Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tclar Creative Commons License 2005.01.17 0 0 232

HaliTrafo2000!

Teljesen biztos vagy benne hogy ez a két hibalehetőség van az izzításnál (relé,gyertya)?

Nekem 10 kivezetéses relém van (100LE turbo) és van egy szál ami előre megy a műszerfal felé de nem tudom  mit csinál. Most a relében lehet a hőmérséklet érzékelés vagy esetleg ez a beazonosítatlan szál kap a motorvezérlőtől hőm. infot?Ezenkívül mind a kilenc kivezetés funkcióját beazonosítottam.A jobboldali fényszóró mögött van egy kétpólusú csati ami a gyári tesztcsatija az izzításnak.Azt rövidre zárva világítani kell a visszajelzőnek és természetesen működnie kell az izzításnak gyújtásra kapcsolva néhány másodpercig.Nálam a rövidrezáráskor és utána néhány alkalommal volt izzítás és visszajelzés a hőmérséklettel arányos ideig, majd azóta sem láttam.Pedig azt gondolná az ember, hogy ha -10 °C fokon kapcsol be teljesen, akkor -5°C foknál már egy kicsit felvillan az izzítás jel..

Amúgy elsőre indul a gép -15-ben is csak nem 1-2 főtengelyfordulatra hanem 4-6-ra, viszont nem szeretném nyektetni sem az akksit sem az önindítót. Apropó önindító, 96' óta 2004-ig minden Tranyó önindító fehérváron készült, a melóhelyemen :-)))))

Üdv

trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 231
Sok skacot ismerek, 91óta caprizok capri-3at 10éve ismerem
Előzmény: CaterlacaSTD (228)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 230
teherrobi@freemail.hu
Előzmény: GGV (227)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 229
Dupla kerék, elöl merev tengely(ezerszer masszívabb a trapézosnál)overdrives váltó660000km és még ilyen extrák
Előzmény: Transit91 (225)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.17 0 0 228

Nem is tudtam hogy Capris vagy?!!

Maniát, Bagirát, Sancát ismered?

Előzmény: trafo2000 (223)
GGV Creative Commons License 2005.01.17 0 0 227
Előre is köszi, megírnád nekem a mélcímed, megbeszélnénk a részleteket.
A Capri zseniális, meg ami húzza, az is. :)

Köszi GGV
Előzmény: trafo2000 (223)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 226
Az az "elül" kicsit durva volt de nem direkt volt.  :))) 
Transit91 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 225

Jó ez a kis Capri , !!!!!!

 

DE a tranyo is tetszik.

TE, ez a dupla kerekes változat?

 

Igaz ez elül merevtengelyes?

zso-e21 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 224

Szia Trafo!

 

Köszi szépen a sok képet és a segítséget!!!! Holnap feltétlenül körbenyálazom a motorterét a transitnak. Ha elakadok valamivel akkor feltétlenül szólok, feltéve ha lehet.

 

Szia!

 

Előzmény: trafo2000 (221)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 223
Lehet róla szó, de hol laksz?Mert én mohácson.Ha jó neked ezüst áron mehet a buli:) Na és hogy valami szép is legyen elvittem eredet vizsgára a gépem az öreg trafoval végre már a nevemre kerül
Előzmény: GGV (218)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 222
Eltaláltad.Először szemrevételezéssel,középen van e a szilentben a tengely?Nem repedezett a látható részeken a gumi?Aztán kispályszert befeszíteni a segédkeret és a trapéz közé,mozgatni és figyelni hogy feszesen mozog vagy laza.De először a féktárcsát tegyétek esztergapadra  és ha üt ne szabályozzátok mégegyszer hanem kuka.
Előzmény: Transit91 (212)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 221
Bocs a minőségért telivel csináltam.1kép kiszerelt relé és gyertya 2kép szivo di felülről 3kép turbós mocin a gyertya leszedett vezetékkel és csővel 4kép a szelep ami az olajat engedi a gyertyára.Ha megtaláltad a relét zárd rövidre előtte a két vezetéket add rá a gyujtást ekkor világítania kell a visszajelzőnek.Pótméterrel ekkor mérni a feszültséget a gyertya kábelen, ha nincs relé hiba, ha van gyertya hiba.
Előzmény: zso-e21 (213)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.17 0 0 220
Remélem látszik.A fehér nyíl mutat az egy darab izzító gyertyára.Egy vezeték és egy gázolajcső megy rá
Előzmény: zso-e21 (213)
GGV Creative Commons License 2005.01.17 0 0 219
Bocsi, az utószó Transit91- nek szól.

GGV
GGV Creative Commons License 2005.01.17 0 0 218
Trafo!

És egy topictársad Transitját is megjavítanád? Van némi rozsdásodás a paripámon, és nem szeretném túlzottan elhanyagolni, de nem is szeretném restauráltani arany-gyémánt-smaragd áron (illetve szeretném, csak a pénz hiányzik :) ).

GGV

Transit98: Lassan felteszem a képeket a Tarnsitomról (mer' megígértem), dehát ugye a "cipésznek lukas a cipője". :)
Előzmény: trafo2000 (208)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.16 0 0 217

Ennyire egyedi mk 1-ed van és még nem regisztráltál a

www.sierracorner.net    -en?????????

Előzmény: Transit_98 (215)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.16 0 0 216
Nagyon jó csapat, már többször taliztam velük, csak ajánlani tudom a részvételt:-))
Előzmény: Transit91 (214)
Transit_98 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 215

Na itten van a járműparkom másik példánya, kicsit viharvert, de már nem mai gyerek!

Meg aztán nem igazán tolerálja az asszony parkolási stílusát! :)))

 

 

A Tranyó legyen veletek!

Transit91 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 214

SRÁCOK!!!!!!!!!!

 

Nemrég néztem a Taunus topic-ot , és a srácok elég nagy összeröffenést szerveznek a nyárra , de már most le kell fixálni az időpontot.Csak gondoltam hátha érdekel titeket is.Mert hát jó lenne elmenni pár Tranyóval :))

Valszeg lesznek: TAUNUS,GRANADA,CAPRI,SIERRA, és még sokan mások.

Remélem mi si kitudunk menni páran.

 

Időpont még pontosan nincs de, szerintem hamarosan lesz!!!!

 

Itt nézzétek meg:

 

www.taunus.hu  (azon belül találkozók, de itt már szerintem megfogjátok találni)

 

Na hali

zso-e21 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 213

Hello Trafo!!!

Küldheted a képeket az izzító javításával kapcsolatban!

Előre is köszi!!!!

 

 

Előzmény: trafo2000 (211)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 212

Ahha.

 

A szilenteket hogy lehet megnézni hogy kimnetek-e?

 

Gondolom az ilyen gumi henger szerü valami, aminek a közepén van egy luyk. :))

És azt hogy tudom nagyobb szétszedés nélkül megnézni?

 

Köszi az infókat.

 

Na madj megnézzük.

Előzmény: trafo2000 (211)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 211
Ha csak fékezéskor remeg nem valószínü hogy gumi.nem mindíg jó az eredménye a szabályzásnak vagy nem tartós.Jobb a csere egy jó minőségüre.kormánymű, nem lóg a fogasléc?kormánygömbfej?szilent gumik a lengőkarban nincsenek kiverődve?alsó trapéz gömbfej?Ezeknek mind jónak kell lenniük hogy ne remegjen
Előzmény: Transit91 (209)
Transit_98 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 210

Sasszem!

 

Észre sem vettem, hogy itt parkol! Itt lakik a szoszédunkban.

Előzmény: Transit91 (206)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 209

figyu?

 

Az mitől van, hogyha megyek a géppel és ráfékezem akkor a kormány elkezzd rázkódik.  Mert a tárcsák szabályozva vannak, nem rég volt betét cserélve is.Lehet hogy a gumikat kell kicentíroztatni??

Vagy  futómű?????

 

Tanácsokat kérnék!!

 

Köszi

trafo2000 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 208
Itt van két kép egy barátom transitjáról.16éves nagyon megbízható és most eljött az ideje egy kis kozmetikának.Lecseréltem a sárvédőket és a küszöböket.Itt épp le vannak pucolva a régi elemek.
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 207

Az előző hozzászóláskor elfelejtettem mondani hogy  melyik Tranyo mögött.

De szerintem észre fogjázok venni.  :)))))

Előzmény: Transit_98 (201)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 206

A transit mögött.

 

Nézzétek.

CSak nem egy mustang :)))

connect_tdci Creative Commons License 2005.01.14 0 0 205

Hali!

 

Hat igen!

A Merci Sprinter ammá' valami!

2003 szeptembertől tavaly szeptemberig hajtottam egyet.

12 a normája, de nem sikerült soha 9,5 fölé kergetni.

Persze hozzá tartozik, hogy a tachográf miatt csak

egyszer kétszer mertem odatenni neki kicsit. (Ált. 90-100 környékén jártam vele)

(1997 évjáratú

most van benne 120k km! :) Még gyerek...

Böszme nagy ARAL matricákkal az oldalán. :)

2,8l TD 122LE)

Szóval akkor amikor meghajtottam a főnököm is mellettem ült.

140-nél megkérdezte, hogy "Ennyi a vége?"

170-nél már kapaszkodott! :)))

DE még ment volna. Persze csak a labor volt a hátuljában semmi más, ami nem

meríti ki a gép teljes teherbírását.

 

ARAL Mozgó Laboratórium

 

Most a connect azért mégiscsak más! :)))

Győr RÁBA - Budaörs központ 45 perc.

A múltkor Biatorbágy központ - Siófok McDönci 40 perc! :)))

Igaz, hogy ilyen esetekben 10 l/100km a fogyasztás.

dec 18-án megjártuk M.o. -  Lengyelország oda vissza 50 l gázolajból.

Ez 7 liter körüli fogyasztás.

 

Lényeg a lényeg, hogy a Mercihez még nem kellett hozzányúlni szerelőnek motorikus probléma miatt.

Egyszer lekoccolt egy Marutis :) öreglány :)) Siófokon. Akkor le kellett cserélni a lökhárítót! :(

A Maruti (gazdasági) TK (a teljes oldala beugrott majdnem a jobb ülés közepéig), a Mondeo amit nekem lökött 1,5milla kár(lökhárító, motorháztető, két lámpa, sárvédő) , a Mercin (lökhárító csere + kis festés) asszem 80k körül volt.

 

OFF lesz, de majd feldobok egy képet a Merciről is (már egészben).

Megérdemli!

 

Lehet, hogy volt már aki látta az úton! :)

Csak ez az egy van az országban.

 

Jó utat!

 

connect_tdci

 

Előzmény: Transit91 (204)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 204

Hali.   Hát igen énis sok mindent hallottam az újabb gépekről. De nem tudom mit higgyek.  a miénk mint már írtam 91-es pl mi 2 évesen vettük meg, és a difiét 2002ben újítattuk fel mert akkor már hangos volt,de azis 11 év és kb sok km(400ezerkm ,bár ez lehet csak nekem sok).Most pedig inkább vettünk bele egy újat 2004 ben. Ennyit megérdemel.Most  már közeledik a 600ezerhez.

Azóta tök jól megy. Bár csak egyszer néztem meg.

140 volt a vége.

De elég jól fogyaszt.

 

Na szóval már nagyon belemerültem , de  szerintem vegyél olyan autót ami megbízható, mert ha olyat veszel, ami nem válik be akkor szopi van.

Vegyél egy régebbit ami megbízható és van benne minden amire szükséged van.

Vagy vegyél Merci sprintert.

 

Bocsesz a mellészövegért.

 

 

Előzmény: baho (203)
baho Creative Commons License 2005.01.14 0 0 203

iveco jobb? amit én néztem ki afordból az mwb 2,0 tdci 125 le 4,362m ft netto. ebben nincs semmi se kpzár, füt tükör semmi. vehetek bele drága pénzért. zár távir. pl 150 ezer. nézd meg az iveco árlistát. és ezért klimán kivűl szinte minden. olcsób mint a ford. nekem mégis ez tetszik, de ha ennyire rossz, hát nem is tudom. Akit eddig kérdeztem azt mondja csaka szervíz azon kivűl semmi. most mit higgyek?

üdv

Előzmény: Doktorbr (198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!