az A8-nál - mivel prémiumnak titulált minőség - ha bármihez is hozzá kell nyúlni, arany árban van, és sajna tele van elektronikával és előbb utóbb azok elmennek kapálni! :-(
Te milyen A8-ast használsz, és hány éve? Nekem az utóbbi nyolc évben teljesen más tapasztalatom van mint neked.
Elektronika szinten eddig tönkrement a bal elsö ajtózár (filléres mikrokapcsoló cserével orvosolható a probléma) Egyébként ugyan az az alkatrész mint az A3-ban, tehát vagy az A3-hoz is aranyáron van, vagy az A8-hoz A3 áron.
Elromlott még 1db parkolószenzor, brutál 30€ (Hella) + egy fél óra munkám mire kicseréltem.
Meghalt egyszer a rögzítöfék motorja, féknyereggel együtt cseréltem kb 70000Ft volt.
A többi elektronika azóta sem kapál.
Akinek ez az összeg már az aranyár kategória, az jobb ha egy jó állapotú Swiftet vesz.
Igen, csak azt a nepperek / eladók vélhetően nem tudják, így minden 245 LE autót S Tronic-ként hirdetnek... (miközben összevissza X-elik a fokozatmentes 7 fokozató, szekvenciális 7 fokozató, tipronic 6 és tiptronic 8 váltókat... :(
Nézegettem, hogy hátha a FL a határ, de nem.
Gondolom alvázszámból megmondható ugyan, de kicsit macerás minden hirdetést a lekérdezéssel indítani.
- a láncos vezérléscsere nem esedékes normál esetben. Inkább az szokott lenni, ha cserélni kell, akkor szinte biztos, hogy 450000km-nél többet futott.
- automataváltóknál van S-tronic és Tiptronic a jelzett A6 és A7 modellekben. A 245 lovast mindkettővel gyártották (Tiptronic nagyon kevés van), a 313 lovast csak Tiptroniccal. Az S-tronicban 60000km-enként kötelező az olajcsere, a tiptronic "élettartam" feltöltésű, de 100000km-enként javasolják az olajcserét. Ennek ellenére ismerek 8-as tiptronic-kal szerelt autót 500000km-rel eredeti olajjal. (Hol/hogyan használják...)
az A8-nál - mivel prémiumnak titulált minőség - ha bármihez is hozzá kell nyúlni, arany árban van, és sajna tele van elektronikával és előbb utóbb azok elmennek kapálni! :-(
ezt csak akkor, ha a pénz tényleg nem számít, mert ha a kötelezőeket, - amik egyébként sem olcsóak - nem kapja meg, akkor elég gyorsan pénztemetővé válik a vas!
az A7-A6-nál a 3literes dieselnél a vezérlés csere ami - elméletileg - 250eKm-nél esedékes lesz húzós kb 800e-1misi
ezek mellet amire fontos figyelni, hogy a váltóban igazoltan legyen olajcsere max 60ekm-ként, mert az is egy húzós tétel minimum 1misi.
a váltót úgy tudod tesztelni, hogy rálépsz a fékre (bal lábbal), sebességbe rakod és elkezded nyomni a gázt. ha 1400 fölé nem forog a motor (pakolgatja a sebességeket felfelé), akkor rendben van vele minden, ha elforog e fölé, akkor azt hagyni kell!
sajna ezeket már nem az örökkévalóságnak gyártják, mint a 4f-es A6-ot! :-(
Alábbi hibával küzdök... A4 B7 2.0 Pd BPW elsőkerekes 2007. 4-5óra állás útán nem indul. Ha tele tankal rakom le beindul pöcre, 3/4 tank környékétől inditoznom kell hosszasan mire beindul. Külső hőmérsékllettől független a dolog. -7,+20 fok ugyan ez a történet. Ha beindul egyenletesen jár azonnal, nem füstöl. 5 másodperc járás és leállítás után azonnal indul. Tank pumpa megy, szűrője kimosva, gázolajszűrőn visszacsapó kicserélve, szűrő után plusz egy visszacsapó beszerelve akku rendben. Hibakód nincs...
Régi bejegyzésben láttam már ugyan ezt a problémát másnál is, de a megoldást nem leletem meg.
Ha valaki ezzel a konkrét problémával megbírkozott már, legyen kedves írja le a megoldást.
Sziasztok , egy AUDI A3 8P 2011 2.TDI 103KW CFFB motorkódú autóm van. Tegnap hideg indítás után hagytam alaphelyzetben a motort 1-2 percig, és hallottam egy pukkanó hangot. A motorháztetőt felnyitva nem vettem észre semmit és menet közben sem tűnt fel semmi különbség, esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehetett az? Egyébként a légbeömlőmél fent a borítás egyik oldala ki volt pattanva, esetleg lehetett az annyira hangos?
Megmutattam, de nem tudta beazonosítani a problémát…ezért gondoltam hátha valakinek volt hasonló tapasztalata és tudna segíteni. Mert amit biztosan tudok hogy semmi köze a szíjfeszítőkhöz, görgőkhöz, nem vízpumpa és generátor meg a társai. A hengerfejem is új benne minden alkatrésszel. Kinyomott kuplungnál is fenn áll a jelenség.
Segítséget szeretnék kérni egy elég különös problémával kapcsolatban!
Az alany egy 2.0 PDTDI BLB motorkóddal, és olyan problémám van, hogy gázadáskor elkezd vinnyogni az autó, kinyomott kuplungnál is. Mély morajló hang amit tulajdonképpen hallani lehet.
köszönöm! Igen. ezt én is lefutottam, meg minden utángyártott márkánál is. Elring, Ayusa, ARP, minden. Próbáltam méret alapján is keresni hozzá, de az sem járt sikerrel... A régit akkor sem rakom vissza...