Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Norbi goldi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 5261

Sziasztok !

Tud valaki segíteni ..Xsara Picasso 2005 .hátsó fèltengelyen a pórvèdő gumit lehet cserélni,vagy kompletten kell a lengèscsillapittót?

 

komarfamily Creative Commons License 2019.02.02 0 0 5260

Sziasztok

 

apukam citroen C5je elado ha erdekel valakit.

 

udv

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/c5/citroen_c5_2_0_hdi_prestige_plus-13945705

Norbi goldi Creative Commons License 2018.12.31 0 0 5259

Sziasztok!

Citroen Xsara Picasso (2005) melyik vezèrmüszett a legmegfelelöbb hozzá?

 

Köszi elöregedett is.

öreg vas Creative Commons License 2018.12.15 0 0 5258

Sziasztok!A következő lenne a gondom:Saxo 1,1i 1999-es,kb egy évig kifogástalanul működött,aztán egyszer elkezdett rángatni nagyobb fordulaton,de ha elvettem a gázt akkor újra megindult kb fél percig,aztán újra kezdte.Az autó hidegen-melegen pöccre indul,alapjárat is egyenletes.Megnéztem a gyertyákat,az összes fehérre volt égve,ebből azt feltételeztem hogy nem kap elég üzemanyagot. Levettem a légbeömlőt az injektorról és a következő a jelenség:pár percig semmi gond,szépen fecskendez,veszi a fordulatot,ki is forog rendesen.Pár perc után ha gázt adok kihagy a motor és megszűnik a befecskendezés,ha elengedem a gázt újra minden rendben.Üzemanyagszűrőt cseréltem, új benzinszivattyút is tettem bele,de a hiba nem szűnt meg.Van valakinek tippje mi lehet a gond?Köszönöm a válaszokat!

miki_123 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 5257

Sziasztok !

 

Tudna nekem valaki segíteni? Elrepedt az autómon (xsara 1.6 16v 2002 110le) a kipufugócsonk (öntvény)

Minden megoldás érdekel, köszönöm előre is !

dajtok Creative Commons License 2018.10.09 0 0 5256

Sziasztok, 

 

Véletlenül rossz ablaktörlőt rendeltem, Bosch Aerotwin A313S helyett  A428S -t, szívesen megválnék tőle kicsit olcsóbban, hogy ne kelljen Németországba visszaküldéssel bajlódni. Vagyis eladó Bosh A428S első ablaktörlő pár, Budapesten.

Nhr41 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 5255

Sziasztok.

Egy kis gyors segitségre lenne szükségem.

2002 es 2.0 hdi c5 ös. Gyujtás ráadása után a tankszivattyu nem indul be. Nem nyomja a rendszerbe az üzemanyagot. 

Már csinalta 2 szer ugyanezt korábban de a kulcs kivételével és ujrainditás után már dolgozott a szivattyu.

Próbaltam a kulcsot is betaninani a ki illetve bezárássos módszerrel de nem lett eredménye.

Előre is köszönöm a segitséget.

kazi30 Creative Commons License 2018.10.03 0 0 5254

Nem sokkal később szét is hullott. :D Bár nem panaszkodom, több, mint 300 ezret bírt.

Előzmény: FeZ_ (5246)
68aslaci Creative Commons License 2018.10.01 0 0 5253

Sziasztok. Citroen berlingó 1,6 hdi 90.2008as. eddig semmi hiba de csak eddig. 117000km van az autóba. megyek vele egyszer csak leáll beindul egyböl de csak kb 1200 es fordulat fölé er megint leáll. Economy mode aktiv ezt irja. Üzemanyag szüröt kicseréltem mentem vele kb 10kilometert addig jo volt eltünt a hibakód is de utana újra kezte. alapjáraton jár szépen de néha egy pillanatra bedadog de el is múlik rögtön. naggyából ez lenne ha valaki tudna tanácsot adni elöre is köszönöm.

FeZ_ Creative Commons License 2018.09.30 0 0 5252

Mint már mondtam, az is lehet, hogy a BSI nem megy el Economy módba. Ekkor az 1-1,5A simán meglehet.

Azt, hogy miért nem, azt innen nem lehet megmondani, talán szoftver hiba , de lehet belső elektronikai hiba is, pl. beázás miatt.

Aztán még lehet egy nem biztosított áramköri zárlat vagy hiba is. Távolról ezt neked senki sem fogja megmondani.

Kösd ki a BSI-t teljesen és úgy is nézd meg. Ha úgy nem fogyaszt, akkor a nem biztosított rendszerek rendben vannak. Ez esetben érdemes megnézetni a BSI-t. (hacsak nem valami kábelezési gond van valahol, de az szopacs, azt a legnehezebb megtalálni.)

 

Előzmény: Richárd Szerényi (5251)
Richárd Szerényi Creative Commons License 2018.09.30 0 0 5251

Szia az utastérben a kormány alatti biztosíték táblából is kiszedtem a biztosítékokat és úgy sem volt semmi változás... elvileg egy kocsinak nyugalmi állapotban 0,1-0,4 Amp az áram felvétele a riasztó miatt 1,5-1,8 az rengeteg szóval úgy kérdezem akkor ha minden le van róla kapcsolva az összes biztosíték kiszedve akkor még mi vehet fel áramot ami ilyen sok. 18 Watt azért elég sok nyugalmi állapotban 

Előzmény: FeZ_ (5250)
FeZ_ Creative Commons License 2018.09.29 0 0 5250

Ez csak a motortéri biztitábla. Az utastériből (gondolom az már BSI, de ha van külön tábla is, akkor mindkettőből) is ki kellene szedni az összes biztosítékot és úgyis megnézni. Az is előfordulhat, ha úgy sem lesz változás, hogy a BSI nem megy nyugalmi állapotba. Olyankor meglehet az a 1-1,5A fogyasztás.

Előzmény: Richárd Szerényi (5248)
Richárd Szerényi Creative Commons License 2018.09.29 0 0 5249

Bocsi elfelejtettem írni a kocsi C2 1,4 2006-os évjárat

Richárd Szerényi Creative Commons License 2018.09.29 0 0 5248

Sziasztok

 

A következő problémára keresek megoldást : A kocsi akkumlátora kb másfél map alatt lemerűl kb 8 voltra. Lehúztam minden csatlakozót ami a képen is látható, probálgattam megnézni a biztosítékok kiszedésével is, de igy is 1,5 AMP a fogyasztása a kocsinak, hogy semmi sincs rákapcsolva. Ötleteket kérnék, hogy még milyen fogyasztó lehet ami terheli a kocsi akkumlátorát, úgy hogy minden le van húzva róla , Válaszokat előre is köszönöm

FeZ_ Creative Commons License 2018.09.29 0 0 5247

Rá kell dugni diagra (gyári szintűre, nem általánosra) és majd kiderül.

 

Előzmény: Bánadi László (5245)
FeZ_ Creative Commons License 2018.09.29 0 0 5246

Az újabb önbeállós kuplungbowdenes autókban is mindig hozzáér, de gyakorlatilag a hidrósoknál is.

Az élettartamra biztosan kihat, de ez van. Ma már nem szeretnek örökkévalóságnak gyártani semmit.

:-(

 

Előzmény: kazi30 (5243)
Bánadi László Creative Commons License 2018.09.29 0 0 5245

Tisztelt C4-esek!

Valaki tudja mi lehet a baja az autónak hibás asr esp -t ír a kijelző 50 km felett, elindították behuzott

 kéziféknél sebességbe azóta csinálja.

Köszönöm előre is

-g00sman- Creative Commons License 2018.07.12 -1 0 5244

Lehet hogy az ecu nem tudja kezelni az ilyen információkat, és nem küldi át neki, annak valahonnan meg kéne kapnia az adatokat hogy jelezni tudja, lehet felesleges volt az egészet cserélgetni. 

Előzmény: Tonyó 71 (5242)
kazi30 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 5243

Saxo-n mostanában elkzdtt zajos lenni a kinyomócsapágy. Nemcsak, amikor nyomom a kuplungot, hanem üresben is hallani, érezni. Ha megmelem a pedált, akkor múlik el teljesen a hang. Ebből nekem az jön le, hogy a kinyomócsapágy mindig hozzáér a lamellákhoz. Ez így nem gáz? Mert akkor vagy forog, vagy a szerkezetet dörzsölgeti...

Tonyó 71 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 5242

Sziasztok..Tanácsot kérnék.. 2001 es 1,4 es xsarához vettem egy másikat alkatrésznek. Az enyémben sima kis óra van a másikban egy nagyobb kijelzöjü ami mutatja a fogyasztást és még sok mást, áttettem de csak egy két piktogrammot mutat semmi mást.Plussz még a kormány alá is bedugtam a rádió vezérlöt de semmi. Van valakinek őtlete hogy mi a baj,Segitségeteket elöre is kőszőnőm

vidi313 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 5241

Csak egy egyszerű tipp, azért, mert 5 perc nyesztetés után elindult. Üzemanyagszűrő, esetleg tankszűrő? Természetesen sok más is okozhatja, de kezdjük a legegyszerűbbel. :-)

Előzmény: vén fa... (5240)
vén fa... Creative Commons License 2018.05.18 0 0 5240

Sziasztok! C5 2007 dízel autómata. Tegnap kétszer leállt a motor az autópályán. Kb 5 percig nyesztetttem mire be indult. Semmi hibakód. Van valakinek ötlete? Köszi!

Robijoe Creative Commons License 2018.04.28 0 0 5239

Jó  mi?

Szívem szerint vennék vagy kettőt,  de a jelenlegi autoimra sincs elég időm  pedig ezek hidrósak, és stílusosak is. 

Előzmény: capa (5236)
Prefetto Creative Commons License 2018.04.28 0 0 5238

Sziasztok!

1.5 D Saxóhoz kéne bontott alkatrész, csak egy csődarab az üzemanyagcsőbe!!!!! SOS!

capa Creative Commons License 2018.04.27 0 0 5237

AZ angolok már rámozdultak egy videóval: https://youtu.be/SY15q71vGCk

Előzmény: capa (5236)
capa Creative Commons License 2018.04.27 0 0 5236

Azta mindenit! :-O

Előzmény: Robijoe (5235)
Robijoe Creative Commons License 2018.04.27 0 0 5235

https://www.vansoestklassiekers.nl/collectie/

Egy CX-et valaki, Hollandiából ? 

FeZ_ Creative Commons License 2018.03.25 0 0 5234

Vagy ha bimetál ékszíjtárcsa van rajta, annak a hibája is lehet.

 

Előzmény: FeZ_ (5233)
FeZ_ Creative Commons License 2018.03.25 0 0 5233

Én inkább töltéshibára gyanakodnék. Lehet generátor hiba vagy esetleg kábelhiba is a generátor töltésvezérlő szálján.

 

Előzmény: klagyi (5232)
klagyi Creative Commons License 2018.03.25 0 0 5232

Sziasztok!

 

Mi lehet a baja a Berlingonknak? A tunet a kovetkezo. Tegnap egyik megallaskor bekapcsolt az ECO mod, majd ujraindulas helyett leallt az auto. Kulccsal ment megint a kovetkezo megalloig, ahol megint nem indult el ujra az ECO modbol. Par oraval kesobb nehany km utan bejelzett a muszerfalon az akkumulator. Epp hazaertem, ugyhogy megint allt egy keveset, majd amikor elvittem szerelohoz, akkor nem jelzett semmi hibat. A szerelo szerint minden rendben, de hozzanyulni amugy is csak markaszervizben lehetne. Na ezutan elindultunk boltba vele, de par km utan megint bejelzett a muszerfalon az aksi.

 

Egyszeru aksihalal? Vagy lehet mas is?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!