Keresés

Részletes keresés

vrobee Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197903
OPB!

Ismét nem azokkal van gondom, akik tisztességesen végzik a munkájukat. Gondolom, "Keresztes Attila" nem egyetlen ember, és a lelkiismeretesség erősen hullámzó. Volt, hogy kaptam tisztességes választ, de kedvező tapasztalataim száma alacsony. Ennek ellenére meg fogom írni, ha van valami észrevételem, és a választ elvárom. (Lógtok eggyel hónapok óta...)

Azt nyilván nincs értelme bejelenteni, hogy öreg a busz. Viszont ha olyan állapotban van a belső tere, hogy Tóni bácsi tehenei Orotván különb körülmények között élnek, akkor amellett nem mennék el szó nélkül. És ha konkrét járatszámot írok, akkor elvárom ,hogy ne általános dumával pattintsanak le, hogy az utasok koszolják össze a buszt. Annak a busznak a takarításáért, karbantartásáért valakinek fizettek. Azt a buszt valaki forgalomba adhatónak minősítette. Azzal a busszal valaki kiállt a garázsból. És nem lehet mindent a pénzre fogni, filléres dolgokról lévén szó, amit bizonyos garázsokban többnyire meg tudnak oldani, máshol meg nem.
Előzmény: Törölt nick (197890)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197902
A rendszám felsorolással egyetértek, ezt is jeleztük a hatóságnak.
Előzmény: Vehicular (197896)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197901
Nem szeretnék erről vitázni, csak annyit mondok valótlan állítás. Személyesen állok rendelkezésre, és szívesen megmutatom tépnyszerűen mit tett és tesz a BKV.
Előzmény: Törölt nick (197895)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197900
Várjuk ki a végét. A sofőrök miről szólnak arról mesélhetnék, meg arról is mi van raktáron.
Előzmény: Törölt nick (197894)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197899

...

Nekem meg azt mondta az egyiken a sofőr, hogy összekeverem a helyi járattal...

Mondom, fölösleges volt ezt beszámozni, és amúgy is csak a menetrendebn van 801-es, soha, egy buszon se láttam kiírva ezt a számot, se táblán, se kijelzőn.

(Igaz, a 805-öst is csak a VB-sek írják ki, a Vértesesek nem, de az még is megáll, ha van utas, és elfogadják rajta a BEB-et)

Előzmény: Humarci (197898)
Humarci Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197898
ráadásul sztrájk idején akartam felszállni rá, sofőr mondta nem érvényes a bérlet rá...
Előzmény: Dr.V.ker. (197873)
kristoof Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197897
Teljesen egyetértek veled!Az általam felhozott BMW is nap mint nap ott parkol!(A szép autókat felismerem!:)))Természetesen röhög bele mindenkinek a pofájába mert valaki felhomályosította,hogy neki az autóbusz megállót joga van figyelmen kívül hagyni(amit mégegyszer hangsúlyozok,hogy jogosan tesz),pláne,ha nem látszik(levél,hó esetleg kopottság miatt)a fűrészfog!Engem is mélységesen felháborít,hogy ennyi eszük van ezeknek a kocsogoknak!:((((
Előzmény: Vehicular (197896)
Vehicular Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197896
Azt írod, hogy fokozottan ellenőrzik az Andrássy-t, belértve a buszöblöket. Nos, hogy ki-ki a saját szemével láthassa, vajon így van-e, ideírom néhány olyan autónak a rendszámát, amelyről legalább két éve folyamatosan fényképeket küldök az illetékeseknek - belértve a BKV-t - és mégis rendszeresen beparkolnak a Pizza Marzano előtti buszöbölbe.

ND AQ 77 Audi Q7 fekete SUV
S RB 3942 Mercedes fekete sport coupé
ND GS 96 Fekete SUV tán BMV vagy mifene
KEZ 740 Smart szürke-fekete
M PA 43 22 Volvo fehér SUV
Hop on Hop off mindenféle panorámabuszok, részben fél disznóért kapott zöldkártyákkal (a borzalmas füstből ítélve)

A lista távolról sem teljes. Ha lenne akárcsak MINIMÁLIS odafigyelés, vajon lehetne ezt folytatn minimum KÉT ÉVEN KERESZTÜL, SZINTE NAPONTA? Amit én irok, azt dokumentáltam. Ha remélhetőleg hamarosan valakit érdekelni fog komolyan, akkor át tudom adni ezeket mind bizonyítékokat. Arra, hogy nem hogy fokozott, de semmiféle ellenőrzés nincs. És akkor még jóhiszemű voltam, és nem kezdtem vádaskodni, hogy a hivatali mulasztáson túl, mi magyarázhatja ezt az állapotot. Egyelőre csak tettetem, hogy hülye vagyok, és nem értem mi folyik itt.... Hogy minden illetékes illetéktelennek és hatáskör nélkülinek mondja magát, hogy nem engedi a szabályzat, a szabályzatot a törvény, a törvényt az alkotmány, az alkotmányt meg az alkotmánybíróság meg az ombudsman... Ha meg nagynehezen ezeken mégis túl vagyunk, mert tavaky október óta mégis van törvény az elszállításra, akkor kiderül, hogy a közteresek még most gondolkodnak azon, hogy saját kapacitást hoznak létre vagy szerződnek, de majd ha eldöntik, akkor majd közbeszerzést fognak kiírni, bla-bla és már március van. Miközben évek óta nincs elszállítás, és mindenki a törvényi háttér hiányára hivatkozva nem csinált semmit. Kivéve a Szabó Máté ombudsmant, aki azon ügyködött, hogy ne is legyen ilyen törvény. Ahelyett, hogy azért ütötte volna az illetékes jogalkotók fejét, hogy LEGYEN ilyen. Magyarországon az ombudsman is orwelli hivatal, a gátlástalan kisebbséget védi a normális, ám szerveztlen és nyomásgyakorlásra képtelen többséggel szemben. Folytathatnám végestelen- végig.

Ezt én nem fokozott ellenőrzésnek, hanem a trehányság és a cinikus szabotázs kombinációjának tartom, amihez foghatót csak Ukrajnában látni.

Tudom, súlyos szavak, de mi mást lehetne mondani? Mégegyszer: mindenki ellenőriheti a fenti rendszámok segítségével, hogy mennyire rugaszkodom el a valóságtól: KÉT ÉVE FOLYAMATOSAN, fényes nappal, az ország legpatinásabb sugárútján, mindneki szeme láttára - beleértve utcai kamerákat - ezek a gátlástalan prosztók beparkolnak a buszöbölbe. Ha itt nem Ukrajna lenne, már régen az adó- és vámhivatal érdeklődését is felkeltették volna. De nem, nálunk a buszöbölben parkolnak. Végül, hogy mindenki jól értse: nem, nem alkalmi, átmenő állandóan cserélődő, "csak beugrok öt perce ide pénzt kivenni" vagy ilyesmi megállókat nem háborítja senki. A fentieket sem.

Pontosan azért kezdtem el két éve dokumentálni ezt a tahóságot, mert amikor felvetettem az illetékeseknek, pont ugyanezt mondták, amit most Te. És pont ennek szeretnénk mostmár nagyon sokan véget vetni itt Európa közepén.
Előzmény: Törölt nick (197893)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197895

És akkor persze megint mi vagyunk a hunyók és az felügyelet , mert biztos nem csinálnak semmit.

 

Igen ti! Vehicular neve mond neked valamit? Ő évek óta harcol a buszöbölben állók ellen. De a hivatalos BKV mantra csak mellébeszél szerencsétlennel. Amivel nem csak őt veszitek hülyére, de az utasaokkal is kibasztok - hiszen nem tudnak a sofőrjeitek szabályosan utastcserélni. Ismétlem: ÉVEK ÓTA

Előzmény: Törölt nick (197893)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 197894

Remélem kérésem eljut aoda, ahova kell neki. És 2 év után lesz végre tábla az Andrássyn. (Juteszembe elég fura hogy a sofőrők nem jelentették már be nektek vagy százszor. Vagy ha bejelentették, akkor az a fura, hogy mindezidáig hiába tették. Tudod 2-3 év nem telik csak úgy el...)

Előzmény: Törölt nick (197890)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197893
Andrássy uatat fokozottan ellenőrzik az ilyen átmenős BMW-sek maitt, no persze van aki ezt nem hiszi el, és havonta küld képeket a beparkolásról, ,...mert nem áll minden megállóban egy pesztra. És akkor persze megint mi vagyunk a hunyók és az felügyelet , mert biztos nem csinálnak semmit.
Előzmény: kristoof (197888)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197892
Ez azért erős. Nyilván vannak olyan témák, hogy öreg a busz tegyenek valamit, arra nehéz mit mondani és tenni. Mindenki tudja...
Előzmény: Törölt nick (197884)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197891
ez nem újkeletű probléma az Andrássy út esetében, vagy már 10 éve játszunk ezzel.
A fűrészfog is elegendő, csak éppen sok helyen kopott.
Előzmény: Zahnrad (197889)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197890
Viszont látod van aki kedvező tapasztalatokat szerzett. Van némi igazság ebben, de attól, hogy kapsz egy sablonos _gyors_ választ még elhiszed hogy nem dobom ki?
18-20 ezer ügy/év van+pótdíjas, ls nincs rá 20 ember, mint máshol.
Keresztes már nincs, új szelek fújnak ott.
Nyilván javítani kell és olyan is van, hogy hibás válasz készül, ezt magam is látom, amikor hozzám kerül felülvizsgálatra egy ügy. És van amikor az én válaszom dobják vissza, mert én is ember vagyok.
Előzmény: vrobee (197886)
Zahnrad Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197889
Útburkolati jel is jelölheti a megállót, vagy az Andássy úton fřrészfog sincs?
Előzmény: kristoof (197888)
kristoof Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197888
Erről jut eszembe!A minap hallottam egy vitát ahol is egy fiatalember egy BMW-vel(mi mással?)az Andrássy úton a buszmegállóban parkolt.A közterület felügyelőnek ez nem tetszett és szólt a srácnak,hogy nem kéne.A srác azt mondta,hogy itt nincs is buszmegálló mire a felügyelő megmutatta neki erre a csávó azt mondta,hogy ez nem buszmegálló mert ilyen tábla nincs a KRESZben... ami a legdurvább,hogy tényleg igaza volt!Ilyen nincs a KRESZben!Na ilyenkor mi van??
Előzmény: Törölt nick (197879)
vrobee Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197887
két kisebb ABC-t beleértve.
lakótelepet. (ABC-vel, de nem tudom, ezt miért írtam ide :) )
Előzmény: vrobee (197885)
vrobee Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197886
Igen, jelentsd be, ha azt akarod, hogy a leveled első 3 szavát elolvasva visszaküldjenek egy sablonválaszt, mondjuk:

Kedves Utasunk!
Köszönjük, hogy megkeresett minket. Tájékoztatjuk, hogy a megállótáblák a jobb láthatóság és a forgalom biztonsága érdekében vannak így elhelyezve. Sajnos az utóbbi időben több esetben ismeretlenek eltulajdonították a táblákat, ezeket alkalmazottaink folyamatosan pótolják. Köszönjük, hogy észrevételével segítette munkánkat.
Kéccsók:
Keresztes A. ügyfélszolgálati atyaúristen."

És amikor visszaírsz, hogy csókolom, nem ezt kérdeztem, akkor jó eséllyel nem válaszolnak.

:(((

Előzmény: Törölt nick (197881)
vrobee Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197885
Azt azért mondjuk ki, hogy a felújítás alternatívája a teljes lerohadás után végül a megszüntetés. Ami szerintem nem vállalható fel, és remélem, nem csak én gondolom így. Igen, ez a közvetlen hasznosságon és a BKV-n túlmutató kérdés, Bp. egyik nevezetességéről, műszaki emlékéről lévén szó.

Vagyis szvsz. a megtartás esetén pedig csak az azonos állapotban felújítás, és a fejlesztés közti különbözet szaldóját kellene nézni.

Amúgy az egyik legalacsonyabb utasszám legfeljebb a kötöttpályások között igaz. A Fogas elsősorban túristavonal, a hivatásforgalom valóban kicsi, de szezonban a jó kihasználtság azért jellemző.

Van persze egy alternatíva: külön jeggyel, szezonális menetrenddel közlekedtetés. Szerintem a fogas pozíciójából következően ez nem jó megoldás: Körbenőtte a város: van valamekkora hivatásforgalom, aminek más módon ellátása pluszköltség, plusz van a kirándulócélhoz kb. párhuzamos busz.

Na szóval ha felújítás:
A fogas, ha menetrendi paramétereiben versenyképes lenne, a 90-es busz által ellátott területekről igen komoly forgalmat átvehetne. Attól tartok, ehhez kicsit kevés a jelenleg feltárt terület. A Normafai meghosszabbítás részben egyvágányú pályán max. néhány milliárd lenne, ott viszont igen komoly "utasforrás" van, két kisebb ABC-t beleértve. Nem véletlen, hogy minden menetrend esetén a Svábhegynél visszaforduló buszok nagyságrendileg rosszabb kihasználtságot mutatnak fel a továbbmenőknél.
A vonal kihagyja a Pethényi út térségét, viszont eléri a Széchenyi hegy társasházainak a (jelenleg többnyire a nem közeli buszhoz kigyalogló) társasházait.
Szóval szerintem egy csúcsban 10, napközben 15 percező fogas egyáltalán nem irreális. Nyári hétvégeken az egész napos 10 perc is kellhet.
Busznak természetesen maradnia kellene egyrészt a Konkoly-Thege út miatt (itt a két nagyobb utasvonzó létesítmény: az ex-úttörőtábor és a KFKI), másrészt a Nógrádi-Pethényi-Orbán tér térség miatt, de ezt nem szükséges egy járattal megoldani, és a fölső részről a buszoknak nem szükséges a Moszkva térre menniük. (Csak egy kósza ötlet: a 112-vel "keresztbe kötés" lehet, hogy sok utasnak adna lehetőséget arra, hogy a hozzá közelebb megálló járatot használja.)
Előzmény: attus germanicus (197852)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197884

Én is köszi. Direkt nem akartam a központi emílcímre írni, mert ott hetekig kavarog a levél, végül valami mesedumával lepattintanak. Én viszont elintézni szeretném a dolgot, nem csak bejelenteni.

 

üdv

Előzmény: varga károly (197882)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197883
Köszi!:)
Előzmény: varga károly (197882)
varga károly Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197882
Értesítettem a csoport vezetőjét. (e-mailon)Ez is a táblásaink feladata. Van egy-két nosztalgia táblánk a városban.
Előzmény: Törölt nick (197881)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197881
JJól írta a kollega, hogy jelentsd be. Bevallom a táblás csoport hozzánk tartozik, de most így fejből szerintem ezeket nem mi raktuk ki, hanema főváros az Andrássy út felújításánál.
Előzmény: Törölt nick (197879)
18-09 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197880
ugyfelszolgalat kukac bkv.hu

Ha írsz, fognak válaszolni és intézkedni is. Tapasztalat:)
Előzmény: Törölt nick (197879)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 197879

Szevasztok!

Tud valaki közvetlen elérhetőséget a BKV "táblásaihoz"? Szeretném bejelenteni nekik, hogy a 105-ös busz belváros irányú Hősök tere megállójából, illetve az Angyalföld irányú Bajza utca megállójából kb. két éve hiányoznak a szemafor alakú (vagy bármilyen más formátumú) megállótáblák. Tudom, hogy egyedi darabok voltak (bár tartalékokkal illett volna számolni), de akkor is zavaró hogy semmi sincs kint ezeknél a megállónál.

 

 

 

 

Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197878
Az érthető, ha iskolához/gyárhoz/temetőhöz nem kell minden időszakban betérni.
Ettől függetlenül (ahogy írtad) lehetne egyszerűbbé és áttekinthetőbbé tenni a vonalakat.
Ugyanakkor a Volánbusznak jár egy nagy piros pont, amiért bevezették a térképeket.
Az első térképek is jól sikerültek, de az utóbbi időkben alkotott művek királyok lettek :)
Előzmény: gabor144 (197872)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197877
Nyilván azért számozták be a 801-est is, mert helyközi járat.
Ha távolsági lenne, biztos megmaradt volna "számtalannak".
Bár az igaz, hogy Budapesten belül használhatatlan, ha alig áll meg.
Előzmény: Dr.V.ker. (197873)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197876
"Nem hiszem, hogy a gyalogos zöld alatt, a vili nem ér át keresztben a Bartókon...."

Azon zöldön kanyarodnak a 18/41/47-es villamosok. Ezt a műveletet nehéz a 61-el együtt csinálni...

"Lehet, hogy megrágtátok a csatolt villamosok közlekedésének kizáró okát a Szab.-hídon, de én nem tudom, lécci ird meg nekem"

A "szakmai" választ a 197313-as hsz-emben megtekintheted.

"Bár akkor meg minek épültek dupla hosszú peronok????"

Dupla hosszú? Én erről nem tudok. Egyszerre mindig csak 1 szerelvény tud beállni, meg max 1 csuklós busz. Esetleg a metró átadása után a csökkentett számú 7-es már rá tud menni a sínre, így közös megállójuk lehet.
Előzmény: maczko (197875)
maczko Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197875
A 47-es természetesen marad szólóban.
A többletkapacsitást, a 61-ről átszállók a csatolt 49-re jelentik.
Nem hiszem, hogy a gyalogos zöld alatt, a vili nem ér át keresztben a Bartókon....
4 mertó idejére építették? Akkor azon sosem fog tuja járni...
Lehet, hogy megrágtátok a csatolt villamosok közlekedésének kizáró okát a Szab.-hídon, de én nem tudom, lécci ird meg nekem. Kösszi. Bár akkor meg minek épültek dupla hosszú peronok????
Előzmény: Irj ha mersz (197767)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2010.03.12 0 0 197874

A 800-as és a 840-es pl. fix útvonalon mennek. A 820-as is fix útvonalon megy, de helyette sokszor megy a 830-as Solymáron át, aminek így változik az útvonala, vagy az megy Szánóig, vagy csak Vörösvárig. Ami igazából össze-vissza megy, az a 801-es (ami, mint említettem, nem is elővárosi járat, hanem távolsági, és teljesen felesleges feltűntetni átszállásként...), ill. a 805, 810 és a 832, amik viszont így 3-an együtt mennek talán 10-szer egy nap, 10 felé...

Sztem a Pilis környéke jól meg lett csinálva, érthetőek a számozások, használhatóak a buszok a BEB-el, és egész normális követéssel járnak. (Csak kár, hogy nincsnek hangolva, de ezt nem is várom el...)

Előzmény: Feri BPO-576 (197871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!