Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.19 0 0 364

Tranyó Koszvort!!!!!

 

 

1
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 363
Van hogy 30-40fok holtjáték összejön a kardánnál a kerékhez képest és még müxik az autó.Ha nem zúg nagyon nem kell hozzányúlni.A holtjáték a kúpkerék és a tányérkerék között,a bolygókerék és tengelye és oldalkereke között keletkezik majd ezek összeadódnak.Azonnal javítani akkor kell ha a peremes tárcsa lötyög a kúpkeréktengelyen.Ez kívülről látszik.A kardán végén ahol csavarozva van a peremestárcsára, belül van egy 24es anya.Ha mozgatod a kardánt az anyához képest mozog a p.tárcsa akkor meg kell húzni ha lehet de sokszor ilyenkor a roppantógyűrüt kell cserélni.Ezt csak autószerelő csinálhatja mert sérülhetnek a csapágyak.
Előzmény: GGV (362)
GGV Creative Commons License 2005.02.17 0 0 362
Trafo:

Szerinted mennyi lehet a holtjátéka a féltengelyeknek? Felemeltük a gépet és a kardánt tekergettem, és bizony van egy kis holtjátéka. Van egy kis hangja is, de az inkább a kerekek felőli oldalról jön, nem a difiből.
Érdekes, hogy ha megfogják az egyik kereket, és a másikat rángatom (erőteljesen forgatom), akkor nincs sem holtjáték, sem hang.
A kardánkereszt új, a középső kardáncsapágy és a Hardy szintén.

Köszi

GGV
Előzmény: trafo2000 (359)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.16 0 0 361
Nekem kéne, de most karcsú vagyok anyagilag, ha még ráér, rám számíthatsz!
Előzmény: trafo2000 (359)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.16 0 0 360
Engem érdekel a magnó!Csörögj rám:06209774129
Előzmény: tclar (342)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.16 0 0 359
Ez még megvan és eladó....
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.15 0 0 358
Éjszakai használatra vettem, de akkor hihetetlen, eddig sem volt rossz a világítás, gondolom a magas lámpák miatt, de mióta fenn van komolyan mintha napsütésben vezetnék éjszaka!:-)
Előzmény: GGV (355)
504LACI Creative Commons License 2005.02.15 0 0 357

Sziasztok!

Eladó kisteherautó gumi 2 db Michelin 205 R 14 C PR6 XC4S mintájú vadonatúj. Ára: 40.000 a kettő. Érdeklődni mail-ben vagy 30/445-3989. Én Merci MB 100-ra vettem, de nem került rá felszerelésre. Azt hiszem elég sok régebbi haszonjárműre jó a méret, talán a Transitra is.

Üdv

Laci

Doktorbr Creative Commons License 2005.02.15 0 0 356

Hali.

Na ő az az ember akiről el lehet mondani hogy tud valamit. A ilyen emberek ritkák.

A motorban 5 ből 5 apám bmw-jét is ő csinálta meg, mert 2 éves korában a motor kicsit beteglett, utána jobb lett mint ujkorában. jól dolgozik. na üdv

Előzmény: GGV (355)
GGV Creative Commons License 2005.02.15 0 0 355
És mi a véleményed róla? (Szuromi mesterről) Bár trafo kolléga sokat segített, de azért kíváncsi lennék.

Cater: naggggyyyyon kemény! Ionágyú mi? Csak légyszi nappal ne kapcsold be, mert ha jövök veled szembe, leég a hajam! :))

GGV
Előzmény: Doktorbr (351)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.14 0 0 354
Nyertél!:-)
Előzmény: trafo2000 (349)
cere Creative Commons License 2005.02.14 0 0 353

Nagyon válogatós jószág, nem mindegy mit ad neki az ember!

 

Mindegy, most remélem jön 100e  gondtalan  km (kb. 2 év), addig kitalálom mire fogjuk majd cserélni.

Előzmény: Doktorbr (352)
Doktorbr Creative Commons License 2005.02.14 0 0 352

ami nekünk van dobozos 6 szem. az is tdci, ku.va sokat volt szervízben, az egtész üzemanyagredszert cserélték rajta 59000 km- nél. most 150000 van benne.

Előzmény: cere (343)
Doktorbr Creative Commons License 2005.02.14 0 0 351
Helló. kébzeljétek, növeltem fordjaim számát. vettem egy rangert. iszonyat gép. ha tok rakok rola képet fel. a Szuromit ismerem személyesen, nagyanyám 5 házzal arréb lakik.
Előzmény: GGV (323)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.13 0 0 349
Az új ion ágyúra gondolsz?
Előzmény: CaterlacaSTD (348)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.13 0 0 348

Látja valaki a különbséget?:-)

 

 

RégiÚj
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.13 0 0 347

"Mindkét akksi negatív kábeljét a blokkra  kell rögzíteni!Különben ha kasztnira van vezetve akkor az áramnak át kell mennie a kasztniról a blokkra és ez nagyon megterhelné azt a gyengébb kábelt ami összeköti a blokkot a kasztnival."

 

 

Ott a pont! ;-)

Előzmény: trafo2000 (346)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.12 0 0 346

Mindkét akksi negatív kábeljét a blokkra  kell rögzíteni!Különben ha kasztnira van vezetve akkor az áramnak át kell mennie a kasztniról a blokkra és ez nagyon megterhelné azt a gyengébb kábelt ami összeköti a blokkot a kasztnival.De amúgy sztm egyszerűbb egy nagyobb akksit betenni.Akkor csak a meglévő tálcát kell nagyobbítani hogy beférjen.

Előzmény: CaterlacaSTD (345)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.11 0 0 345

Szerintem a dupla akksis is 12 volttal indít, de a két akksi miatt nagyobb az indítóáram. Megoldás egy akksitartó felszerelése, akksi bele, negítív kábel a legközelebbi lehetőségre a kasznin, a pozitív pedig az önindító mágneskapcsolójára a másik kábel alá.

 

Kábelnak az említett Émász szigetelt magasfeszültségű kábelt ajánlom 10mm átmérőtől felfelé rendesen szalad benne az áram.

 

Izzítógyertyát, és a torokizzítót is egyaránt úgy kell ellenőrizni hogy lehvesszük róla a kábelt és az akksi pozitívjáról egy vezetéket ráérintünk hogyha szikrázik, működik.

 

Ennek ellenére még lehet olyan hibája hogy nem izzít végig.

 

Üdv:L

Előzmény: Transit91 (344)
Transit91 Creative Commons License 2005.02.11 0 0 344

Hali!

 

Ezen a 2 akksis megoldáson már énis gondolkoztam. De nemtom miben más a kábelezés a két tranyó típus között.Csak az indítómotor miatt van kettő?

Mert csak úgy gyorsan ránéztem és  hidegindítórelé is egyel több lábbal rendelkezik az újabb típusnál (miénk 91), és nem tom mit kéne még átkábelezni a 2 akksi kedvéért.

 

 

Kérdés:

-15 volt nálunk . és gép nem nagyon akart izzítani.de pöcc-röff beindul, de szerintem már -7 körül kéne neki. Izzítógyertyát hogy kell megnézni hogy működik e ?

Előzmény: CaterlacaSTD (341)
cere Creative Commons License 2005.02.11 0 0 343

Tegnap "szervátültetésen" esett át a kocsi. A dinamikája kezd visszatérni, a 0-100 gyorsulás (üresen) 60s helyett ismét 23s körül alakul, és az utazósebesség is újra 120 körül tartható.

Ami aggasztó volt, az a szervizes megjegyzése. Ök gyakorlatilag a "magyar gázolaj minöségét" teszik 100% felelössé, az adagoló halálának okaként (tegnap 2 kocsin is cseréltek). Söt, azt mondta, hogy a TDCI motorok még érzékenyebbek, azzal még nagyobbakat szívnak a tulajok, állítólag azok még 200e km-t sem bírnak.

 

Kiszámoltam gyorsan, ha kénmentes dízelt vennék, 200e alatt (30 Ft/l különbség esetén), pont 300e Ft lenne a többlet, ami szinte forintra = az új adagoló árával.

 

 

tclar Creative Commons License 2005.02.11 0 0 342

Hali! Néhány felesleges eladó cucc: 3000Traffic gyári rádiósmagnó (10EFt) jó állapotú gyári üléssor gyári övekkel (25EFt) gallytörőrács (10EFt) Üdv

 

CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.02.10 0 0 341

Akksidat beméretni, és ha jó akkor hány éves a Tranyód?

Ha 10 elmúlt lehet korrodált belül az indítókábel, ezt érdemes kicserélni Émász magsfesültsékű szigetelt kábelra.

Megoldás lehet ha gyárilag egy akksis, mégegyet beépíteni a másik doblemezre. 

 

L.

Előzmény: ozulator500 (340)
ozulator500 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 340

na ma délelőtt megtörtént ami még nem :

 

a -18 C° hatására bizony kedves kis autóm nyekergett párat ,aztán nem indult...próba egykét perc múlva,nyekergés,önindító küzd egy kicsit,semmi...

omegával gyorsan elszaladtam a praktikerbe,vettem 300 A-s bika kábelt...hazaszaladtam,olvasom,rá van írva hogy benzines autókhoz 2000cm3-ig...

na mindegy .azért megpróbáltam,omegáról bikázás indul,trafó beröffenik egy pillanat alatt...

 

ötletek,hogy ez ellen mit lehet tenni,milyen megoldás-ok vannak ez ellen és mibe kerül ?

 

GGV Creative Commons License 2005.02.10 0 0 339
Nem rossz ötlet, köszönöm. Az ilyen aligképzett emberkék, mint én, akkor teszik a legjobban, ha ilyen ismerősöket szereznek. Mindenképpen körbenézek.

GGV
Előzmény: trafo2000 (335)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 338

Utoljára 15 volt pécsen egy használható állapotu.Nekem most pl első sor van 2+1 de ezt macerás beszerelni hátra.

Előzmény: tclar (337)
tclar Creative Commons License 2005.02.09 0 0 337
Trafo2000! Szerinted mennyi most egy gyári 3-as üléssor ára használtan?
Előzmény: trafo2000 (336)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 336
Mert tényleg.Ez is át van alakítva.Fűrész,reszelő egy óra meló és kész.Ráadásul egy hosszú rugó tartja a helyén nem csavar mint a régin úgyhogy nem nagy durranás.
Előzmény: Transit91 (334)
trafo2000 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 335
Ez mondjuk kényes így, na mindegy.A sajátomba nem vennék újat mert a bontott rulez!A himbákat megjelölni ókoholos ficcel azt kabát.A három vezteng csapágy a lényeg az kell új.Egy feszítő görgő van csak. A szelepszár szimmering meg van vagy 1500péz(a készlet)DE A LEGJOBB egy jó állapotu komplett hengerfej csak szimmering csere és nincs görcsölés.A lényeg:capri,taunus,sierra,transit,scorpió,granada mindben van ilyen hengerfej.Injektorosé is jó.Egy különbség azért van 84 után keményebb a szelepfészek beégés ellen.De tapasztalat az hogy mindegyik ohc szereti az olompotló adalékot.Ha pesti vagy keress a sierra corneren hengerfejet jó állapotut ócsón és megspóroltál egy zsák pézt.A tengelyen szemre látszik az állapota.Szerintem
Előzmény: GGV (333)
Transit91 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 334

Cromax??????

 

Nekem azt mondták, hogy erre az évjáratra nem jó, csak az eggyel azutánira!

 

Most akkor mi az igaz???

Mert megnéztem és tényleg más az indexlámpa komplett felfogatása!

Előzmény: trafo2000 (331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!