Hát úgy néz ki, hogy elég sok embernek más a véleménye. Az enyémet már többször leírtam!
A kérdéseid az abszolút tájékozatlanságra és a teljes hozzá nem értésre utal.
Ha valamihez nem értesz, akkor vagy tájékozódj előbb, vagy kérdezz meg okosabb embereket.
Az én véleményem meg a sárdobálásról az, hogy ha csendben maradtál volna, akkor bölcs maradtál volna.
Olvasd vissza, hogy mit írtál a másik fórumon (nem a nedves punci, meg ilyeneken:-)))) )
Szánalmasnak meg az tűnik egy külső szemlélő számára, hogy akiről szerinted példát kellene venni, annak itt próbáltok összekoldulni valami kis munkát, nagyon átlátszó és nagyon nyálas bejegyzésekkel. Ha valaki tényleg ennyire jó szakember, akkor erre nagyon nincs szüksége. Tehát ezzel pont őt járatod le és nehezíted a munkáját, vagy ha valóban csak így tud megélhetéshez jutni, akkor pedig...
Egyszer felejtette itthon a felinstallált mobilját és nem jutott el a keresztutcáig, én vittem utána a telefont.
Ezekszerint az utcán sem állhatok odébb ha nincs nálam a telom.. hhhm.
Vagy bárki odébb áll vele, ha nála van?
Az a baj hogy nekem sokszor a kocsiba marad a telefonom mikor kiszállok, mert pont szükség van a kezeimre. Vagy épp lusta vagyok kivenni.
tehát akkor nincs védelem az autón?
És ha belegondolok az párom is a táskája alján hordja a telot, én is hiába hívom sokszor, ráadásul a táska meg az ülés mögött hátul.
vagy nyomjam a gombot 30 másodpercig és használható az autó?
És ha más nyomja meg?
szóval nem is annyira semmit nem kell tenni mit ahogy azt itt fennkölt hirdeti az ember.
Mi van ha a telefonom lemerül.?
Így is van hogy naponta kétszer kell töltenem, nem hogyha még állandóan merül a brutusztól.
Azért van itt kérdés rendesen.
Oké van applikáció..
szép
és mit kezdjek vele.
és pont annak kell ez aki semmit nem akar érinteni meg csinálni? Akkor az hogy kezelgeti az applikációt. meg minek. oké ...csili vili két három napig.. szuper.
és utána?
A többihez nem értek, de azt veszem észre hogy itt páran csak vagdalóznak értelmetlenül és ócsárolják a másik termékét. Nem tudom a blu16-ot nem ismerem, de egyenlőre nekem az szimpatikusabb mint egy olyan termék akinek a menedzsmentje csak sarat dobál a helyett, hogy összefognának és együtt harcolnának a rosszfiúk ellen. De nem . csak sarazza a másikat hogy az a haszon miatt szerel.
Logikus, neki is meg kell élnie, de valószínűleg itt a menedzsment sárdobálását is az a cél vezeti, hogy az övét vegyék, neki legyenek ügyfelei mert a másik szar..
szánalmasnak tartom. Itt van minit.
több mint 10-15éve. És az ö szájából még nem olvastam szárdobálást.
30+ éve vezet, kifogástalanul, a tolatva parkolással VOLT gondja, (TOLATÓKAMERA RULEZ!) és párhuzamos közlekedésnél VOLT hajlamos zavarba jönni. (HOLTTÉRFIGYELŐ!)
A közlekedés nem az ego helye. Sok baj van abban amit írtál.
Az utakon egyenrangú félként kell kezelned mindenkit akkor is, ha Te valóban többet tudsz. Ha nem teszed, azzal a balesetveszélyes helyzetet fokozod. A szülői háttér meg semmit nem jelent, mondom én, akinek az apja szintén sofőr (buszsofőr) volt egész pályáján, 40 akárhány éven keresztül.
Bár, nem tudom mi a bizonyíték, hogy az a "chip" van a Blue16 - ban(az nem bizonyíték, hogy egy fotón szerepelnek).
De, erre mondom azt, hogy ez ringathatja meg a rendszerbe vetett hitemet. Amitől esetleg elkezdek kételkedni a "tutiban". Úgy látszik még jobban utána kell járni a dolgoknak.
Amúgy, igen, valószínűleg a DNS-emben van, mert édesapám is sofőr volt(Isten nyugtassa).
De, hidd el, én is voltam kezdő sofőr, és magamnak tapostam ki az utat, végig jártam a ranglétrát, mert ugye a "nagy öregek" (40év tengelyen, 70év keleten, stb.) szerint, mit akarsz itt te kis taknyos...
Taknyosként különbül vezettem, mint sok "öreg". De, ez se lényeg.
A lényeg, miért én legyek türelemmel, meg nagyobb figyelemmel a sok hülye iránt (és itt most ne vedd magadra, vagy a feleségedre konkrétan).
Tudod milyen bosszantó, hogy napi több száz km-en keresztül nekem kell duplán figyelni, hogy valamelyik barom veszélybe ne sodorjon(az ebből eredő fáradtságról nem is beszélve). Itt van az élő példa, amikor szerencsétlen magyar kamionos alól kilökték a talajt, s esélye nem volt tenni ellene!
Nekem is van feleségem, aki minden nap vezet. És nem attól rettegek hogy ő csinál valamit, hanem, hogy valamelyik nagytudású löki le az útról.
Aki nem tudja még az alap dolgokat se, attól mit várjon az ember!?
Az ilyennek nincs helye az úton! Sőt, aki még ráadásul minden szabályt betart, azzal is gond van.
Nem kell /lehet mindenáron ragaszkodni pl. Ahhoz hogy nekem van elsőbségem, stb.
Ha pesti vagy, akkor főleg tudnod kell, hogy a forgalom ritmusát kell(ene) átvenni, nem azt, hogy ennyivel vagy annyival lehet menni. Ne menj előttem 40nel,mert neked az a biztonságos, miközben a forgalom 60nal megy.
Maradj otthon, ha nem érzed magad biztonságban. Ezt nem személy szerint neked mondom!
Ha esetleg nekem és igen tisztelt nejemnek címezted...
Bevallom, hogy Veled ellentétben én voltam kezdő autóvezető. Igaz bő 30 éve, de emlékszem a mai napig az első utamra, amit egyedül vezettem ráadásul budapesti csúcsforgalomban. Átázott az üléshuzat az alatt a kb 5 km alatt! :-)
De Te sokkal jobb helyzetben vagy, Neked a DNS-edben van kódolva a jobbkéz szabály :-) Nekem meg meg kellett tanulnom!
Sajnos nem mindenki olyan Hamilton a forgalomban, mint Te. Ennek ellenére sokat, jól és biztonságosan vezetnek. Hogyan?
Betartja a közlekedési szabályokat, és ha Te is ezt teszed 25 millió km vezetéssel a hátad mögött, akkor pont annyira vezetsz biztonságosan, mint aki 25 ezret vezetett. Nem a kezdő vezetőkkel van a baj, hanem többnyire a notórius szabály (át)értelmezőkkel.
A közlekedés társasjáték, ezt talán hallottad már. Türelmesnek kell lenni. Ebben a ligában nincs külön pályája a profiknak, az amatőrökkel együtt kell versenyeznünk!
Ha Te annyira profi vagy, akkor ez nyilvánuljon meg abban, hogy jobban odafigyelsz a másikra, mert Neked ez csuklóból megy.
Most olvasd vissza az előzményeket végig és azt fogod látni, hogy összekevertél pár topictársat és még a hozzászólásokat is bekavartad. :-)
Jahno nem szólta le a Blue16-ot, az én feleségem nem használja a refit. Ja és nekem is Blue16 van az egyik kocsimban.
Ezen kívül -visszatérve a nőkre és ezen belül a nejemre, nem azért tartom, hogy vezessen! Na most retteghetek a feministáktól! :-D
Egyébként a ködlámpát sem használja, tehát nem hagyja bekapcsolva sem! :-)
És soha nem használja a sebességváltót csak automata üzemmódban (gyötrelem!).
De amúgy biztonságosan és jól, sőt tempósan vezet, egyszer sötétben letolatott egy tűzcsapot az utóbbi 10 évben. Bocsánatos bűn, ennyi a kártörténete. Sokan megirigyelhetjük ezért.
És igen, utálja a sok gombot és kombinációikat.
A Blue16 megszokása mégsem volt nehéz neki. Utálja, mert kell hozzá egy szabad kéz, megszokta a másikat, ami közelítésérzékelős.
nem tudom hogy másnál hogyan működik, NÁLUNK nem kell semmit mókolni, legyen nálad a gyári kulcs, és a föltanított mobil.
És igen, itt is VAN "szervíz" gomb. Csak egyszerűbb a "zsebben a kulcs és a mobil", ilyenkor nem kell a kulcslikkal szarozni (kulcs nélküli nyitás-zárás, indítás) asszonynak ÍGY KELLETT, és ezért nem fogom se megverni, se elzavarni, bár néhány főzseni szerint azt kéne.
Ezek a csudafiúszarvasok a jelek szerint még nem próbáltak szatyrokkal megpakolva retikülben kulcsot keresni!
A kulcs nélküli nyitás a nőknek áldás. Viszont erős védelmet kíván.
Bár ha jól tudom, a carőr-nél a sofőrazonosítást el lehet végezni telóval is és érintgetősen is! Kinek mi az egyszerűbb és kényelmesebb! Tehát gyengébbek kedvéért úgy is mint pl az istenített blue-nál az autó valamelyik gyári gombjával, vagy gombjaival.
Javaslom kérdezz utána, vagy csak nézd meg a videoikat.
Még ha el is dobom, vagy ellopják , akkor is el tudom vinni a saját autóm!
Nem kell az asszony után rohangálnom!
Ha meg valaki még arra is képtelen, hogy távolsági fényszórót tudjon használni , akkor inkább ne vezessen!
Az ilyenek járnak a városban is bekapcsolt hátsó ködzáró lámpával! Gratulálok!
Na, azt hiszem befejeztem, mert olyanok vagytok(tisztelet a kivételnek), mint a fanatikus fideszesek! Csak a magatokét fújjátok állandóan, de megmagyarázni nem tudjátok!
Csak a Car-őr létezik a szemetekben!
Köszi a segítséget, az értelmesebbjének, majd be lesz szerelve valami!
"Szepi-21" kolléga, csak arra próbált utalni, hogy ugye a CarŐr-nél van egy kapcsoló, amit 30-40mp ig nyomvatartva, "hatástalanítod" a motorleállítást is akár. Ezt vagy nem mondtad el az asszonypajtásnak, vagy te sem tudsz róla, ami szomorú. Ezt nevezik szervízgombnak! Nem egyszer mentem már úgy az autómmal, hogy véletlenül nem kapcsoltam be a "blútyúkot", és egyszerűbb volt a gombot megnyomni, mint a telót elővenni, és érdekes nem állította le az autómat a védelem. Ennek a megnyomásáról is értesít a rendszer, de mivel én magam vezettem a kocsit, így nem éreztem késztetést, hogy azt a telóról küldött leállítás paranccsal megállítsam. De, most komolyan, te sem tudod, hogyan működik a rendszered? Vagy csak a feleségednek elfelejtetted megmutatni?