Könnyedén csúszik. Gyári új alkatrész. A Bertába bezzeg mindig mentes szárral kell behúzatnom a csapszeget még melegítés után is. Lehet csak gyönge vagyok:)
Igen ez így van, hirdetni bármennyiért lehet. Úgy gondolom, hogy hónapok múlva ezek a motorok is jóval olcsóbban fognak csak elkelni, ha egyáltalán elkelnek...
Komoly értéke a németeknél lehet azért egy MZ-nek, a nosztalgia érzések miatt. Abból kiindulva, hogy itthon milyen kellemes, fátyolos köd kezd a Kádár-korra telepedni a (kelet)németeknél fokozottabban jelentkezhet a Honecker időszaknál. Akkor még a németek azok németek voltak. Arra bárki szívesen emlékszik vissza. Na de visszatérve a 250-es Trophy-ra, nekem soha sem tetszett a formája. Bár karakteres, de nekem a Star-om bőven elég ebből a dizájnból. Engem az irritál, hogy néhányan irreálisan magas árakon hirdetnek, ezzel fölöslegesen gerjesztik a többi eladásra kerülő motor árát is. Erre egy megoldás van, olcsóbban kell adni, de csak annyival, hogy ne mínusszal jöjjön ki az ember végül, mert senki sem hülye. A nepperek viszont elrontják ezt az ideált. Remélem, hogy a márkatársunknak nem vettem el túlzottan a kedvét, próbáltam valami köztes árat kitalálni még így is, hogy igazából nem láttam, miről van szó és soha nem állt szándékomban ilyen motort venni.
Igen, az egymilliós gépek vásárlói MZ-nél felvetnek pár kérdést, de azt tudjuk, hogy a pénz nem jár együtt ésszel... Gumi alkatrészeket és bowdeneket biztos cserélni kell egy-egy felújítás alkalmával, de azok kivételével nagyrészt NDK alkatrészek maradnak a gépekben. Befektetésnek nem rossz azért, ha valaki nem tud venni egy lakást erre a célra, de ez is olyan, mint a piramisjáték. Az utolsó belépő megszívja.
Hírdetni bármennyiért lehet...az ára az lesz amennyit letesznek érte az asztalra.
A tömeggyártott MZ soha nem volt egy értékes motor és nem is lesz. Valamennyi eszmei értéke az első és utolsó példánynak lehet ami legurult a gyártósorról.
De azok is csak eredeti NDK-s állapotban.
Bárki aki kifizet egymilliót egy utángyártott " minőségi " alkatrészekből összerakott példányra az vagy szimplán hülye vagy nem tud mit kezdeni a vagyonával.
Visszanéztem a Kolléga hozzászólásait és ezek szerint Te sem láttad, mivel nem tudott képet feltölteni eddig a motorjáról.
Azt viszont jól láttam, hogy már évek óta próbálja eladni. Eladó felújított darabok ebből a típusból vannak 1 300 000 és 1 400 000 Ft-ért is a hahu-n. Mivel a múltkor sem nagyon(inkább sehogy) érkezett ármegjelölés az ETZ-re gondoltam megpróbálok segíteni a márkatársnak. Az meg, hogy ilyen árakon mennek manapság a kilencvenes és kétezres években lesajnált szoci motorok azt jelenti, hogy van rá kereslet, ergo pénz. Elmúlt már az 50 ezer Ft-os MZ-k világa.
Egyik ismerősöm sem vett ilyen gépet, de megnézve az amúgy jócskán felülárazott hahu-n a kínálatot én mindenképp egymillió alá lőném be, még akkor is, hogy ott ennél drágábban látok felújítottakat. Nem tudom a kuplung probléma megoldódott-e amiről írtál a motorral kapcsolatban. Biztosan nagyon szép a festése, viszont az nem minden. Szerintem a TS és ETZ a 250-esben is keresettebb az ES-nél. Ha el szeretnéd adni itthon én 750 ezret mondanék rá mint irányár. Külföldön gondolom többet is érne, de persze az úgy mindig macerásabb. Egy személyes emlékem van egy eladó 250-es Trophy-ról, amit 2008-ban 300 ezerért kínáltak. Azon a börzén nem kelt el, pedig nagyon kellette a tulajdonosa.
Naa, ezeknek illatuk van, nem szaguk. Viszont ha a lószarra értetted, akkor ok:)
Más:
Korábban kérdeztem, hogy mennyire csereszabatos a kis ETZ láncbúrája a kis TS-ével, hát maximum alakra egyezik. Szereztem egyet, hátha valaki ás is ilyesmiben gondolkozik, itt jól látszanak a különbségek.
ETZ féléhez kellene egy távtartó, hogy rendesen rögzüljön a helyén, ezért drótozta hozzá az ETZ búrát a korábbi tulaj a rugóstaghoz a TS-emen:) Én inkább visszaalakítom, a drót meg jó lesz majd a kerítés javításához.
Láttam a neved uccsó hozzászólóként, gondoltam benézek :)
Jó kis szakdolgozatot lehetne írni a témában.
Hogyan válnak egykoron minimalista stílusban létrehozott, - már akkor is elavult - minimális technikai szintet felvonultató dolgok, előszőr lenézett, kidobandó, majd évtizedekkel később túlárazott,"vágyott" termékekké? :P