Nekem 1999 évjáratú A6 van projektoros lámpával. Kb 5 éve van meg a kocsi, mikor hozzám került brutál matt volt a lámpa búra.
Felpolíroztattam és nem volt valami szép ezért elvittem máshová, ahol le is lakkozták és jó is lett. Még így is alig lehetett vele látni este. Szét lett szedve kitakarítva a búra belső fele és a lencse is.
Újra lett foncsorozva az egész a refi is. Így 40 ezrembe volt már a 2 lámpa.
Próbáltam mindenféle csoda izzót van ami 2 hónapot bírt.
Most egy GE +120% van benne (Tescoban leárazva 800ft 2db)
Lényeg az nem látok vele normálisan.
Kipróbáltam járó motornál felkapcsolt lámpánál az akkutól elhoztam a pozitívat és rácsiptettem az izzóra, nagyobb lett a fénye a másik oldali lámpának is. Így most berelézzük és hátha látok is normálisan. Ha nem, kipróbálok egy xenon szettet. Gondolom mindegy melyiket veszem mind kínai fos, örüljek ha 1 évet kibír.
Kritikán aluli... és mindezt úgy, hogy a gyári xenont felújítani nem kerül többe mint egy tank benzin. (Foncsorozás, lencse tisztítása, búra polírozása, olcsóbb izzó berakása)
Mennyire gáz, tönkremegy a kocsi, tákolja 0 forintból (ki is emeli, hogy nem költ rá!) a lámpát, ami vakítja a többieket / felel a tisztán látás miatt majd meg is írja cikkben..., erre a gányolásra ösztönözve másokat is...
Sziasztok!Lenne egy problémám a xenon lámpámmal,remélem valaki tud segíteni.Szóval az autó Passat B6 2006-os,és gyári bi-xenon kanyarkövető lámpái vannak.A bal oldali lámpa miután megcsinálja a jobbra-balra és le-fel tesztet beáll keresztbe,azaz az út jobb oldalát világítja.
Van a lámpán 3 mechanikus állítási lehetőség.Az 1-esnek kéne szerintem a jobb-bal irány 0 állását vennie de nem történik semmi.
A 2-es a magasságot állítja,működik.De vajon mit állít a 3-as??
Ha kicserélem a lámpát egy másikra kell valami diagnosztikai műszerrel feltanítani?
Megmérem a test kábel ellenállását, néhány ohm lehet. Aztán megmérem a biztitől a + szál ellenállását az izzóig. A fogyasztás mérő , vagyis az izzó kiégés jelző ellenállás lophatja el a feszkót, csak tudnám hol van.
Az sok, az majdnem 10 watt. Nem beszelve a volframszal tulajdonsagarol, h minel magasabb hofokon izzik annal tobb bevitt teljesitmenyt sugaroz ki feny formajaban.
Ha nem talalod, akkor te magad is csinalhatsz testpontot. Sot, nezd meg az akkumulator testpontjat is. Sot, csak hogy tetezzem, jaro motornal lampaval merj ra az aksi negativ pontjara es a motorra. Ott sem kene lennie potencialkulonbsegnek. Sok-sok apro tized volt szepen osszeadodik.
Egyelőre keresem a test kábel végét, hogy ellenőrizzem a csatlakozás minőségét, de fogalmam nincs hol van, eltűnik a dob lemez irányába. Régi fényképező gép szelén cellás fény,érőjével nézem a tompítottat és refit, értéket nem lehet leolvasni, de a refi 2X erősebb mint a tompított.
Akkufesz jaro motornal 14-14.4V, az izzo kapcsain max egy fel volttal legyen kevesebb.
Szarok az elettartamra, latni kell, nincs annal fontosabb.
Amennyiben nalad az izzo lehuzott csatijan van ennyivel kevesebb az gaz, mert akkor ha az izzo rajta van, akkor meg kevesebb. Ki kell relezni a rendszert kozvetlenul az aksirol.
Jogos, megmértem álló motornál, 12,3 V akksi fesznék, 10,7 V az izzók lehúzott csatlakozóin. Autóvillamossági szerelő szerint ez Ok mert 13,5 V akksinál (járó motor) 12 V lesz, ami az izzó élettartalmára jótékony hatással van.
de ez is csak akkor igaz, ha messzirol nezed az autot, azaz nem a kozvetlen fenysugaraba nezel bele. Amennyiben minden nezopontbol a led a fenyesebb, akkor ott baj van :))
Segítséget kérek: Audi A4 2002-es projektoros lámpa, nem lehet látni a tompított fénnyel, szinte semmit. Tettem bele +90%-os GE/Tungsramot, nem hozott eredményt, sőt talán rosszabb lett. Vettem 2 új fényszórót, és nincs eredmény! Ha bele nézek a lámpába, annyira fényes, hogy lehetetlen 1-2 másodpercnél hosszabb ideig nézni. Beállítás : az új másik Audi vetítési képe (H7 az is, csak nem projektoros) felrajzolva a garázs falára, ehhez hozzá állítva a régi Audi vetítési képe, eredmény nincs. Tanácstalan vagyok, nem használható az autó!
Újra számoltam, 10-10 db. izzó a 2-2 karikában elég gyenge sárga fényt ad. Itt csak a műszerfal izzó méretű led "segítene". Ilyet nem gyártanak, szerintem.
2x4, azaz 8db. izzó van benne, ha jól tudom 4,6d műszerfal izzók. Ha ezek darabja nem 1,2W-os, hanem 2,4W-os, akkor 19W/lámpánál vagyunk, ami a tükör miatt elég fényesnek tűnhet.
Igen erős fényű karikákat eredményezhetne, ha ezek a kis izzók helyett kis ledeket gyártanának bele.
Másik Audimban csak 15W a gyári nappali menetfény teljesítménye.
Elvileg igen, de en meg nem lattam olyan utolagos AE lampat, amelyik kello fenyintezitasu lett volna, nem is beszelve a jovahagyasi jelek teljes hianyarol.