Ne izgasd fel magad, csak pihengessél. Nekem véletlenül megvan a jövő havi első lap, így meg tudom mondani a végét, hogy ki vett fel dupla térítést. MINDENKI .
Nem csak nálad nem szimpatikus ezek az usa dolgok. Én kifejezetten utálok rába steiger váltót javítani.Meg a régi john deere trakik amik amerikából jöttek. Azon is szépen minden "col" menetes
Ő nem is homo sapiens. Ő Homo neanderthalis. Vannak közöttünk páran, akikben előtörnek ezek a gének. Mert hogy sok-sok ezer évig élt egymás mellett a két faj, nehogy má nem dugtak... Volt nekem is egy évfolyamtársam anno, hát apám, ő is echte neandervölgyi volt, ráadásul láttam a szüleit is, ők meg egyáltalán nem voltak azok. Neander-völgy, Dolmar-hegy...
Persze ! 56-ban épp nem értek rá segíteni. Fontosabb elfoglaltságuk volt. Bezzeg ha fél Ország kimeríthetetlen olajmező lenne, hívni sem kellett volna őket.
Olvasgatom a netet, és azt találtam, hogy ezekhez a AL-KO-khoz spec láncok vannak, vagyis minden ötödiken van vágószem. Nekem stihl láncot tettek rá (nem tudom most, hogy hány szemenként van vágószem), nem lehet, hogy az 1,9 paci kevés a stihl lánchoz?
Azért zsírtalanítok, gondolom a féktisztító spray jó hozzá.
Tudod ...egy ilyen véleménnyel az USA-ról /smile fel nélül/ korábban "felvettem kesztyűt" itt és hidd el,hogy lenne most is érvem ennek az állításodnak az ellenetétéről......de
belátva,egy számomra komoly súllyal bíró kedves ismerősőm/ha mondhatom barátom véleményét....most és ezután sem nem megyek ebbe bele...:-)))
Csak esetleg annyit javasolnék,hogy a hitelességed megőrzése érdekében,ne
A topikot módszeresen olvasgattam a lényeget keresve.
Van egy AL-KO BKS 38/40 masinám, ami kezd bekrepálni. Ezért vettem egy "piroskát" ahogy Ti hívjátok (MTD). Nagyon meg vagyok vele elégedve, ment már vagy 5 percet. A láncolaj természetesen ebből is dőlt, tehát azzal kezdtem, hogy azt javítottam. Majd most bejáratom. Itt vigyorog 10 erdei köbméter fa az ajtóm előtt, a láncosokra vár.
Az AL-KO-t viszont szeretném rendbe tenni. A motor egyenletesen jár, max gázon az üveghangig elmegy és ott is stabil. A fába téve viszont leáll a lánc, csúszik a kuplungja. A kompressziót az "öregbácsi módszerrel" ellenőriztem, a berántónál fogva felemeltem a gépet és szépen lassan (nagyon lassan) "lepörgött". Az indításnál is érzem, hogy van kompresszió.
A kuplunggal mit lehet csinálni? Felcsiszoljam? Zsírtalanítsam? Cseréljem? Hogyan ellenőrizzem?
Annyira nem rossz a gép, vigyáztam rá. Most kapott új láncot.
Amennyiben ezt nekem címezted, akkor ebben egyetértünk. Azaz... engem a katalógusok nem igazán kötnek le. Elbaktatok, de nem katalógusért, hanem inkább körülnézek a boltban, és kérdezek. Valószínűleg jó helyre járok, mert eddig mindig válaszoltak .