„A Magyar Nemzet Regőczi-interjújában velem kapcsolatban megjelentekből egy árva szó sem igaz. Regőczi Miklóst egyáltalán nem ismerem, Antal Attilával pedig életemben összesen egyszer találkoztam. Ez alkalommal választókerületem egyik önkormányzati képviselőjével együtt kerestük fel, a kerületi buszjáratok és a 47-es villamos vonalának meghosszabbítása ügyében. Legjobb tudomásom szerint egyetlen ismerősöm sem dolgozik a BKV-nál vagy annak társaságainál, még a szóban forgó 47-es villamos vezetőit sem ismerem. Ráadásul, legnagyobb sajnálatomra, a 47-es ügyét sem sikerült elintéznem!”
Ugyebár tervben van egy kétvágányúsítás Óbuda - alagút közötti szakaszon, így már kevésbé lenne csúcsra járatva, továbbá Piliscsabától Dorogig is megvan a II. vágány helye, csak 20 év óta talán meg kéne építeni. Valami terelést akkor is ki kell találni az 1-esre, mert talán a legforgalmasabb vonalunk egyike, és fél Dunántúl bedugulhat miatta.
Ha Kelet MO felé van valami akkor a 80 / 100 / 120a vonalon tudsz terelni, de ha az egyesen szakad a drót vagy omlik a hegy akkor állhatunk és várhatunk. Azért kéne legalább a 4-es és 5-ös vonalat megtartani hogy ilyen esetben egyből terelhessünk.
Én 16-17 óra között jártam Kelenföldön és még akkor sem ment semmi rendesen. Railjet Münchenből 150 perces késéssel, egy FLIRT-et egy bobó húzott be az állomásra, de valami gond lehetett a szükségvonófejjel, mert a vonat beérkezése után jó 20 percig állt még ott, mielőtt útnak indult volna a Délibe. Idejük nagyrészében ezt vizsgálták a szakik.
Ami pedig gyönyörű ebben a történetben, hogy teljesen fejreállt az utastájékoztató rendszer is Kelenföldön.A hangos még csak-csak, de a kijelzők teljesen leálltak, illetve abban a pillanatban írták ki, mi honnan hova megy, amikor a vonat beállt.
Márpedig ez a legnagyobb baj. Mert a felsővezeték leszakadhat máshol is, de az, hogy senki nem tudja, mire számítson... A MÁV egyik legnagyobb hibája.
Igen, de ha be lenne villamosítva a 2-es és a 4-es valamint az 5-ös vonal akkor simán le lehetett volna terelni a vonatokat, jóval kisebb fennakadást okozva.
De hajrá a sok idióta kormánypárt csak szerelje le a még meglévő jelzőket az 5 és 4-es vonalon aztán ha valami gebasz lesz akkor fél dunántúl megbénul, majd terelünk Szombathely felé. (akár a Tatabányai hegy is megindulhat, ha épp olyanja van, lásd B.akarattya...no akkor merre terelünk, vagy majd vakarjuk a fejünket kerülőút nélkül, mint a 29-esen? Vagy a Raijetről átszállítjuk a népet a Vértesvolán ikarusaira? )
Felborult az elővárosi közlekedés az 1-es vasútvonalon (meg a távolsági is, de az itt offtopic).
A 13:51-es tatabányai személy még nem ment ki a Déliből, ez ugye minimum 138 perc késés. A 13:21-es kiment 15:30-kor, és Budaörs környékén ácsorog, most van rajta kb. 150 perc. A 9304-es gyorsot valószínűleg nem várta meg a csatlakozó autóbusz Biatorbágyon, mert ez is késik 2-3 órát. A Déliből menetrend szerint 12:21-kor, ténylegesen 12.31-kor kiküldött komáromi személy Budaörsre 12:53-kor érkezett meg (+21 perc) és 15:20-kor ment tovább (+167 perc). Momentán Almásfüzitőn áll 160 perces késéssel.
Az ok: Budaöesön nagyon leesett a vonali feszültség.
csak zárjójeles megjegyzésem: ennek a BKV-"sztorinak" sosem lesz vége, csak egy szál, a Rákóczi téri 600 milliós ügy részletes, de leginkább vádképes kibogozása is hatalmas rendőri munkát igényel. és hány tucat hasonló történet lehet még? szóval a cég körül ügyek garmadája szakmailag szerintem sajna bedönti a rendőrséget. szó szerint végeláthatatlan tengeri kigyó bújik elő az Akácfa utcából:-/
Nagyon helyes, daloljanak csak, sokkal inkább, minthogy elvigyék az egész balhét. A bíróság majd mindenkit érdeme szerint jutalmaz személyre szabott cellával ítélettel.
Feltűnt Nektek is, hogy ezek a ma oly hevesen köldöknéző (de közben sunyin vigyorgó) "bocsika-vitézek" mindig csak a másikat dobják fel? Önmaguk ellen véletlenül sem vallanak?
Azt se feledjük: Regőczi korábban MSZP-SZDSZ önkormányzati képviselő Székesfehérváron, kommunikációs tanácsnok, a polgármester kampányfőnöke. Nem szakemberként került a BKV-hoz - ha valaki, ő már csak tudja, milyen a politikai korrupció és hogyan kell hazudni.
Rááldoztam 305 forintot a témára, megvettem mindkét napilapot, és elolvastam mindkét cikket. Azért Neked válaszolom, mert a Te utolsó sorod jutott róla eszembe.
Amit Regőczi nyilatkozik, abban minden van, de konkrétan bocsánatkérés nincs. Sőt, egyáltalán nem érzi magát bűnösnek. Márpedig bocsánatkérés és bűnbánat nélkül nincs megbocsátás.
Persze Regőczi jól taktikázik (nincs ebben semmi meglepő, tudtuk róla rég, hogy nem hülye). Több szálon is jók a nyilatkozatai:
- Előadja, hogy ő tulajdonképpen ártatlan, nem tud semmiről
- Előadja, hogy ártatlan, mert olyan dolgokkal vádolják, amik valójában nem is bűnök, hanem teljesen helyénvalóak
- Úgy állítja be magát, mint aki csak kiszolgáló, akinek személyesen semmi haszna nem volt az egészből
- Úgy állítja be magát, mint áldozat, aki tulajdonképpen elindított olyan reformokat, amik megszüntették volna ezt a pénzkiáramlást
- És végül, olyan pitiáner ügyeket mutat be, amelyeknek tulajdonképpen az a céljuk, hogy eltakarják a nagy üzleteket. Amikről beszél, azok pármilliós ügyek, hogy valaki havi 300 ezret kap munka nélkül, meg elvisz 10 buszt egy napra ingyen. Amíg fenntartható az a látszat, hogy ezek az igazi botrányok, addig a sötétben maradnak a baromi nagy ügyek (bár valamiért a 4-es metrót nagyon bemártja, talán ott van neki egy haragosa). Szóval, minden látszat ellenére, valójában azokat is védi, akiket látszólag vádol.
Ebben az az eléggé sajátságos, hogy akik a legtöbb hűségnyilatkozatot tették, akik a legnagyobb lojalitást előadták annak érdekében, hogy előre jussanak, továbbá akik maguk is nagy hazudozók és korrupt figurák, azok most hetente előadják különböző interjúkban, hogy mennyire áldozatok, mennyire csak az elnyomott szegény ártatlan alkalmazottak, és hogy állítólag mennyire csak 1-1 városvezető a bűnös mindenért.