Keresés

Részletes keresés

ZE Creative Commons License 2005.09.10 0 0 1468
Természetesen a "kamera nincs bekapcsolva" és a "kasszát nem zárunk" kijelentéseket is... (A medvéset én egyébként "szo...-i"val ismertem :-))

A megoldás egyébként a kártyás fizetés, hogy ne legyen kp. a dologban, itt u.i. 10-ből 8 esetben a pénztáros elb* valamit a kártyaprotokollból, és azzal máris te állsz a sziv@tó oldalon...
Előzmény: Veszpremi (1467)
Veszpremi Creative Commons License 2005.09.10 0 0 1467
Panaszkönyvet elő és beírni! Attól félnek, akkor rendezik azonnal a balhét.
Előzmény: Caperucita Roja (1466)
Caperucita Roja Creative Commons License 2005.09.10 0 0 1466

A házunk közelében lévő Shellkútnál az apkámmal is eljátszották azt a trükköt, amit a bátyámmal többször: rendszeresen rosszul adtak vissza 10 ezresből, csak amikor a tesóm reklamált, akkor elfogadták (ja tévedtem), míg apukámnál nem. (Én meg is kérdeztem tőlük, hogy akkor minek mennek oda, olyanok mint a medvés viccben: mondd vadász, te dugni jársz ide?)

 

Apám kérésére, hogy akkor nézzék vissza a biztonsági kamerát ami a pénztárt veszi, közölték, hogy a kamera nincs bekapcsolva. Kérte, hogy csináljanak egy kasszazárást, de nem voltak hajaléndóak. Reklamált a központban, leírta az esetet, és hogy 2600 Ft-tal átverték. Erre kapott egy 2000 ft-os utalványt. Hát DUGJÁK A SEGGÜKBE!

ZE Creative Commons License 2005.09.09 0 0 1465
Ebben a témában a Benzinkutas trukkok topicból alakult ki spontán polfórum :-))
Előzmény: bergengoci (1462)
bergengoci Creative Commons License 2005.09.09 0 0 1464
Megoldás:Köszönöm, megoldom magam.Vagy, köszönöm megcsinálom egyedül, nem kérek segítséget.
Előzmény: Veszpremi (1463)
Veszpremi Creative Commons License 2005.09.09 0 0 1463
Mi a baj? Saját szempontból azt tudom mondani, hogy a kiszolgálás undorító, erőszakos. Minap bementem hozzájuk, mert olcsóbb volt a nyál. 2-3 manus les, mint a hiéna és mire gép leáll, már a kupakot tapizza, legszívesebben ellökném a kocsitól. Mondom neki: 95-ös teli. Erre kérdi, milyen 95-ös, miközben a keze már a vépúder felé kandikál! Mondom: rendes. Később kérdi: szélvédőt lemossam? Mondom, kösz nem, tiszta. Erre nézi, hogy tényleg tiszta-e (egyébként tiszta volt, este lemostam a bogarakat). Majd folytatja: olaj, keréknyomás? Na ekkor már 300 körül járt a vérnyomásom. Mondom neki: ez a kocsi nem eszi az olajat, nem engednek a kerekek, ennél csak a gázpedált kell nyomi. Elég csúnyán is néztem rá, erre otthagyott és elment b@szogatni egy épp beálló autóst. Csak az a baj, hogy nehezen jegyzik meg a pofám, és legközelebb is jön majd a zaklatásával. Ezt pl. Ausztriában sose csinálták velem!
bergengoci Creative Commons License 2005.09.09 0 0 1462
Kicsit off lett a topikkk.Vagy a magas benzinár már feledteti, hogy mi a baj a shellnél?
Tomy44 Creative Commons License 2005.08.04 0 0 1461
Szervusztok!

Kicsit belelapoztam a topicba és van néhány szösszenet amit hozzáfűznék.

Az olaj árát (nem a benzinét, az bakfitty) szisztematikusan emelik. Nem kell hozzá se diploma, se szakirányú végzettség. Amikor azt kérdezzük hogy MÉÉÉ ??? akkor ott a kész válasz: Mert egyre kevesebb van belőle. Pont! Vita nincs, ez van. Lehet mutogatni az autógyárakra meg megmindenkire. Kicsit olyan ez mint a dohányos a drogos meg az alkesz. Függ tőle és kész. Mindegy meddig nem tankol, egyszer úgyis késésben lesz, el kell menni a nagyihoz, nagy terjedelmű dolgot kell hazavinni, rosszabb esetben orvoshoz kell menni. Akkor előveszi az autót és ugyebár az autó benzin/gázolajjal megy.

Az olaj hatalmas erő (olyan mint a star wars-ban a sötét oldal, csak ez szürke:). Olyan találmányok nem tudnak érvényesülni mint például ami filléres befektetéssel megoldja, hogy az első betöltött olaj minőségromlás nélkül kiszolgálja az autó élettartamát. 150'000 km-es futásteljesítménynél ez már egy autónál is "komoly" fáradt olaj mennyiség. Környezetvédelem a profit oltárán. Kicsit összeesküvés-elméletes, de nem annak szántam. :)

Miért kell prémium üzemanyaggal teletankolni az autót? (a tágulási tartályt is)
Mert prémium-üzemanyag nélkül nem is élet az élet. Az üzemanyagot el kell adni, annak fogynia kell mindenáron. Hogyan is lehet ezt kivitelezni? Természetesen a legegyszerűbb módja hogy rá kell terhelni az első vonalban lévőkre. Ha nem tudod eladni ? Nem vagy megfelelő a "szakmára", egy béna, a kút feketebáránya, az üzemanyag-forgalmazás szégyene, ki vagy rúgva, taigetosz pozitív.


Remélem sikerül kiérezni az irományból a tragikomikumot és ha nem is untattalak vele benneteket az már szinte öröm.

Tisztelettel
Vad Mihály Creative Commons License 2005.07.18 0 0 1460

 

Jaj, jaj. Én azt írtam, hogy akik ezt lesasolták a jelenséget, azok az én "Ráérős, autó-buzi haverjeim"....vagyis nagyon értenek hozzá, ilyen ovodás-cselbe nem futnak már bele . 

 

Vagyis teszterük van (eredeti szoftverrel), direkt táplálnak, nem tankból, nem csak alapjáraton mérnek, hanem terhelve is - szóval ez a hobbijuk - mint másnak a Fradi, vagy a "női harisnyás lábak", vagy mit tudom én.

 

Hogy on is legeyek: Valami gáz (és nem PB) tényleg lehet a Shell-nél.

 

Szombat délben, a debreceni (35-ös re kivezető) SHELL-nél minden kút le volt takarva - "nafta nyet"  felirattal - elnézést kérve a nagyérdemű publikumtól emiatt.

 

Matrica, Milka-csoki volt - benzin, dízel egy gramm sem. Kérdeztem a kútas csávót, erre azt mondta: "...hagyjon máááá uram, ne idegeljen mááá maga is".

 

Az is érdekes, hogy miközben a MOL és az ÖMV halálra keresi magát Romániában (minden román városban ott vannak... lassan már a községekben is nyitnak kutat) - eközben a SHELL - amelyik az első volt RO-ban - a kivonulását jelentette be.

 

Erre varrjatok gombot.      

Előzmény: ZE (1459)
ZE Creative Commons License 2005.07.16 0 0 1459
A mérés azért nem teljesen tökéletes, gondolom előtte 95-öst kapott sokáig, arra állt rá az elektronika. Ha egy 95-ösre hangolt motorba más, akár magasabb, akár alacsonyabb oktánszámú üzemanyagot töltünk, meg kell várni, hogy az elektronika beálljon egyensúlyi helyzetre, azaz a motor (üzemanyag menyiség, gyújtás paraméterei) valamint a katalizátor beállítása stabilizálódjon, ami nagyjából 8-10km normál városi forgalom után történik meg, addig tényleg rosszabb emissziós értékeket fogsz kapni.

A lényeg, hogy a motor képes ráhangolni magát a 95-ős üzemanyagra, és azzal teljesíteni a gyári paramétereket úgy teéjesítményben, mint fogyasztásban és emisszióban úgyanúgy, mintha jobbat raknál bele.

A ciki csak az, ha pl. "porzó tankra" próbaképp tankolod bele a prémiumbenyát, aztán párszáz méter után egy közlekedésfelügyeletes mérőkocsihoz odaterelnek, hogy ott és akkor tessen produkálni... Ezt azért kifelejtik a reklámokból...
Előzmény: Vad Mihály (1458)
Vad Mihály Creative Commons License 2005.07.15 0 0 1458

 

Igaz, a 95-ös dolgot én is aláírom. És mindenkit óvok a "szelepszár-tisztitó adalék" ...meg egyéb hazug púdertől.

 

Most fogózzatok meg:

 

Ráérős, auti-buzi haverjeim gáz mérést végeztek mezei 95-össel és valamelyik "emelt-dijjas", bajnok benzinnel egymás után, ugyanazon a verdán.

 

Nem fogjátok elhinni: a drága nafta sokkal szarabb gázt hozott ki. Ismétlem: lényegesen szarabb gázt.

 

Ez azért szintetikus mutató egy lambda-szondás autónál, nem ?  

Előzmény: ZE (1451)
Veszpremi Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1457
Nem olvastad a topikot előtte?
Előzmény: Janos32 (1454)
GanXstaZolee Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1456
nem kicsit...
Előzmény: vomit (1455)
vomit Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1455

huje voltal, bazz :-(

Előzmény: Janos32 (1454)
Janos32 Creative Commons License 2005.07.08 0 0 1454
Sziasztok!
Látom, kezd meghalni a topic, de azért én is leirom a saját történetemet mindenkinek okulásként.

XII. Nagytétényi út, Campona melletti Shell kút. Akkor egy 1.1-es Saxo-val jártam, a fogyasztása itt a város külső részein kb 5,5L volt. Voltam akkora madár, hogy megengedtem a kutasnak, hogy telitankoljon, sőt az injektor-tisztitóra is hagytam magam rábeszélni, ami szerinte 750ft-ba kerül. A gyerek simán "kézen fogott", bevitt a shopba ahol közölte az eladóval,hogy "a 3-ashoz lesz egy injektortisztitó".
Na ekkor már erősen gyanakodtam. Visszamentem a kocsihoz, de a kutas már nem volt ott. Megkerestem és megkérdeztem, hogy ennyi idő alatt (kb másfél perc) teletankolta a kocsit és be is öntötte a tisztitófolyadékot ? Ártatlan arccal bólogatott. Ekkor kértem az üres flakont. Már kidobta. Jó, menjünk a kukához, szedjük ki. Nem lehet, most lett üritve és nagyon mély, nem lehet leérni az aljára.
Vissza a shopba. A benzinért kért pénz (akkor első hallásra) nagyjából stimmelt. "A tisztitót nem tudom ráirni a blokkra, mert nincs bevételezve. Ráirhatok ablaktörlő lapátot helyette?" A lapáttal ugye nem kell szigorúan elszámolniuk, mert azt pl. letörheti a mosó és akkor adnak egyet ingyen.
Erre én : Nem lehet ráirni mást. Az legyen a számlán amiért fizetek.
Válasz : "De akkor sokat kell várni".
Én : Nem baj. Megvárom.
Kb 5 perc volt az a sok idő.... Flegmán elém lökték a papirt és a legnagyobb darab kutas kikisért az autóhoz.
A számlán nem 750, hanem 1750 ft szerepelt az injektor-tisztitónál....
A benzin végül kb 4 literrel volt kevesebb mint a tele tank, igy nyert rajtam 4 liter benzin árát és 1.750 Ft-ot. Nem rossz kereset arra a 2 percre.

Beebite Creative Commons License 2005.06.18 0 0 1453

Tudtommal csak az OMV hozza az üzemanyagát Schwechatról.

Próbálkozott is a mol a schwechati finomítóval régen:)

Előzmény: ZE (1445)
GanXstaZolee Creative Commons License 2005.06.18 0 0 1452

ja csak nem biztos hogy az a 95 az 95 a 98 legalább hozza a 95ös szinten talán.

 

Egyébként V8 és inkább 98ast tolok neki mint 95öst.

Előzmény: ZE (1451)
ZE Creative Commons License 2005.06.17 0 0 1451
Milyen kocsid van? A mai korszerű dögöknek a 95-ös doszt elég...
Előzmény: GanXstaZolee (1450)
GanXstaZolee Creative Commons License 2005.06.17 0 0 1450
Shell bekaphajta miután minden kútjukról eltünt a 98as, már csak sima 95 és poweres szarok vannak. Remélem többi kúton lesz még egy darabig és nem ez a power/evo minnél többet adjunk el szar lesz a lényeg.
ZE Creative Commons License 2005.06.17 0 0 1449
Nem álltam elé, csak érveket hoztam fel a levél marhaságtartalmával kapcsolatban, illetve a nyomozgatással kapcsolatban meg drukkolok neki...

Neki lehet ugrani egy mamutnak, csak nem biztos, hogy sikeres lesz... Anno a taxisok sem egy cégnél nem tankoltak, "kissé" drasztikusabban fejezték ki nemtetszésüket, amit lehetett utálni, lehetett vele szimpatizálni, de mégis egy jelentős méretű/mértékű erő mutatkozott meg. A "hadrágánadodnemveszektőledmegajóskapistasenkise" hozzáállás kissé khm. gyerekesnek tűnik... Bár legyen igaza, és a MOL-tól származó benzinnek/gázolajnak a forgalmát érezhető mértékben és ideig sikerüljön csökkenteni -- aztán a makrogazdasági hatásaitól meg kettéálló füllel nézni kifelé a fejekből...
Előzmény: fernando (1448)
fernando Creative Commons License 2005.06.17 0 0 1448
Miért kell ilyen nagy mellénnyel állni egy lelkes mol-ellenes elé? Lazíts!
Előzmény: ZE (1447)
ZE Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1447
Hajrá, neki lehet állni nyomozni...
Előzmény: bopat (1446)
bopat Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1446

Hidd el nem mindenki veszi a Moltól a benzint.

Egyszerűen ki kellene nyomozni hogy kinek nem szállít és OTT TANKOLNI.

Előzmény: ZE (1445)
ZE Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1445
Megtévesztés, hidd el. NEM tudsz mástól venni üzemanyagot, mert ahogy írtam, a nyers benyát gyakorlatilag mindenki a MOL-tól veszi. A Shell is. Ergo ha a Shellnél tankolsz, akkor is a Mol nyer benyáját füstöli el az autód, meg benne a Shell saját adalékát, ami az egész menyiségnek csak jelentéktelen hányada.
NEM tudod a MOL bevételét jelentős ideig, jelentős mértékben csökkenteni, maximum a kiskereskedelmi részleg bevétele csökken, a nyer benya eladására szakosodotté meg megnő...
Előzmény: bopat (1444)
bopat Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1444

1 EZ NEM hoax, hisz nem ugratás vagy megtévesztés hanem egy próbálkozás arra hogy valamennyire csökkenjenek az árak, nyomást gyakorolva a MOLra.

2. na és? Itt a léyeg hogy a MOLnak csökkenjen a bevétele, hogy utána csökkentse az árait. Ha pár forinttal csökkenti már megérte.

3 ehhez nincs hozzáfűznivalóm.

 

A többi amit írtál nagyjából baromság, legalábbis ebben az esetben biztos.
Nincs semmi elitélnivaló ebben, és tiszteletem annak aki kitalálta és elindította az egészet.

Ha neked megfelel a magas benzin ár, vagy gyalogos vagy akkor ne foglalkozz ezzel.

PS. hoaxokat amúgy én is azonnal törlök, de ez NEM AZ.

Előzmény: ZE (1443)
ZE Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1443
Ad 1./ A leveledet HOAX_nak hívják.
Ad 2./ Magyarországon kevés kivétellel (OMV osztrák határ mentén lévő kútjai) minden forgalmazó a MOL-tól veszi az üzemanyagot, majd saját maga adalékolja.
Ad 3./ A forgalom jelentős hányadát a szerződött nagyfogyasztók jelentik.

Ezzel egyébként max. a Mol-kút dolgozóival csesztél ki, hiszen nekik nem sikerül az elvárt összforgalmat bonyolítani, ergo őket fogják elküldeni.

Mivel a HOAX-okat normális ember nem küldi tovább, hanem nulladik pillanatban törli, így csak a többi embertársadra számíthatsz. Ezzel azonban nagyon sok autóshoz (azokhoz, akiknek csak normális ismerőseik vannak, illetve akik maguk is azok) nem jut el _érdemben_ a HOAX-od, így a hatékonysága baromira kicsi lesz.

A HOAX-ról bővebben a http://yikes.tolna.net/hoax/ oldalon találsz infókat, javaslom, olvasd el...
Előzmény: bopat (1442)
bopat Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1442

A következő email kering Szlovákiában.

 

Szeretnétek hogy a benzin, gázolaj ára csökkenjen?

 

Együtt kell fellépnünk a MOL-SLOVNAFT ellen a következő módszerrel.

Az eddigi felhívások mind arról szóltak hogy ne tankoljunk 1 bizonyos napon sehol, mert így majd elérünk valamit. De a MOL ezen csak mosolygott, mert másnap úgyis kell majd tankolni.


De ha a következő akció szabáyát szigorúan betartjuk akkor sikeres lehet, s így bebizonyíthatjuk hogy  a piac mi vagyunk és nem a MOL dönti el hogy mennyit rabol.

 

Tehát az ÖTLET

 

EGY CSEPP BENZINT NE TANKOLJUNK A MOLNÁL-SLOVNAFTNÁL

HA A MOL NEM TUDJA ELADNI A BENZINT, AKKOR CSÖKKENTENIE KELL AZ ÁRAKAT.

HA A MOL CSÖKKENTI AZ ÁRAIT, AKKOR A TÖBBIEKNEK IS CSÖKKENTENIÜK KELL.

AHHOZ HOGY EZ HATÉKONY LEGYEN MINÉL TÖBBEN CSATLAKOZZATOK AZ AKCIÓHOZ, (MAGYARORSZÁG, SZLOVÁKIA, ROMÁNIA BELEÉRTVE)

 

CSAK ANNYIT KELL TENNED HOGY TOVÁBBKÜLDD 1O ISMERŐSŐDNEK EZT AZ EMAILT.

 

No és persze nem tankolni a MOLnál, Slovnaftnál.

Próbáljuk meg, nincs mit vesziteni.

 

 

 

fernando Creative Commons License 2005.06.16 0 0 1441

 

Ezt a benzinkutas trükkök fórumból másolom ide.

 

Vaci ut, nagy Tesco-val (majdnem) szemben Shell kut. Joanyam megtankoltatja kispolgari Seat Ibiza-jat 95-os VPower-el. Bemeny, fizet. 15ezer valamennyi. Kerdi hogyhogy? A valasz, hat otven valahany liter benzin. Racsodalkozik: az autoba nem is fer ennyi. Kimegy a kutashoz, megkerdezi. Jon a rizsa: tagulasi tartaly satobbi. Mit van mit tenni, beul, elmegy. Utkozben eros benzinszag erzodik. Megall, FROCSKOL az autobol a benzin! Ketsegbeesve hiv telefonon, mondom neki csavarja le a kupakot es hagyja kifolyni a benzint, de vigyazzon fel ne gyulladjon. Miutan alabbhagy, mondom neki parkoljon odebb, ne a tocsa folott alljon. Egy-ket csepp azert meg csurran cseppen ott is. Az auto + anyam csupa benzin - picit tuzveszelyes, sebaj.

 

Probalom kitalalni mennyi benzint is soztak ra. Mondjuk legyen 15000Ft, nem tudom mennyi a 95-os VPower, legyen 280. 15000/280 = 53.5. Seat Ibiza 45L-es tankkal bir + a tagulasi (6-7L?).

 

Konyorgom. Miert toltik meg azt a kiba tagulasi tartalyt - hogy ne tudjon tagulni a benzin? Mi van ha kigyulladt volna (vagy kigyullad - meg most is csopog belole)?! En visszamentem volna balhezni, sot mar eleve akkora botranyt rendeztem volna hogy csak na. O nem ilyen.

 

ZE Creative Commons License 2005.03.07 0 0 1440
Kútja válogatja... Bp-en általában nem... (Pl. bagózó benzinkutast eddig csak Shell-kútnál láttam...)
Előzmény: Törölt nick (1438)
bopat Creative Commons License 2005.03.07 0 0 1439
Én tankolok, semmi bajom nincs velük, csak odafigyelek fizetéskor...
Előzmény: Törölt nick (1438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!