Sziasztok! Épp autóvásárlás előtt állok és egy ideje figyelem a koreai kocsikat, sőt a 12 éves jazzemet már egy ceedre cseréltem. Elégedett vagyok vele, de kell még egy vas, úgy gondoltam maradnék a koreaiaknál.
Amit nem tudok eldönteni, hogy várjak-e az októberben megjelenő Konára és Stonicra, vagy a Ssangyong már meglévő versenyzőiből vegyek egy 2_3 êves használatat. A Tivolit és a Korandót néztem ki, bár tudom, hogy más méretűek. A neten a Korandók tesztjeit rendre dízelmotoros verziókkal csinálják, de kíváncsi lennék, hogy vajon a 2 literes benzines motorral milyen lehet, mennyit fogyaszthat, és ha netán vennék egy ilyet pár évesen, akkor milyen javítási költségekre lehet számítani az elején? Benzinesben azért gondolkodom, mert ritkán járnánk vele hosszabb távra, leginkább a 20 km-re lévő melóhelyre kéne, hogy elvigyen . Éves szintén kb 15, max 20 ezret menne. Néha nagyobb dolgokat is bele kell pakolnom, fűnyíró, fűkasza, hordók, miegymás, tehát a prémium belső csak hátrány lenne. A hahun elég nagy értékvesztést látok pl a Korandónál, nyilván pár év használat után nehéz lesz eladni. Jók ezek az újabb Ssangyongok, vagy jobban járnék a másik két koreaival?
Sziasztok! Rodius 2700 xdi automata váltós és D fokozatban nem vált 1-2-3-4-5 fokozatokban. Csak a D lámpa ég és nem vált fel. Hibaüzenet nem jelez ki. Valaki találkozott ezzel a problémával? Előre is köszönöm
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 1997-es Ssangyo Korando Familym 2.5 szívó diesel és úgy vettem észre, hogy 110km-en megevett 20l gázolajat. Nem füstöl nem folyik sehol. Mi lehet a hiba oka? Válaszotokat előre is köszönöm.
Szerintem gyengének fogod találni a 2.0HDI után. Ez még a musso kamrás motorja , tehát elég elavult technika de ha elromlik olcsón javítható. Váltója szerintem már nem merci, meg kellene nézni. Ha az ausztál váltó van benne, annak javítása okozhat meglepetést. Fogyasztás úgy 10 liter körül. Inkább a 2.7 motorral nézzél, az jobb.
Erről vélemény? Megéri a 2002-es 2.0HDI picassóm adni érte és 300 ezer kp-t? Mire kell figyelnem? Mennyire jók ezek a kocsik? Motor és 4 sebesdéges autómat váltó? Sokat ehet városban?
Hidegen, egy összetekert újsággal, óvatosan megpróbálod megállítani a ventillátort. Ha sikerül akkor ok. Nem tudom mennyi ideig tartott a szíjcsere, de a már használt viszko kuplungot csak függőlegesen szabad tárolni. Fordulatot semmi nem figyeli, csak a hőmérsékletet.
Ez lenne a problémám hogy cseréltem rajta bordásszíjat meg egy görgöt mert a görgő megadta magát. Na most az az észrevételem, hogy a ventillátorom ahogy beindítom a motort lassan megy majd kb 1 perc és jobban eljezd pörögni, persze hideg motornál. Ezzel még nincs is bajom, de amikor megyek vele, vagycsak felpőrgetem 3000 4000 5000 fordulatra a ventillátor ugyan úgy felpörög, hatalmas hangot létrehozva. Ezt a szíj előtt nem csinálta. Akkor 1800 2200 ig hőmérséklettől függően pörgött maximum felette leált vagy kissebre kapcsolt a venti. A visco bisztos hogy jó,legallábbis olyan az ellenállása mint ezelött. Hidegen könnyebben forgatható volt de minimális ellenállás jelentkezik, melegen nehezebben forgatható, sztem ahogy kell. Mi lehet a baj? Mi szabályozza a viscóventit hogy bizonyos fordulatszám felett csökkebte a venti erösséget?
Szeretnék egy rendhagyó kérdéssel fordulni hozzátok. Tulajdonomba került egy 2006-os évjáratú Ssangyong Rexton, ami néhány nap használat után úgy döntött nem indul. Villamosság szerelő szerint az imo a hibás, de nem tudnak düllőre jutni vele. Tudna-e valaki ajánlani olyan szakembert aki otthon van ebben a márkában? Bízom a jóindulatotokban!
Sziasztok! Én próbáltam regisztrálni az oldalra de nem sikerült :-( Ezért ha valakinek lenne már letöltött fájla Musso pickup 2005 2.9 Td S. ről azt megköszönném ha átadná
Vagy tudna adni telefonszámot ahol tudok érdeklődni arról, hogy mit tapasztaltam és hogy hogyan tudnám elhárítani a hibát. Előre is köszönöm
Sziasztok.Lenne egy olyan kèrdesem hogy ssangyong rexton terepváltó lèptetőmotor jó-e mussohoz?Hozzáértő emberek vèlemènyèt , vagy esetleg aki már szerelt ilyet várom.Köszönöm
Menetközben az autó elkezdet rángatni olyan volt mintha kihagyotvolna a gyujtás ,
sajnos nem azvolt hanem a váltomat nem tudtam használni.A motor müködik a váltot is tudom használni de az autó megse mozdul.Arra lennék kiváncsi ,hogy ilyenkor milehet a probléma.
Kiprobáltam a terep vátott is avval egy darabig ment de most már igy se megy.