Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

von Rypp Creative Commons License 2016.04.30 0 0 4976

úgy tűnik, már el is kelt... Tényleg jó árban volt, ha olyan, ahogy leírták. 2 hónappal előbb látom, akkor rá is repültem volna, de már belevágtwm az XJR felújításába.

Előzmény: Péter Kókai (4975)
Péter Kókai Creative Commons License 2016.04.27 0 0 4975
von Rypp Creative Commons License 2016.04.17 0 0 4974

Land-Horváthnál van az autó, és a héten lekerült a kompresszor, és meg lett a bűnös. A kompresszor alatt van két gumicső, és ebből az egyik szétrepedt. Inkább cseréltem mindkettőt. A lényeg, hogy nem hengerfejes. Öröm, bodottá'!

 

Ha már így szét van kapva, kap egy teljes vezérlés cserét az eggyel újabb XJR-hez való, erősített láncfeszítőkkel, 8 új NGK gyertyát, szelepfedéltömítést.

Anetis Creative Commons License 2016.04.17 0 0 4973

Tisztelt Urak!

Eladó pár darab ( XJ6 ser2 (1977) felújítása után) megmaradt alkatrész: homokfújt, alapozott gépháztető, jobb és bal oldali első sárvédők, csomagtartó fedél, 2-2 db új kipufogó dob (középső és hátsó).

Ha valakit érdekel, keressen itt: anetis@anetis.hu (a cuccok Miskolcon vannak)

Péter Kókai Creative Commons License 2016.04.15 0 0 4972

Az elektromos ablakok kezelőgombjainak kell világítaniuk az xj8-ban? Nekem nem világít egyik sem. 

Hooshee Creative Commons License 2016.04.09 0 0 4971

britishparts.co.uk

 

illetve pl a négy légrugót az x1-autoteile.de -től rendeltem.

Előzmény: von Rypp (4950)
GrG Creative Commons License 2016.04.08 0 0 4970

Sziasztok 

 

1994es XJ40-hez (4.0l) keresek alkatrészt olyasmit hogy elosztofedél, rotor, gyújtáskábel. Újat vennék nem bontotta, kinél érdemes rendelni, Franciaországba kéne...

CarlosKalman Creative Commons License 2016.04.08 0 0 4969

No jóestét....

A hibák meglettek.....

xjr 4.0

alapjárati szabályzó- csere

motorvezérlő komp.- csere

 

pénztárca- csere...

 

no szóval az alap igazság mindig igaz; kocsivásárlásnál soha ne nullázd le magad.....

de most jó!

 

lemosattam hazavittem elmentem dolgozni -3 óra mulva mikor hazamegyek a 

gyökér szomszéd a fél zsák levelet a kertben eltüzelte, tiszta pernye az autó....

 

mikor kissé frusztráltan becsöngettem; nem mert kijönni....

 

Szerintem holnap hozatok egy szélgépet és én rakok tüzet.......autógumikból.......

 

Péter Kókai Creative Commons License 2016.04.06 0 0 4968

Kíváncsi vagyok, hol lesz a hiba? Remélhetőleg csak valami apróság lesz a bűnös. 

Előzmény: von Rypp (4966)
zsgabor Creative Commons License 2016.04.06 0 0 4967

én ebből a ...-os írásból nem fejtettem meg, hogy miért is kemény a gázpedál.

Előzmény: CarlosKalman (4946)
von Rypp Creative Commons License 2016.04.03 0 0 4966

Minden helyen kerestem már, ahova belátok a kompresszor leszedése vagy az autó megemelése nélkül, és semmit nem találtam :( két hét múlvára kaptam időpontot a Land-Horváthoz. Remélhetőleg, ők rögtön kiderítik, mi a baj.

Előzmény: Péter Kókai (4965)
Péter Kókai Creative Commons License 2016.04.01 0 0 4965

szerintem elsőként mindenképp tömítetlenségi problémát kell keresni. Ha álló helyzetben nem fogy a folyadék, akkor érdemes a felső részt tüzetesen átnézni ( tehát ami kb a vízpumpa vonala fölé esik.) Ezek a nagy motorok rengeteg hőt termelnek. A kiegyenlítő tartályhoz vezető műanyag csövek pl szó szerint elporladnak egy idő után. Érdemes kibontani a tartály körüli burkolatot, lehet hogy maga a tartály repedt ki, és szivárog. A pollenszűrőn keresztül akár az utastérbe is juthat a hűtőfolyadék, bár akkor lehetne édeskés szaga. Ha álló helyzetben is fogy akkor még az is lehet, hogy a radiátor adta meg magét, vagy valamelyik alsó cső.

Előzmény: von Rypp (4964)
von Rypp Creative Commons License 2016.03.31 0 1 4964

Az XJR elkezdte enni a hűtővizet kb 1 hónapja (nem nagyon használtam azóta).

 

A következő a jelenség. Feltöltöm a gyári előírás szerinti szintig a hűtőfolyadékot előre bekevert folyadékkal. Megyek kb 1x10 km-t, lerakom az autót a munkahelyemen, eltelik kb 8-9 óra hazaindulás előtt megnézem a szintet, és kb hiányzik 3-4 deci a rendszerből.

 

Nincs tócsa a kocsi alatt

A hűtővíz nem keveredik olajjal, nem is füstöl, ha nyitott sapkával járatom, max gőzölög, ha hűvösebb van

A hűtőrendszer csövei jónak tűnnek, nincs repedés és porszáraz mindegyik (amikor vettem az autót, akkor át is lett nézve és nem találtunk hibát)

 

Nem tudok másra gondolni, mint hogy valahol elpárolog. Láttam videót, ahol a katalizátorral folyt, és rögtön elpárolgott.

 

Szerintetek hol érdemes keresni a bajt?

Előzmény: CarlosKalman (4963)
CarlosKalman Creative Commons License 2016.03.28 0 0 4963

Sajna.font....nem fo(ri)nt....

 

no nekem is áll a móka....xjr...

hoztam volna el autót....melegedett beszélgettünk....egyszer csak leállt...

üa.van

 

most vadásszák a benzinnyomást persze most jó....

De legalább már az olajak lecserélve.....

 

von Rypp Creative Commons License 2016.03.28 0 0 4962

Eddig 800 fontnyi cuccot pakoltam össze az SNG Barratt webshopjában :)

Előzmény: zsgabor (4961)
zsgabor Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4961

kemény menet lesz. :D

Előzmény: von Rypp (4959)
von Rypp Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4960

Ezt néztem én is, de nem írja, hogy milyen gyártó cuccai vannak a kitben...

Előzmény: Péter Kókai (4956)
von Rypp Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4959

Futómű felújítás, tehát a szokásos: gömbfejek, szilentek, stabilizátor pálcák, stb. Lengéscsillaóítótkat is ki akarom cserélni, mind a négyet, mert elől már komfortok vannak, hátul meg a sportok könnyeznek. Szeretném visszaállítani a gyári állapotot. (V8 XJR-ről van szó)

Előzmény: Péter Kókai (4954)
Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4958

És mindenképpen ajánlom az Intercars kft. Most szerződtem velük, gyorsan meghoznak sokmindent. Bár javarészt kamion cuccokatrendeltem. 

Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4957
Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4956
Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4955
Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4954

Konkrétan milyen alkatrészeket keresel?

Előzmény: von Rypp (4950)
von Rypp Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4953

Nem tudom, mi számít jó árnak, de a Murányi által ajánlott 110 ezer / gömbfej biztos, hogy nem az :) Illetve a lengéscsillapító (sport) 90ezer sem olyan jó ár.

Előzmény: CarlosKalman (4951)
CarlosKalman Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4952

angloparts.hu

carsite.co.uk

CarlosKalman Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4951

Üdv....

kedves Kolléga!...hm    jó áron.?....akkor biza nem jó típust tart kend.....

 

sajna nem tudok segíteni......1-2 cég van amit mindenki ismer és annyi.....

von Rypp Creative Commons License 2016.03.25 0 0 4950

Sziasztok!

 

X308-hoz hol tudok jó áron alkatrészeket szerezni? Egyelőre az SNG Barratt-ot néztem. Tudtok esetleg más webshopot, ahonnét lehet rendelni, és jó minőségű cuccokat árulnak?

caskahu Creative Commons License 2016.03.21 0 0 4949

Sziasztok!

 

Továbbra is eladó az autóm https://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_3.2_sport-9168679

Most akciósan 1.000.000 Ft-ért vihető. Olajcsere esedékes rajta, a jobb első kerékcsapágyam búg, és a bal oldalon elkezdett kottyani valami a futóműben. Külső esztétikai hibái vannak, de belül szép. Murányiékhoz hordtam, leinformálható szervízkönyves, motor váltó és kábelkötegek tökéletesek. Vannak plusz cuccaim, azok külön alku tárgyát képezik.

Hátha valakinek a megmozgatja a fantáziáját. :)

CarlosKalman Creative Commons License 2016.03.18 0 0 4948

Üdv...

milyen jó hogy nincs aknám meg csápos emelőm.....

igy nem tudom sz...ni magam.....

...

Persze hogy végre kész vannak a folyadék cserék, elmegy a benzinnyomásom....néha-néha

csak egy kicsikét...

....

Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.18 0 0 4947

Az tudja a megtréfálni az embert , hogy a válto olajteknője 22 db torx fejű csavarral van felfogatva. Ráadásul 27-es torx megy bele, ami nincs az egyszerűbb készletekben. Ha régen nem volt levéve a kartel, az oxidáció miatt a csavarok vas alátétei olyan szinten hozzá rohadnak a szintén vas teknőhöz, hogy inkább a bitfej törik el, mintsem meglazuljon. Nekem mind a 22 csavart vágó-kalapács módszerrel kellett megindítanom, persze minden ütésre potyog a kocsi aljáról az ember arcába a kosz. Egyébként a csavarok M6x22 méretűek. Én M6x20-as imbuszra cseréltem őket. Az olajteknő kijátszása a két kipufogó között külön mutatvány, érdemes előtte a még benne maradt olajat billegtetéssel kiönteni, különben nyakon önti magát az ember (ahogy én)! Feltöltéskor pedig különösen ügyelni kell a kipufogó csőre, a rendkívül gyorsan melegszik, nem árt komolyabb, könyékig érő védőkesztyüt beszerezni . Az olajcseréhez szükséges készletet az intercars - tól szereztem be, cikkszáma 8700002. Tartalmaz 7 l olajat, szűrőt+Ogyűrűt, tömítést , valamint a töltő és leeresztő csavart, viszont a 22 db kartel felfogató csavart nem.

Előzmény: CarlosKalman (4945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!