Eladó használt gyújtáskapcsoló+kormányzár+baloldali ajtózár betét, tanksapka betéttel és a hozzájuk tartozó egy nem távirányítós kulcs. Ár: 8000 Ft +posta
Nemrég vettem egy 1.6 HDI 109 Le 307 SW-t. 2004, 9HY. Eddig teljesen tünetmentes volt, most olajat és az üzemanyag szűrő kivételével szűrőket cseréltünk benne. Azóta - bár nem hiszem, hogy ezzel összefüggésben - hidegindítás után kb 5 másodperc múlva leáll a motor. Utána elég sok indítózás után indul csak újra. Az olajcsere után gépet is dugtunk rá, de ez sem mutatott semmi rendelleneset.
A jelenség csak a reggeli indításnál és több óra várakozás után van, ha melegen indítom akár többször is akkor semmi.
Van valakinek ilyen tapasztalata? Mi lehet az ok? Nekem olyan, mintha levegősödne az üzemanyag rendszer.
A tegnapi nappal megoldódott a probléma. Csapágyat kellett cserélni, mivel teljesen szét volt esve (pl. 2 db. golyó volt benne.), köszi a tanácsokért is.
nem hülpögött én feltettem neki a kérdést csak úgy szedje szét ha meg is tudja csinálni.A vejem renaulját szépen megcsinálta.Ugyan ezt a perem gondja volt.Amugy 8000 huf lesz.Zolysys köszönöm a választ.
Pedig ott a telefonszám is nézd meg jobban, és tényleg egyszerűbb ha felhívsz, mert telefonról nem tudok oldalakat írni., ha nem veszem fel visszahívlak
Ha leveszem a tetokarpitott akkor talan sikerul megkenni hogy ne recsegjen meg ropogjon,azt mondod.? Nincs semmi mas megolasa ? Engem oszinten nem az zavar hogy recseg ropog ,hanem inkabb az hogy kiakad az utolso darabja ,es belorol fogdosva meg bogdosve az uvegteton keresztul figyelve kell visza tennem.
Nem vagyok benne bisztos hogy segit rajta az zsirozas,de az is lehet hogy igen. En ugy latom kintrol hogy nincs eltorve az akasztoja...
Koszi a szep es ertheto magyarazatott ,en tenyleg csak most kerultem bele az ilyen helyzetbe...de az ha jol tudon fennal minden ujabb gyartmanyu autonal ,marmint mas markaknal is. Nekem masfel eve van meg az auto ,nagyon tetszik csak a *tanulopenzeket ki kell fizetni*
teljesen oké az, hogy nem tudod ezeket az összefüggéseket. mi 7-8-9 éve részesei vagyunk ennek, nagy vonalakban már volt időnk megérteni, megemészteni ezeket a dolgokat.
csak hogy te is közelebb lépj ehhez:
az egész szart az okozza, hogy az eltömődő FAP-on nem tud kiférni a keletkező kipufogó gáz. mivel a szűrő az útjában áll, és éppen eltömődik, ezért a szűrő előtt a kipu gáz nyomása megnő, visszafelé végig a rendszerben, és ez sajnos vissza is dolgozik. mivel nem tud rendesen kiférni a kipufogón, kénytelen valahol máshol távozni. innentől egy oroszrulett a dolog, amelyik alkatrész épp a leggyengébb, az enged.
az eolys adalék csak annyit csinál, hogy a szűrőben felgyűlő kormot a motor bizonyos befecskendezési paramétereket megváltoztatva (=regenerálás) ki tudja égetni a szűrőből.
De ez csak a korom. a kiégetésekből némi salak mindig marad vissza, és 180.000 km alatt ez a salak lesz az, ami eltömi a fap-ot. és ehhez hiába öntesz egy hektó eolys-t, nem fog onnan távozni. ott marad a szűrőben, és tömi el a pórusokat, amin keresztül a kipu gáznak távozni kéne. ezért kell a szűrőt magát cserélni. hiába küldöd 10 vagy 20.000-es fordulaton, erre csak a szűrőcsere a megoldás. (mármint a gyári előírás szerint)
a lényeg, hogy ezt az állapotot nem kéne megvárni.
És ezért kéne Jenát felhívni. mert ő tud más megoldást is erre az eltömődésre.
de a lényeg a gyári és a Jena-féle megoldástól függetlenül az, hogy a motor eltömődő fap-szűrővel nem járhat, mert megdöglik!! rövid úton...
Jena ... azt mondjak a tobbiek te vagy az en emberem...vagyis a tobbiek szerint te valaszt tudsz adni ezekre szamomra eleg bonyolult kerdesekre.
Sziasztok.Ket dologban szeretnem a segitsegeteket kerni.Van egy 110 lovas 2005-os kiadasu 307 em 180000 km-ben van az auto.
Az egyik nagy gondom vele hogy ANITPOLUTION FAULTY hibat az auto kijelzoje.A lenyeg az hogy ezt mar a tavaj oszel is csinalta es egy computeres resetalas utan es egy EGR szelep pucolas utan abban is hagyta. A tavaszal megent kezte amikor kiderult hogy ures a PARTICULTE FILTER folyadek tartalya,rendeltem bele FAP adalekot EOLYS 176.Megent kellet reszetalni csak valami gond volt az auto aljan levo valami komunikacios dobozrol ,legalabb is ugy mondtak neki...elvileg ujraforrasztotak es megoldodot a problema,engedte resetalni magat.Nem is volt semmi baj vele mindaddig mig meg nem jott a meleg.
Nem sokat jatok az autoval varosban csak inkabb hosszab utakra hasznalom,nem autopalyan csak inkabb hegyekben kanyargos utakon,es szerintem mintha not volna a fogyasztasa is.
Szerintetek mi lehet a gond mit kell meg kicserelni... nekim azt mondtak hogy hianzzik neki az autopalya, probaltam percekig porgetni a motrot 4000 felet ,raliztam is vele 200 km de csak nem tunik ell a hiba uzenet--- negent kell teszterre tennem vagy mit csinaljak meg vele ?
A masik dolog amin szeretnem a segitsegeteket kerni hogy mit lehet csinalni a tetoablak redonyevel hogy ne akadjon ki minden bezarasnal a harmadik(hatso) darabja ?Meg leget ezt valahol olajozni vagy viszapattintas utan rogziteni ? Attol felek fogy egyszer bentmarad hatul.
koszi a gyors valaszt. Lehet hogy igazad lehet ,mert meg az auto gyari CD.-en is le van irva hogy max 180000 megy egy teli FAP-pal es ha nem tekertek meg az orat az elozo tulajok akkor pont jokor es idelyeben fogyott el.
Nem sokat porgettem 4000 fole mert sajnaltam szegenyt es hulyen neztek ram az utcan.
A fogyasztasom a FAP adalek toltese utan en ugy vettem eszre hogy egy kicsit csokkent ,de most miota kiadta ahibauzenetett ugy vettem eszre hogy not a fogyasztasa.
A Fap-ban van meg egy szuro is vagy valami e fele...? nem tudtam hogy koze lehet az olajhoz,vagyis hogy benyomhatja a gazolajat a motor olajban.Eleg kezdo vagyok ilyen teren ,en azt hittem eddig hogy csak az egest segiti.
Azt meg vegkep nem szeretnem hogy az uj turbot hasravagja...
Talan tenyleg jo lenne ha Jenat felkeressem csak kicsit tavol vagyok tolle, de ha kell akkor megoldhato.