Sziasztok! Wagon r+ kuplunggal kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy a kuplung felül fog, tehát amikor felengedem a pedált, kb a felső 2-3 cm-en. Régebben egy szerelő csak kézzel állított valamit a motortérben, és utána pár hétig jó volt, tehát kb már az első pár cm felengedése után úgy működött,ahogy kell.
Mostanra viszont megint csak felül fog, azt szeretném kérdezni, hogy tudok-e rajta a motortérben én is állítani vagy ez már valszeg cserés lesz? (2003-as a kocsi, kb 185.000 km van benne) Köszönöm előre is,ha tud valaki tippet adni!
A törlőmotorban a végálláskapcsolónak nevezett köríves érintkezők kopottak vagy szennyeződött. Szét kell szedni és akkor látszik hogy melyik verzió van.
Nincs. Eszembe jutott nekem is már. Azt is írták valahol,hogy lehet az ajtó kábelkötegnél van valami gebasz. Holnap szétszedem és megnézem. Azért kösz a tippet!
Nemrég került hozzám egy 2005-ös Wagon R+ 94LE automata, 125e km-el. Pár napja a fordulatszámmérő vagy nem mér vagy csak kevesebbet mutat.Újra gyujtásra kapcsolva általában megszűnik a hiba,de van hogy csak második harmadik próbálkozásra! Minden más jó az óracsoportban.Mivel automataváltós,nekem fontos lenne a fordulatszámmérés kontrolállása menet közben. Valaki tudna ötleteket adni vagy megoldást a hibajavításra?Tenkjú!
Meglett a hiba. Elengedtek a forrasztásaim, illetve eltörtek a forrasztás után közvetlenül. A pákám sem volt jó, és lehet a vezeték anyaga sem megfelelő amit a hangszóróhoz adtak. Na mindegy, most megint szól. Ha újra föladja eladom a kocsit. :)). Pedig rézcsöveket napi szinten forrasztok, elég jó hatásfokkal. ..
Ez a műszerrel szakadásmérés nekem is eszembe jutott.. De amilyen idióta vagyok, csak itthon a kanapén. A csatlakozót néztem mozgattam. Nem tünt rossznak. Nekem is ez a mindkettő egyszerre a furcsa. Ezért gondoltam, hogy a rádióban ment ki valami.
Nekem egyszer a jobb oldali vacakolt. A kábelen van egy csatlakozás/toldás. Ott volt kontakthibás. Kicsi a valószínűsége, hogy mindkét hangszórónál egyszerre lenne kontakthiba, de egy megnézést megér. Én első sorban még a rádiónál lévő csatlakozót nézném meg. Mikor a rádióba be lett dugva, a csatlakozóban a hüvelyek nem nyomódtak-e ki a helyükről. Esetleg műszerrel a csatlakozótól a hangszórókig a kábeleket letesztelni, hogy biztosan vezetnek-e.
Sziasztok! Cseréltem a két első hangszórót. Minden király volt. Egyszer csak feltünt, hogy egyik sem szól. Azt hittem a 13-éves JVC fejegységem feladta. Második autó rendeltem bele egy másik olcsóbb rádiót, (Nakamichi) és hopp.. azzal sem megy. Kivettem a hangszórót. A kivezetésein próbáltam másik hangszórót semmi.. multiméterrel szakadás nincs rajta... A hátsók azok mennek. Olyan mintha a front kábeleken nem jönne semmi. A hangszórót külön kipróbáltam a rádió első kimenetéről egy megkerülő vezetékkel, és úgy megszólalt. Mozgatásra sem semmi... Valami mentőötlet? Új a rádió, (a régi is jó) pár hónapos a hangszóró, közte a 2003-as Suzuki eltünteti a hangot.
Megvan. Töltsd le ezt a pdf-et: https://landsmann.files.wordpress.com/2013/03/wrajto1.pdf Itt a második képen középen van egy fém színű, kissé Z betűhöz hasonló fém alkatrész, amire jobb oldalról egy rudazat csatlakozik. Ezt a kis fém alkatrészt kell mozgatni, ha jól emlékszek az alsó részét kell fölfelé, tehát ahol a rudazat becsaztlakozik, az az autó hátulja felé mozduljon el.