Ilyenkor persze - minden MLM cég - nagyhangon elhatárolódik az ügynökeitől. Mondván: azok független vállalkozók, a cégnek semmi köze a törvénysértésükhöz. Pedig nagyon sok esetben maguk a cégek biztatják őket ilyen adatgyűjtésre. :-(
Én legjobb tudomásom szerint SOHA nem adtam meg az adataimat zepteres adatgyűjtőnek, sem más cégnek úgy, hogy továbbadhatja, rejtélyes módon mégis bekerültem az adatállományukba, a titkos telefonszámom is, és azon hívogattak egy időben, mígnem nagy botrányt csaptam... Mikor elkezdtem utánavakarni, el sem ismerték, hogy megvan nekik a számom, nemhogy válaszoltak volna arra a kérdésre, hogy milyen alapon kezelik az adataimat az engedélyeim nélkül. Ami ugye súlyos jogsértés, ha az illető nem egyezett bele.
Bocs, ezt nem lehetett kihagyni. Sok éve volt ez téma itt, és azóta nem bírunk betelni vele. :-)))))
A parasztvakítás magas foka.
A lényegre: Erre egyébként nem vonatkozik az élethosszig tartó garancia...? Mert a parasztvakító előadásokon ezt mindig kiemelik.... Persze azért, hogy az extrém magas árat alátámasszák....
A koszos lé az - szerintem - maga a lakásban összeszedett kosz, vízben oldva. Nyilván a gőzölés után lecsapódik (vízként) a tisztításhoz felhasznált gőz.
Nekünk pont ezért nincs vizes takarítógépünk. Mert sok-sok tapasztalatot hallottunk, hogy a gép kitakarítása több időt vesz igénybe, mint maga az (egész lakás) vele való kitakarítása.
Nekem egy aqua jebbo-m van. Ehhez szeretnék tanácsot kérni.
A zárókupak állandóan ereszti a gőzt. A szervízben azt mondták, vegyünk új kupakot. Ez meg is történt, akkor egy darabig jó volt, aztán ugyanaz a probléma. Most már a 3. kupakot rendeltük meg az évek alatt.
Azt mondták még, hogy gyakran kell tisztítani. Ha tisztítjuk, sötétszürke lé jön ki belőle, illetve szilárd, sószerű, szürke anyag. Nem vízkő! De soha nem lehet tökéletesen kipucolni.
Csapvizet soha nem látott, mindig vettünk bele ioncserélt vizet. Vagy ez a gond? Másmilyen víz kell bele?
Hol lehet olyan vizet venni és milyet, ami nem teszi tönkre? Hogyan lehet rendesen kitakarítani?
Tud valaki valami megoldást, hogy ne jöjjön a gőz, ne menjen a kupak állandóan tönkre? (Egy kupak ca. 12 e Ft.)
Igaz nem Zepter, de hasonló proaktivitási gyakorlat során az első 500 után, aminek 99%-a sikertelen volt, anno én is sokszor magam töltögettem ki őket.
Nem volt norma,de látszódni kellett, hogy "dolgoztam a sikerért".
Karikázgattam, meg mindegyikre ráírtam, hogy adatvédelem.. egyikre sem írtam se nevet, se telefonszámot.
Ki voltak akadva.. Gyorsan letettek a proaktivitásról. Anélkül meg szinte a kutyának sem kellettek a drága termékek, az akkori árakon és feltételek között.
Ma már azért jobb, hála az akvizíciónak de még mindig amolyan "prosti meló" ez.
"A lényeg a telefonszám gyűjtés, végül behívják őket termékbemutatóra. Én fixen kapok 100 Ft-ot egy kérdőíért, az értékesítés során a jutalékos rendszer viszont megmaradt. Viszont nem kell azt hinni, hogy ez milyen egy álom meló. Én is azt hittem. Ma kipróbáltam, igaz, hogy 2 óra alatt 3.000-t kerestem, de kb 10 évet öregedtem! És azért fizet ennyit, mert cigány munka. Odamész az emberekhez, felteszed azt az 5 kérdést, és végül ki kell csalnod a telefonszámát. És nem akarja megadni, aztán lehet neki könyörögni... Égett a pofám. De valamiből nekem is meg kell élni. (Amíg nem lesz jobb.) Bár semmi kedvem ehhez. Hiába tudnék megkeresni vele 8 óra alatt 12 ezer ft-ot, ha már 2 óra hossza alatt is úgy besokalltam, hogy az hihetetlen. Egészségügyi kérdéseket teszek fel, aztán elkérem a telefonszámot, és már előre mondják nekem, hogy de ők nem szeretnének részt venni semmilyen előadáson, vagy termékbemutatón. Már a könyökükön jön ki!"
MLM nincs maffiamódszerek nélkül... a bepalizott szépkorú birkák néha rugdalóznak, ilyenkor kénytelenek szegény, g*ci ügynökök tömegpszichotizálni őket...
Ma olvastam egy árubemutatós cikket egy blogon, és ott volt ez a komment:
Nekünk vannak Zepter edényeink és imádjuk őket, valszeg egy életen keresztül kitartanak majd (kb 1990-95 körül vehettük őket, akkor még elég ritkaságszámba ment). De amit az utóbbi években tapasztalok a cégtől - h erőszakosan hívogatnak, néha irdatlan bunkó stílusban-, ez kiborító és minden bizadalmam elveszítettem.
Pár éve anyut felhívták, hogy nyert. Az volt az első alkalom, megkért, hogy kísérjem el a Váci útra. Minden várakozásomat alulmúlva egy hiányos fogazatú fószer várt minket az önmagát high-end cégnek tartó Zepter képviseletében. Egy fillért nem bíztam volna rá, de ha már ott voltunk, meghallgatjuk az előadást. A fantasztikus show végén (igen, némelyek úgy elájultak rajta, mintha a Cirque de Soleilt látták volna...) szépen egymás után bekísérték az embereket egy-egy irodába és 3-4-en megpróbálták vásárlásra bírni őket. Én nem mehettem be, anyu a végén nevetve jött ki és mesélte, hogy mennyire röhejes volt a helyzet, hogy ott erőlködtek, hátha kinyitja a bukszáját. El tudom képzelni, hogy egy-egy nyugdíjas, félénkebb ember ilyenkor becsokizik és bármit aláír...
Gáz ez így, a Zepter a szemünkben szinte teljesen lerombolta a renoméját. Végül azért egy fantasztikus uborkagyalu (piacon kb. 200 Ft, Zepternél kb 4.000.- lehet) boldog tulajdonosai lettünk, de azóta megköszönjük a megkeresést és mindig nemet mondunk az ilyesmire.
Köszi, hogy foglalkozol a témával. Talán a tértivevényes mellé meg érdemes lenne elküldeni a vevőszolgálathoz is, de nem sikerült rátalálnom a @ utánira. Mindig hibaüzenet jött.Légyszi a teljes e-mail címet....
Telefonáltak a Zeptertől, hogy kedden kettőre lehet menni, a szerződés lemondása miatt.
Egy idős férfi bekísért bennünket egy tárgyalóba, jó pár perc várakozás után bejött egy fiatal főnök és a néni elmondta neki miért jött. Meghallgatta, kiment és ismételt várakoztatás után megjelent a dokumnetumokkal, azt mondta, hogy nem lehet tenni semmit mert aláírta a hitelkérelmet is és azt nem lehet visszamondani. Miért nem, kérdeztük, mikor a ráutaló rendelés szombaton készült és hétfőn reggel kilenc előtt már telefonálva lett a lemondás miatt. Akkor mikor intézték a hitelt. Ez volt az első paliravevés próba, ami be is jön ha a néni egyedül megy. Egyébként megmutatta az aláírt hitelkérelmet, /olvasó szemüveg hiányában nem is tudta mit ír alá, hiába mondta, hogy nem lát / Érdekesen voltak benne fényezve a válaszok is, nem egyedülálló, saját háza van és magasabb iskolai végzettsége.
A következő, hogy akkor miért rendelt kettőt. – Nekem azt mondták, hogy az egyik ajándék.
Akkor leveszem a darabszámot és felezódik az összeg. – Nem kérem, szombaton is legalább tízszer elmondtam, hogy nincs rá szükségem és nem kell, de nem hagytak elmenni.
Kértük, hogy akkor vegye át az általunk vitt lemondást. Azt ő nem teheti. Akkor mutassa meg hol veszik át az irodaházban. Ilyen hely nálunk nincs, adjuk fel tértivevényesen. Mondtam, hogy interneten két címükre is el lett küldve. – Az nem hivatalos, arra nem válaszolnak.
Mi van akkor, ha a tértivevényes 8. napon túl ér ide akkor talán e miatt nem fogadják el a törlést? –Háát. Volt a válasz.í
Végül a megrendelő eredeti példányára,( a többire már nem,) írta rá a törlést, és odaadta. se bélyegzó, se még egy aláíró, mondjuk aki kitöltötte, egy más kft nevén futott.
Miindenesetre feladtuk tértivevényesen is a lemondást….. sosem lehet tudni. Ja és az e-mailra nem válaszolnak figyelmen kívül hagyják.
Egyébként a néninek még van két Zepteres élő hitele. Most a születésnapjára hívták be, mint törzsvásárlót, hogy megajándékozzák…. és ez lett a meglepetés….
Ajánlatos legalább két személynek menni vagy többnek oda, egyedül soha.
Az egészségi állapotukról, életmódjukról érdeklődve csikarják ki a betegek személyes adatait...
Egy az arcát és a nevét nem vállaló kórházi üzlet bérlője érdeklődésünkre elmondta, hogy a cég üzletkötői szinte minden nap megjelennek a váróban egy mappával, leszólítják a betegeket, kérdéseket tesznek fel, bemutatják a cég termékeit, majd elkérik a gyanútlan áldozatok elérhetőségeit, hogy később egy árubemutatóra hívhassák meg őket. A bérlő állítása szerint, szabályosan zaklatják a főleg idős embereket, előfordul olyan is, hogy elállták az utat, és szidalmazták azt, aki nem állt meg nekik.
Várom a múltkori kéretlen prókátorok kommentárját. :-)
Milyen jogon kérdezősködik egy vigéc olyan szenzitív adatokról, mint a betegség, vagy a szedett gyógyszerek....?????
Affenébe! Megint jól súgott az előítéletességem élettapasztalatom.
HIhetetlen! Adatgyűjtést végezhetnek.... Mi folyik ott...??? Van adatkezelési jogosultságuk?
A Zepter ügynökei tolakodóan, az öreg, beteg emberek közt próbálnak vevőt találni termékeikre az Egri Markhot Ferenc Kórház épületében – jelezte portálunknak olvasónk,
....
„A nép nagyja menekült előlük, de ők mindenkinél bepróbálkoztak. Egyikük az egyik bejáratot, másikuk a másik bejáratot állta el, nem volt menekvés szinte senkinek. Azzal kezdték, hogy lenne három kérdésük egészség-témában. De az nem három volt, és ami érdekes, hogy adatokat is gyűjtöttek attól, aki szóba állt velük, bár ilyen kevés volt” – részletezte az épp ott járó olvasónk.
Hozzák a levakarhatatlan MLM-ügynök sztereotípiát...? Szerintem nem véletlenül alakulnak ki ezek az általánosító "képek" az egyszeri átlagember fejében!
Erőszakos edényárus ügynökök zaklatják a betegeket az egri Markhot Ferenc kórházban. A betegek a Tényeknek azt mondták, hogy az ügynökök még az ajtót is elállták, hogy ne lehessen lerázni őket. A kórház igazgatója azt mondta, hogy engedélyük van az edényeket árusító ügynököknek, de azt nem fogják hagyni, hogy zaklassák a betegeket.
A riportban elmondják, hogy azért adtak engedélyt az edényárusoknak, mert a cég gyógyászati segédeszközöket adományozott a kórháznak.