Sziasztok! 10 éves R56-os Mini Coopers S-em van, 3 hete esti mozi után felvillant a check engine jel. Párszor leállítottuk, majd újra indítottuk a kocsit, csekkoltuk a tanksapkát, de semmi sem változott. Másnap a jel megmaradt, de mivel épp 220kmre voltunk a lakásunktól és vasárnap volt, így hazamenttünk, érzésre a jelen kívül semmi gond nem volt. Két hétig állt az autó, amikorra egy szerelő ismerősünknél időpontot kaptunk. Ekkor a jelzés megszűnt. Ennek ellenére szerettük volna a hiba okát feltárni, azonban a szerelő elmondása alapján az autó nem kommunikál a hibakód olvasóval. Valakinek van valami ötlete, javaslata? Köszi!
Szeretném feldobni egy kicsit egy 2010es cooper clubman fenekét:)
Gondoltam a lámpa köre olyan crom díszcsíkot mint a sima Minin van viszont itt a kinyiló ajtóra kéne felrakni ugye mert a lámpa a helyén marad....nem tud valaki hogy hol lehet ilyet kapni???..vagy legyártani??....előre is köszönöm......T
Sziasztok, van valakinek tapasztalata , vagy ötlete következőben: mini R56 1.6 120 LE 2 és 3000-es fordulat 5-ben vagy 6-ban mintha elfogyna a benzin vagy egy henger kihagy elfogy az erő. Ilyenkor némi füstöt is ereget. 2000-ig tökéletesen megy gyorsul stb. A gyujtótrafókat, gyertyákat cserélgettem ugyanaz. Solenoid elvileg működik. Előre is köszönöm.
Kinyomócsapágy tört szét, valamint addig nyomkodtam a már rossz pedált, hogy leszakadt a váltó összekötő villája is vagy mifene. Minden esetre kuplung szett csere lett, az eddig kökemény kuplung vajpuha lett.
Az létezik, hogy az autó érezhetően jobban megy (harap) az új kuplunggal mint a régi 240.000KM-essel? Vagy csak placebo? :D
2003-as ONE. Benyomott kuplungpedál nem jött vissza föl, viszont benyomni sem lehet, totál beállt. Váltani nem lehet. Kézzel párszor vissza tudtam húzni alaphelyzetbe a pedált és ment a váltás, de most már vége. A pedál a behalás előtt rezgett, mintha átvette volna a motor rezgését.
Kinyomcsapágy vagy teljes kuplung baj lehet? Ha utóbbi milyet szabad/nem szabad beletenni?
Némileg megnyugtat akkor ez, mert én is hasonlóan jártam a kuplungjaimmal, nálam mondjuk a Valeo adta be 30.000 km után a kulcsot, de legutóbb - most nyáron - a Luk kerek egy hónapig bírta, hullámosra kopott a rugós tárcsa ennyi idő alatt. Most épp Sachs van benne, ez kiváló.
De mesélik a szerelők, hogy irtózatos lutri lettek a kuplungok az utóbbi években, nincsen tuti tipp már. Gyári, utángyártott, szinte mindegy, ugyanúgy megfeküdhet hamar.
Sziasztok! Van egy 2004-es 1.6-os cooperem es ha bemelegszik a motor pl. piros lampanal felvillan a Check Engine es leall. Ha ujra inditom eltunik minden es megy tovabb. Gyertya , gyertyakabel, szurok minden cserelve ! Tudna valaki segiteni ? Koszi elore is :)
(hálisten, azóta nem villant fel egy kontrollámpa sem, bár néha gyorsításkor ránt egyet, mintha "kihagyna" egyet a gyújtás...) Ilyen a párom Twingojánál volt. Minden érzékelő, szonda át lett mosva féktisztítóval, aztán el is múlt a probléma) Lassan 20 ezer lesz a Miniben, talán nem ártana egy hasonló "mosás, tisztítás". Persze itt már időigényesebb lesz a mutatvány, mindent jól eldugtak egymás alá, közé stb. a motortérben... Még azon is gondolkodtam, hogy a kartergázokat "eltereljem", így nem szennyezne össze semmit...
Minap volt nálam hasonló: egy tolatás után lefulladtam, gondoltam, béna vagyok, oké, de újraindítás után az autó húzott motorfékkor is, illetve nagyon ingadozott az alapjárat, eleve 1000 és 1500 között volt, a kipufogó motor felőli, közösítő része meg vörösen izzott. Nem örültem túlzottan. A motorjelző lámpa akkor nem, de hidegindítás után bevillant, pár méter után ismét. Korábban az volt, hogy a kartergáz-visszavezető cső elrepedt, falslevegőt szívott, dúsabb lett a keverék emiatt. Az akkori javítás után most is elrepedt az az anyag, amivel betekerték, csak most kevesebb levegőt húzott be. Kapott új csövet, és hirtelen minden kisimult, minden szuper.
Ki kell olvasni egy diaggal.Valamilyen motorelektronikai hiba.Lehet holtponti jeladó vezérműtengely jeladó stb.Nekem vezérműtengely jeladót kellet már cserélni.(2005-ös mini one)