Most olvasd vissza az előzményeket végig és azt fogod látni, hogy összekevertél pár topictársat és még a hozzászólásokat is bekavartad. :-)
Jahno nem szólta le a Blue16-ot, az én feleségem nem használja a refit. Ja és nekem is Blue16 van az egyik kocsimban.
Ezen kívül -visszatérve a nőkre és ezen belül a nejemre, nem azért tartom, hogy vezessen! Na most retteghetek a feministáktól! :-D
Egyébként a ködlámpát sem használja, tehát nem hagyja bekapcsolva sem! :-)
És soha nem használja a sebességváltót csak automata üzemmódban (gyötrelem!).
De amúgy biztonságosan és jól, sőt tempósan vezet, egyszer sötétben letolatott egy tűzcsapot az utóbbi 10 évben. Bocsánatos bűn, ennyi a kártörténete. Sokan megirigyelhetjük ezért.
És igen, utálja a sok gombot és kombinációikat.
A Blue16 megszokása mégsem volt nehéz neki. Utálja, mert kell hozzá egy szabad kéz, megszokta a másikat, ami közelítésérzékelős.
nem tudom hogy másnál hogyan működik, NÁLUNK nem kell semmit mókolni, legyen nálad a gyári kulcs, és a föltanított mobil.
És igen, itt is VAN "szervíz" gomb. Csak egyszerűbb a "zsebben a kulcs és a mobil", ilyenkor nem kell a kulcslikkal szarozni (kulcs nélküli nyitás-zárás, indítás) asszonynak ÍGY KELLETT, és ezért nem fogom se megverni, se elzavarni, bár néhány főzseni szerint azt kéne.
Ezek a csudafiúszarvasok a jelek szerint még nem próbáltak szatyrokkal megpakolva retikülben kulcsot keresni!
A kulcs nélküli nyitás a nőknek áldás. Viszont erős védelmet kíván.
Bár ha jól tudom, a carőr-nél a sofőrazonosítást el lehet végezni telóval is és érintgetősen is! Kinek mi az egyszerűbb és kényelmesebb! Tehát gyengébbek kedvéért úgy is mint pl az istenített blue-nál az autó valamelyik gyári gombjával, vagy gombjaival.
Javaslom kérdezz utána, vagy csak nézd meg a videoikat.
Még ha el is dobom, vagy ellopják , akkor is el tudom vinni a saját autóm!
Nem kell az asszony után rohangálnom!
Ha meg valaki még arra is képtelen, hogy távolsági fényszórót tudjon használni , akkor inkább ne vezessen!
Az ilyenek járnak a városban is bekapcsolt hátsó ködzáró lámpával! Gratulálok!
Na, azt hiszem befejeztem, mert olyanok vagytok(tisztelet a kivételnek), mint a fanatikus fideszesek! Csak a magatokét fújjátok állandóan, de megmagyarázni nem tudjátok!
Csak a Car-őr létezik a szemetekben!
Köszi a segítséget, az értelmesebbjének, majd be lesz szerelve valami!
"Szepi-21" kolléga, csak arra próbált utalni, hogy ugye a CarŐr-nél van egy kapcsoló, amit 30-40mp ig nyomvatartva, "hatástalanítod" a motorleállítást is akár. Ezt vagy nem mondtad el az asszonypajtásnak, vagy te sem tudsz róla, ami szomorú. Ezt nevezik szervízgombnak! Nem egyszer mentem már úgy az autómmal, hogy véletlenül nem kapcsoltam be a "blútyúkot", és egyszerűbb volt a gombot megnyomni, mint a telót elővenni, és érdekes nem állította le az autómat a védelem. Ennek a megnyomásáról is értesít a rendszer, de mivel én magam vezettem a kocsit, így nem éreztem késztetést, hogy azt a telóról küldött leállítás paranccsal megállítsam. De, most komolyan, te sem tudod, hogyan működik a rendszered? Vagy csak a feleségednek elfelejtetted megmutatni?
Ehhez nem kell műszaki beállítottság, de ha egy valamihez hozzányúlás bonyolult, az ne vezessen autót. Találtkoztam már ilyenekkel forgalomban, de jó vót...
engedtessék meg, hogy mint abszolút laikus FELHASZNÁLÓ tegyek pár megjegyzést!
Én a nejem új Vitarájára kötöttem Cascot, és beépíttettem egy védelmet.
A határfeltételek:
Egy könnyű kis parkolási "hubazdmeg" alsó hangon 1-2 százezer. (önrész 100.000) Egy 7+milliós (nem is igazán drága) autó hatékony védelmére érdemes EZT a nagyságrendet rákölteni. Mivel a nejem nem igazán műszaki beállítottságú, NAGYON fontos volt a működési automatizmus. (lehetőleg SEMMIHEZ ne kelljen hozzányúlnia, és automatikusan élesedjen, kapcsoljon ki a kütyü)
És a választott szerkentyű ennek tökéletesen megfelel.
Nekem sem az a célom, hogy más terméket leszóljak, hanem ez egy fórum és kérdezték, hát elmondtam a véleményemet.
Legyünk őszinték, te is csak azért szereled, mert gyorsan be lehet szerelni és viszonylag nagy az árrés rajta.
És az a gondolat meg hogy: "De mindig az ügyfél igényeihez, autójához és a parkolási szokásaihoz kell igazítani a beépítendő rendszert" azt meg olvasd vissza ezen a fórumon, hogy kitől származik.
Addig meg minden gagyi és azonnal lopható volt amihez nem volt motortérzár és 20 dolláros kütyüvel másolható RFID.
Az RFID azért műanyag, kényesebb, mint egy fém kulcs. Az egyszerű RFID gyorsabban másolható, mint egy bonyolultabb (pl. Ford hatszögű) kulcs. ($20-ért vettem egy RFID másolót az Aliexpressen. Működik a céges beléptetőkártyával is,a társasház kapujával is.) Másrészt az RFID nem a hagyományos kulcs kiváltására, hanem a mellé a védelem hatástalanítására szokták használni.
Ezt már nagyon sok szempontból kiveséztük (olvasd vissza)
De már csak az is elég, ha felteszed a kérdést, hogy miért nem elég az autó gyári védelme. Ha megkaptad a választ, akkor gondold végig, hogy miben is lenne különb a Blue16? Ugye? pont semmiben
Miért nem marad használható?
Szintén rengeteg szempontból kiveséztük már ezt is...
És azt is , hogy itt nem fognak neked segíteni. Ugyan azt szajkózzák.... Ugyan az a pár nick
Kb kicsit hasonló, hogy milyen tv-t válasszál LED-et, vagy Plasmát? (szerintem mindenki érti, hogy mire gondolok)
Tehát neked is csak azt tudom javasolni, hogy keressél fel egy pár szakműhelyt, ahol járművédelemmel foglalkoznak és tedd ott fel a kérdéseidet, ott hozzáértő szakemberek fognak válaszolni és nem okoskodó hozzánemértők.
Szerelem mert tudom mit nyújt. De mindig az ügyfél igényeihez, autójához és a parkolási szokásaihoz kell igazítani a beépítendő rendszert. És ez nem minden esetben a b16.
De semmi gond, én vallom hogy lehet más is jó, de nem célom hogy más terméket leszóljak, főleg ha alaposan nem ismerem.
"hány ügyfél kontaktját tudom megadni, akinek a járműve megmaradt lopási kísérlet után"
és én itt megemlíteném azt a laikusok számára észre se vehető zárdugót amit nekem is beépítettél, mint jó ár-érték arányú kiegészítőt a "nagy" rendszer mellé és évekig zűrös helyen parkolva talán ennek is köszönhetően meg se próbálták feltörni mert a potenciális elkövető már ezt a legelső, számára nagyon is fontos vizuális információt úgy értékeli hogy lesznek ezzel még bajok mert ezzel foglalkozva van, és keres másik alanyt
megdönthetetlen bizonyítékom nincs az ellophatatlanságára!
De szerintem senkinek nincs semelyik védelmi rendszerre!
Teljesen igaz.
Nem is szeretem azt a kérdést mikor megkérdik, hogy hány autót loptak el azzal a rendszerrel amit szereltünk...
Mert mint ahogy a mondás is tartja, hogy messziről jött ember azt monda mit akar, meg egyébként is az ezzel való felvágást meghagynám másnak, annak ellenére hogy lett onnan olyan ügyfelem aki károsult volt, tehát nem is értem a számokat.
Ellenben én azt szoktam mondani hogy hány ügyfél kontaktját tudom megadni, akinek a járműve megmaradt lopási kísérlet után.
És ha jól visszaolvasunk a fórumban, akkor innen is tudnánk egy párat felsorolni.
Azt nem mondom hogy lophatatlan autó nem létezik, de lehet olyan védelmet építeni ami simán meghaladja azt a korlátot amit egy tolvajlási kísérlet során
A kényelem/használhatóság/megízhatóság, az ár és a lophatatlanság háromszögében kell kompromisszumot kötni. Minden egyszerre nem teljesülhet. Én például régről megszoktam, hogy ha strandra megyek, akkor a fürdőgatyámba kötöm a kulcsot. Persze ez akkor csak mechanikus kulcs lehet, nem mindenféle csudálatos elektronika. Mindenféle RFID-t hordani, odaérinteni, kódot beütni, titkos kapcsolót kapcsolni, motortérzárat, váltózárat, kormánybaltát kezelni nem kényelmes. Pl. kórházba kerültem és akkor el kell magyaráznom a barátomnak, hogy itt meg ott, ezt meg azt csinálja, hogy menjen. Másrészt viszont, ha ezek nincsenek könnyen viszik az autót.
Szerintem nem egyszerű a kompromisszum, az a legjobb, ha az ember a helyzet megfelelő szintet tudja aktiválni. Ha olyan helyen vagyok, akkor csak a kulcsot veszem ki, de ha amolyanon, akkor mindent aktiválok, még kerékbilincset is teszek fel és a motoról is kiveszek valami vitális alkatrészt.