Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200244
És peronok építésére van-e szándék??
Előzmény: Törölt nick (200243)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200243

kezeljük helyén a dolgokat, nincs döntés. erős szándék van. még sok lépcső háttravan: forrásszerzés, vübi döntés, kbsz, honosítás, felújítás.

 

SzL

Előzmény: * * BPO-700 * * (200238)
mk4047 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200242
A kasseliek is mennek a lengyelekhez, nemsokára. A duisburgi dolog érdekes lenne, csak ugye azokat meg nem adják el egyelőre :(
Nekem a TFS is tetszene, de az sem fog jönni, meg ahogy azt itt a hozzáértők megírták, a Lánchíd alá sem mehet be.
Előzmény: Hamster (200241)
Hamster Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200241
Nem is nagyon jut eszembe a dortmundi N8-asokon és a nürnbergi ap. középrészes N8-asokon semmi, ami igazán jó lenne ide (=kétirányú és normál nyomtávú). Sajnos ezeket lenyúlták a lengyelek, meg mondjuk től sok nem lett volna. (Tényleg, a kasseliek vajon mit csinálnak a sajátaikkal, és mikor?)
Előzmény: mk4047 (200234)
Hamster Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200240

Nem vmi használt alacsonypadlós kellene erőltetni inkább?

 

Ja, meg helikoptert minden rászorulónak :-/

Előzmény: DAttis (200226)
halaloszto Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200239
upsz. pedig laikus szemmel...


vajk
Előzmény: attus germanicus (200237)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200238
*A síndöcögös topicban én is felvetettem egy ilyen kérdést: jó döntés volt, hogy újabb TeWe-k jönnek?
Előzmény: * * BPO-700 * * (200233)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200237
Ez olyan értelemben tévedés, hogy a TW6000-esek nem sokkal fiatalabbak az ICS-knél.
Előzmény: halaloszto (200235)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200236
>Nem vmi használt alacsonypadlós kellene erőltetni inkább?
Hol az a használt alacsonypadlós? Ne beszéljünk már a vakvilágba...
Előzmény: DAttis (200226)
halaloszto Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200235
itt nalam laikusabb keves van.

laikus szemmel az a kerdes, hogy a 30 eves auto nagygeneraljat csinaljuk meg, vagy ugyanannyibol vegyunk 10 eves autot.

nem azert kell a 10 evest megvenni, mert az ujabb, vagy jobb allapotu, hanem mert komfortban, fogyasztasban, biztonsagban biztosan uti a 30 evest, meg a felujitott 30 evest is.

vajk
Előzmény: mk4047 (200234)
mk4047 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200234
...pláne nem olyan és olyan mennyiségben és olyan paraméterekkel, amire nekünk is szükségünk lenne. (Párszor már összeszedtük szerintem, hogy mi az, ami egyáltalán szóba jöhetne - ha eladnák) A nagyobb hálózatokon még az irigyelt nyugaton is vannak magaspadlósok. A TW6000-est sem kellene "erőltetni", ha anyagilag nem érné meg sokkal jobban megvenni őket, mint felújítani az ICS-ket. Mellesleg bennem felmerült, hogy vajon ha Budapesten elterjedne egy - alacsonypadlós villamosokhoz kiépített - enyhén magasított peron, már az is sokat jelentene a TW6000-esbe történő belépésnél.
Alkatrész pedig lesz, Hannover 2012 és 2023 között a teljes sorozatot selejtezni fogja. Ami pedig a "nem értenek hozzá"-t illeti, laikusként ezt nem tudom megérteni egyszerűen.
Előzmény: halaloszto (200230)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200233
A síndöcögös topicban én is felvetettem egy ilyen kérdést: jó öntés volt, hogy újabb TeWe-k jönnek?
Előzmény: DAttis (200226)
Fricy Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200232
kristoof Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200231
Szerintem sem kellene erőltetni mert nem tudjuk arra használni a villamost amire kitalálták!Így én is baromságnak tartom az egészet!:(((
Előzmény: DAttis (200226)
halaloszto Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200230
szerintem ez nem tetszes kerdese. ha arulnanak valahol olcson hasznalt alacsonypadlos villamost, akkor azt kellene megvenni persze, de egyelore ugy tunik, nem nagyon arulnak.

vajk
Előzmény: DAttis (200226)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200229
Szegény az eklézsia...--)) ahhoz hogy sok új, alacsonypadlóst vegyünk. Ahhoz elég nagy banknak kéne leszakadnia...

Jut eszembe, az általam _hallott_ ellenérvek:
Nem ez a BKV legnagyobb problémája ajárműbeszerzés terén.
Később is lesz még villamos.
Az ICS felújítás nem rossz dolog, csak drága.
Nem tudják majd a TW-t javítani, felújítani, ert nem értenek hozzá, ld. 1522-es. UV alkatrészek vannak benne már...
Nem is visszatáplálós...őőőő
Nem lesz hozzá alkatrész.
Ezeket is fel kell majd újítani.
Csomó ICS marad így is. (szerencsére)

Hm hm?...
Előzmény: DAttis (200226)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200228
Használt ap. villamos?
Nem lenne rossz, de abból aligha terem minden bokorban nekünk való gépezet...
Előzmény: DAttis (200226)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200227
:)
Nem a színvonalra gondoltam, mert azt már sajna meghaladta (?).
Ennél többről van szó, csak sajnos nem ér olyan messze a kezem, hogy az egész közösségi közlekedést sikerüljön jól összefogni és felfejleszteni a kívánt szintre :S
Előzmény: GABORBP (200220)
DAttis Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200226

Muszáj erőltetni ezt a magaspadlós "lengőlépcsős" sz..rt erőltetni újabb 10 év után?? Jó persze ICS-hez képest jobb műszaki tartalommal bír (gondolom ez a terv onnan lesz selejtezés) de nekem nem tetszik - hála égnek nem járok olyan sűrűn a város azon részén ahol ezek közlekednek, nem csípem a felszállást rá. 

 

Nem vmi használt alacsonypadlós kellene erőltetni inkább?

 

Előzmény: mk4047 (200198)
mestska Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200225
kristoof Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200224
"...de pont ezért egy komoly megrendelés bukása végzetes tud lenni..."

Nem hiszem,hogy ez sokat számított volna.Hiszen az a 60 busz (amiről később kiderült,hogy,ha az Alfa nyer jóval kevesebb lett volna.) csak eltolni tudta volna a csődöt megakadályozni nem!(Nagyon áron alul árulták azokat a buszokat:(((()
Előzmény: vrobee (200223)
vrobee Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200223
Nem kérdés, hogy az Alfa fölött sűrűsödtek a felhők, de pont ezért egy komoly megrendelés bukása végzetes tud lenni...
Előzmény: kristoof (200222)
kristoof Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200222
Pedig a tények azt mutatják,hogy volt megrendelésük,de azt már nem tudták teljesíteni!Ebből az következik,hogy a bajok már a Debreceni buszok leszállítása után elkezdődtek!Valamint az is érdekes,hogy a tavalyi árbevételük majdnem annyi volt mint a másik nagy hazai buszgyáré még is csődbe mentek!:((((
Előzmény: vrobee (200221)
vrobee Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200221
Egyébként az Alfa busz csődjének semmi köze a Kínai buszokhoz és a Volánbusz tenderhez!
Ezt így, ebben a formában látatlanban is nehezemre esik elhinni.
Előzmény: kristoof (200217)
GABORBP Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200220
Igen nagy realitása van :) Egyébként meg ne a troligarázst próbáljuk meg utolérni :)
Előzmény: Feri BPO-576 (200216)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200219
Max. citytour busznak elmegy, de többre szerintem sem jó.
Előzmény: kristoof (200218)
kristoof Creative Commons License 2010.04.30 0 0 200218
A design egy dolog!Sajnos az autóbusz koncepciója és a minősége is kívánni valót hagy maga után!Röviden tömören.Borzalmas!:((( Ha ez a busz nyeri meg a Midi tendert akkor keresztbe fekszek a gyárkapu előtt,hogy egy darab se mehessen ki!:((((
Előzmény: Törölt nick (200215)
kristoof Creative Commons License 2010.04.29 0 0 200217
"...akkor azzal csak a KL esélyei nőnek a magyar piacon..."

Tévhit!Sajnos az Alfa busz vs. KL herce-hurcának nagyban köszönhető ez a nagy Kínai busz ellenesség,de amint a Pécsi példa is mutatja,ha valaki nem akar Kínai buszt akkor sem,ha megpróbálják ráerőltetni akkor egyszerűen nem azt vásárol!(Egyébként az Alfa busz csődjének semmi köze a Kínai buszokhoz és a Volánbusz tenderhez!Ráadásul úgy néz ki,hogy a MABUSZ alapító cég épp Fehéroroszországból szeretne behozni autóbuszokat!)

Buszfesztivál
Előzmény: Irj ha mersz (200195)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 200216
Én troligarázst csinálnék belőle :) - már ha a nagyobb forgalmú hegyvidéki járatok átalakulnának csápos buszokká...
Előzmény: GABORBP (200213)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.29 0 0 200215
Én magam részéről az Ikarusnak örülök leginkább. A Csaba Metál busz meg már a 2100-as UFO dízájnt valósítja meg. :D
Előzmény: P.Abusalam (200214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!