Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GregHozta Creative Commons License 2008.11.08 0 0 22820
Még nem... de ami késik... :)))))
...remélhetőleg jövőhétre sikerül csinálnom egy objektív összehasonlító tesztet.
1.4 vs 1.6 CRDi
Előzmény: Törölt nick (22819)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.08 0 0 22819
csak nem váltasz?
Előzmény: GregHozta (22817)
hejo Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22818

Hát ja!

Hogy iszonyat dinamikus-e?

A napokban még én is meglepődtem, mikor jön egy emelkedő és kapaszkodósáv, akkor jön el az én Ceed-emnek az "igazság pillanata". Mert ottmarad szinte mindenki! még a tükörből is eltűntek! :))

Előzmény: GregHozta (22817)
GregHozta Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22817
Mert már tényleg bosszant a sok barom, aki összevissza marhaságokat ír. Legalább nézze meg az autót egy kereskedésben, informálódjon a felszereltségekről, mielőtt leszólja! De az, amikor elkezdi írni, hogy kopogó műanyagok, felakadó gázpedál (ami ugye elektromos), nem megy úgy, mint az A6-os Audim, az a sz@r 1.3-as motor... na meg az iszonyatos GLX felszereltség...
...egyszerűen nem tudtam magamban tartani. Én nem azt mondom, hogy tökéletes autó (olyan nincs is), de hogy kategóriájának felső mezőnyében foglal helyet, az tuti.

Eddig ~28ezer kilométert mentem az 1.4 benyással. Autóztam vele egyedül, fullra pakolva, autópályán, városban, szerpentineken... azt kell mondjam, nagyon jól megy... a diesel pedig iszonyat dinamikus... de erről majd egy kicsit később... ;)
Előzmény: Törölt nick (22814)
hejo Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22816

Sziasztok!

Ha valaki egyszer legalább beült és ment egy próbakört egy Ceed-el, akkor ezeket a rosszindulatú irkálásokat egyszeűen el sem hiszi. Arról nem is beszélve, ha már több 100 v. 1000 km-t megtett vele. Lehet, hogy valaki peches, belehúzott, de amiket néha olvasni, az minden képzeletet felülmúl. Vagy többen vagyunk akik szerencsés szériát fogtak ki? Mert mintha az átlagpont még így is jobb lenne!

Na hát én sem tenném egy kategóriába az olyan hibákat mint a rádió lefagyás (ha már a sokat említetteknél tartunk) és a 10000  km-enkénti szelepcserét, vagy útszélen ottrohadást, amik esetleg más típusoknál szériahibák előfordulnak.

Lehet, hogy nem nagy hiba ha valaki 1km után Népítéletet ír, ha leírja első benyomásait. Sőt, ha nincs a népítélet talán nem megyek el megnézni KIÁ-ékhoz a Ceed-et, hogy hadd lássam ez mi, aminek ilyen sok pozitív leírása van. És mint a mellékelt ábra mutatja, nagyon megszerettem. Pedig már jópár 100 km-t beletettem, és még mindig élmény vele autózni.

"Eddig szeretjük, aztán remélem bizonyít" címmel írtam a "népítállatot".

Sok balesetmentest mindenkinek!

 

vbandit Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22815
Az az enyém:))
a kis KUK..
Előzmény: Cibet (22813)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22814
a tipus stimmel, de én még nem írtam népítételet (én még korainak érzem, fél éve van meg a kocsi 22ekm-el) még nincs nagy megbizhtatósági és szerviztapasztalat (eddig minden szép és jó, reméljük így is marad) ha írnék akkor már csak azért, hogy ott harcoljak az ilyen gyökerek ellen :) mint ahogy Greghozta a Cee'd-em csücskében már meg is tette!
Előzmény: Cibet (22813)
Cibet Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22813
Te írtad a KUK kapitányos ítéletet? Korrekt! :)
Nem szoktam olvasni, mert mindig megdöbbent néhány embernél az objektivitás teljes hiánya. Most beleolvastam a legfrissebb ítéletekbe, és megint ez történt. Miért van az, hogy ami egyeseknek apró kellemetlenség, másnál a hulladék kategóriába húzza a kocsit?
Például a "Meglepő", de tényleg ítélet szerzője:
1. nagyon lomha, nagyon rövid az 1-es, félelem vele zöld lámpánál megindulni, mert még egy talicska is jobban gyorsul. Csak magas fordulaton húz

Pont ilyen kocsim van nekem is, szóval a "rövid 1-es és a lomhaság" ellentmondás. Meg mitől kell félni a zöld lámpánál a megindulásnál?!? Hogy a mellettem lévő legyorsul? És egy kisköbcentis, turbo nélküli, kihegyezett benzines hol húzzon, ha nem magas fordulaton?

De ő is csak azokat a típushibákat írja le, amiket szinte már fejből sorolok. (Lefagyó vételi hibás rádió, recsegő kormányoszlop burkolat, kopogó futómű, kipattanó levegőbeömlő, zörgő kárpitok, fényezési hibák). Nekem csak az első kettő volt, de ezek tényleg komoly hibák??? Más márkáknál motorhiba, turbóhiba, meg ilyenek...

A többi dologról pedig csak remélem, hogy tudatlanságból fakadnak és nem tudatos hazugságok. A váltót eddig mindenki egyöntetűen dicsérte (Opelből, Toyotából ültek a kocsimba), a motor teljesítménye és nyomatéka megfelelő, a fogyasztás pedig pontosan annyi, amennyi egy ilyen tömegű autótól elvárható, akármelyik típust is nézzük. A kormány túlszervózás ízlés kérdése. Az egész autó a könnyed vezethetőségre van hangolva, könnyűek a pedálok is. Ez különösen akkor volt jó, amikor egyszer mezitláb kellett vezetnem, mert kutyaszarba léptem, és nem akartam behordani a kocsiba. :)

Na, lassan én is írok egy ítéletet, 10 ezer km után, már úgy érzem van miről.


Előzmény: Törölt nick (22810)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22812
ez az...lehet szidni...lehet rossz véleményt írni, mert előfordulhat hibás darab...de ne ilyen gyerek módon....ha már tényleg fikázni akarom akkor jobban megfogalmaznám...és nem bukna ki első mondtat után, hogy szándékos hőbőrgés....
Előzmény: ProgiBee (22811)
ProgiBee Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22811

Különben a "szépség és szörnyeteg" című népítéletet is szerintem ez a bolond írta...

 

De különben ez sem rossz: Szuzuki "Angyalbőrben" A 109 LE???????? EZ reálisan 70 !!!! Ezt bátran kijelentem!! Egyszerűen NEM BÍR MENNI!!!

CSAK FRANCIA, VAGY FRANCIA!!! --- az ő álmainak netovábbja...

 

Ez is marketing...és sokan be is dőlnek neki...

Előzmény: Törölt nick (22810)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22810
AHCTUNG ACHTUNG egy német kisfiú várja szüleit a bejáratnál ACHTUNG ACHTUNG

NÉPÍTÁLLAT rovat jelentkezik : ne vegyen senki KIA SEED-et, mert pöse leszel tőle...főleg ne 1,3-as suzuki motorosat mert az nem jó. a GLX felszereltség meg tényleg sz*r....muahaha!
vbandit Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22809
Neho

Most olvasom van 3. gen. szoftver??
Azt mikor fejleszették,nekem még a 2007 év végi van,az első modosított...
Lehet tudni miben más az új?
Érzésre??
Köszi
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 22808

jóó a 2.0-ás motor...csak ne kerülne ennyibe...én is azzal vettem volna....de a 1,crdi is eléggé meggyőzött....sokat pályázok kell a szufla....de eddig a 1,6D sem szégyenkezett (4emberrel csurig rakva cuccal, a hátsó kerék el is tűnt....tiszta régi dacia feeling volt)

 

 

Előzmény: Sentinel34 (22807)
Sentinel34 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22807
Azzal már "szántani" lehetne, még úgy is, hogy húzol magad után egy 1.6 D-t, talán akkor lehet, hogy megközelítené a fogyasztás a 8-9 litert!
Előzmény: Törölt nick (22804)
vbandit Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22806
Ezt találtam most Küberel ügyben
http://www.freeweb.hu/astrah/boxtable.pdf
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22805
Magentis 2.0 CRD-i vel amiben ugyanez a motor és 6-os váltó van, jártam közel egy évig. Abban is megált 6,5 átlagnál a fogyasztás.
Előzmény: ilias (22799)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22804
Ráadásul rögtön teszek bele egy Küberl boxot amitől 166 ló és 345 Nm lesz.
Előzmény: Sentinel34 (22802)
Sentinel34 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22803
Meglepődnél ha tudnád, hogy ilyen sebességnél ugyanennyit, 180-190-nél nyitja ki a torkát!
Előzmény: aamen (22795)
Sentinel34 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22802
 A 6 sebesség a 140 nyiha és a 305NM leveri az 1.6D-t, mint süsü a cölöpöt!
vbandit Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22801
Engem a Hyundai sportos dizeljei izgatnak... remélem lesz SW be is valami izmos CRDI:)))
Előzmény: ilias (22800)
ilias Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22800
Amúgy meg jövőre jön a 6 gangos, 1.6-os diesel.
ilias Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22799
300-al kevesebbet forog. Fogyasztás, passz.
Előzmény: aamen (22795)
aamen Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22798
"amúgy mibajod a pályával?"

amugy semmi, csak lenne jobb otletem is az ido elmulasztasara...
Előzmény: Törölt nick (22797)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22797
amúgy mibajod a pályával? a legjobb dolog a világon amit az ember a közlekedésben kitalált a körforgalom után(előtt).
Előzmény: aamen (22795)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22796
na arra mondjuk én is....csak ne lenne ilyen irreális felára az 1.6 képest.....
Előzmény: aamen (22795)
aamen Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22795
"Nekem elég ez a motor"

nalam autopalyas tartos 140-nel 6.3-6.4 az atlaga (1.6 crdi), es mostanaban sokat autopalyazok:-(
kivancsi lennek mit csinal ilyen temponal a 2.0 crdi a hatsebesseges valtojaval...
Előzmény: ilias (22793)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22794

így igen, így simán jobb a ceed (korai ford focus) mint a német..:)...l

 

más: Gregtől lehet kérek egy NÉPÍTÁLLAT topikot a fórumon....:) az Angyalbőrős Suzukis nagy küzd...mindennap odateszi magát a tejetére....) muhaha

Előzmény: ilias (22792)
ilias Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22793
Nekem elég ez a motor.
Előzmény: Törölt nick (22790)
ilias Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22792
Egy új 2.0i EX összehozható kb.4.5 misiből, egy 2.0-ás Crdi EX meg 4.8-5.0-ből. Így viszont még partiban tud maradni.
Előzmény: Törölt nick (22790)
ilias Creative Commons License 2008.11.06 0 0 22791
Könnyen lehet. Sokan vagyunk, de ők mégis kevesen. :D
Előzmény: GregHozta (22789)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!