Keresés

Részletes keresés

D F T Creative Commons License 6 napja -1 0 464318

A tárcsás "R"-ben van fékezve.

Előzmény: segélyvonókészülék (464314)
sosiforda Creative Commons License 6 napja -2 1 464317
sosiforda Creative Commons License 6 napja -1 1 464316
rutthin Creative Commons License 6 napja -1 1 464315

Az IC-k, és a személyek közé! Akkor 140 km/h-s kocsikkal el lehetne vinni a RJX, EC előtt! Vagy (a mostani struktúránál maradva) a RJX, EC után indulna Győrből, úgy hogy az IC előtt le közlekedjen. Mondjuk akkor az IC-t lehetne gyorsítani, Komárom, Tata kihagyásával, és elég lenne a 3 kocsi is, mert elvinne a gyors sok utast.

Előzmény: Abymot (464307)
segélyvonókészülék Creative Commons License 6 napja -1 0 464314

Ja, oszt P-ben mire van megfékezve?

Előzmény: r1232 (464308)
D F T Creative Commons License 6 napja -1 0 464313

A tárcsafékes Halbi most is közlekedhetne 140 km/h-val, csak jelenleg nincs ilyen vonat.

Előzmény: Abymot (464310)
zjakabfi Creative Commons License 6 napja -2 0 464312

Igazából én csak az indulást néztem, ebben a strukturában nemigen fér be/el, csak sok más sérelem árán.

Előzmény: Abymot (464311)
Abymot Creative Commons License 6 napja -2 0 464311

Ha a gyorsított menetvonalán mennének, az Győrtől kb. óra.45-ös továbbindulást tenne lehetővé, ami nem látom hogyan lehetne illeszthető a menetrendi struktúrába (a szombathelyi érkezést tekintve, illetve a Celli csatlakozást az ebben esetben onnan induló Balatonszentgyörgy-Kaposvár vonatokhoz).

Előzmény: zjakabfi (464309)
Abymot Creative Commons License 6 napja -1 0 464310

Lehet, de mégse közlekedhettek annyival.

Előzmény: r1232 (464308)
zjakabfi Creative Commons License 6 napja -1 0 464309

Parosban a gyorsított memetvonala adott erre, vagy :45-ös indulás a Keletiből, a pécsi IC ellenórájaban.

Előzmény: Abymot (464307)
r1232 Creative Commons License 6 napja -2 0 464308

A mai napig 140-sek a halbik.

Előzmény: Abymot (464307)
Abymot Creative Commons License 6 napja -1 0 464307

De hova illesztenéd be az 1-es vonal menetrendjébe a gyorsokat?

Meg kérdés az is, hogy miből lehetne őket kiállítani?

(Annak idején jó megoldásnak tűntek a Halbik, de sajnos a MÁV-nál nem sokáig voltak 140-esek.)

Előzmény: rutthin (464278)
M41 2175 Creative Commons License 6 napja -2 0 464306

Így igaz

Előzmény: alex_86 (464293)
rutthin Creative Commons License 6 napja -1 4 464305

Ez főleg a pápaiaknak(~33 ezer fős település) lenne előny, bár most is van közvetlen kocsis Cell-Pápa-Bp vonat. Kérdéses, hogy azok, akik igénybe vennék, nekik mennyire jó az időpont(Pápa 5:16-Kelenföld 7:32, vissza Kelenföld 16:25-Pápa 19:00. Nem hinném, hogy sokan ingáznának Pápa-Bp között, de lehet, hogy tévedek.

 

Ez az egy IC-nek csúfolt (most már csak egy...) közvetlen kocsi a vicc kategóriája inkább, mint a "kínálati" közlekedésé. Nem is tudom miért erőltetik...vissza úton Győrben 33 perc tartózkodás, meg személyvonattal a 10-esen.

A (majdnem) 2 óránkénti gyorsok különbek voltak, Pápán felszállt az utas, átszállás nélkül végig Bp.-ig. A bátrabbak megpróbáltak Győrben "beelőzni" az akkori nemzetközi vonatokkal, de ha nem jött össze az átszállás, akkor se volt nagy gond, max. bukott 1 IC pótjegy.

Ingázók nincsenek legalább is napi szinten, ha csak a diákokat nem számítjuk annak, de azért ki voltak a gyorsok használva, már Pápára sokszor úgy érkezett, hogy szinte tele volt, főleg hétvégén. Még Zeg-ről is voltak rajta, amikor Cellben egyesült a Zeg+Sm-i rész. És menetidőben is jó volt. Pápa pl. 14.30, Kelenföld:17.04, Keleti:17.19

Előzmény: kerek789 (464290)
rutthin Creative Commons License 6 napja -1 3 464304

 

Hát, ezt azért erősen kétlem, hogy egy bizonytalan RJ-átszállással próbáljanak meg "jellemzően most is sokan" feljutni Pestre.

 

Nézd, a pápaiaknak nincs más megoldás, be kell vállalni a "bizonytalan átszállást"! (minden vonatnál vannak, mert látom Győrben a futást a celliről át a 3.-ra...)

Cellieket nem értem, hogy miért vállalják be, mert nekik ott a 20-as vonal, de valahogy azt nem kedvelik. Ez a történet nagyon régre nyúlik vissza, már a "Ciklámen" idejében is így utaztak! Csodálkoztam akkor is, hogy miért nem mennek a 20 perccel később induló Saváriával, mindkettő helyjegyes volt, ráadásul akkor még a Ciklámen is a Délibe ment. Ez a tendencia megmaradt a sima gyorsok idejében is, és még ma is. 

És még sárvári utasok is vannak elvétve, akik 2x-i átszállással utaznak (Cell, Győr) Bp.-re. Kalauzok mondják-meg látom is néha-hogy Sárváron kiadott jegyek is vannak. Azt végképp nem értem, hogy azok miért nem mennek be Sm.-re, onnan meg IC végig...sokkal egyszerűbb.

Előzmény: István Gyuri (464279)
riezaK Creative Commons License 2020.11.20 -3 1 464303

Jegyvizsgálónak lehet szólni, intézkedik. Nekem váratták már meg az Agramot is Szentgyörgyön 15 percet. 

Előzmény: nidsz (464302)
nidsz Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464302

ilyenkor jó lenne tudni azt, hogy van-e átszálló Sm felől Tp felé, és akkor nem kellene várnia Cellben.

Előzmény: KözlekedésVilág (464291)
Abymot Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464301

Kérdés, hogy hány perc késés esetén indokolt áthelyezni a keresztet Sümegről Ukkra?

Előzmény: KözlekedésVilág (464291)
Abymot Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464300

Kemenesmihályfa környékén lehetett valami zavar dél körül, lassabban ment ott ma 9012 és 9025 is.

Előzmény: keszekusza76 (464292)
Abymot Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464299

Mondjuk ha Pápa-Celldömölk valamikor ismét 20 perc tudna lenni, már az sem volna éppen hátrány.

Előzmény: juxx (464296)
Szütyi Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464298

Ebben ugye az lenne a ráció, hogy a 10esen is legyen bpi közvetlen eljutás. Ugye ez a hajdani Ciklámen koncepciója.

Előzmény: nidsz (464285)
Szütyi Creative Commons License 2020.11.20 -1 1 464297

Javaslom exElvira ellenőrzését a menetidők tekintetében.

Előzmény: riezaK (464284)
juxx Creative Commons License 2020.11.20 -1 5 464296

Az az IR jó. A győrieknek király. Talán ott, ahol ennyi utazási irány találkozik, kétvágányosítani kellene, és akkor nem verődne el ennyire. Vagy pályasebességet emelni. Menetrendhez pálya-finomhangolást. Nem csak giga-kirakatprojektek kellenek, hanem lokális szűk keresztmetszet felszámolások is! 

Előzmény: alex_86 (464293)
riezaK Creative Commons License 2020.11.20 -5 1 464295

Azokat a vonatokat kell kivenni, amik elverték az IR-t :) 

 

Kit érdekel Zalaegerszeg :D 

 

 

Előzmény: alex_86 (464293)
riezaK Creative Commons License 2020.11.20 -3 4 464294

És a borzalmak csak fokozódni fognak a kaposvári majd pécsi hosszabbítás után.... El kellene felejteni.

 

Nem bukjuk az átszállást Szentgyörgyön, ha nem kell majd átszállni Szentgyörgyön :) 

 

Előzmény: alex_86 (464293)
alex_86 Creative Commons License 2020.11.20 -4 5 464293

Azokat vonnám felelősségre és távolíttatnám el a szaktárcától/cégtől elsőnek, akik ehhez a nevük adják és izomból nyomatják át idiótábbnál idiótább elképzeléseiket.

Ilyen pályaállapotok, technológiai feltételek mellett (beleértve az alibi vonatpótózást) ez az egész IR buli már régen megbukott, nyáron a menetrend-szerűség az 50%-ot sem érte el. És a borzalmak csak fokozódni fognak a kaposvári majd pécsi hosszabbítás után.... El kellene felejteni.

Előzmény: KözlekedésVilág (464291)
keszekusza76 Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464292

Sőt ha figyelted,Cell.rendezőben előre haladt az IR,

a személy késve ért Bobára:)

Előzmény: KözlekedésVilág (464291)
KözlekedésVilág Creative Commons License 2020.11.20 -4 0 464291

Az újabb mai bebukott szentgyörgyi átszállás ismét Celldömölkömn ment el. A szombathelyi késett egy csomót, 15 percet, ez átadott 9 percet az IR-nek, ami így Ukkon és Keszthelyen kényszerült keresztezni, az eredmény 23 perc késés a végállomáson...

 

Miért fontosabb a celldömölki csatlakozás, mint a balatonszetgyörgyi? Van erre valami számítás, tanulmány, irányelv? Nos, a közérdekű adatigénylés alapján tudható, hogy nincsen. Azért fontosabb a celldömölki, mert az van időben és térben korábban...

 

kerek789 Creative Commons License 2020.11.20 -1 2 464290

Ez főleg a pápaiaknak(~33 ezer fős település) lenne előny, bár most is van közvetlen kocsis Cell-Pápa-Bp vonat. Kérdéses, hogy azok, akik igénybe vennék, nekik mennyire jó az időpont(Pápa 5:16-Kelenföld 7:32, vissza Kelenföld 16:25-Pápa 19:00. Nem hinném, hogy sokan ingáznának Pápa-Bp között, de lehet, hogy tévedek.

Előzmény: riezaK (464284)
Bakos András Creative Commons License 2020.11.20 -1 0 464289

Majd november végén jönnek.

Előzmény: -Smiley- (464264)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!