondani, az at kell elni. Vagy tulelni :) 180-as tempo a koriven, majd 10 savnyi auto bezudulasa a 2 savba - elso latasra kaosz es agressziv vezetes. Masodik latasra rajossz, hogy ezek nagyon is figyelnek egymasra.

Latina varosaba 19:45-kor ertunk 1358 km megtetele utan. A 3 oras keses oka az volt, hogy Romaban 2x elkeveredtunk, illetve minden faluban utlezaras volt a hely karneval miatt. Bedobtunk egy pizzat Cori festoi varoskajaban, majd 23:00-kor hullafaradtan agyba estunk.

Masnap 8-kor mar frissen ebredtunk, pasta es funghi bedobasa utan irany a tenger. 20 fok, enyhe szel, aranysarga homok... Bella Italia... 14:18-kor kiindultunk. Latinabol gyorsforgalmi ut vezet Romaba, ami azt jelenti, hogy 90-es tabla van, de mindenki 110-150 kozott megy :) 16:55-ot mutatott az ora, mire az ezer falunk at Ternibe erkeztunk, ahonnan a jol bevalt 2x2 savoson Ravennaba igyekeztunk. Ami viszont jo volt tegnap, az nem jott be ma: rengeteg auto, es ami a legrosszabb, mar Perugia utan megjelent a kod :(((( Perugiaba 17:45-kor erkeztunk, ekkor 3x is teleraktuk a tankot, ezuttal 0.98 EUR volt egy liter. Ekkor meg csak 312 km volt mogottunk, de a kod miatt mar kezdtem faradni. Ravenna utan az egesz ut tele van 50 es 70-es korlatozassal, de en egyet sem lattam a kod miatt. Eleg dolgom volt a rengeteg kamion megelozesevel... Belulrol nezve elegge brutalis tempot autozva 21:00-kor erkeztunk meg Velencebe, ami 635 km-t jelent. Vagyis fele utat... A kod ha lehet meg surubbe valt, a baratnom meg nekifogott horkolni, ezert navigator hijan kenytelen voltam a hosszabb utat valasztani, de annyira nem alacsonyodtam le, hogy a sztradat valasszam :) Ezert par falut kihagyva a 14-es uton Udinen keresztul mentem 130 km-t 110 perc alatt. Innen mar csak egy kopes (108 km) Ausztria, ahova 0:16-kor futottam
be. Kovetkezett a 4. tankolas 0.844 EUR/liter.

Az osztrak oldal problemamentes, de felelmeim beigazolodtak. A sztrada monoton utvezetese, az egyenletes motorhang, a radio csivitelese alomba ringattak. Hatalmas szerencse, hogy az osztrakok az ut szelere valami bizbazt raknak, igy ha tulsagosan az ut szelere mentem, a gumi zaja magamhoz teritett. Egyetlen autoval sem talalkoztam, minden 20 percben elojott egy kamion, az volt minden. Graz kornyeken mar a kormeim teptem, hogy el ne aludjak. Mikor meglattam a W. Neustadt 32 km tablat, felrikkantottam oromomben. Nem kellett volna... Eisenstadt elott akkora kodbe kerultem, hogy 50-re kellett fekeznem es ki kellett szallnom az autobol, hogy lassam,
mi van a tablara irva. Igy tortent, hogy 4:30-kor ertem a Berg-Pozsony atkelore es 5:10-et mutatott az ora, mire 1348 km utan, 8 perc hijan 15 orat vezetve, 2x5 perc pihenovel - hazaertem.

A harom nap alatt 194.75 liter benzint felhasznalva 2706 km-t tettem meg.

Előzmény: bosibo (133)
bosibo Creative Commons License 2002.01.09 0 0 133
Szia cgo!

Javaslom, hogy Velencét kizárólag hajóval támadd meg, Punta Sabbioni nevű helységből indul a hajó, menetrend szerint, megáll a Szent Márk tér mellett, este jön vissza. Hagyd a kocsit Punta Sabbioni kiépített parkolói egyikében 15-20 ezer líráért (bocs már Euro van), sokkal jobban jársz, mintha kocsival mennél be.
Szállást találsz Punta Sabbioni-tól kelet felé Bibione-ig bárhol, és egy Alfával nincs is távolság!
Sok sikert a kereséshez!

bosibo

Előzmény: Cgo 146 (132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!