Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.08 0 0 33668
Valaki gyertyaszakértő van itt ???

Mi a különbség pl. a NGK BKR6E-11 és a BKR6EYA-11 gyertyák között egész pontosan ???
Megnéztem a katalógust ez az YA jelölés valami speciális dolog nem tudtam meg mi is az pontosan.
A Corollákba BKR5EYA-11 kell de a 6-os hőértékű is jó. Ha a sima BKR6E-11 kerül bele vagy az ugyanolyan de még hidegebb gyertya pl. a BKR8E-11 akkor az jó lesz e a motornak ?

Köszi a választ.
Portosz01 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 33667
Sziasztok!
Vásároltam egy szemöldök spoilert az autotuningshop.hu oldalon.
Szerintetek mi a legjobb megoldás a rögzítésre?
Ilyen:
http://www.autotuningshop.hu/t/1/47/LAMPA-SPOILEREK.html
lorandnagy89 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 33666
Szép jó estét a Tisztelt fórumozóknak!
Remélem, van kedvetek egy kis finomságra:D :


Programok:

-Élményautóztatás
-kispályás foci
-autó szépségverseny több kat.
-hubertus szépe választás
-erotikus autómosás
*fényképezés csinos lányokkal...
-stb stb..

tombola, minden 15. eladott jegy után ingyenes autóztatás
daredevils.hu
Daredevils autós party!Plakát:
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 33664

BMW M5 kombi, Audi RS4 kombi...

Előzmény: firstcar (33662)
altefnegy Creative Commons License 2010.05.17 0 0 33663
Hajrá! Én biztos egy bontandó állapotú Lotus Omegát pakolnék bele. ;)
Előzmény: firstcar (33662)
firstcar Creative Commons License 2010.05.16 0 0 33662

Üdv Mindenkinek!

 

Egy aprócska dolog foglalkoztat amiről mindenki véleménye számít.

Az érdekelne hogy mi jut eszetekbe, ha a topic címét nézzük(AUTOTUNING), arról ha egy kombi autó a donor?

Csak őszintén. Mit lehet vele kezdeni?  Nem nevetséges? Megállja a helyét? Előny vagy hátrány a mérete? A lányoknak bejön? Vagy ne bántsuk, maradjon inkább családi szekér? Bevásárlókocsiból nem lehet csajozós gép? Kihívás vagy halott ügy?

Még1x. Mindenki véleménye érdekel...

blazsx Creative Commons License 2010.05.16 0 0 33661
Tunerek itt a helyetek: www.deviltuning.hu

Legközelebbi tuningtalálkozó: http://www.deviltuning.hu/devil8/
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.15 0 0 33660
Ismét mértünk kompressziót : 17bar lett.
Szerintem 1 bar-ral többet mérhet a műszer , mert egy 1.6-os VVTI Corolánál 14 Bar-t mért és a gyári értéke ennek 13 bar.
A görbe egy sima körív lett a múltkor rosszul írtam akkor is körív alakú volt a görbe.
:))

2-ba padlógázon meg maximálisan 110 g/sec volt a beszívott levegő mennyisége a MAF szerint eddig a régi pillangóval és szívósorral csak 88 g/sec. volt ez az érték.


Előzmény: Törölt nick (33659)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.13 0 0 33659
Mesélj még, érdekel .
Előzmény: Törölt nick (33657)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 33658
Nem vagyok autószerelő az igaz.
Mindent azért nem tudhatok.
Előzmény: Törölt nick (33657)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 33657
Nem ismerlek személyesen, de a hozzászólásaid alapján némi tudatlan naivitást vélek felfedezni a hozzászólások mögött :-))
Előzmény: Törölt nick (33656)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 33656
Nincs még programozva a piggyback computer.
Fizikailag jól áll hisz mentem már vele 4500 km-t. :)))
Előzmény: Törölt nick (33655)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 33655
ha harang a görbe, akkor lehet, hogy nem jól áll a vezérlésed
Előzmény: Törölt nick (33654)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.10 0 0 33654
Aha értem, köszi.
Meg jó lenne megméretni a kompressziót mert kíváncsi lennék a VALÓS értékre, és olyan műszerrrel kéne mérni ami ehhez közelit mér. Egy régifajta műszerrel már mérték de ez harang vagyis inkább Gauss görbe alakot adott. És 17 bart mért, ami szerintem sok.
Előzmény: ZDoman (33653)
ZDoman Creative Commons License 2010.05.10 0 0 33653
a vezérműtengelyt megmérni meg tudják attól minden autón, de egyébként havassy elég komoly motorokat is csinál, nem csak ladába. tény hogy azt a legtöbbet. nyugodtan megkeresheted bármelyiküket ezzel a feladattal, meg fognak tudni bírkózni vele.
Előzmény: Törölt nick (33652)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.10 0 0 33652
Hm, innen rákeresve ők Zsigulit tuningolnak.
Előzmény: Törölt nick (33651)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.09 0 0 33651
Barátod a google :-)
Előzmény: Törölt nick (33650)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.09 0 0 33650
Ez a Gaál és Havassy hol található meg ?
Előzmény: Törölt nick (33644)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.08 0 0 33649
Oké, örülök és sok sikert !!!
Előzmény: Törölt nick (33648)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 33648
2 emberrel beszéltem, mindkettőnek autójában közel 17 bar a végnyomás az egyik autójában ugyanaz a motor van, mint az enyémben a másiknak VVTLI TSPORT Corollája van 2ZZGE motorral (192 LE )és mindketten 95-ös benzint tankolnak.

100.000 km felett járnak de eddig nem volt gondjuk . Akkor a programozást én is 95-ös benzinre csinálnám meg de ha ez nem jó, akkor inkább az tiszta etanolt választom.
Előzmény: Törölt nick (33646)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 33647
Fölkerült a nagyobb valódi 1.8-as motorra gyártott szívósor, öblösebb hang kb. 6-7 mm-el nagyobb átmérőjű pillangószelep, amit tapasztalok levegőt azt kap jó sokat. :)

Remélem ez meghozza az erejét nem lesz levegőszegény és benzindús a keverék nagy fordulaton.
Előzmény: Törölt nick (33646)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 33646
igen, de a nagy kompressziód miatt szerintem mindenképpen emelni kellene a fordulatszámot
Előzmény: Törölt nick (33645)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.06 0 0 33645
Inkább hagyon a vezérműtengelyeket. Ha jobban csúcsosodik nagyobbat nyit akkor erősebb lesz ugyan de többet is fogyaszt az autó.

Nekem jó a meglévő vezérműtengely is csak erre legyen jól megírva a program a teljes fordulatszámra. AFR és gyújtás.


Előzmény: Törölt nick (33644)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 33644

Elvben jó ötlet...

 

Én a következőket csinálnám: elvinném a tengelyeket a Gáálhoz vagy a Havassyhoz és megkérdezném tőlük (ők pontosan ki tudják olvasni a profilt) Lehet, hogy a kipufogó oldal is picit módosítva van, azt is nézesd meg.

Előzmény: Törölt nick (33643)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 33643
Nos az van, hogy 3000 fölé nem pörgettem még ezt a motort csak ritkán és igen rövid időre.

Az 1ZZFE motorhoz való Celica GT féle leömlő lett feltéve , Mahnaflow fémmagos katival és egy 1.8-as TSPORT közép illetve végdobbal. Tehát kifelé nyitott lett a rendszer.
A napokban kerül rá az 1ZZFE szívósor, pillangószelep, légszűrő ami nagyobb mint az 1.4-é. Az 1.4-esé és az 1.6-osé egyébként azonos a szívósor és pillangószelep is.

Az egy szinttel hidegebb gyertyák már bent vannak.

Annyit tudok még, hogy a Celica szívóoldali vezérműtengelye picit csúcsosabb mint pl. az Avensisé ( mindkettőben ugyanaz a motor van) tehát nagyobbat nyit, akkor ezt kéne beletenni ?
Előzmény: Törölt nick (33642)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 33642

OK, értem...

 

Szerintem a kompresszió picit magas lett, itt jobb lett volna egy nagyobb összenyitású tengely, mint a gyári. Javaslom a jó leömlő,  sportkat és a jó sport kipuff. rendszer beépítését és a szívóoldalon is legyen nyitott (gondolom gyári légszűrődoboz elég fojtott lehet, azt faragd át ...)

 

Én a SW-t 98-ashoz irnám és 99-cel járnék és picit hidegebb gyertyával, mint a gyári.

 

Oszt' ha mégis ne adj' az ég, hengerfejes lesz, akkor picit csökkentsd majd a kompressziót, vagy tegyél be sportosabb összenyitású tengelyt legalább a szívó oldalra ;-)

 

Sok sikert, várjuk a fejleményeket !

Előzmény: Törölt nick (33641)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 33641
Igen, maradt. És a 4zzfe, 3zzfe és 1zzfe (1.4, 1.6, 1.8) motoroké ugyanaz gyárilag is csak a lökethossz más.
Előzmény: Törölt nick (33640)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 33640
Akkor a vezérműtengely a gyári maradt ?
Előzmény: Törölt nick (33639)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.04 0 0 33639
A motor gyárilag 4ZZE Toyota motor ami 1.4-es és 13 bar a normál kompressziója.
De ez 1.8-asra lett átépítve a főtengely és a hajtókarok lettek cserélve a saját csapágyaikkal együtt. Az 1.8-as motor gyári végnyomása 15.5 bar de maradtak az 1.4-es dugattyúk nem kerültek be az 1.8-as dugók. Viszint az 1.8-as dugók felülete picit le lett munkálva , süllyesztve gyárilag az 1.4-é meg nem . Mivel az 1.4 dugók maradtak értelemszerűen nőtt a kompresszió így jöhetett ki a 16.5 - 17 bar-os érték.

Az injektorok is cserélve lettek 1.8-ra természetesen. Most a programozás jönne, de nem tudjuk még milyen oktánszámú benzinnel lehet majd jól megcsinálni.
Előzmény: Törölt nick (33638)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.04 0 0 33638

Mennyi volt a gyári kompresszió viszony ?

Mennyi volt sikolva a hf-ből ?

 

A vezérműtengelynek mennyi az O.T. értéke ? (felső holtpontbeli nyitás)

Előzmény: Törölt nick (33637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!