Nem tudom, de ez azért jó, ha 30 év után a mágnes veszít erejéből, a 6v.os trafóval nagyobb szikra lesz. :) 6V-os jawa 634, csepptankos, vagy cz trafót kutass vaterán, ezresért találni szerintem, és az mégiscsak cseh.
Jó, hát pozitív balesetek mindig előfordulhatnak, Mustangból is szinte csak a jók maradtak fenn, ezért szeretjük mi őket, de pistabácsi, amikor az Univerzálból, vagy Keravillből kihozta, és 2 hónapon belül 4x visszavitte garanciális javításra, mert tördelte a dugattyúkat az elfúrt csapágyfészek miatt, nem a szép emlékek maradtak fenn neki.
Nem volt balkánom, és nem is kérek belőle, köszönöm szépen.
Eddig akárkivel beszéltem erről, (köztük egy bolgár sráccal is) mindenki ezt mondta, sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom, de ha okosan végignézed az európai járműveket, ahogy haladsz kelere, egyre szarabb minőségűek. egy simson, vagy egy mz, netán régebbi nagyjawák 30-40 évet elmennek bontatlan blokkal, 10-15 évenkénti fúrással, ugyanezt mikor mondod el mondjuk egy csepelről, egy panniról, berváról, rigáról, dneprről?
attól függ hogy hol mászkálsz a motoroddal. ha földúton mászkálsz akkor hamarabb kell légszűrőt cserélni. ha aszfaltot szaggatsz a jawaddal akkor tolódik a csereperiódus.
Jelenleg megbízhatóan működő, mindennapos használatra alkalmas tirisztoros gyújtás, Jawa Mustangra, nem létezik. Tyerrnal annak idején sokat gondolkodtunk a Babetta gyújtás Mustangra installálásán, és Tyernak volt egy működő gyújtása, ami most perpillanat nálam van de nem teljesen kiforrott a dolog, jobban jártok, hogy ha egyszerűen felújítjátok a megszakítósat.
tyer! Régebben nem te ajánlottad magad a tririsztoros gyújtás készítésében? Tönkre ment a motor! a karburátorból ömlik a benzin, bármit csinálok vele, bebeindul felpörög és leáll, a villanyszerelő rokonnál néztük meg a gyújtást és kiderült hogy az üllőkalapácsomon égésnyomok vannak, kukába vele! nem várok a nagy téli restaurálásig a motorral, most kezdem el. kellene egy tirisztoros gyújtás elsősorban. skype, e-mail, msn: cicfarek@freemail.hu fizetek is
nah sikerult begyujtani mar mentunk is vele egy kort de bedoglott mert kevés benzint kapott de mire megoldottuk elment a gyuujtas mert az eleve szar volt ugyhogy kellesz valahonnan szerezni meg gyertyat is na meg benzint
Alap h vegyetek bele új szimmeringet!én a drágább vitonosat ajánlom...nem szabad spórolnirajta ...a gagyi feketéket nem szabad megvenni.Csakis benzin és olajállót vegyetek, ne hagyjátok h rátok sózzanak mást!
Nekem a barna vitonos 1100volt de nincs is bajom vele!!!
alapjárat nem is megy ha meglököm magam a lábammal el sem indul-bedöglik, az egyes az fent van tudom,a havernak pionyrje van. max gázon el sem indul .....nem-e a kipufogo lesz eldugulva, még athúzom a hengerfejt mert szökik el ott a levegő megprobáljuk még összecsiszolni remélem nem a motorban lessz valami mert két évet állt az esőn és nem-e értek el a szimeringek es fals levegot sziv,vagy a hengerfejben nem a szikrát a gyertya mert kint szépen megy megkérdeztunk egy szakértot o mondott par dolgot hogy mért romolhaott el a karburatort hubaztatja de az arany tiszta egy csepp kosz sincs benne. még ma délután megprobaljuk megjavítani. kösz a segitséget
A Mustang seb. fokozatai elég hülyén vannak elosztva...kb Riga .
1-2 erős,lassú ,2.ban üvegre kell pörgetni emelkedőn,h 3.ban legyen fordulat...0 3. kurvahosszú és nincs benne erő...illetve úgy mondanám h az Alföldre tökéletes gép!
A mustang nem hegyes részre való,utálja a dombokat.Én nem szoktam 3.ban eröltetni,fel-le kapcsolgatni,2 ben van erő inkább lassan felmegyek,mint hogy bőgessem.
12-es kislánckerék van fenn és felújított blokk 2300 km-rel.
Lövésem sincs h ténylegesen hány lóerős egy Mustang de h 4 lovat nem tud az tuti!:))