A gyerekek a házuk elött parkolnak a járdán két kocsival, a kocsik nem lognak ki az utra, este hétkor érkezett egy skoda és eltrafálta a sangyongot azt megtolva belelökte a mögötte lévö citroenbe. Gyerek kirohant és látta a soför tök részeg,benyult a skodába és kirántotta a kulcsot nehogy elmeneküljön. Jöttek a zsaruk, 1,6 ot mértek a szondával szoval nem volt szomjas. Ugy tünik az uj sangyong megy a kukába,kaszni csavarodás és automata válto meghibásodással mert ugye meglökte 2 métert ami nem tett jot a váltonak. Van mit ünnepelni,az ürgének nem lesz olcso a dolog, a citroen csak kisebb mértékben sérült meg a lökhárito kicsit behorpadt, a skoda is lehet hogy kuka
Nyáron 25-27 fok felett üzemi hőmérsékleten gyakran előfordult, hogy hiába tekert az önindító, a motor nem indult be csak 5.-6. próbálkozásra. Vége lett a melegnek és eltűnt a probléma. Lassan közeledik a tavasz és a tavaly történtek miatt ismét várható az esemény. Jó lenne megelőzni, én az indító trafóra gyanakszom...
Esetleg van valakinek hasonló tapasztalata vagy tudja mi lehet a probléma?
A legtöbb gumigyártó már a javító gombát sem ajánlja, mint gumi javítást, amennyiben a drót rész is sérűlt. Megvan, max mekkora a lyuk mérete és ha nem ért drótot, akkor mehet a gomba. A kukac az csak vészmegoldás, de semmiképpen sem végleges.
egyébként engem nem az érdekel kevesebbet vagy többet fizetek, csinálja meg rendesen nincs kedvem egy kukaccal javított gumival 140-el a pályán elszállni
nekünk egy országos hálózat helyi műhelyébe kel menni gumizni. Nyár ügyfél senki, szerelők malmoznak a sarokba. Kolléga bement egy WV Transit defekttel. Most nem érünk rá gyere holnapután.
Ne is mond,azok a gumisok nagyon gázok lettek,látszik mennyire nem akarnak dolgozni,volt olyan hogy azt mondták a csajszinak ezt a javitást nem tudod megfizetni,majdnem belerugtam az ürgébe. Tényleg egyre kevesebben javitanak kukaccal, a gumis haver azt mondta azért mert ha leveszi a kereket,belülröl foltozza majd centiroz többet kérhet a munkáért
és van ilyen defekt sajna még a mai gumikon is, kollégám mire észrevette, hogy defektes a CX5 pályán már el is gyalogolta a gumit, épphogy felnin le tudott gurulni egy lehajtón mert szerencsére pont ott volt
Vannak ezek a kukacok, sok gumis is ezt használja, kisebb lyukaknál. Kb. 3eft egy készlet van benne 5-6 javító kukac tíz perc alatt kész, csak fel kell fújni. pl. ez:https://www.bardiauto.hu/webshop/magazin/-FE6037.000.05
A qashqaira 3 év +2 év megvásárolható garancia van.
Megveszem a +2 évet is.
Ez bejött a Xsarámon is mikor az alap garancia letelte után egy hónapon belül cserélni kellett a teljes bajuszkapcsoló blokkot, a Meganenál meg a klímakompresszort.
Az a baj ha megpusztul az öreg auto és javitani kell az egy vagyon külföldön mert az alkatrészt és a szerelést ki kell fizetni, a hazaszállitást sem fizetik ki teljesen hanem csak egy részét,dél szerbiábol, makedoniábol hazahozatni már több mint az auto értéke még ugy is hogy valamennyit belefizet a biztosito. Igen uj garanciális auto kell,meghosszabbitva a garanciát ameddig csak lehet mert ugy kijön ingyen minden meghibásodás és szállitás.
Miskolcról elindultunk Hajdúnánásra, T.újvárosba elfosta magát a vízpumpa a ezerketőn, megálltam az autós bolt előtt besétáltam vettem egy pumpát aztán kértem egy kanna vizet is mert zárás előtt voltak, megcsináltam és mentünk tovább. Amikor nyugati autóm lett a szerszámost se raktam bele, minek.
Régen elég volt a kocsiba berakni egy elosztot egy tápszivattyut egy ékszijat tartalékba és irány a világ,most semmit nem kell vinni mert minek ugyis a tréleres oldja meg a hazautat,képtelenség uton szerelni