Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8329
Nem tudom, de ez azért jó, ha 30 év után a mágnes veszít erejéből, a 6v.os trafóval nagyobb szikra lesz. :) 6V-os jawa 634, csepptankos, vagy cz trafót kutass vaterán, ezresért találni szerintem, és az mégiscsak cseh.
Előzmény: cicfarek (8327)
cicfarek Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8328
megnéztem és KÍNAI!!!
Előzmény: TyerCorp01 (8326)
cicfarek Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8327
most nézem az extreme trade-on hogy a jawa must. gyújtótrafó 8 V-os ezer valamennyi.
miért 8 voltos?
Előzmény: cicfarek (8325)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8326
Trafót inkább használtan, gyárit vegyél, ezek az utángyártott bolgár trafók szart se érnek.
Előzmény: cicfarek (8325)
cicfarek Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8325
Na hazatoltam, Jawa-t.
Nézegetem a zsombicar webáruházban az alkatrészeket például: 105-ösSkoda megszakító 590Ft, Trabant gyújtótrafó 6v:2100Ft, kondenzátor 430 Ft. szerintem korr. árak. szerintetek is?

Most nem aprózom el a felújítást!
porcikájára szétszedem őkegyelmességét.
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8324
Jó, hát pozitív balesetek mindig előfordulhatnak, Mustangból is szinte csak a jók maradtak fenn, ezért szeretjük mi őket, de pistabácsi, amikor az Univerzálból, vagy Keravillből kihozta, és 2 hónapon belül 4x visszavitte garanciális javításra, mert tördelte a dugattyúkat az elfúrt csapágyfészek miatt, nem a szép emlékek maradtak fenn neki.
Előzmény: Törölt nick (8320)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8323
Nem volt balkánom, és nem is kérek belőle, köszönöm szépen.

Eddig akárkivel beszéltem erről, (köztük egy bolgár sráccal is) mindenki ezt mondta, sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom, de ha okosan végignézed az európai járműveket, ahogy haladsz kelere, egyre szarabb minőségűek. egy simson, vagy egy mz, netán régebbi nagyjawák 30-40 évet elmennek bontatlan blokkal, 10-15 évenkénti fúrással, ugyanezt mikor mondod el mondjuk egy csepelről, egy panniról, berváról, rigáról, dneprről?
Előzmény: Törölt nick (8317)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8322
Szia! Egyenlőre egy megbízható prototípust kéne létrehoznom, ami egyenlőre még nincs, de akkor dolgozom az ügyön.
Előzmény: cicfarek (8313)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8321
Rakok majd rá szűrőt, a számát nem tudom, de nagysúberes.
Előzmény: Törölt nick (8304)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8320
volt és van és lesz is balkánom:D
legjobb motor a faluba...
igaz csak a blokkját szeretem a balkánnak a váz az annyira nem jön be.
Előzmény: Taxxi (8319)
Taxxi Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8319
Neked volt már? :O

Ismerős vagy te nekem! ;-)
Előzmény: Törölt nick (8317)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.08 0 0 8318
vagy csak ezt is hallottad valakitől?:)
Előzmény: TyerCorp01 (7971)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8317
szeva!

volt már neked balkánod hogy aszondod hogy riga anyagminőségű?:D
Előzmény: TyerCorp01 (7971)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8316
szeva!


attól függ hogy hol mászkálsz a motoroddal.
ha földúton mászkálsz akkor hamarabb kell légszűrőt cserélni. ha aszfaltot szaggatsz a jawaddal akkor tolódik a csereperiódus.
Előzmény: Törölt nick (8304)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8315
Gyertya mellett nem szív levegőt, akkor nemes egyszerűséggel nincs kompressziód, egész más a két dolog.
Előzmény: cicfarek (8299)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8314
Jelenleg megbízhatóan működő, mindennapos használatra alkalmas tirisztoros gyújtás, Jawa Mustangra, nem létezik. Tyerrnal annak idején sokat gondolkodtunk a Babetta gyújtás Mustangra installálásán, és Tyernak volt egy működő gyújtása, ami most perpillanat nálam van de nem teljesen kiforrott a dolog, jobban jártok, hogy ha egyszerűen felújítjátok a megszakítósat.

A Karbid meg valószínűleg tűszelep hibás.
Előzmény: cicfarek (8313)
cicfarek Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8313
tyer!
Régebben nem te ajánlottad magad a tririsztoros gyújtás készítésében?
Tönkre ment a motor! a karburátorból ömlik a benzin, bármit csinálok vele, bebeindul felpörög és leáll, a villanyszerelő rokonnál néztük meg a gyújtást és kiderült hogy az üllőkalapácsomon égésnyomok vannak, kukába vele! nem várok a nagy téli restaurálásig a motorral, most kezdem el. kellene egy tirisztoros gyújtás elsősorban. skype, e-mail, msn: cicfarek@freemail.hu
fizetek is
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8312
csapagyak azok jok mert nagyon keveset volt vele járva csak gombázni járt vele az illeto
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8311
nah sikerult begyujtani mar mentunk is vele egy kort de bedoglott mert kevés benzint kapott de mire megoldottuk elment a gyuujtas mert az eleve szar volt ugyhogy kellesz valahonnan szerezni meg gyertyat is na meg benzint
cicfarek Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8310
sehogy, szét kell szedni, ha meg rossz úgy is szét kellene szedned
Előzmény: kristof231 (8309)
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8309
anélkul hogy szétszedném
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8308
hogy nézzem meg, hogy a csapágyak jók e még benne?
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8307
akkor nem is fog menni anélkül?
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8306

Alap h vegyetek bele új szimmeringet!én a drágább vitonosat ajánlom...nem szabad spórolnirajta ...a gagyi feketéket nem szabad megvenni.Csakis benzin és olajállót vegyetek, ne hagyjátok h rátok sózzanak mást!

Nekem a barna vitonos 1100volt de nincs is bajom vele!!!

Új gyertya se árt!

Előzmény: kristof231 (8305)
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8305
alapjárat nem is megy ha meglököm magam a lábammal el sem indul-bedöglik, az egyes az fent van tudom,a havernak pionyrje van. max gázon el sem indul .....nem-e a kipufogo lesz eldugulva, még athúzom a hengerfejt mert szökik el ott a levegő megprobáljuk még összecsiszolni remélem nem a motorban lessz valami mert két évet állt az esőn és nem-e értek el a szimeringek es fals levegot sziv,vagy a hengerfejben nem a szikrát a gyertya mert kint szépen megy megkérdeztunk egy szakértot o mondott par dolgot hogy mért romolhaott el a karburatort hubaztatja de az arany tiszta egy csepp kosz sincs benne. még ma délután megprobaljuk megjavítani.
kösz a segitséget
Előzmény: ideal 64 (8302)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8304

Tyer!

Megtennél annyit h veszel 1 pici benzinszűrőt a Simsonba?Tudod amit a benzincsőnél kell közbeiktatni...aranyat ér!

A Simón milyen karbi van?BVF n-3?Nagysuberes?

 

Mustangnál mikor kell cserélni a papír légszűrő betétet?Hány ezer km-nél?

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8303

A Mustang seb. fokozatai elég hülyén vannak elosztva...kb Riga .

1-2 erős,lassú ,2.ban üvegre kell pörgetni emelkedőn,h 3.ban legyen fordulat...0 3. kurvahosszú és nincs benne erő...illetve úgy mondanám h az Alföldre tökéletes gép!

A mustang nem hegyes részre való,utálja a dombokat.Én nem szoktam 3.ban eröltetni,fel-le kapcsolgatni,2 ben van erő inkább lassan felmegyek,mint hogy bőgessem.

12-es kislánckerék van fenn és felújított blokk 2300 km-rel.

 

Lövésem sincs h ténylegesen hány lóerős egy Mustang de h 4 lovat nem tud az tuti!:))

Előzmény: ideal 64 (8274)
ideal 64 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8302

alapjáraton kipörög rendesen?

ha meglököd magad úgy rendesen,aztán ráengeded a kuplungot és nyélgázt húzol akkor sem gyorsúl?

És ha első Jawa-d,az egyest legfelül keresd.Én már szívtam így amikor megkaptam az elsőt.

Előzmény: kristof231 (8301)
kristof231 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 8301
csereltem olajat is benne ugyhogy az nemlehet
Taxxi Creative Commons License 2010.08.06 0 0 8300
Van ám nektek életérzésetek meg praktikátok! xD
Előzmény: dibuska (8294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!