Sziasztok!A következő lenne a gondom:Saxo 1,1i 1999-es,kb egy évig kifogástalanul működött,aztán egyszer elkezdett rángatni nagyobb fordulaton,de ha elvettem a gázt akkor újra megindult kb fél percig,aztán újra kezdte.Az autó hidegen-melegen pöccre indul,alapjárat is egyenletes.Megnéztem a gyertyákat,az összes fehérre volt égve,ebből azt feltételeztem hogy nem kap elég üzemanyagot. Levettem a légbeömlőt az injektorról és a következő a jelenség:pár percig semmi gond,szépen fecskendez,veszi a fordulatot,ki is forog rendesen.Pár perc után ha gázt adok kihagy a motor és megszűnik a befecskendezés,ha elengedem a gázt újra minden rendben.Üzemanyagszűrőt cseréltem, új benzinszivattyút is tettem bele,de a hiba nem szűnt meg.Van valakinek tippje mi lehet a gond?Köszönöm a válaszokat!
Véletlenül rossz ablaktörlőt rendeltem, Bosch Aerotwin A313S helyett A428S -t, szívesen megválnék tőle kicsit olcsóbban, hogy ne kelljen Németországba visszaküldéssel bajlódni. Vagyis eladó Bosh A428S első ablaktörlő pár, Budapesten.
Sziasztok. Citroen berlingó 1,6 hdi 90.2008as. eddig semmi hiba de csak eddig. 117000km van az autóba. megyek vele egyszer csak leáll beindul egyböl de csak kb 1200 es fordulat fölé er megint leáll. Economy mode aktiv ezt irja. Üzemanyag szüröt kicseréltem mentem vele kb 10kilometert addig jo volt eltünt a hibakód is de utana újra kezte. alapjáraton jár szépen de néha egy pillanatra bedadog de el is múlik rögtön. naggyából ez lenne ha valaki tudna tanácsot adni elöre is köszönöm.
Mint már mondtam, az is lehet, hogy a BSI nem megy el Economy módba. Ekkor az 1-1,5A simán meglehet.
Azt, hogy miért nem, azt innen nem lehet megmondani, talán szoftver hiba , de lehet belső elektronikai hiba is, pl. beázás miatt.
Aztán még lehet egy nem biztosított áramköri zárlat vagy hiba is. Távolról ezt neked senki sem fogja megmondani.
Kösd ki a BSI-t teljesen és úgy is nézd meg. Ha úgy nem fogyaszt, akkor a nem biztosított rendszerek rendben vannak. Ez esetben érdemes megnézetni a BSI-t. (hacsak nem valami kábelezési gond van valahol, de az szopacs, azt a legnehezebb megtalálni.)
Szia az utastérben a kormány alatti biztosíték táblából is kiszedtem a biztosítékokat és úgy sem volt semmi változás... elvileg egy kocsinak nyugalmi állapotban 0,1-0,4 Amp az áram felvétele a riasztó miatt 1,5-1,8 az rengeteg szóval úgy kérdezem akkor ha minden le van róla kapcsolva az összes biztosíték kiszedve akkor még mi vehet fel áramot ami ilyen sok. 18 Watt azért elég sok nyugalmi állapotban
Ez csak a motortéri biztitábla. Az utastériből (gondolom az már BSI, de ha van külön tábla is, akkor mindkettőből) is ki kellene szedni az összes biztosítékot és úgyis megnézni. Az is előfordulhat, ha úgy sem lesz változás, hogy a BSI nem megy nyugalmi állapotba. Olyankor meglehet az a 1-1,5A fogyasztás.
A következő problémára keresek megoldást : A kocsi akkumlátora kb másfél map alatt lemerűl kb 8 voltra. Lehúztam minden csatlakozót ami a képen is látható, probálgattam megnézni a biztosítékok kiszedésével is, de igy is 1,5 AMP a fogyasztása a kocsinak, hogy semmi sincs rákapcsolva. Ötleteket kérnék, hogy még milyen fogyasztó lehet ami terheli a kocsi akkumlátorát, úgy hogy minden le van húzva róla , Válaszokat előre is köszönöm
Lehet hogy az ecu nem tudja kezelni az ilyen információkat, és nem küldi át neki, annak valahonnan meg kéne kapnia az adatokat hogy jelezni tudja, lehet felesleges volt az egészet cserélgetni.
Saxo-n mostanában elkzdtt zajos lenni a kinyomócsapágy. Nemcsak, amikor nyomom a kuplungot, hanem üresben is hallani, érezni. Ha megmelem a pedált, akkor múlik el teljesen a hang. Ebből nekem az jön le, hogy a kinyomócsapágy mindig hozzáér a lamellákhoz. Ez így nem gáz? Mert akkor vagy forog, vagy a szerkezetet dörzsölgeti...
Sziasztok..Tanácsot kérnék.. 2001 es 1,4 es xsarához vettem egy másikat alkatrésznek. Az enyémben sima kis óra van a másikban egy nagyobb kijelzöjü ami mutatja a fogyasztást és még sok mást, áttettem de csak egy két piktogrammot mutat semmi mást.Plussz még a kormány alá is bedugtam a rádió vezérlöt de semmi. Van valakinek őtlete hogy mi a baj,Segitségeteket elöre is kőszőnőm
Csak egy egyszerű tipp, azért, mert 5 perc nyesztetés után elindult. Üzemanyagszűrő, esetleg tankszűrő? Természetesen sok más is okozhatja, de kezdjük a legegyszerűbbel. :-)
Sziasztok! C5 2007 dízel autómata. Tegnap kétszer leállt a motor az autópályán. Kb 5 percig nyesztetttem mire be indult. Semmi hibakód. Van valakinek ötlete? Köszi!
Mi lehet a baja a Berlingonknak? A tunet a kovetkezo. Tegnap egyik megallaskor bekapcsolt az ECO mod, majd ujraindulas helyett leallt az auto. Kulccsal ment megint a kovetkezo megalloig, ahol megint nem indult el ujra az ECO modbol. Par oraval kesobb nehany km utan bejelzett a muszerfalon az akkumulator. Epp hazaertem, ugyhogy megint allt egy keveset, majd amikor elvittem szerelohoz, akkor nem jelzett semmi hibat. A szerelo szerint minden rendben, de hozzanyulni amugy is csak markaszervizben lehetne. Na ezutan elindultunk boltba vele, de par km utan megint bejelzett a muszerfalon az aksi.