Keresés

Részletes keresés

Nekem miért nincs nevem? Creative Commons License 2020.09.03 0 0 51202

A kamionokat kellene valahogy elvarázsolni innen. A Keresztúri út összekötése a Cinkotaival régi terv, de úgy hallom leállították.

A Vidor utca vonalában, nagyjából a Forrásmajori utcával párhuzamosan épülget valami útféle, de ott sem látok haladást.

Előzmény: KKXVII (51200)
cucu Creative Commons License 2020.09.02 -1 0 51201

Eredendően Tarcsai út. A múlt korszakban nevezték Tárcsának. Most megint Tarcsai. 

Előzmény: Nekem miért nincs nevem? (51199)
KKXVII Creative Commons License 2020.09.02 -1 1 51200

Tegnap reggel a Cinkotainúton az új felüljáron át mentem. Szuper lett. Nekem tetszik. Igaz, hogy nagy a dugó, de gyanítom, hogy hamarosan jobb lesz a helyzet. A felülháró építése előtt os dugó volt, gyakran a Pesti útig allt a sor. 

Nekem tetszik és sokkal biztonságosabb is.



Nekem miért nincs nevem? Creative Commons License 2020.09.02 0 0 51199

Akkor is állna a sor. A csabai felüljáró nagy szívás az ott élőknek, viszont cserébe az átmenőforgalom kisebb lesz a Tarcsai úton. (Az nem Tárcsa utca volt régen?)

Előzmény: cucu (51198)
cucu Creative Commons License 2020.09.02 -1 0 51198

Köszi a válaszokat! Hát, nem lesz egy leányálom arra közlekedni. 

Az újonnan átadott felüljárón is áll a forgalom a félpályás lezárás miatt. Nem tudom, hogyan lehetett volna másképpen megszervezni... Bár, én meghagytam volna a felüljáró alatti közlekedést, legalább arra az időre, amíg szükséges a félpályás lezárás, de nyilván nem látom át az egészet. 

Nekem miért nincs nevem? Creative Commons License 2020.09.01 0 0 51197

A felüljáró átadásával az átjáró lezárásra került, és el is bontják. A környéken a káosz hamarosan tovább fog növekedni a Liget soron folyó munkák és a Gyöngytyúk utcai lámpa miatt. A szűk Heltai Gáspárra lesz terelve a 176E az Örs irányába. A 276E meg a Ferihegyi út - Liget soron fog közlekedni.

Előzmény: cucu (51195)
Peto Creative Commons License 2020.09.01 0 0 51196

A felüljáró alatt csak a buszgarázs felől a Liget sorra tartó forgalom haladhat. A Liget sorról balra a Pesti út felé nem lehet eljutni. Még folyik a környező utak, közművek bütykölése, a Gyöngytyúk utcánál jelzőlámpa épül, ezét a közeljövőben még terelések is lesznek.

 

Előzmény: cucu (51195)
cucu Creative Commons License 2020.09.01 -1 0 51195

Az imént tapasztaltam, hogy megváltozott a forgalmi rend a Cinkotai úti felüljáró alatt. (Lehet, h már korábban.)

Eddig el lehetett menni alatta kocsival. Liget felől a Pesti út felé akartam jönni, de kénytelen voltam a Ferihegyi út felé vissza fordulni. Ez sem ment simán, mert miután ráhajtok a Cinkotaira a Gyögytyúk utca felé, sorra behajtani tilos van kitéve. Így csak nagyobb kerülővel tudtam vissza jutni oda, ahonnan indultam.

Közben a Cinkotai ezen szakaszán félpályás az útzár. Mintha csatornát építenének.

Nekem miért nincs nevem? Creative Commons License 2020.08.31 0 0 51194

Átadták már a felüljárót Rákoscsabán? Tervek szerint 28-a volt a határidő. A környéken élőknek a közlekedését nem könnyíti meg, ha az átjárót elbontják.

luiapple Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51193

Borzasztó. Rossz nézni amit művelnek. De ezek nem kerékpárosok, hanem közlekedők. Ugyanígy viselkednek gyalogosként, autósként. A mentalitásukkal van a probléma. A pofátlanítás videókban megfigyelhető ugyanez a többi közlekedő esetében is. Jöhetnek a mínuszok, már megszoktam!

 

Előzmény: egonca (51188)
cucu Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51192

Adtam egy pluszt! :)

Előzmény: kukácska (51191)
kukácska Creative Commons License 2020.08.30 0 1 51191

Már többször megírtam itt, hogy egy vidéki kis városban nőttem fel.

Ott a bringa úgy tartozott hozzám, mint a kezem és a lábam. Nem volt kérdés, hogy a 20-30 km-re lakó nagybátyámékat/unokatestvéreimet busszal vagy bringával látogatom meg.

Ebben a kor(szak)ban az is igaz volt, hogy anyukám sem volt infarktus közeli állapotban, amikor a kb. 12-15 km-re lévő Malom/pékségből 12-14 éves koromban bringával fuvaroztam haza kb.10 kg lisztet és frissen sütött kenyeret.

Röviden: nem vagyok a bringa/bicikli ellensége.

Mégis meg kellett érnem azt a kort/korszakot, amikor Budapest Belvárosában szívem szerint nagyon sok bringást kitiltatnék.

Tudom, hogy ez nem az az időpont és helyzet, amikor el sem tudtam volna képzelni az életemet bringa nélkül.

Vannak közlekedési/mozgási problémáim. Ezeket nem szeretném kiterjeszteni a teljes közlekedésre, egyedül akarom megoldani. Mégis vannak olyan problémák - főleg Budapest belső kerületein belül - amelyek nem csak az én problémáimra vezethetőek vissza.

cucu Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51190

Itt sajnos vagy nem sajnos, ittas volt a kerékpáros. Bár a környékbeliek szerint folymatosan nem volt józan.

Kacsázott a busz előtt. A buszos megpróbálta jóval nagyobb oldaltávolsággal kikerülni, de ő mégis elé vágott, mert meglátta a trafikot a túloldalon. Így került a busz az árokba. Nem a kerületben történt, de Pest megyében.

Érdekessége, hogy a hírekben sehol sem találni.

Előzmény: cucu (51186)
cucu Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51189

Ha bele gondolunk, nehéz is lenne máshogyan bringázni. Ha már meg van az a jó lendület, minek megállni.... Megértem, nagy a  kísértés, hiszen nem gép hajtja, hanem emberi erő. Szvsz a felvételen látható szituációk -bár kétség kívűl szabálytalanok- nem tartoznak a legsúlyosabbak közé. Mindegyik figyelt, mondhatni óvatosan volt szabálytalan, ami persze nem mentség.

De ennél durvább dolgok is vannak. Mint amit én meséltem, hogy hatalmas iramban kivágódik a stop táblánál az útra, majd még méltatlankodik is, hogy miért álltam meg...

Összességében úgy látom, hogy a kerékpár nem való a gépkocsik közé.

 

https://totalcar.hu/magazin/2020/08/29/a_kerekparuton_landolnak_az_autok_de_nincs_szukseg_szalagkorlatra/

Előzmény: egonca (51188)
egonca Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51188

„Mintha a bringán ülve megszűnne minden szabály: látjuk ezt főképp Budapest útjain. Bringások hajtanak a járdán, tekernek át a zebrán, átsurrannak a kereszteződéseken a tilos jelzés ellenére, szabálytalanul kanyarodnak, nem adnak elsőbbséget, gondolván, úgy is elférnek, áthúznak a gyalogosok között. És a rossz példa mindig újabb követőket szül, tényleg tisztelet azoknak a fővárosi kerékpárosoknak, akik betartják a KRESZ előírásait” – írja az Országos Balesetmegelőzési Bizottság.

 

https://17.kerulet.ittlakunk.hu/kozlekedes/200829/pofatlantanitas-foszerepben-bringasok-video

Előzmény: cucu (51186)
kukácska Creative Commons License 2020.08.29 0 0 51187

Gázolt a vonat Maglód és Rákoshegy között

Index 2020.08.29. 10:57 Módosítva: 2020.08.29. 12:24

Elgázolt egy embert a Sülysápról a Keleti pályaudvarra tartó vonat Maglód és Rákoshegy között szombat délelőtt – közölte a Mávinform. A halálos baleset miatt a vonatok az érintett szakaszon csak az egyik vágányon közlekedhetnek.

A Budapestre tartó személyvonatról az utasokat a katasztrófavédelem segítségével egy másik, Sülysápról a Keletibe tartó vonatra szállítják át.

A Budapest–Újszász–Szolnok vonalon meghosszabbodik a menetidő, és várhatóan a sülysápi vonatok kimaradnak a menetrendből, a zónázó vonatok minden állomáson megállnak. Emiatt a Budapest–Gödöllő közötti vonatok is kimaradhatnak.

cucu Creative Commons License 2020.08.28 0 0 51186

Óvatosan a kerékpárral!

 

Lacivill Creative Commons License 2020.08.27 0 0 51185

2 éve megy az előzmény körforgalom a vasúti átjáróhoz.

Előzmény: kari56 (51184)
kari56 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 51184

Csak úgy szép csendben, minden előzmény nélkül a Pécelit is elkezdték túrni és amint beér az út Pécelre, ott is félpályás, lámpás zárás van.

Előzmény: kukácska (51180)
kukácska Creative Commons License 2020.08.27 0 1 51183

A nagy változások már megtörténtek. Rossz irányban.

Megboldogult költségvetéses koromban, 20-25 évvel ezelőtt kivégeztek volna minket, ha február 20-ig nem lettek volna részletezve az elfogadott "sarokszámok". Az önkormányzatoknak és intézményeiknek március 15-e volt a véglegesítés. Akkor már az országgyülés képviselői régen túl voltak rajta, lezártnak tekintették, de egy önkormányzati képviselő sem szólhatott bele a részletezésekbe. Április végéig mindenki, aki a költségvetés valamilyen formájából "garázdálkodott, tudta az éves felújítások és beruházások összegét is, nem csak a menetét. Most hasra csapva kitalálnak egy összeget és hónapokig veszekednek azon, hogy kinek mennyi jár. Közben az ország népe bukdácsol a felújítások között vagy kilométerekre kerüli a kiszáradt tó méretű kátyúkat.

Előzmény: cucu (51182)
cucu Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51182

(Nagy változás előtt áll a világ! Érdemes jól figyelni!

Az ehhez hasonló, kártékony emberi hozzáállásnak rövidesen vége lesz!)

 

Előzmény: kukácska (51180)
cucu Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51181

A cél nem az, hogy jól érezzük magunkat. 

Emlékszem, amikor anno hozzáfogtak a csatornázáshoz úgy 16-17 éve, a Ferihegyin kezdték a félpályás lezárást. Egész nyáron pangott a forgalom, erre szeptember 3-án fogtak hozzá, és egészen december 20-ig félpályás forgalom volt, meg elterelések a környező utcákban. Pontosabban egyirányúsították őket, (Bulyovszky, Kölcsey, Damjanich, Hunyadi, Árpád fejedelem, Petőfi, stb.) nehogy kikerüljük a dugót. Így lett egy 10 perces iskolába jutásból 40 perc. Még rendőr autóra is futotta, hogy a renitens autósokat megregulázza....

Előzmény: kukácska (51180)
kukácska Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51180

A hatvani vasútvonalat érintő változások a kerületi vasúti átjáróknál:

http://www.rakosmente.hu/Hirek/Hir.aspx?NewsId=e45a3528-89e3-41bc-acaa-5a6c65efc8d0&PrevUrl=/

 

Kezdődik az iskola, mindenki nagyon fog örülni...:(

 

Elhiszem, hogy akkor tudják megcsinálni, amikor van rá pénz, de mi a francot csináltak tavaly nyár óta? Évek óta már a nyáron elfogadják a következő évi költségvetést. Ebben az évben március végétől tudtak volna dolgozni, mert nem volt oktatás, június közepéig nem működött szinte semmi. Most, amikor kezd valami beindulni, miért most kell megkeseríteni a közlekedők életét? Ennek semmi köze a beharangozott gazdaságélénkítő csomaghoz. Ez a felújítás kb. 2 éve folyamatos. Tudniuk kellett, hogy a vasútvonal felújításába/átépítésébe a vasúti átjárók vagy felüljárók is beletartoznak.

kari56 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51179

Talán Pécelen?

Előzmény: egonca (51175)
meszi67 Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51178

Én lecefrézem, egy ismerősöm lefőzi, a párlatot szétdobjuk.

Ha nincs ilyen ismerősöd el is lehet adni a kész cefrét. Idén szerintem még könnyebb is vevőt találni, mert kevés a gyümölcs.  

Előzmény: egonca (51175)
cucu Creative Commons License 2020.08.24 0 0 51177

Én nem.

Előzmény: egonca (51175)
kari56 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 51176

A vasút korszerűsítés szédületes tempóban folytatódik. A mosó mellett épülő megállnál a Jászberényire kirakták a 30-as táblákat. Gondolom, az útalapnak kiásott gödrökben növekedő fák gyors fejlődését akadályozták a száguldó autók.

egonca Creative Commons License 2020.08.23 0 0 51175

A hullott gyümölccsel Ti mit csináltok?

 

Tud valaki a kerületben vagy a környéken pálinkafőzdét?

egonca Creative Commons License 2020.08.18 0 0 51174

Nem adtam mínuszt, én nem használom azt a gombot...

Előzmény: luiapple (51171)
cucu Creative Commons License 2020.08.17 0 0 51173

Milyen legyen a következtetés, amikor már az alapgondolat eleve hamis.

Nekem legalább is nincs tudomásom semmilyen negatív kampányról. Sőt, lépten-nyomon, kormányzati szinten támogatják a kerékpározást. Vannak kritikák, (mint mindenhol) de az nem egyenlő a negatív kampánnyal. Úgyhogy szvsz kár volt bemásolni ezt a cikket.

Előzmény: egonca (51170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!