Ez azért nem olyan vészes a teljesítmény tükrében...
Ami engem leginkább eltántorítana a Maseratiktôl, az a legendásan gyakori meghibásodás, amit ezek produkálni tudnak. No meg az igencsak borsos javítási költségek, és a tetemes várakozási idô egy-egy alkatrészre.
Utálnám, ha ilyen szuper verdám lenne, de két hét használat után két hónapot állna a szervízre várva, közben meg rákölteném a gatyámat is :-(
Azért a Maseratiknak elég jó étvágyuk van, ha csak abba belegondolsz, hogy sok modell 2 ezres V6 motorral 300 LE körül teljesít, a V8 meg egyébként is egy éhes konstrukció!
Úgyhogy 15+ liter a fogyasztás üzemszerü :)) használat mellett, de ha nagyon easyben jársz akkor 10-12 közé le lehet hozni!
Már majdnem két napja indult ez a topik, hol voltam én eddig? Nálam már 6 éve az autót csak a Maserati jelenti, esetleg Alfa vagy Ferrari.
Itt van pár kép amit a netről vadászgattam http://kep.tar.hu/maserati/index.phtml?aid=27494401 (lehet, hogy nem tudok linket beszúrni)
Amikor legutoljára a Maserati szalonban jártam, csak egy használt volt kiállítva (16) 2.24v-es 4.9 millió Ftért, de jelenleg erre most én gyűjtők, mondjuk megtankolni már megtudnám, de azt is csak maximum kétszer.
Nem tudja valaki van M.o-on jelenleg valami működő Maserati klub, vagy valami hasonló?
en mar tobb topicban emlitettem, hogy az igazi kedvencem a Maserati, van par szaz mega cucc lehuzva, de ilyen benzinarak mellett csak alom marad a kocsi. Ha olaszban elnek, nem gondolkodnak, nagyon olcso az alkatresz is, ott tenyleg csak a benzinnel lenne gond.
Helló!
Joe!
Te aztán tudod, mitől döglik a döglégy! :)) Szerintem is nagyon ott van a Maserati! A magyar nagydíj hétvégéjén láttam egy piros Shamalt közelről! Beülni sajnos nem volt alkalmam, de akkor nagy élmény volt! Na egy olyat nagyon bevállalnék!
De az igazi nagy álmom:
THE HEART OF A RACING CAR,
THE COMFORT OF A PRESTIGIOUS SALOON,
THE STYLE OF A CAR WITH DISTINCTIVE LINES.
MASERATI QUATTROPORTE EVOLUZIONE.
Ha nem lenne egyértelmű, erre gondoltam:
Szintén nyáron, egy piros lámpánál mellémkerült egy ilyen konszolidált vadállat. (magyar rendszám bejátszott) Egy jól szituált középkorú úriember vezette, mellette az autóhoz járó "hirtelenszőke" bomba. Nem tudom milyen motor volt benne (mármint a kocsiban), de amikor elstartolt a lámpától a hideg futkosott a hátamon, könnybe lábadt a szemem, a pulzusom pedig legalább 200 volt. A révületből kevésbe elragadtatott autóstársaim dudálása és a feleségem értetlen pillantása térített magamhoz.
Nem tud valaki egy tuti lottótippet? :)))
Szia Joe!
A múltkor egy 4 ajtós biturbót csodálgattam a tesco parkolójában. Csak azt nem értettem, hogy engedheti a gazdája annyira lepusztulni. Kár az ilyenbe az autó, miért nem vesz trabantot?!
Nekem személy szerint a shamal jobban tetszik az új 3200-nál.
Sziasztok!
Ez az Joe barátom gondoltam, hogy napokon belül topicnyitás lesz a dologból.:-)))
off
Az a véleményem, hogy a terminal még ahhoz is méltatlan hogy ott ilyen című topic nyíljon. Én legalábbis erősen limitálom ottani ténykedésemet.
on
Nagyon remélem, hogy a Maserati most már végre megtalálja a helyét és megszerzi (visszaszerzi) ismertségét és bázisát. Ezt én most elsősorban a "Tremilleduecento GT"-ben látom. Sajnos néhány méltatlan tulajdonos igencsak elásta a céget.
Isten szegénye lehet az ürge, de izlése, az van!
Ölni tudnék egy ilyen gépért, és még egy csomó más aljasságra is képes lennék!:))
Nyáron Velence mellett én is illedelmesen elengedtem egy 3200 GT-t mehettem úgy 180-al, de mintha álltam volna. Pár kilométerrel odébb a fizető kapuknál mégegyszer megcsodálhattam, azután végképp eltünt!
Joe!
Tudod kié a Shamal? A Sziget kft-s Gerendaié. Tudtommal Bécsből hozatta és valami egyedi darab.
Nekem eddig személyesen csak a Biturbohoz volt szerencsém, az sem semmi. Valahol már említettem, de leírom újra: nem értem azokat akik ennyi pénzért tömeg Porschét vesznek, amikor kaphatnának egy ILYET!
A 3200GT-hez még sajna nem volt szerencsém....
Nem foglalkozik ezzel a tipussal egy topic sem, pedig megérdemelné.
A tradicionális Olasz autógyár, fennálása óta számos sportsikert ért el. Nálunk de azt hiszem az egész világon is ritka egyedi autók.
Áruk elég borsós, a jelenleg Magyarországon kapható modellek 26-27 milliós ára sem teszi elterjedté. Pedig ha jól megnézzük, azért ebben az árkategóriában is van kereslet az autókra, de Maserati-t csak az vesz, akinek nem csak egy autó kell a sok közül, hanem egy olyan gép, ami műtárgyként is megállná a helyét.
Bivajerős V6, V8-as és biturbó motorok, luxus minden mennyiségben, egyediség, és eszeveszett menettulajdonságok jellemzik.
Kedvcsinálónak itt egy-két kép, többek között nagy kedvencemről a Shamal-ról:
Vagy a 3200 GT 370 LE-s sportkocsi
Van valami ezekben az autókban, ami tiszteletet követel mindenkitől aki a közutakon találkozik velük, és illedelmesen illik elengedni had suhannjon tovább!