Keresés

Részletes keresés

Mijo Creative Commons License 2000.08.14 0 0 39

No fene !? Azt tudtam, hogy gépjármuvet vezetni tud, azt is, hogy úszni, meg még gyalogolni is tud, a repülést az atyánszky kilátásba helyezte, de ez a biziklizos dolog nekem tanyasinak új, igaz ritkán járok a zepicentrumba' :))...

Mijo

Előzmény: marfai (37)
porcus Creative Commons License 2000.08.14 0 0 38
Kedves Péter!
Veszprémben nincs szolgálati kerékpár....
porcus-bi
Előzmény: marfai (37)
marfai Creative Commons License 2000.08.14 0 0 37
Kedves Ildi!

A polgármester kerékpárral jár. Ha a saját autóját használja, akkor fizet. A városban két autó van, amit többen használnak: az önkormányzat két autója, ahol az önkormányzat fizet. Ez van. Egy ekkora városban bizony van autó. /sofőr viszont nincs/ Polgármester úr nem jár hivatali autóval dolgozni.

A lényeg az, hogy nincs tele a belváros "nekik jár" alapon bérletes autókkal.

Márfai P.

Előzmény: porcus (36)
porcus Creative Commons License 2000.08.14 0 0 36
Kedves Péter!
Nem ingyen, hanem hivatalból... Merthogy ez jár nekik. Ugye Te is érzed a kettő közötti apró különbséget? A ti esetetekben meg értsem úgy, hogy a polgármesteretek a hivatali autója helyett (+hivatali bérlet) a saját kocsijával jár dolgozni, amihez viszont meg is vásárolja a bérletet?
porcus-bi
Előzmény: marfai (35)
marfai Creative Commons License 2000.08.12 0 0 35
Kedves Ildi!

Mellé. Korábban azt írtad, nálatok tele a városközpont olyanok autóival, akik ingyen kapják a bérletet. Nálunk nincs ilyen. A képviselők sem, a hivatali dolgozók sem kapnak közpénzből finanszírozott, vagy másféle bérlrtet. Az egy technikai probléma, hogy ez alól a város két hivatali autója sem kivétel. Itt nyilván közpénzből van az autó, a bérlet és a benzin is. Ez azért nem ua....:-))

Márfai P.

Előzmény: porcus (34)
porcus Creative Commons License 2000.08.11 0 0 34
Tudtommal itt is fizetnek érte. Közpénzből...
porcus-bi
Előzmény: marfai (33)
marfai Creative Commons License 2000.08.11 0 0 33
Kedves Mijo, Kedves Ildi!

- Veszprém kicserélte a kártyás rendszert automatásra. Épp akkor döntöttek, amikor mi vásároltunk.
- Veszprémben több mint kétszerakkora a parkolási díj, mint nálunk.
- Baján senkinek sincs ingyen-bérlete. Még az önkormányzat autója után is fizetnek.

Márfai P.

-P.S. Ettől még nem szeretjük a miénket, de legalább rendesen van megcsinálva.

Előzmény: Mijo (32)
Mijo Creative Commons License 2000.08.10 0 0 32

Ok elobb megfutották a szegedi változatot, majd miután bevezették, megtapasztalták, egykettore kicserélték.

Lényegében, kedves Péter, a te mondandódat tartottam szem elott :)!
Én arra gondoltam, ha ennél a mufalloszos variánsnál BÁRKI is jobb javaslattal élne, akkor a veszprémi példád alapján, Baja is "egykettore" kicserélné ezt !
Látod, többen is sanda módon összefonódásokra célozgattak - piha ! -, na, ha valamikor, akkor egy ilyen változtatásnál egyértelmuen bizonyítana a város, hogy ilyenrol szó sem lehet, márcsak amiatt is, mert ilyenkor az adományozóra tekintettel nem igazán szívesen lennék a fogadó fél/felek helyében :))!

Kíváncsian várom, amikor az eladók saját rendszerük gyengeségeit taglalják... :-))

No de Péterem, mi nem taglaljuk folyamatosan "saját rendszerünk" gyengeségeit ? És itt is eladó az atyaúristen is ami a sajátunké :)!

Mijo

Előzmény: marfai (30)
porcus Creative Commons License 2000.08.10 0 0 31
Kedves Péter!
Mijo külön kérésére kukkantottam ide, lévén én is vp-i. Csak néhány, és igen szubjektív megjegyzést tudok hozzáfűzni. Autóm nincs, viszont a belváros kertvárosi részében lakom. Azzal ellentétben amit Te állítottál, nálunk a kártyás rendszert nem sitty-sutty váltotta fel az automatás.Az kb. három évig működött.(Az ötletet amúgy mi Izraelből vettük, gyorsan ki is utazott egy kisebb bizottság szemrevételezni annak hatékonyságát.) A korábbi kártyák a kaparós sorsjegyek mintájára készültek és garantáltan hamisíthatatlanok voltak. Viszont drágák. (A polg.mesterünkről el is keresztelte a köznyelv "Dióssy sorsjegynek....") Csak a nyomda járt jól. Most meg az automatát gyártó és felállító cég.
A parkolási gondok itt sem enyhültek, de jellemzően most a bérletesek foglalják el a legtöbb belvárosi helyet. Azok, akik többnyire hivatalból kapják -tehát nem saját zsebből fizetik- ezt a kis mókát. Több információért fel kellene hívnom a jegyzőt, mert nem rémlik, hogy részletesen publikálták volna az ide vonatkozó infokat.Ha érdekel szólj!
porcus-bi
Előzmény: marfai (26)
marfai Creative Commons License 2000.08.10 0 0 30
Kedves Mijo!
Nagyon helyes. Nyilván a többi rendszer gazdájával is felveszed a kapcsolatot, és majd Ők itt előttünk megvitatják, hogy melyik a jobb. Kíváncsian várom, amikor az eladók saját rendszerük gyengeségeit taglalják... :-))
Márfai P.
Előzmény: Mijo (28)
Matkovits Creative Commons License 2000.08.10 0 0 29
Végülis év végén egy költség-hozam vizsgálat kideríthetné, hogy az eltérő rendszereknél mennyi a bevétel. A beruházás olcsósága-drágasága pedig akkor derülne ki.
Jegyeket meg senki nem hamisítana, mert piszok drága lenne. Ha olyat talál az ellenőr, egyszerűen megvárja a delikvenst egy rendőr társaságában...
Előzmény: Mijo (28)
Mijo Creative Commons License 2000.08.09 0 0 28

Sajnálom, hogy nem fordítottál nagyobb figyelmet a mondandómra ......
Idoközben felvettem a kapcsolatot, a TELPARK Kft. vezetojével, aki megígérte hogy bekapcsolódik a beszélgetésbe, csak most elvan keveredve a Komáromban ezekben a napokban kiépítésre kerülo módszerük bevezetésével.
Mint megtudtam tole, ha velük történik szerzodéskötés, a mostani kiadások töredékébe került volna városunknak a parkolási díjszedés.
Megvárjuk a gazdát.

Mijo

Előzmény: Thernitibi (27)
Thernitibi Creative Commons License 2000.08.09 0 0 27
Mijo

Engem akkor lopnának meg, ha leszerelnék a parkoló órákat, és valamilyen új városi adóformát vezetnének be.
Viszont az elvárható lenne, hogy tételesen megjelenne a parkolással foglalkozó kht. éves elszámolása. De ez vonatkozik a többi kht.-ra is.
A szegedi meg annyival érdekesebb, amennyivel szinesebb. Szerintem.

marfai Creative Commons License 2000.08.09 0 0 26
Kedves Mijo!

Néhány megjegyzés a parkoló témához, amit az elozmények áttekintése nélkül elég nehéz követni.

Azért néhány megjegyzés:

- A szegedi rendszert Veszprém város konkrét tapasztalatai miatt vetettük/vetették el. Ma ott ua. rendszer muködik mint nálunk, csak 240 Ft a belváros óránként, és fél óra a legkevesebb... Ok elobb megfutották a szegedi változatot, majd miután bevezették, megtapasztalták, egykettore kicserélték. A szegedi rendszer jegyeit nem nehéz hamisítani. Az ellenor látja, hogy színes másolat, de a videón, amni rögzít, nem látszik, nem bizonyítható. A bajai bérlet ugyan másolható, de az ellenor a bérlet számához a gépétol megkapja a rendszámot is. Kész lebukás...

- Természetesen a teljes folyamat áttekintheto. Kérlek fordulj bizalommal Bátor úrhoz, vagy Fábián alpolgármester úrhoz. Nem vállalkozom arra, hogy az anyagokat idemásoljam. Több jelentkezo volt, és olyan is aki egymaga négyféle készüléket, árat és rendszert javasolt. A dokumentáció ennek megfeleloen több száz oldal, és nekem nincs meg. Tekintve, hogy közbeszerzési eljárás folyt, ezért minden, az utolsó levélig a Hivatalban hozzáférheto.

- A szegedi rendszer láthatóan nem nagy ráfordítást igényel, de a jogtulajdonosok /akik kitalálták/ meglehetosen magas jogdíjat kértek. A szükséges háttérfeldolgozás, ellenorzés, elszámolás gép, és élomunka igénye riasztóan magas. A rendszert hosszú /hónapok/ ideig tölteni kell jegyekkel, mire visszajön belole valami, a bizományosokat is el kell számoltatni, igen sok bizományos lenyeli, visszamondja stb. Szegeden járó idegen néhányszor megáll, mire olyan benzinkutat talál, ahol vásárolhat.../ próbáld meg Baja felol jövet/

- Mint már írtam nem tartom helyesnek, hogy Czirok úr autót vásárolt. /olcsót, bár van olcsóbb/ Akkor sem, ha egyébként a cégnek ez olcsóbb, mint a magángépjármu igénybevétel. Azért nem tartom jónak, mert az autós közönség jogos érzékenységét fölöslegesen bántja.

- Nem hiszem, hogy Bátor urat könnyu lenne megvezetni, vagy bárkinek is sikerült volna, foleg ebben az ügyben. A parkoló ügyet senki nem szereti, én sem. A Város többször nekifutott az elmúlt tíz évben, és mindannyiszor belebukott. A parkolási rendszert nem a mi örömünkre találták ki a világban. A közlekedéssel kapcsolatos költségek városi kiadásokat is igényelnek. A kiadások egy részét bevételekkel is alá kell támasztani. A most választott rendszer muködoképes. Nem kerülheto ki az a szempont, hogy ha már meg célszeru csinálni valami kellemetlen, terhes ügyet, akkor csináljuk meg rendesen.

- Kedves Mijo! Képzettársításban ne hivatkozz a "legfantáziátlanabbakra". Nekik nem lenne érdemes a fentieket kifejteni. :-)) Nekem az a tapasztalatom, hogy képzettársításban Te elég jó vagy. :-)

Márfai P.

Előzmény: Mijo (23)
Matkovits Creative Commons License 2000.08.09 0 0 25
Zolikám!
Még sokáig marad Neked a család.
Kornél
Előzmény: Törölt nick (17)
E_Rita Creative Commons License 2000.08.09 0 0 24
Zoli ! Idegen szavak és kifejezések szótára
Ugyan '79-es kiadás, és ez mintha érzodne rajta::)))
Rita
Előzmény: Törölt nick (22)
Mijo Creative Commons License 2000.08.08 0 0 23

Márfai: "A készülékek kiválasztása több változatból a pályázatok minősítése alapján történt."

Na most akkor többol, vagy kettobol ?
Most méginkább érdekelne a két/több pályázat teljes anyaga, hadd próbáljuk már meg mi gyakorló parkolók/közlekedok is "minosíteni" !?

Lehet, hogy ehhez maguk a lemaradt pályázók is fuznének némi kommentárt :)? Én szívesen venném, meg is kísérlem felkérni oket, hátha kötélnek állnak ?

Márfai: "Az ebből származó bevétel a Városgazda Kht bevétele, ami azt jelenti, hogy ez a forrás kizárólag a Kht működési céljaira, így az "utak, hidak karbantartása"-ra fordítható, amire a Város egyébként igen keveset tudna áldozni.

Bizonyára ennek az eszmeiségnek a vetületében vásárolták a Czirok részére azt a méregdrága autót, amelyet már többen is felemlegettek itt :)!

Márfai: "Sokan fel vannak háborodva. Ha rajtuk múlik megbukik a parkolási rendelet, és a Város veszít egy ötvenest (millióban). Előfordulhat. Nem örülök.

Merthogy mi került 50 millióba ? Csak a hevimetál mufalloszok vásárlása ? Bruttó, vagy nettó ? És ezzel szemben került volna többe az alább már ecseteltek a Péter részérol ? És egyéb költségei a választott variánsnak ?
Péter, te a Bátor Feri iránti bizalmadról biztosítottál itt bennünket ! Ám legyen, mi is így ismerjük ! De mi van akkor, ha a Ferit pár befolyásos jóakaró, mint gyakorlattal nem rendelkezot, megvezetett ebben a kényes témában !?

Ugye ti mindig rettenetesen nagy nyomatékot helyeztek a jó, és mégjobb variánsokra, amelyek a Város, annak lakossága javát hivatottak szolgálni !
Ugye nem állhat elo az a helyzet, hogy egy sokkal elonyösebb változatot bárki/bárkik is félresöpörtek volna egy sokkal, de sokkal elonytelenebb kínálat javára ....? Mert az azért a legfantáziátlanabbakat is élénk képzelettársításra serkentené :(!

Mijo

Előzmény: E_Rita (21)
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.08 0 0 22
Rita!

Az biztos, de honnan szedted ezeket a definiciókat?

Z.

Előzmény: E_Rita (20)
E_Rita Creative Commons License 2000.08.08 0 0 21
Mijó ! Véélhetoen erre hivatkozott Péter :

"...Pont azért három év alatt fizeti ki a város a parkolóórákat, hogy már az első évben is bevételhez jusson. Szorosan, de egy év alatt is kifizethető lett volna. Ez a részletfizetés futamideje és a megtérülés közötti különbség. Megtérülni az első évben megtérül, de csak a harmada lesz kifizetve. Nagyon furcsa elképzelés lenne, hogy három évig szedik a pénzt az autósoktól azért, hogy a negyediktől kezdve legyen valami eredmény. De úgy látszik ez nagyon elterjedt gondolat. Szerencsére nem így van.

- A sus-mus megalapozatlan. Az órák közbeszerzési pályázaton "lettek beszerezve". Az eljárást Báthori úr (volt honvédtábornok, az általam ismert egyik legkorrektebb hivatalnok) vezette. A készülékek kiválasztása több változatból a pályázatok minősítése alapján történt. A minősítés egy szempontrendszer szerint zajlott, amit táblázatba szerkesztve, egyszerűen pontozva a közbeszerzésre összehívott bizottság töltött ki, és így jött ki a végeredmény. Az eljárás minden eleme a közbeszerzést szabályozó törvénynek megfelelően visszakereshető. Nyilván a nem nyertes pályázók meg is tették volna, ha valahol hibát tételeznek föl.( a pár milkós zsebretételről nem is beszélve :-))

A parkolás terheli a belvárost használó autós közönséget. Az ebből származó bevétel a Városgazda Kht bevétele, ami azt jelenti, hogy ez a forrás kizárólag a Kht működési céljaira, így az "utak, hidak karbantartása"-ra fordítható, amire a Város egyébként igen keveset tudna áldozni. Az érintettek érdeke sérül. Az enyém is, a tiéd is. Sokan fel vannak háborodva. Ha rajtuk múlik megbukik a parkolási rendelet, és a Város veszít egy ötvenest (millióban). Előfordulhat. Nem örülök.

Politikai színezete nincs a dolognak. Egyik párt, vagy egyesület sem képvisel olyan értékeket amiből a parkolási díj levezethető lenne. Egyszerű Városi, közösségi érdekről van szó. Az utak, terek, hidak karbantartása, fejlesztése igen drága. (függetlenül attól, hogy most milyen állapotban vannak) Eddig megszoktuk, hogy külön ilyen címen, hogy parkolás nem fizetünk. Most van egy működő rendszer, amelyik részben a használókra terheli ezt a költséget. Ez van. Politikát, mint látom próbálnak néhányan csinálni belőle. Tegyék. Én nem teszem.
Márfai P. "
Rita

Előzmény: Mijo (16)
E_Rita Creative Commons License 2000.08.08 0 0 20
Kedves Zoli ! Lehet hogy nem csak én vagyok naív?::)))

Melyikre gondolsz ?
demokrácia:
1/ népuralom, az a politikai rendszer, amelyben a hatalom a népé (lehet szocialista vagy polgári)
2/jogegyenloség, a többség uralmának, az állampolgárok szabadságának és egyenjogúságának elismerése
demokratikus centralizmus:
a kommunista pártok szervzeti felépítéséének alapelve: demokratikus, mert a párt valamennyi vezeto szervét a tagság válsztja és ezek kötelesek beszámolni tevékenységükrol a választóknak
Ez utobbi, mintha hasonlítana, nem ?
De úgy tudom, hogy van már politologus is a csapatban, O biztos tud jobb definiciókat.
Rita

Előzmény: Törölt nick (19)
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.08 0 0 19
Csak még egy ici-pici kérdésem van:

Van-e ma Baján demokrácia és ha van milyen az?
Ha nincs miért nincs?

Zoli

Mijo Creative Commons License 2000.08.08 0 0 18

Persze hogy van Zolikám, hiszen csak egy demokráciában válhatott az atyánszkyból képviselo ....., na, hogy milyen, azt te magad is érzékeled nap, mint nap !

Mijo

Előzmény: Törölt nick (17)
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.08 0 0 17
Csak egy ici-pici kérdésem van:

Van-e ma Baján demokrácia?

Amig erre az egyszerü kérdésre nem kapok választ, addig nehezen tudok mással foglalkozni!

Zoli

Mijo Creative Commons License 2000.08.08 0 0 16

Beismerem, én nem vettem eddig észre a Márfai Péter Ritának adott válaszát, de most elvagyok hulve amiatt !

Márfai: "A parkoló-rendszer előkészítésekor együtt futott a "szegedi" jegyes, és a parkolóórás megoldás. A jegyes rendszernél kapott ajánlatot a Város."

Kedves Péter, volna-e mód arra, hogy valaki megismertessen bennünket ennek az ajánlatnak a pontos mibenlétérol ?
És ha már itt tartunk, arra nyílna-e lehetoség, hogy az ellenpólusról, azaz a most észlelheto parkolóórás ajánlatról is hasonló tájékoztatást kapjunk ?

Nem, nem arra gondolok, hogy bárki is a maga eloadásmódjában kiszedje az általa vélt lényeget, hanem a pontos másolatok érdekelnének bennünket, nem ördöngös dolog bekopírozni oket !?

Márfai: "A tapasztalat /másoké/ azt mutatta, hogy az utólagos eljárások nagyon bizonytalanok /ott van a jegy, látszik a felvételen, nem lehet megfogni, pedig a jegy nem jó, nem valódi.../ .

Íme az a parkolószelvény, amellyel kapcsolatban Bajának fenntartásai voltak ! Péterkém, ugyan már mennyivel "megfoghatóbb és valódibb" a Baján forgalomban lévo jegy, amelyet csak az nem másol le - a bérletekkel egyetemben -, aki nem akar !? Ez egy amennyire egyszeru, olyan nagyszeru kivitelezésu, harsány színu, jól észlelheto méretu, rendkívül praktikusan kezelheto parkolószelvény, amelybol bármennyit megvehetsz elore, hiszen mindig azt az idopontot jelzo perforált köröcskét téped le, amely parkolásodkor éppen idoszeru !
A mostani választékot a hülye is képes könnyedén hamisítani, de itt nem csak színesnyomatról van szó, hanem olyan speciális perforálásról, amihez kétlem, hogy bárki is célgépet gyártatna.

Márfai: "Végül is az automatás rendszer lett kiválasztva, ahol a beruházás nagyobb, viszont az üzemeltetés olcsóbb és biztonságosabb. Magát a döntési folyamatot lentebb leírtam.

Rita, kitudnád keresni, hogy a Péter mire utal a lentebbel, és lennél olyan kedves idemásolni azt ?

_________________________________________________________________________________________________

- Hazug országgyulési képviselo !
- Egy másik, aki lehet, hogy nem hazug, de hol van és mit csinál ?
- Kht-ék és az o vezetoik !
- Kontrollálhatalan költekezés !
- Gyanúsnak tüno ingatlan adom-veszemek !
- Kétes értéku kábeltévé értékesítés !
- Felettébb "különös" parkolórendelet végrehajtás !

És még minálunk folyik minden a legnagyobb rendben :(!?

Mijo

Matkovits Creative Commons License 2000.08.08 0 0 15
Ihaj!
Milyen francos szoftver kell ahhoz, hogy sorszámozott jegyet eladjak?
Szerintem, ha van 10 ezer jegyem és azt kiadom 50 terjesztőnek 1 havi elszámolásra, akkor kell annyi eszemnek lenni, hogy a különbözetet kiszámoljam.
Ott van a jegy, látszik... A szegedi jegy igen, mert jó nagy és szines. A bajai ugyan mitől látszik?
A gépek, szoftver, rögzítés szövegen a cashflow a krém. Beszarok...
Kérdésem: Mennyivel nagyobb a beruházás?
Mennyivel olcsóbb az üzemeltetés?
Mennyivel biztonságosabb az üzemeltetés?
Rita! Köszi, hogy előszedted, én valahogy nem vettem észre őket.
Előzmény: E_Rita (14)
E_Rita Creative Commons License 2000.08.08 0 0 14
Kedves Mijó, Kornél !
A parkolási rend bevezetésének pénzügyi oldaláról, valamint a szegedi modszerről már történtek hozzászólások . Ide másolom, mivel itt a helyük.

Széll Péter válasz erre | adatok | e-mail 2000-06-02 17:50:15 (151)

Kedves Rita!
A fizetőparkoló rendszer az elmúlt négy hónapban havi 4-4 millió forint bevételt hozott (tüntetés, passzív ellenállás stb. mellett is). Május végéig tehát egészen pontosan 16732787 Ft bevétele volt. A múködtetése valamivel több, mint 17ooooo Ft-ba kerül. Ez azt mutatja, hogy hosszútávon is jól jövedelmedző lesz. Tapasztalatai közül most csak néhány : sok helyen meg lehet állni ahol korábban nem vagy alig, javult a parkolási fegyelem, többen újra megtanultak rövidebb távolságokon járni, ugyanakkor kaotikus állapotok alakulnak ki a határterületeken és ugrásszerűen megnótt a mozgássérültek aránya Baján. Természetesen végiggondoljuk a lehetséges tennivalókat

marfai válasz erre | adatok | e-mail 2000.02.23 12:13 (1843)

Kedves Rita!

A parkoló-rendszer előkészítésekor együtt futott a "szegedi" jegyes, és a parkolóórás megoldás. A jegyes rendszernél kapott ajánlatot a Város. Három gond adódott:
- Meglehetősen nagy ára volt magának a módszernek.+ Be kellett volna szerezni hozzá jelentős pénzért egy szoftvert, ami a tényleges pénzforgalmat rögzíti /rögzítő hölgyek,urak, nem automata állítja elő az adatot/ A megfelelő számítógépes technikát is. /tehát nincs automata, de vannak adatfeldolgozó gépek/
-A tapasztalat /másoké/ azt mutatta, hogy az utólagos eljárások nagyon bizonytalanok /ott van a jegy, látszik a felvételen, nem lehet megfogni, pedig a jegy nem jó, nem valódi.../ . A sok pereskedési költség elég reménytelenné teszi, tette másutt a működést.
- A jegyes rendszer a jegyek árusításán áll, vagy bukik. Pénzügyileg ez azt jelenti, hogy ki kell mindenhová helyezni a tömböket, és időnként, pl havonta elszámolni. /Trafik, benzinkút, újságos stb./ Valójában a tényleges forgalom ellenértéke később jelentkezik az elszámolás függvényében. /szoftver, gépek, rögzítés... a cashflow-ról nem is beszélve/

Végül is az automatás rendszer lett kiválasztva, ahol a beruházás nagyobb, viszont az üzemeltetés olcsóbb és biztonságosabb. Magát a döntési folyamatot lentebb leírtam.

Márfai P.

Rita

E_Rita Creative Commons License 2000.08.08 0 0 13
Hát kedves Zoli, megvallom, hogy nem gondoltam egész komolyan, de hát legalább a lehetőségét adjuk meg nekik:)))
Itt minden előkereshető marad, nem úgy mint az első körben, amikor a beadványok csak (???) a döntés után jutottak el a képviselőkhöz. Szóval: rajtunk nem múlik!

Rita

Előzmény: Törölt nick (11)
Mijo Creative Commons License 2000.08.08 0 0 12

Maros: ha nem lennél nő azt mondanám "kis csacsi naiv", de hát igy csak annyi a megjegyzésem, hogy: "csak nem gondolod, hogy valaki is komolyan veszi azt amit mi itt összeirkálunk!"

Zoltánom, ilyen vélekedés láttán már egyáltalán nem lep meg, hogy karaktered ellenére meg sem nyikkantál azzal az Atyánszkyval kapcsolatban, akirol neked is megvan ugyanúgy a véleményed, mint mindannyiunknak ! Olyan jó volna hinni, hogy nem gyávaságból hallgatsz ..., én hiszem is :)! De akkor vajon miért ...?

Ami pedig az én "naív csacsiságomat" illeti, bavallom neked, mindig is "komolyan vettem" úgy az általad "összeirkáltakat", mint mindenki más olyanok által jegyzetteket, akikben van annyi graft, hogy kimeri mondani a mondandóját !
Na, most ha te azokra a sunyi közhivatalnokokra, és egyéb közéleti tisztségeket betöltökre gondolsz, akik valóban gyávaságból szarnak a pofánkra, akkor azt kell, hogy mondjam neked, jön még kutyára teherautó ......
Te meg csak irkálj továbbra is, vagyunk sokan akik figyelünk rád !

Mijo

Előzmény: Törölt nick (11)
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.08 0 0 11
Jaj kedves Rita,

ha nem lennél nő azt mondanám "kis csacsi naiv", de hát igy csak annyi a megjegyzésem, hogy:
"csak nem gondolod, hogy valaki is komolyan veszi azt amit mi itt összeirkálunk!"

Zoli

Előzmény: E_Rita (7)
Matkovits Creative Commons License 2000.08.08 0 0 10
Hááát... Magam is tapasztaltam, hogy a szegedi rendszer "polgárbarátibb". És gyanítom, hogy a műfütyik helyett boltban, trafikban, újságosnál vásárolt bármikor felhasználható jegyek olcsóbbak. Ebből a szempontból; miért épp' e rendszer? Amennyiben ez a legolcsóbb - bár nem épületes látvány a sok vibrátor - elfogadom. Ki válaszolna?
Előzmény: Mijo (9)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!