Az oké, hogy mit gondolt és mit írt ki. Sajnos nem látni a fejébe, hogy mire gondolt a költő, így abból élünk, ami leír. Sokszor fura és értelmezhetetlen mondatokat, máskor kétértelmű dolgokat. A buszos társadalom nem azért olvassa, mert még pluszban találgatni akarja, hogy ő mire gondolt. Írja le megfelelően, és akkor nincs mit félreérteni, magyarázni, na meg nem kell akkor itt védeni őt, és védeni az újabb marhaságát.
Nem csak a 6-os kocsiállást, hanem az egész "csuklós parkolót" megszüntették, gondolom, azért, mert a szakszervezetek szerint nehéz volt beállni és a tolató buszok veszélyeztetették az utasokat.
Semmivel nem lennénk előrébb ha a régi “14-es” kocsiállást visszaállítanánk a sámsoni, létavértesi járatoknak, mert akkor meg azért lenne bedugulva a pályaudvar, mert mindegyik akkor fog a parkolóból elindulni a kocsiállásra, mikor már indulni kellene, te meg ugyan akkor indulsz, mint amikor nekik kellene indulni, és lekésed a lámpát, mert a sámsoni csuklós előtted van meg még vagy 2 busz, amivel egyszerre indulsz. A 42-esnél is rendszeresen ezt csinálja mindegyik.
Hétfőtől nem használják a debreceni buszállomás 6-os kocsiállását. Ezzel remélhetőleg nem lesz többet olyan, hogy reggel az egész Mechwart felőli oldal 10 percekig be van állva, mint a gerely, de nem oldja meg azt a problémát, hogy az egész túl kicsi és már 40 éve is az volt. Amíg el nem készül az új Nagyállomás, legalább a suli oldalában lévő helyi megállóhelyet kibővíthetnék, hogy a létavértesi, sámsoni, téglási stb. járatok egy része ott tudja beszállítani az utasokat. Már ezzel is jelentősen javulna a helyzet.
Minden bizonnyal ideiglenesen, mint az ózdi FKE-791 és a barcikai FKE-792. A borsodi parasztnak jó a szigethalmi Credo is. Mondjuk azt a kocsit már egyszer el akarták vinni Debrecenbe, ezek szerint most 5 év múlva el is vitték. Műhely szempontjából kurva jó lesz, hogy van egy típus, amiből 1 darab van…