Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E90325i Creative Commons License 2013.11.24 0 0 15231

Amikor a hiba előjött és felforrt a víz, akkor a hűtő elől teljesen hideg volt. Ebből gyanítottam, hogy a termosztát nem nyitott, és nem vízpumpa rossz...  De én nem vagyok autószerelő, ezért vittem szervizbe.

Pár helyen írják, hogy eltárolja hibakódot, ha a vízpumpa nem működik, így nem csak az, hogy forr a víz...

De köszi a segítséget!

Előzmény: Passionata (15230)
Passionata Creative Commons License 2013.11.24 0 0 15230

A vizpumpanak nagyon egyszeru a hibakodja, 

forr a viz!

Előzmény: E90325i (15229)
E90325i Creative Commons License 2013.11.24 0 0 15229

Nekem is kb 5 ezrenénk kér 1 liter olajat. Eddig BMW 5w-30 volt, de most Castrol van benne, amivel még nincs tapasztalatom.

A hidrotőke csattogás nálam van. Az autodata is ír erről mint ismert hiba. Ha munkába és vissza járok naponta 6-6 km-t, akkor kb 2 nap után előjön ez a csattogás, majd eltűnik, ha megyek egy hosszabb távot városon kívül

Kíváncsi leszek, hogy más problémám lesz-e most ezzel, mert ha vízpumpa, akkor mit fog szólni a garancia adó, hogy most az is elromlott? Bár annak talán lenne hibakódja.

Előzmény: airmax90 (15228)
airmax90 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 15228

Akkor még a tied is n52b25 ös motorral van. Majd érdekel a sztori mindenképp, mert jó esély van rá, hogy nekem is ilyen Europlus os garanciás autóm lesz.  Én sem hiszem, hogy lenne egyéb nagyobb problémája. Engem a vizpumpával ijesztgettet, mindkettőben a gyári volt még mikor eladtam (94k volt a régiben, 84k a mostaniban), meg hát az olajfogyasztás.. nekem kb 5000 km után kért 1 liter olajat (5w-30 LL04), de itt is volt olyan fórumtárs akinek 2-3 ezrenként elfogyasztott, sőt olyat is halottam hogy 1000-1500km enként.  Neked egyébként mennyi olajat fogyaszt? A másik ez hidrotőke csattogás, amit sosem halottam, nálam egyszer sem jött elő, de van itt olyan, akinek elő szokott jönni. 

Előzmény: E90325i (15225)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 15227

BMW CIC navigációhoz utólagos tolató kamera gyári megjelenéssel , / nem kell programozni csak beszerelni kell /

 

/1db kamera és 1db kamera interfész /

 

_c_ Creative Commons License 2013.11.23 0 0 15226

Más kasztnit kapott...hiszen nincsen teteje, meg raktak bele 200kg ballasztot. :)

Sportosság tekintetében fasorban nincs egy M3 kupéhoz képest. Nem kell ehhez kipróbálni egyiket sem.

 

Tisztában vagyok vele, hogy M-paket futómű nem ugyanaz, mint az M3 futómű. Ennek ellenére írtam amit írtam. Egyetlen nagy előnye a cabrió M3-nak az M-paketes mezei 3-ashoz kupéhoz képest a sperr difi. De ez szerintem nem kompenzálja a cabrió mívoltból eredő hátrányokat.

Pont.

Többet én sem ragozom ugyanazt.

Előzmény: E93 330i (15223)
E90325i Creative Commons License 2013.11.23 0 0 15225

2006/ 7. havi. Most 94000 km van benne. 82000-rel vettem, nem volt vele semmi gond. Én is a bmw.de-n találtam.

Szerintem hivatalos bmw szerviznek kell lennie. A számlát a kereskedő nevére kell kiállítani. Úgy néz ki, hogy tényleg fizetnek. Ha túl leszek, akkor ha gondolod elmesélem. Pár nap múlva kiderül, hogy pozitív tapasztalatom lesz a garanciával.

 

Biztos előfordulhat ilyen hiba, egyelőre tekintek rá, nem pedig, hogy innentől kezdve jönnek a gondok.

Előzmény: airmax90 (15224)
airmax90 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 15224

Üdv.  megkérdezhetem, hogy milyen évjáratú a 25i-d és mennyi a km benne? Nekem eddig 2db  25i-m is volt, azok n52b25 ös motorral (2005 ös évjáratúak) de a világon semmi bajuk nem volt (csak olaj+szűrők+fék) , igaz 100 000 km alatt váltam megtőlük. A másodikat 1 hónapja adtam el, és keresek 25i/30i kombit..

Sajnos az újabb motorokkal nincs nagy tapasztalatom, ezért is kérdezem ( dillema venni egy n52est kevés km-mel nagyon megkímélten, vagy n53 de ujabb, faceliftes) . Mivel itthon nincs, így én is német bmw oldalán keresgélek, és a legtöbb ilyen Europlus garanciás. Akkor ez effektíve úgy működik, hogy elküldöd nekik az itthoni márkaszervíz számláját és utólag fizetik ki? Akkreditált BMW márkaszervíznek kell lennie? (nem a pénz miatt, de nekem sincs valami jó tapasztalatom wallis, rack téren pl.)

 

Előzmény: E90325i (15218)
E93 330i Creative Commons License 2013.11.23 0 0 15223

" Drámai " romlást nem látok az E92 - E93 csv.mer. között.. 14500 és 17500 Nm/deg. Ha csak az elözö kasznihoz E46 -hoz viszonyitok , elég szép az előrelépés.. ( E46 cabrio 10500Nm/deg ).  Továbbnézve a listát pláne a többi cabriohoz képest a BMW E93 a dobogosok között van , nagyott alkotott még evvel az értékkel , vannak jóval " gyengébbek " nála..

 

Az SL mercinél pedig két érték van , lenyitva és felcsukott keménytetővel. 20% a különbség..

 

A M3 cabrioval kapcsolatban nem olvastad el az írást, ott levan írva hogy az M3 cabrio  megint egy más kasztnit kapott az M3-hoz képest, így megőrizve a sportossági követelményeket..

 

Na részemröl ennyit erröl a témáról, sokat lehetne még "rágodni" rajta :D

 

Még csak annyit míg egy M futóműves autónak csak 15mm csökkentett hasmagassága van és keményebb rugó- lengéscsillapítása, addig az M3-nak beleértve a M3 cabriót is, M3futóműve van ami részleteiben eléggé más... A kettő eléggé más vezetési sportosságot nyújt. De amig ki nem próbálod, nem tudod , vagy te inkább nem hiszed. Én igen , de még nem próbáltam.. Szívesen lennék egy M3 cabrio tulajdonosa.

 

Előzmény: _c_ (15197)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2013.11.23 0 0 15222

 

 

1db BMW E90 M3 vagy E92 M3 tulajdonosnak INGYEN felajánlunk egy olajelemzést ha

 

AMSOIL motor olajat vásárol és utána természetesen használja is :) 

 

csak olyan jelentkezzen aki legalább 10-15 ezer  km-t vayg többet megy egy évben a kocsival!

 

részletekről telefonban lehet érdeklődni

BMW E90 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15221

mi az ára? nem érdeklődő vagyok csak leírtad a történetét az autónak,de a legfőbb dolgot nem,évjárat,extrák,ár

Előzmény: eladó e90 320da (15213)
E90325i Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15220

Bocs. azt akartam irni h a szervizben sosem jelentkezett a problema

Előzmény: E90325i (15218)
Vandor100_t Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15219

Szia Steeef!

Múlkor irtad nekem hogy DMA vezérlőt lehet hogy programozni kell ha cserélve volt a szonda, de még egyenlőre nem lett cserélve benne semmi. Kicsit zavaros a kép mert úgye a szonda az a lambda de van diagnosztikai is. Elöször tudni kellene hogy mit cseréljek benne.

Rendes gyári diaggal megtudják pontosan mondani vagy csak proba szerencse alapon mülödik?

 

Vandor

Előzmény: Steeef (15107)
E90325i Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15218

Sajnos nem a termosztattal kezdtek....

 

reszletesebben: az autot egy nemet bmw kereskedesnel vettem europlus garanciaval. Amikor a hiba jott eszembe jutott hogy markaszervizbe kene vinnem h ervenyesithessem a garanciat. Gyanitottam h termosztat vagy vizpumpa. Persze magyarorszagon nem ismert ez a garancia de mondtam h talaljak meg a hibat es adjanak egy arajanlatot es a tobbit majd intezem. Majd a garancia fizetni fog. Kesobb hivtak hogy nem talaltak a hibat, volt nyomasproba, elektromos hibakereses, rendszer tisztitas stb es legomboltak 30cal. igy ervenyesiteni sem tudom a garanciat. Mondtak h a termosztat es a vizpumpa tokeletes. 

 

Ujra elojott a problema. Ekkor kerdeztem h meg tudjak e csinalni. Mondtak persze. Odavittem. Naluk megint jelentkezett a problema de valszeg a termosztat rossz. 

Majd hetfon megyek a kocsiert aztan meglatjuk. Persze mar a garanciaado kerte a bankszamlaszamot h az atutalashoz uh talan azzal jol jartam. 

 

De a hiba ugy jott elo h a kocsi ket napig allt es gondoltam h "leragadt" a termosztat. Banom h nem igy kezdtek.

A markaszerviznek kene a legprofibbnak lenni. Mi lesz ha meg mindig nem jo es a vizpumpat is kell cserelni??? A garanciaado mit fog szolni? Markaszervizen nincs felelosseg? Csak en fizessek tovabb....

Előzmény: DrFec335i (15214)
Vandor100_t Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15217

Szia!

Múlkor irtad nekem hogy DMA vezérlőt lehet hogy programozni kell ha cserélve volt a szonda, de még egyenlőre nem lett cserélve benne semmi. Kicsit zavaros a kép mert úgye a szonda az a lambda de van diagnosztikai is. Elöször tudni kellene hogy mit cseréljek benne.

Rendes gyári diaggal megtudják pontosan mondani vagy csak proba szerencse alapon mülödik?

 

Vandor

Előzmény: Steeef (15216)
Steeef Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15216

Az elketromos vízpumpa fordulatszámát figyeli a DME,ha nem megy hibát tárol.

 

Steeef

Előzmény: bömöhs (15215)
bömöhs Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15215
Szerintem kapasbol termosztat, bar ha elektromos vizpumpad van, akkor az is lehet, hogy megalt.
Előzmény: E90325i (15212)
DrFec335i Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15214

Persze, a termosztáttal kezdték. Aztán az egész pumpát, most meg valamilyen vezérlést is cseréltek. Rejtélyes.

Előzmény: E90325i (15212)
eladó e90 320da Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15213

Sziasztok!

 

Eladó az E90 320d-m. Monacoblau, bézs belső, automata.

2008-ban 115e km-el érkezett Frankfurtból.

Azóta fűtött garázs (télen is 18 Celsius) és vállalati parkoló között ingázik.

20 000 kilóméterenként olajcsere minden szűrővel és téli időszakok előtt a gázolajszűrő is cserélve van. Minden karbantartást megkap (váltóolaj, szíjak + ékszíjtárcsa...stb).

Átlagban kéthetente saját kezűleg takarítom, minden mosáskor sonax viasszal kezelem (nyáron minden hétvégén ápolva van).

OMW prémium gázolajjal használom a fogyasztási átlagom jelenleg is 5,2.

Fő egységek még a gyáriak, nem hajtottam sohasem.

1 hónapja volt átvizsgáláson, olajcserén és műszakivizsgán.

A hátsó féktárcsák+betétek is 1 hónaposak. A tárcsa most kopott el először az autón mióta nálam van (minimum 143 km-t bírtak a tárcsák nálam, ha jól emlékszem a német nem új fékkel adta).

Az autóban 258 km van, semmi jele elhasználódásnak vagy hibának.

Ha megkímélt autót vásárolnátok - remélem a fentiek alátámasztják ezt -, akkor keressetek mailben, publikus.

...csak gondos leendő gazdák keressenek, szeretem ezt a vasat. :) 

E90325i Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15212

Szia!

 

Hasonló problémám van az én 25i-mel is. Kétszer felforrt már a víz. A szerviz a második javításnál ki akarja cserélni a termosztátot. Ezt már próbálták neki? Nekem felforrt víznél a hűtő teljesen hideg volt, és mindig kb 10 km után jeletkezett a probléma amikor a motor bemelegedett. Én ebből gondolok elsőre, hogy a termosztáttal van baj. Az autót minden nap használom, viszont a hiba akkor jött elő amikor állt 2 napot. Valaki járt már így?

Előzmény: DrFec335i (15209)
bömöhs Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15211
Mar en is tobb mint egy eve keresgelek, de most mar kezdem unni.
Munchen kornyeken kineztem vagy 4 db 30D-t, 200e km alatt es 11000 euro korul. Valoszinuleg sort keritek egy kis kiruccanasra.
Előzmény: _c_ (15203)
Kevin Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15210

Nekem van egy K1200-as 163 LE-s motorom, de semmilyen formában nem hasonlítható össze a cabriommal.

 

Persze kevesebb mint 8 másodperc alatt van kétszázon de teljesen másfajta élményt nyújt mint egy cabrio. Nem jobbat nem rosszabbat, egészen mást.

 

Számomra a legnagyobb adrenalin a 80-as években volt, mikor Wartburg motoros Trabanttal száguldoztunk erdei földutakon különböző túraversenyeken :)

Előzmény: mlas45 (15205)
DrFec335i Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15209

Én a teljesítmény miatt vettem 35i coupet egyrészt, másrészt éppen jó áron volt. Sokan akartak lebeszélni a 335i-ről, mondván, hogy ott a turbo, nem is egy, hanem kettő, meg a magasnyomású benzinpumpa. Vegyek inkább 30i-t. Ha ebből indulnék ki, akkor egyáltalán nem vennék autót, mert van benne motor, meg különben is benzint kell bele tölteni. Namost 30i-ből itthon alig van valami, ami van eladó az is szar. Kintről meg szerintem rizikósabb hozni akármit.

 

Ami olcsó, az kint is vacak, ezzel egyet értek. Egyik barátom külföldről hozatott 30i-t, E92.  A vízpumpája eléggé saját életet él, csak akkor kapcsol be, ha kedve van hozzá. Most hidegebb időben még lehet vele a szakikhoz menni (fullos fűtéssel), de ha nyárra nem javítják meg, akkor nem lehet vele mit kezdeni. Senki nem tudja mi a baja, cserélve lett maga a pumpa, a vezérlés stb. Erről ennyit.

 

Mindenesetre, ha lett volna normális áron egy 35i cabrio, biztos, hogy azt veszem meg. Hogy egy kicsit kevésbé merev, kit érdekel, annyira biztos merev, amennyire kell!

Előzmény: Kevin (15202)
mlas45 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15208

Jó, jó, csak egy 5let volt... :))

Előzmény: Szalados Attila (15207)
Szalados Attila Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15207

Én nem fogok motorozni! Mentem már kissebb motorral!

Vittek már párszor!

De nekem fő a biztonság és a motorokra mindent lehet mondani csak azt nem, hogy biztonságos! :)

A motor és a cabrió között is ég és föld a különbség!

Előzmény: mlas45 (15205)
BMW E90 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15206

a 20as felni és a vékony gumi miatt csalóka,ja meg nem is állt szintben a kocsi,amúgy gyári m-packett,m-es fotóművel,szerintem ami gyárilag mes más futóművel nagyon ki sem jön

Előzmény: E93 330i (15176)
mlas45 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15205

Ha ez a fajta élmény ennyire fontos neked, ki kéne próbálnod egy motort :))

Legalább annyival van "odébb" egy kabriónál, mint az egy szedánnál!

 

Elnézegetem itt a 30i meg 35i magasztalását (valóban Istenek :) de azt állítom, hogy aki nem használt még 100 LE feletti motort, annak nincs fogalma a gyorsulásról, dinamizmusról, adrenalinról.

És ha azt átélte (túlélte :D) akkor egy 30i-től már nem esik annyira hasra.

 

Ui: ha az utas is fontos, a motor már nem olyan jó alternatíva :(

Előzmény: Szalados Attila (15201)
_c_ Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15204

Kabriózni jó dolog, ha éppen nincs túl meleg meg nincs túl hideg.

Én egy Z3-al mentem idáig, 170 lovas 2.2-es S6 volt benne.

Előzmény: Szalados Attila (15201)
_c_ Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15203

Én fél évig keresgéltem idehaza egy "nemBMW" családi autót. Az tény, hogy kombi+legmagasabb felszereltség volt az elvárás. Mindegyik kintről behozott autó volt. Vagy törött volt vagy nem volt szervízkönyv.

Végül meguntam, és fél év mobile.de-s keresgélés után ~1 éve Németországból hoztam egyet. Kölnig mentem érte. Előtte leinformáltam + rengeteg +fényképet kértem. Így is volt benne rizikó (lefoglalóztam). Töröktől vettem, de nem vert át. Az autó hibátlan.

A  jó autó kint is drága. Amelyik alkalmi vétel, azt meg 1-2 nap alatt elviszik.

Előzmény: bömöhs (15169)
Kevin Creative Commons License 2013.11.22 0 0 15202

Én pont a hangja miatt vettem 35i cabriót. Imádom lehúzott tetőnél mikor visszadurrog.

Előzmény: _c_ (15197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!