Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 1471
Előzmény: Gab B. (1470)
Gab B. Creative Commons License 2013.03.22 0 0 1470

A következő kérdésre szeretnék hozzáértő választ kapni: köteles vagyok-e a cserére felkínált terméket elfogadni, ha a garanciális javításra átvettet nem tudták megjavítani?

Különös tekintettel arra, hogy nem az első ugyanolyan márkájú és típusú készülék ment tönkre alig egy hónapos használat után.

Kacsa611 Creative Commons License 2013.03.06 0 0 1469

Sziasztok!

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Ma vásároltam egy müszaki bolt webshopjában, az árgépen keresztül találtam a termékre. Vissza is igazolták a vásárlást, majd később telefonon hívtak, hogy tévesen volt feltüntetve a termék ára, egy 0 lemaradt a végérül. Így a 140 Ft os termék 1400 Ft -ra emelkedett.  Arra hívatkoztak,  hogy a vásárlás feltételeiben ez szerepel.   Én is dolgoztam kereskedésben és tudtommal a feltűntetett árat akkor is garantálni kell a vevőnek, ha hibás. Utánna lehet az áron módosítani.  Valóban le is vették a terméket a honlapról, legalább is ezzel az árral, de a visszaigazolással nem lépett érvénybe a szerződés?

 

Köszi a választ.

Lassú Nyíl Creative Commons License 2012.07.20 0 0 1466

Én arra lennék kíváncsi, hogy mikor jut el a világ odáig, hogy ha egy szolgáltató módosítja a szolgáltatását, akkor ne csak a módosítás tényéről (időpontjáról), hanem annak tényleges tartalmáról is tájékoztasson. Példának okáért, tekintsük a telefonszolgáltatókat (de beszélhetünk a kevésbé gyakori módosításairól ismert bankiparról, vagy a még ritkábban módosítgató kőszolgáltatókról is). Ha tudatos fogyasztó akarok lenni, és nyomon akarom követni az engem érintő változásokat (amik a mobilteflon-szolgáltatóknál havi rendszerességűek), akkor miért kényszerítenek rá a teljes ÁSZF végigolvasására ahelyett, hogy csak a változásokat közölnék? Azt is megtehetnék, hogy akár fogyasztónként tárolják az ÁSZF-eket (nem kell az egész szöveget, hanem csak a benne levő paramétereket), és csak érintett fogyasztókat értesítsék, a módosított ÁSZF tartalmáról.

Hogy 20 év múlva ez követelmény lesz, az tutti... csak azt nem értem, hogy miért nem követelmény már most... hisz minden technikai feltétel adott hozzá. Hm, ha nem kapok értelmes választ, megkérdem az EU-t...

pccase Creative Commons License 2012.01.30 0 0 1465

Tisztelt Fórumozók!

Történt, hogy kb. egy hónapja elromlott a fényképezőgépem. Szervizbe vittem, megjavították.
A készülék átvételekor, átnézésekor -még a szervizben- észrevettem, hogy az illesztés a vaku mellett nem pontos, az illesztésen sérülés látható a vázból pici darab letörve. Kérdezvén a szervizes munkatársat aki az átvételt is intézte, hogy ez mitől lett? Elmondta, ezt ő sem érti mert az átvételkor nem látott rajta semmi külsérelmi nyomot. Papírok átolvasása közben kiderült, hogy bizony a szakértői vélemény azt állapította meg, hogy a készüléket valamiféle külső behatás érte és a sérülés, illetve a meghibásodás is vélelmezhetően abból ered. A szerviz ugyan méltányosságból megjavította a készüléket ingyen de a további garanciát nem vállalja a készülékre.

 

Én a készüléket hibásan -de sérülésmentesen- adtam le szervizbe. A készülék leadásakor semmiféle külsérelmi nyom nem látszott, szerviz bevételi bizonylaton nem említenek semmiféle külsérelmi nyomot. Nem én okoztam a készüléken külsérelmi nyomokat. Szervizes átvételkor a készüléket átnézte, és ezt ő is említette, megerősítette, hogy sérülést nem látott. Nem "rejtett" "pici" sérülés hanem jól látható sérülés van most a gépvázon ami első ránézésre is szembetűnő.

 

Reklamáltam, elnézést kértek, kicserélték a burkolatot,a garancia megmaradt. Elkészült a fotómasina, átvettem de már a bekapcsolásnál hibaüzenet. Mutatom a szervizesnek mire ő: Akku lemerülése miatt van. Hittem neki. Vigyem haza töltsem az aksit majd magához tér. (A szervizben nem volt próba aksi...)Hát nem tért magához. A gép továbbra is működésképtelen. Most újra szervizben...

 

Ezen történések után kérhetek e új készüléket?

 

Üdv:

Bendeguuz Creative Commons License 2012.01.28 0 0 1464

Az egyik távközlési "szolgáltatóval" lenne egy kis problémám, tudna valaki segíteni egy kicsit?

Volt egy NET+TV+Telefon szolgáltatásom, amit szeptemberben lemondtam, és az összes eszközt, kábelmodem, set-top box, leadtam az ügyfélszolgálati ponton. Nem tudtak záró számlát kiállítani, de mondták, majd postázzák. Természetesen nem állt le a számlázás, amiért betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol már a saját beazonosításom is kész Isten csapása volt, lévén, nekem már nem volt létező szerződésem, de ugyanakkor volt elő számlázásom.... a mérsékelten segítőkész ügyfélszolga javasolta, menjek vissza oda, ahol elqrták az egészet. Visszamentem. Az ügyfélszolgálati ponton, a kolléga mondta, valamelyik rendszerből nem megy át az eszköz leadás a másik rendszerbe, ezért van a bibi, de majd ő itt és most, bla-bla. Novemberben is megjött a számla, majd újabb reklamáció, mert már ügyvéddel fenyegettek, ezért vissza a pontba, ahol jött a megnyugtatás, majd decemberben kaptam egy záró számlát, és mellé egy akkora adag paksamétát, hogy egy hites könyvvizsgáló is beleizzadna, de a lényeg a lényeg, befizettem határidőre a záró számlát. Nem tartott sokáig az öröm, mert a héten kaptam egy újabb levelet, hogy az eszközleadás napjától, a számlázás leállításáig terjedő időszakra 1850.- Ft késedelmi kamatot azonnal fizessek be. Tehát, a jogtalanul kiszámlázott időszakra késedelmi kamatot számoltak fel, és az ügyfélszolgálat szerint azzal nem tudnak mit kezdeni, azaz fizessem be, mert ha nem, akkor majd bírói úton behajtják. Visszamentem a Pontba, és ott az ügyfélszolgálatos elmondta, hogy ő sem tud vele mit kezdeni, mert az a DOS-os program, valami "ÓESZESZ" hibára futott és neki erre hibajegyet kell felvenni.

Őszintén szólva ehhez már nincs sok közöm, de valahogy akkora aljasságnak érzem, hogy a magenta színű szolgáltató azt csinál, amit akar, és olyan összeget kér amilyet csak akar.

Tud valaki segíteni? -mert az ekkora aljasság már vért kíván, és nem tudom hogyan tovább.

johanna178 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 1463

Ne ijedj meg, nekem is volt ilyen esetem már nem egy, elálltam, egyik bíróságra vitte, de vesztette.

Semmiféle veszély nincs, ha nem veszitek át a csomagot és elálltok

Ha átveszitek, az ráutaló magatartás, az már zűrös, főleg 8 nap után.

 

 

 

Előzmény: GKY (1461)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1462

Ajjaj....

 

Öregség második gyerekség.... - nem véletlenül van ez a mondás. :-)

 

Egyébként tényleg érdekes.... Apósom ízig-vérig mérnökember, két lábbal a talajon állt mindig is, műszaki dolgokban hihetetlenül utánajár mindennek, mielőtt megveszi... (közel 80 éves)

Még azt sem mondhatnám, hogy nincs topon, hiszen még mindig dolgozik, tervez, számítógéppel profin bánik.

 

Erre valamelyik nap mondja, hogy a TV-shopban látott valami hiperszuper nemtommit, ami így meg úgy, nem kell még elmosogatni sem, stb. stb.

 

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.............................  

 

 

 

 

 

nincsenek ehhez a rámenős mentalitáshoz szokva

 

Ja-ja... Amikor pl. olvasod a hírekben, hogy gázóraleolvasónak álcázva, meg vizet kérve jutnak be idős emberek házába, csak fogod a fejedet... Hiszen nincs olyan TV híradó, vagy rádióműsor, hogy ne figyelmeztetnék az öregeket.

És mégis beengedik! :-(((((((

Előzmény: GKY (1461)
GKY Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1461

Nem fogod elhinni: 2-3 évvel ezelőtt már volt ilyen esetük, anyám és apám is elment, ráadásul még étterembe szervezték, megvendégelték, szóval nem kispályások voltak és olyan nyaralási szerződést kötöttek, hogy a bátyámmal csak pislogtunk. Évtizedekig kellett volna évente százezreket fizetni. Szerencsére akkor már létezett a 8 napos elállás, ügyvédhez mentünk, lerendezte. Ekkor nagyon komolyan elbeszélgettünk velük, emberek házát veszik el felelőtlen aláírás miatt..., nagyon nyomatékosan elmondtuk, hogy milyen súlyos következményekkel járhat az ilyen.

 

Eddig nem mentek semmilyen termékbemutatóra, azt mondták, hogy elég volt, a tandíjat már megfizették, kb. 2 hete mégis elmentek egyre. Előtte megkapták az instrukciókat mindkettőnktől. (aláírás kizárt, nagy összegű vásárlás nincs, termékről reklámanyagot hozhatnak haza, itthon megkérdezésünk után döntenek, ahol ott helyben kell dönteni, aláírni, az szélhámos) Elmentek, tökéletesen tartották magukat a megállapodáshoz, de egyébként is azt mondták, hogy valami gyógyító infralámpát akartak 120ezerért rájuksózni, ami minden betegségre jó, nagyon lesírt róla, hogy átverés, az egyik vendég ráadásul végig ócsárolta, már majd megőrültek az árusok :)

Szépen felálltak és hazajöttek.

 

Most meg tegnap anyám egyedül elment egy másik termékbemutatóra. Viccesen meg is jegyeztem neki, hogy nehogy ügyvédnél kössünk ki, mondta, hogy már nem csinál ilyen hülyeséget.

3 órán keresztül udvaroltak az egybegyülteknek, nagyon profik lehettek, mert több falubéli vásárolt. Lehet, hogy 3 órás agymosás után már én is aláírtam volna :)

 

Most abban maradtunk, hogy örök időkre végeztünk a termékbemutatókkal, elég volt. Az a baj, hogy ezek nagyon profik, akin látják, hogy egy ici-pici fogás van, azt meghülyítik, addig nyomják neki a rizsát, amíg már nem tud rendesen gondolkozni, nincsenek ehhez a rámenős mentalitáshoz szokva és 70év körül már nem biztos, hogy ez változni fog. Jobb, ha nem mennek ilyen helyre.

Előzmény: Berlusz Móni (1458)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1460
Előzmény: Berlusz Móni (1459)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1459
Előzmény: Berlusz Móni (1458)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1458

ez a "szerződés" sem tartalamilag, sem formailag nem igazán tekinthető szerződésnek.

 

 

Egyetértünk! :-)

 

Kóklerség ez az egész termékbemutatós értékesítés, nem véletlen, hogy tűzzel-vassal üldözik őket. :-))  Csak még mindig nem elég hatékonyan.

 

Mondd meg édesanyádnak, hogy nyugodtan menjen máskor is, de SEMMIT ne vegyen, SEMMIT ne írjon alá.

Nyilvánvalóan mesterséges eufóriát keltenek, hogy a résztvevők egymásra licitáljanak, "ha Bözsi megveszi, akkor nekem is kell...." - pszichés becsapás!

 

 

Előzmény: GKY (1457)
GKY Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1457

Igen, én is rákerestem a googleban, megtaláltam ezeket. Úgy döntöttem, hogy írok anyámmal az elállásról egy nyilatkozatot, azt lemásolom és elküldöm a megadott e-mail címre. Esetleg még elfaxolom.

 

De szerintem ezek nélkül se lenne semmi következmény, mert ez a "szerződés" sem tartalamilag, sem formailag nem igazán tekinthető szerződésnek.

- nincs rajta az eladó cég pontos címe (az nem számít, hogy interneten kinyomoztam, egy normális szerződésen az a minimum, hogy a felek elérhetősége szerepel)

- a Vitacom részéről nincs aláírva, lebélyegezve (milyen szerződés az, ami nincs aláírva?)

- nincs konkrét termékmegnevezés, típus, stb (hűtőfűtő? komolytalan)

- nincs szállítási határidő megjelölve

 

Szerintem csak közönséges szélhámosok, nagyon valószínűtlennek tartom, hogy ebből komolyabb ügy legyen, de ha mégis, kizártnak tartom, hogy egy bíróság egy ilyen hiányos "szerződést" ne tekintsenek semmisnek.

Előzmény: Berlusz Móni (1455)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1456

Nézd csak...

 

Itt keresnek termékbemutatóra előadót...

 

http://aprod.hu/hirdetes/termekbemutatora-eoloadot-ID6V8B.html

 

próbáld meg így becserkészni őket, hogy kamuból jelentkezel, és megpróbálod felkutatni, ki lehetett a ti csaló előadótok....

 

 

Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1455

Létezik ilyen cég, hogy vitacom electronics

 

http://www.vitacom.ro/promotionsList.aspx?lang=HU

 

De vajon ők nem csak a berendezés gyártói/forgalmazói...?

 

A szerződésen megadott magyar (!!!) telefonszám viszont a "susnyásban maradni akaró" ügynöké lehet. Aki sem a nevét, sem egyéb címét nem árulta el.

Az a szám inkább hasonlít egy cégjegyzékszámra, mint postafiókcímre.....

 

Itt van a weboldalon a cég hivatalos címe, de szerintem ők erről az egészről nem tudnak... Fogadni mernék...

 

ROMANIA, Cluj-Napoca,

400495, Buna Ziua utca., FN

 Telefon:  +40264-501850 

 Fax:      +40264-438400

 

 Email:   office@vitacom.ro

 

 

 

Próbálj legalább egy faxszámot elkérni a mobiltelefonos ügynöktől....

 

Ha biztos lenne, hogy a fenti cég alkalmazásában áll az ügynök (amit nem nagyon hiszek...) akkor érdemes lenne tértivevényes levelet küldeni a román cégnek az elállásról...

 

De a jelen helyzetben szerintem a legcélravezetőbb, ha elküldöd a francba, ill. megmondod neki, hogy áruszítod az adóellenőröket, és külöonben is, csalással vették rá az idős édesanyádat a szerződés aláírására...

 

Ismétlem: a magyar jog szerint jogodban áll elállni - mindenféle hátrányos következmény nélkül. Márpedig hiába román a szállító cég, Mo-on a magyar jog érvényes!

 

 

 

Előzmény: GKY (1454)
GKY Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1454

Köszönöm a választ. Lemásoltam szkennerrel, kisatíroztam a személyes adatokat. Elég rosszul látszik, de ilyen a mi példányunk is.

Rákerestem a cégre, létezik ilyen, de fogalmam sincs, hogy valóban az ő embereik, vagy csak ráírták. A termék leszállítása miatt már hívtak, hát nagyon nyomulnak, nem akarják tudomásul venni, hogy nem kell. Ügyvéd és fogyasztóvédelem ill. 8 napos elállás emlegetése nem tetszett neki, de nagyon nem ijedt meg tőle.

 

Azt nem tudom, hogy a Cluj-Napoca (Kolozsvár) alatt az postafiók cím lenne? Írjak valahova levelet, vagy ne foglalkozzak vele? Nem szeretném, ha valamilyen határidőből kicsúsznék. A termék nincs leszállítva és nem is akarom átvenni. Egyébként a címben a gyorskölcsönigénylés megnevezés is furcsa.

 

http://kepfeltoltes.hu/120118/clima_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: Berlusz Móni (1453)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1453

Ha a számlán nincs rajta a cég neve, címe, akkor eleve sumákság az egész.

 

szerintem a legfájdalommentesebb megoldás, ha nem csináltok semmit, veszni hagyjátok a 10e ft-ot, és egyszerűen nem veszitek át a csomagot (ha jön egyáltalán.....)

 

Jó eséllyel nem fognak titeket zaklatni, mert valszeg nem legális a biznisz.

 

Aminek esetleg érdemes utánanézni:

- hogyan hívták meg az édesanyadát? Reklámcédula, személyesen, stb...?

- ha esetleg máshol is szerveznek ilyet, akkor elmenni oda, és rájuk borítani az asztalt, esetleg beígérni nekik a NAV ellenőrzést. :)))))

 

 

Előzmény: GKY (1451)
Berlusz Móni Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1452

Attól, hogy ráírják, még nem jelenti azt, hogy az jogérvényes!

 

Igen, jól tudod, a '"távollévők közötti kereskedelem" szabályai vonatkoznak erre, így a 8 napos - indoklás nélküli - elellás lehetősége is adott.

 

Nem vonhatnak le semennyit!

 

A 8 napon belüli elállás NEM szerződésszegés, és NEM is szerződés bontás! Hanem a törvényben biztosított ELÁLLÁS.

 

Van a szerződésben olyan pont, ami a fent említett 8 napos elállási lehetőséget tartalmazza...?

Mert ha nincs, akkor az a szerződés eleve SEMMIS! Tehát nem hogy nem követelhetnek rajtatok semmit, de őket büntethetik meg!

 

Itt van a vonatkozó rendelet az üzleten kívüli értékesítésre vonatkozóan:

 

http://www.fogyasztok.hu/cikk/20090203/171999._ii._5._korm._rendelet_a_tavollevok_kozott_kotott_szerzodesekrol

 

A téged érdeklő lényeg a 4. és 5. §-ban van:

 

 

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy az értékesítő a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Ha az értékesítő nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

(5) Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Előzmény: GKY (1451)
GKY Creative Commons License 2012.01.18 0 0 1451

Édesanyám elment egy termékbemutatóra, ahol rásóztak egy mobilklímát. 150ezer Ft. 10ezer Ft foglalót kifizetett és írtak egy áruvásárlási szerződést. Ez egy nyomtatvány, de igencsak hiányos, sem típus nincs rajta, "áru megnevezése: hűtőfűtő" :)a cég (román) pontos címe sincs rajta és ráadásul a cég alá sem írta. Anyám viszont aláírta. Neki neve, címe, telefonszáma és aláírása rajta van a szerződésen.

 

Szeretnénk elállni a szerződéstől: a 10ezer forintos foglaló bukása nem érdekes. (kapott csekély ajándékot, ezzel 10ezer forinttal nem akarok foglalkozni), viszont a további 140ezer forintot nem akarom kifizetni.

 

Sajnos a szerződésre az alábbi szöveg van rányomtatva: "A szerződéskötésre a magyarországi fogyasztóvédelmi törvények irányadóak. Szerződésszegésnél vagy szerződés bontásnál a vevő köteles a cég költségeire egységesen kétszáz eurot fizetni, ez a foglaló összegéből nem levonható"

 

A kiemelt rész zavar, de legjobb tudomásom szerint 8 napig el lehet állni termék vásárlásától. Nem tudom, hogy ilyen követeléssel előállhat-e a cég, nem ütközik ez semmilyen jogszabályba? Ráadásul a 8 napos elállási szándékot sem tudom érvényesíteni, mert nincs megadva a cég címe. Hova postázzam?

 

Garanciális feltételekről, szállítási időpontról semmi említés nincs a szerződésben.

 

Mit csináljak? Fogyasztóvédelem tanácsát kérjem? Mennyi időn belül válaszolnak?

johanna178 Creative Commons License 2012.01.16 0 0 1450

Miért ad teret a Blikk és a többi lap is az emeltdíjas csalóknak?
A 2012. január 16-i számban is ott van a gyorskölcsönt percenként 635 Ft-ért adó cég újabb hirdetése.
Valami szlovák szélhámos társaság áll a szám mögött állítólag, mindenki tud róla, tv-k is foglalkoztak vele már sokszor, s főleg a Blikknél kellene hogy ismerjék a témát, mégis lehozzák a csalók hirdetéseit.  Undorító.  A szám a 06 90603603, régebben az un. "KÉK HITEL"-t ajánlották.

 

robertosz Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1449

Északmagyarországi régióban érdemes lenne hivatalosan is bevizsgáltatni az üzemanyagok minőségét,mi megtettük a magunk módján,három benzinkútból kettőnél a 95ös üzemanyag csak 92es,és csodálkozunk hogy sokat fogyaszt és nem megy úgy az autó ahogy kellene,csak az árát fizetjük,minőséget meg nem kapunk.

robertosz Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1448

Még egy téma.

 

Hogy lehet az hogy tavaly a nagy hidegben 20 fokos lakásomban 180köbméter gázt használtam,most pedig még hideg sem volt 17cfok van itthon és 150 köbméter a fogyasztásom,ez nagyon érdekes téma mert mindenki panaszkodik a gáz minőségére az ára meg az egekben van,a szolgáltatók meg kiállnak amellett hogy javult a gáz minősége az elmúlt évtizedekhez képest.

 

Így most már nem értem hol van a baj.

robertosz Creative Commons License 2011.12.01 0 0 1447

Kerekesszékes rokkantként élek,édesanyám rákos beteg,kórházban fekszik,próbáltam keresni magam mellé kisegítőt aki kéthetente segít az itthoni munkában mert nehezen mozgok,feladtam ezért egy hírdetést.Jelentkezett egy aranyos hangú megértő hölgy,másnap el is jött hozzám jót beszélgettünk és szimpatikusak voltunk egymásnak.Következő alkalommal segített a lakásban,felmosott és segített fürdeni is,minden rendben volt vele,mindent megosztottam ami életemben történt,megbíztam benne.Pár alkalom után mondta hogy albérletváltás miatt nagyon megszorultak anyagilag,és én mivel nagyon lelkis segítőkész vagyok adtam neki kölcsön 60 ezret,majd következő alkalommal azt vettem észre hogy rövidebb a pénztárcám 20ezer ftal,nem gyanakodtam,eszembe sem jutott volna hogy a kedves nő akit beengedtem a lakásomba és még ki is segítettem meglopna.Pár hét múlva hívom hogy jó lenne a pénz mert nekem is fizetnem kell mindent,közli hogy eljön hozzám.Jót beszélgettünk,mondtam neki hogy sok dolgot kell vennem anyunak a kórházba és a fűtésem is sok,azt sem tudom hogy fogok mindent kifizetni,majd befeküdt mellém mert hogy milyen jó velem így beszélgetni,aztán kiküldtem a konyhába mert pisilés dolgom volt,néztem a tárcám merre lehet egy képet akartam mutatni neki,hát nem találtam a tárcám,mondtam neki hogy bejöhet mert végeztem a dolgommal,majd azt vettem észre hogy az éjjeli szekrényen van a tárcám,belenéztem és 30 ezer forintom hiányzott belőle,kérdezem miért volt nálad a tárcám,erre ő tagadott,kihívtam a rendőrséget és felvették a jegyzőkönyvet,az ügy most folyamatban van de félek semmi nem lesz belőle.

Azért írok hogy ki tudja mennyi hasonló szerencsétlen nyugdíjast lopott meg így és még mennyit fog,,szeretném megelőzni a bajt hogy mások ne essenek ebbe a hibába,nekem is van elég bajom és még jött ez is hogy meglop egy ilyen nő,ez egy csaló,jó lenne segíteni az embereknek akik hasonló helyzetben vannak,ne bízzanak senkiben,bár ez a nő nagyon jó színész volt,teljes mértékben bíztam benne.Sajnos a pénzem nem kapom vissza és így nagyon nehéz lesz a tél nélkülöznöm kell hogy átvészeljem és anyunak is.
Sajnálom hogy ide jutott az ország,ilyen emberek vannak közöttünk,beteg szerencsétlen embereket meglopva tudják élni életüket,és sajnos a rendőrség sem volt a helyzet magaslatán,így nem hiszem hogy valami büntetés lesz-e ebből neki,és tudja folytatni csaló színjátékát ezzel sok ember életét megkeseríti.

Berlusz Móni Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1446

Ezen az áltudomány-cincáló :))) blogon már nyáron írt róla Zsolesz.

 

http://schrodingersdawg.blog.hu/2011/06/17/a_csodalatos_immunotic_keszulek

 

Tartok tőle, hogy a kuruzsló sarlatán "célcsoportja" nem az ilyen leleplező blogokat olvassa. :-(

 

 

Az azért biztató, hogy már a GVH-nál van az ügy...

 

 

 

Előzmény: johanna178 (1445)
johanna178 Creative Commons License 2011.11.27 0 0 1445

Az    Immunotic-szélhámosságról.

Terjedőben  van  kb. fél éve egy új "csodakészülék", az Immunotic, amely a tumorban szenvedőknek ígér javulást. Aki beírja google-ba a szót (Immunotic) sok információt, és youtube-os  videókat  is talál.
A nyíregyházi feltaláló felesége állítólag tumorból gyógyult a készülék hatására. :)
Sajnos az ezt orvosilag is igazoló dokumentumokat a feltaláló nem volt hajlandó egyik előadásán sem bemutatni, még betekintésre sem. A hivatalos oldalon az ilyen csodaszerkezeteknél megszokott áltudományos blabla olvasható. Sok videó kering a neten is, főleg a youtube-on, a szerkezet "pozitív" hatásairól, de semmilyen dokumentum nincs mellékelve sehol. Egy állítólagos orvos nyilatkozik hasonló módon Újfehértóról, de ő afféle jobbik-táltos, s valójában természetgyógyász, a dr. címet -valószínűsíthetően- jogosulatlanul használja. De még ha valóban orvos is, az egyértelműen kiderült, hogy sem a tumor sem az immunterápiához köze sincs, ráadásul viszonteladó, tehát érdekelt is a bizniszben. Amin igazából elgondolkodtam: az a fajta gátlástalanság ami e mögött a jelenség mögött megbújik. Végstádiumban lévő embereket próbálnak 300 ezer forintos kiadásra rábírni ezzel a csalfa reménnyel, megkopasztva őket, mint oly sokszor már korábban. S az emberek hisznek és veszik ezt a vacakot, mint a cukrot. Mint korábban is.
Újra és újra. :-(

 

A nyíregyházi cég ellen jelenleg a GVH is eljárást folytat már, vigyázzatok vele.

 

Kissvörös83 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 1444

Sziasztok!

 

Olyan problémám van, hogy rendeltem az olcsobabakocsi.hu-n a hamarosan születendő gyermekemnek babaágyneműt. Az egy dolog, hogy már több mint egy hónapja rendeltem és ma sikerült kézhez kapnom, mialatt ők max. 21 napon belül ígérték. Nem is ez a problémám, hanem az, hogy az árut selejtesen kaptam meg. A baldachin függöny el van szakadva, a hálózsákon a szívecske szintén el van szakadva, a sötétítő függyönyt pedig nem jól varrták meg. Teljesen ki vagyok borulva, mert nem elég, hogy majdnem másfél hónapot vártam rá, most szülés előtt itt vagyok egy 51 000 Ft értékű babaágyneművel, ami selejtes.

 

Ilyenkor mit tudok tenni? Már írtam reklamáló levelet, kiváncsi vagyok rá, hogy mit fognak rá valászolni. Ilyenkor kötelesek kicserélni, úgy hogy nekem ez már egy fillérembe ne kerüljön? Mert mi Németországban élünk, a terméket pedig Magyarországról rendeltem és én hozattam ki külön futárszolgálattal.

 

Köszönöm előre is a segítséget!

Berlusz Móni Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1443

Évek óta visszatérő téma, szerintem nincs is olyan boltlánc, amivel kapcsolatban ilyesmi nem került volna már Homárra, vagy más fogy.véd oldalra...

 

pl.

 

http://www.fogyasztok.hu/cikk/20080625/leertekelt_lejart_szavatossagu_ujracsomagolt_sajtok_a_tesco_kinalataban

 

http://homar.blog.hu/2010/01/03/fotobizonyitek_atcimkezik_a_sajtokat_a_campona_tescojaban

 

 

Előzmény: JCSABA (1442)
JCSABA Creative Commons License 2011.11.23 0 0 1442

A sajtpult rejtélyei

Óvatosan a sajtpulttal!

Sajnos újabb üzletláncban kellett csalódnom: a Spar az átcimkézett sajttal írta le ezúttal saját magát. Aki keveset jár ide, annak tudnia kell, hogy a lejárati idő előtt 25 vagy 50 %-os árengedménnyel teszik ki elkülönített pultra a termékeket. A csatolt sajt viszont a többi[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Berlusz Móni Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1441

Ez elég egyértelműen gyártási hiba, úgyhogy abszolút vonatkozik rá a szavatosság.

 

A kártérítés a szakadt ruhákért már neccesebb, de meg kell próbálni.

Hívd fel a fogyasztóvédelmi hatóság ügyfélszolgálatát, vagy írj nekik e-mailt. Ez a legbiztosabb.

Persze előtte próblhatsz beszélni az Euronics-szel is...

 

http://www.nfh.hu/informaciok/elerheto/nfh_kozpont/NFH_eler.html

Előzmény: Napsugár0 (1440)
Napsugár0 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 1440

Szervusztok !

 

Az Édesanyám vásárolt az Euronics-ben egy Whirlpool mosógépet.

Kiszállították, beüzemelték (3e Ft, szla nélkül), aztán az első mosásnál kiderült, hogy tépi szét a ruhákat.

megnéztem,a  dob belső oldala sorjás, de annyira, hogy elvágja az ember kezét.

 

Ilyenkor lehet cserét kérni ?

Illetve a tönkretett ruhákért kártérítést ?

A beüzemelési költséget újra ki kell fizetni ?

 

Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!