Hát igen.. ilyenkor van az , hogy rommá volt törve..
Nézzetek csak meg ezt, képről azonnal beleszeret az ember, De!
A kocsi eleje sérűlt volt, nyíltak a legzsakok, leellenőriztettem, a km reális volt dúrvan 215e.
Egy db törött kulcsa van.. az autot telibe fújták.. fényeztek igénytelen módon, ahány csavar annyi fajta van benne.
Pedig ez volt a nagy kiszemelt! :)
Nyilván nem elég szemmel ránézni :)
Az árát most engedte ki, olyan 3,5-be árulta egy jó ideje.
A km-től viszont tartok, mint ahogyan más is fanyalog az ilyen 150 ezres km-től.. ugyanis jócskán van kint is hirdetve fullos 30D, 10- 11e euro körül , ami még itthon is furcsa nemhogy kint..!
Egyébként Jól látom, hogy a bal első lampa be van mattulva kicsit, erről régebben olvastam itt forumon, de mar nem vagyo benne biztos..hogy talán jóval 200 e km -nel szokott előfordulni?
3-4 napig árultam ennyiért. ha azt nézem hogy 2005 ös az autó jó árban adtam, de én is simán megvettem volna ha ilyet keresnék. hibátlan 25i, garantált 84e km-mel nincs a piacon, és kint se kapnék 12-13 ezer euro alatt és akkor azt még be kell hozni... Bárcsak én is e92öt keresnék, abból azért van hathengeres benzines választék, e91 ből ténylegesen zéró
A kocsid gyönyörű tényleg, ez a kék teli találat!
Nem tudom te hol vetted, de én a német BMW oldalán nézegetek, ahol PS vagy EuroPlus garanciás, igaz drágább kicsit, de gondolom azokban 100% ig megbízhatok... Vagy vannak erre specializálódott cégek, akik igényre keresnek és behoznak egy tényleg patent autót? Mindhárom eddigi BMW- itthoni volt, első kettő márkakereskedésból, szóval ez a behozás teljesen ismeretlen talaj nekem..
Amúgy már megfordult a fejemben, hogy nézek 30d-t, abból van pár, megy is, és nem is kerreg úgy mint a 4 hengeresek:), csak ne legyen benne M futómű, a gyerek meg a kutya a csomagtérben nem szerette. még az E46 30d ben volt sportfutómű, hát nem szerették a hátul ülök..
Hiába nézi meg bárki is... ki kéne olvasatni műszerrel, alvázszám alápján ellenőrizni a feltszereltséget, megemelve nézni alá, javítás nyomokat keresve.
Egy BMW szervizes állapot felmérést megérne.
Elég jól felszerelt 30D, nem túl rég behozva, és csak 150 ekm... az ára is kevésnek tűnik.
Sziasztok! Remélem tudtok segíteni a következőben. Már eleve úgy vettem a kocsit, hogy a vezetőoldali ablaktörlő műanyag borítása nem volt meg, de csak most vettem észre, amikor ablaktörlőt cseréltem. Tud valaki segíteni, hogy hol lehet ilyet szerezni? Köszi
Sziasztok!
Szeged környékéről van itt olyan " hozzáértő" ,aki eljönne velem meglesni ezt a gépet, esetleg ismeri valaki?
Ti, így elsőnek milyennek látjátok?
Lehet már volt itt róla szó, de 205/55 R16 téligumin e91-re mi az optimális keréknyomás? Nekem a gyári matricán ajánlott 2,1 (elől) és 2,6 (hátul) nagyon kevésnek tűnik.
Az a +párszáz kiló kb. arra jó, hogy ne nagyon tekeredjen/nyöszörögjön a kasztni, ha felállnak a kocsival egy 15cm-es padkára. Kizártnak tartom, hogy elérjék egy 2 ajtós karosszéria merevségét.
"Hétvégi háziasszony körbeautózza a 330d-vel a 330i-t-re lett belinkelve".
Ezzel a mondattal hol állítom azt, hogy a 30d jobban megy? Ezzel csak a kérdésedre válaszoltam, hogy miért is linkeltem be a videót. Az anyag megválaszolja a kérdést - ha valóban a szóban forgó széria állapotú autók műszerfaláról készült a felvétel - nem kell hozzá comment.
Egyébként láttál már ilyen E93-as cabrió közelrö ? Megnézted milyen anyagokból és konstrukcioból van összerakva ? Szerinted az a plussz pár száz kiló hol van ? Láttad már az alvázát? Összetudtad hasonlítani a coupéhoz képest ?
Persze a Bajor mérnökök helyére beültek a kínai gumigyártok amikor a cabriókat tervezték , tesztelték... És az lett a végeredmény hogy kicsit csavarodik az alváz , de sebaj, így is jó... :D :D
"A 330i-nek titulált jármű látszólag jobban megy, mint a 330d-nek titulált jármű. Nem is állítottam az ellenkezőjét."
"Hétvégi háziasszony körbeautózza a 330d-vel a 330i-t-re lett belinkelve."
Ha a bajor mérnök fejreáll, akkor se tud olyan merev kasztnit tervezni egy kabriónak, mint egy kupénak.
A vidó címében ez áll: BMW 330d 330i 100-200km/h
Hitelességét nem tudom szavatolni, mivel nem én készítettem.
Mérnök ember lévén a számokkal nem szoktam vitázni. A 330i-nek titulált jármű látszólag jobban megy, mint a 330d-nek titulált jármű. Nem is állítottam az ellenkezőjét. (Mellesleg nem vagyok dízelpárti. Nem azért szeretnék N52 v. N53-as motorral szerelt autót venni pár év múlva).
És akkor még nem vettük be a képletbe, hogy vajon gyári kerék/gumiméret van-e mindkét autón?
igazad van,most hogy mivan oda írva az egy dolog,lehet 325d volt 325i-vel,vagy chippelt 20d,két kilóméter órát bárki össze tud vágni aki kicsit ért az ilyen videós progamokhoz.
Figyelmesebb és precízebb vagyok mint gondolnád. Belinkelsz ide egy " kelekótya" videót , amin két BMW kmóra van a bal oldali dízel a jobb oldali benzines, de nem tudni melyik típusról van szó, ami akármelyik is lehet a ( 320-tól a 335-ig ) , a legkönnyebb egy ilyen videót összevágni majd odabiggyeszteni két típust , például ez esetben " 330d vs 330i " ennek hitelessége nevetséges :D De ha jobban megnézed a videót, nem "felületesen :D " ahogy te, akkor látható hogy a jobb oldali a benzines jobaan elmegy ha csak egy kicsivel is.. Gondolom te az ellenkezőjét szeretnéd látni , megértem..
A másik ami feltűnt nekem személy szerint az hogy nekem a km/h -ám nem 260-ig , hanem 280-ig van skálázva.. A vidón szereplö pedig 260km/h-ig.. nemtudom melyik típus lehet konkrétan , nem derül ki ..
"Kevésbé merev kasztni ?" gondolom ezt a saját tapasztalataidra támasztod, nem pedig a Bajor mérnökök tervezésére, tesztelésére.. Egyébként az M-es modellek is 1650kg-tól kezdödnek.. (E90-E92)