Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197894

Remélem kérésem eljut aoda, ahova kell neki. És 2 év után lesz végre tábla az Andrássyn. (Juteszembe elég fura hogy a sofőrők nem jelentették már be nektek vagy százszor. Vagy ha bejelentették, akkor az a fura, hogy mindezidáig hiába tették. Tudod 2-3 év nem telik csak úgy el...)

Előzmény: Törölt nick (197890)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197893
Andrássy uatat fokozottan ellenőrzik az ilyen átmenős BMW-sek maitt, no persze van aki ezt nem hiszi el, és havonta küld képeket a beparkolásról, ,...mert nem áll minden megállóban egy pesztra. És akkor persze megint mi vagyunk a hunyók és az felügyelet , mert biztos nem csinálnak semmit.
Előzmény: kristoof (197888)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197892
Ez azért erős. Nyilván vannak olyan témák, hogy öreg a busz tegyenek valamit, arra nehéz mit mondani és tenni. Mindenki tudja...
Előzmény: Törölt nick (197884)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197891
ez nem újkeletű probléma az Andrássy út esetében, vagy már 10 éve játszunk ezzel.
A fűrészfog is elegendő, csak éppen sok helyen kopott.
Előzmény: Zahnrad (197889)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197890
Viszont látod van aki kedvező tapasztalatokat szerzett. Van némi igazság ebben, de attól, hogy kapsz egy sablonos _gyors_ választ még elhiszed hogy nem dobom ki?
18-20 ezer ügy/év van+pótdíjas, ls nincs rá 20 ember, mint máshol.
Keresztes már nincs, új szelek fújnak ott.
Nyilván javítani kell és olyan is van, hogy hibás válasz készül, ezt magam is látom, amikor hozzám kerül felülvizsgálatra egy ügy. És van amikor az én válaszom dobják vissza, mert én is ember vagyok.
Előzmény: vrobee (197886)
Zahnrad Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197889
Útburkolati jel is jelölheti a megállót, vagy az Andássy úton fřrészfog sincs?
Előzmény: kristoof (197888)
kristoof Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197888
Erről jut eszembe!A minap hallottam egy vitát ahol is egy fiatalember egy BMW-vel(mi mással?)az Andrássy úton a buszmegállóban parkolt.A közterület felügyelőnek ez nem tetszett és szólt a srácnak,hogy nem kéne.A srác azt mondta,hogy itt nincs is buszmegálló mire a felügyelő megmutatta neki erre a csávó azt mondta,hogy ez nem buszmegálló mert ilyen tábla nincs a KRESZben... ami a legdurvább,hogy tényleg igaza volt!Ilyen nincs a KRESZben!Na ilyenkor mi van??
Előzmény: Törölt nick (197879)
vrobee Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197887
két kisebb ABC-t beleértve.
lakótelepet. (ABC-vel, de nem tudom, ezt miért írtam ide :) )
Előzmény: vrobee (197885)
vrobee Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197886
Igen, jelentsd be, ha azt akarod, hogy a leveled első 3 szavát elolvasva visszaküldjenek egy sablonválaszt, mondjuk:

Kedves Utasunk!
Köszönjük, hogy megkeresett minket. Tájékoztatjuk, hogy a megállótáblák a jobb láthatóság és a forgalom biztonsága érdekében vannak így elhelyezve. Sajnos az utóbbi időben több esetben ismeretlenek eltulajdonították a táblákat, ezeket alkalmazottaink folyamatosan pótolják. Köszönjük, hogy észrevételével segítette munkánkat.
Kéccsók:
Keresztes A. ügyfélszolgálati atyaúristen."

És amikor visszaírsz, hogy csókolom, nem ezt kérdeztem, akkor jó eséllyel nem válaszolnak.

:(((

Előzmény: Törölt nick (197881)
vrobee Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197885
Azt azért mondjuk ki, hogy a felújítás alternatívája a teljes lerohadás után végül a megszüntetés. Ami szerintem nem vállalható fel, és remélem, nem csak én gondolom így. Igen, ez a közvetlen hasznosságon és a BKV-n túlmutató kérdés, Bp. egyik nevezetességéről, műszaki emlékéről lévén szó.

Vagyis szvsz. a megtartás esetén pedig csak az azonos állapotban felújítás, és a fejlesztés közti különbözet szaldóját kellene nézni.

Amúgy az egyik legalacsonyabb utasszám legfeljebb a kötöttpályások között igaz. A Fogas elsősorban túristavonal, a hivatásforgalom valóban kicsi, de szezonban a jó kihasználtság azért jellemző.

Van persze egy alternatíva: külön jeggyel, szezonális menetrenddel közlekedtetés. Szerintem a fogas pozíciójából következően ez nem jó megoldás: Körbenőtte a város: van valamekkora hivatásforgalom, aminek más módon ellátása pluszköltség, plusz van a kirándulócélhoz kb. párhuzamos busz.

Na szóval ha felújítás:
A fogas, ha menetrendi paramétereiben versenyképes lenne, a 90-es busz által ellátott területekről igen komoly forgalmat átvehetne. Attól tartok, ehhez kicsit kevés a jelenleg feltárt terület. A Normafai meghosszabbítás részben egyvágányú pályán max. néhány milliárd lenne, ott viszont igen komoly "utasforrás" van, két kisebb ABC-t beleértve. Nem véletlen, hogy minden menetrend esetén a Svábhegynél visszaforduló buszok nagyságrendileg rosszabb kihasználtságot mutatnak fel a továbbmenőknél.
A vonal kihagyja a Pethényi út térségét, viszont eléri a Széchenyi hegy társasházainak a (jelenleg többnyire a nem közeli buszhoz kigyalogló) társasházait.
Szóval szerintem egy csúcsban 10, napközben 15 percező fogas egyáltalán nem irreális. Nyári hétvégeken az egész napos 10 perc is kellhet.
Busznak természetesen maradnia kellene egyrészt a Konkoly-Thege út miatt (itt a két nagyobb utasvonzó létesítmény: az ex-úttörőtábor és a KFKI), másrészt a Nógrádi-Pethényi-Orbán tér térség miatt, de ezt nem szükséges egy járattal megoldani, és a fölső részről a buszoknak nem szükséges a Moszkva térre menniük. (Csak egy kósza ötlet: a 112-vel "keresztbe kötés" lehet, hogy sok utasnak adna lehetőséget arra, hogy a hozzá közelebb megálló járatot használja.)
Előzmény: attus germanicus (197852)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197884

Én is köszi. Direkt nem akartam a központi emílcímre írni, mert ott hetekig kavarog a levél, végül valami mesedumával lepattintanak. Én viszont elintézni szeretném a dolgot, nem csak bejelenteni.

 

üdv

Előzmény: varga károly (197882)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197883
Köszi!:)
Előzmény: varga károly (197882)
varga károly Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197882
Értesítettem a csoport vezetőjét. (e-mailon)Ez is a táblásaink feladata. Van egy-két nosztalgia táblánk a városban.
Előzmény: Törölt nick (197881)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197881
JJól írta a kollega, hogy jelentsd be. Bevallom a táblás csoport hozzánk tartozik, de most így fejből szerintem ezeket nem mi raktuk ki, hanema főváros az Andrássy út felújításánál.
Előzmény: Törölt nick (197879)
18-09 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197880
ugyfelszolgalat kukac bkv.hu

Ha írsz, fognak válaszolni és intézkedni is. Tapasztalat:)
Előzmény: Törölt nick (197879)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197879

Szevasztok!

Tud valaki közvetlen elérhetőséget a BKV "táblásaihoz"? Szeretném bejelenteni nekik, hogy a 105-ös busz belváros irányú Hősök tere megállójából, illetve az Angyalföld irányú Bajza utca megállójából kb. két éve hiányoznak a szemafor alakú (vagy bármilyen más formátumú) megállótáblák. Tudom, hogy egyedi darabok voltak (bár tartalékokkal illett volna számolni), de akkor is zavaró hogy semmi sincs kint ezeknél a megállónál.

 

 

 

 

Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197878
Az érthető, ha iskolához/gyárhoz/temetőhöz nem kell minden időszakban betérni.
Ettől függetlenül (ahogy írtad) lehetne egyszerűbbé és áttekinthetőbbé tenni a vonalakat.
Ugyanakkor a Volánbusznak jár egy nagy piros pont, amiért bevezették a térképeket.
Az első térképek is jól sikerültek, de az utóbbi időkben alkotott művek királyok lettek :)
Előzmény: gabor144 (197872)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197877
Nyilván azért számozták be a 801-est is, mert helyközi járat.
Ha távolsági lenne, biztos megmaradt volna "számtalannak".
Bár az igaz, hogy Budapesten belül használhatatlan, ha alig áll meg.
Előzmény: Dr.V.ker. (197873)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197876
"Nem hiszem, hogy a gyalogos zöld alatt, a vili nem ér át keresztben a Bartókon...."

Azon zöldön kanyarodnak a 18/41/47-es villamosok. Ezt a műveletet nehéz a 61-el együtt csinálni...

"Lehet, hogy megrágtátok a csatolt villamosok közlekedésének kizáró okát a Szab.-hídon, de én nem tudom, lécci ird meg nekem"

A "szakmai" választ a 197313-as hsz-emben megtekintheted.

"Bár akkor meg minek épültek dupla hosszú peronok????"

Dupla hosszú? Én erről nem tudok. Egyszerre mindig csak 1 szerelvény tud beállni, meg max 1 csuklós busz. Esetleg a metró átadása után a csökkentett számú 7-es már rá tud menni a sínre, így közös megállójuk lehet.
Előzmény: maczko (197875)
maczko Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197875
A 47-es természetesen marad szólóban.
A többletkapacsitást, a 61-ről átszállók a csatolt 49-re jelentik.
Nem hiszem, hogy a gyalogos zöld alatt, a vili nem ér át keresztben a Bartókon....
4 mertó idejére építették? Akkor azon sosem fog tuja járni...
Lehet, hogy megrágtátok a csatolt villamosok közlekedésének kizáró okát a Szab.-hídon, de én nem tudom, lécci ird meg nekem. Kösszi. Bár akkor meg minek épültek dupla hosszú peronok????
Előzmény: Irj ha mersz (197767)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197874

A 800-as és a 840-es pl. fix útvonalon mennek. A 820-as is fix útvonalon megy, de helyette sokszor megy a 830-as Solymáron át, aminek így változik az útvonala, vagy az megy Szánóig, vagy csak Vörösvárig. Ami igazából össze-vissza megy, az a 801-es (ami, mint említettem, nem is elővárosi járat, hanem távolsági, és teljesen felesleges feltűntetni átszállásként...), ill. a 805, 810 és a 832, amik viszont így 3-an együtt mennek talán 10-szer egy nap, 10 felé...

Sztem a Pilis környéke jól meg lett csinálva, érthetőek a számozások, használhatóak a buszok a BEB-el, és egész normális követéssel járnak. (Csak kár, hogy nincsnek hangolva, de ezt nem is várom el...)

Előzmény: Feri BPO-576 (197871)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197873
A 801-es buszt kár volt beszámozni, mert rohadtul nem áll meg Budapesten sehol, csak a Margit hídnál és a Flórián téren, esetleg a Bécsi út-Vörösvári út sarkon. De helyi utazásra meg nem is lehet használni(mert nem áll meg), esetleg a Széna tér és a Flórián között...(Papíron meg kéne állnia a Bóbita utcánál (ilyen eddig még nem történt), a Bécsi út-Vörösvári sarkon(befelé néha megáll), és Üröm, vasútállomáson, ahol csak akkor állt meg egyszer nekem, amikor Tinnyére mentünk társasággal, és a többiek a buszon szóltak a sofőrnek, hogy vegyen már fel...)
Előzmény: Feri BPO-576 (197849)
gabor144 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197872
Nyilván nem a szándékos rendetlenség miatt. Kisebb városban némelyik járat egy-egy, jól meghatározott speciális igény elégít ki. Pl. a 7.20-as 8-as betér a gimnáziumhoz, ahová máskor felesleges, a 6.40-es 9-es betér a gépgyárhoz, ahová máskor felesleges. A temetőhöz elég csak 8 után kimenni, stb. Ha kevés busszal, kevés járattal kell ellátni az igényeket, akkor elkerülhetetlenül kialakulnak ilyenek. Persze az áttekinthetőség, a tipzálás felé azért biztos lehetne tenni valamekkora lépéseket.
Előzmény: Feri BPO-576 (197870)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197871
Erre azért rájöttem az idők alatt, hogy gyakorlatilag a menetrendi mezők lettek beszámozva :)
Igazából azt szeretném megérteni, hogy mi szükség van egy járatszámon belül többféle útvonalra.
Ez azért érdekes, mert vannak járatok (pl. a 300-as és a 800-as buszok), melyeknek gyakorlatilag fix útvonaluk van.
Előzmény: DJ at3sz (197856)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197870
Kicsit pontosítok: miért van egyáltalán több útvonala 1-1 járatnak?
Eltérő igények vagy puszta rendetlenség miatt?
Ráadásul sok helyen még az ütemes menetrend is hiányzik.
Előzmény: attus germanicus (197858)
Zahnrad Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197869
A MÁV kimarad az 50 milliárdos járműfejlesztésből
Még szerencse, a GYSEV így is sok pénzt szívhat el a buszbeszerzések elől. A BKV ebben az eladósodott állapotában képes lesz normális mennyiségű busz beszerzéséhez szükséges 10% önrész biztosítására?
Humarci Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197868
Ezt úgy írod, mintha a mai megálló ezeknek megfelelne...
Előzmény: Törölt nick (197860)
gpz Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197867
így pl le tudod követni sokkal áttekinthetőbben hogy egy lila számú járat merre megy, nem a lila vonallal kéne tökölődni hogy merre kacskaringózik.

Pont az a lényege, hogy ha a vonal is külön színű, akkor egy rátekintéssel be lehet fogni az egész útvonalat. Ez a jó benne.

a sok igénytelennek meghagyhatjuk a spagettis térképet is

Számomra elég gusztustalan az érvelésed stílusa...
Előzmény: :Snoopy: (197861)
petyag Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197866
Azért ez nem teljesen van így:
A korábbi térképek kifejezetten a megállókba készültek úgy, hogy beleférjenek a menetrendtartóba. Ezért A4-es méretűek. A helyi térképeknek meg fekvő A5-nek kell lenniük.
Az általam készült "térségi" térképek viszont minimum A3-as méretben olvashatók csak.
Előzmény: mestska (197863)
petyag Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197865
Ezek a napi egy-két indulásos buszviszonylatok valójában iskolabuszok.
Szerintem el kellene őket különíteni a beszámozottaktól, illetve más jelölést kellene adni nekik.

A másik lehetőség: talán nem ártana racionalizálni a túlbonyolított hálózatot. A sokféle útvonalból összegyúrni egyet-párat. Lehet, hogy ez egyes utasoknak így kényelmes, de lehet hogy ha átláthatóbb a hálózat, többen is használnák.
Ez olyan, mint az ütemes menetrend.
Előzmény: attus germanicus (197858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!