Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8834

Sziasztok,

 

gondoltam megosztom veletek hogy sikerült megoldást találni az idővel tönkremenő kuplung munkahenger javítására.

Az a tapasztalat, hogy néhány év múlva a munkahenger jeladó része kikopik s egy idő után már nem lehetséges az alapbeállítás elvégzése.

 

Egy darabig még lehet találni olyan beállítási pontot ahol a munkahenger még működik de előbb vagy utóbb végleg tönkremegy.

Az esetek 90% - ban a munkahengernek mechanikusan semmi baja, hanem a munkahenger végén lévő jeladó, amely történetesen egy potencióméter romlik el.

 

Az ellenállás réteget a fém érintkező lekoptatja s onnantól kezdve az nem tud stabil jelet szolgáltatni a computer - nek.

 

Sajnos úgy néz ki hogy a munkahenger gyártását leállították s már csak a meglévő, többnyire külföldi készletekből lehet vásárolni amíg az teljesen ki nem fogy.

 

Az ár folyamatosan emelkedik, jelenleg kb. 380Eur azaz kb. 110 - 120kHuf az ára, s ez idővel csak több lesz.

Ahogy említettem, elsősorban a jeladó megy tönkre de ez külön nem vásárolható.

 

A problémát már többen felismerték, többek között az egyik német 3L tulajdonos vállalkozó kedvű és kísérletező srác is aki már talált egy megoldást.

A jeladót kiváltotta egy hall sensorral.

 

Felvettem a sráccal a kapcsolatot és időközben magam is elvégeztem a módosítást a saját autómon.

 

- alapbeállítás lefutott teljesen problémamentesen

- az a tapasztalat hogy az autó sokkal finomabban vált mint az előtt

- némi javulás érzékelhető a gyorsulásban mert a sebességváltással együttjáró kuplungolás gyorsabb lett

- a hall sensorra a gyártó az adatlap alapján egy millió kapcsolást garantál, míg ez az eredeti potis megoldással csak százezer volt

 

Az átalakításhoz szükség van a szenzorra, egy köztes adapter tengelyre és egy VW / Hirschmann adapter kábelre ha nem akarjuk módosítani az eredeti kábelköteget, elektromos csatlakozást.

 

Ezzel a hall sensorral 1:1 - ben ki lehet váltani az eredeti jeladót és a tönkrement kupplung munkahengerbe újra életet lehet lehelni.

A karakterisztikája szinte megegyezik az eredetivel, 60 fok elfordulás 0,5 -- 4,5V /lineáris.

 

Annyi a probléma vele hogy kereskedelmi forgalomban nem kapható, de az említett srác talált rá beszerzési forrást.

Limitált mennyiségben megvásárolható nála, de kérésre az átalakítást is vállalja.

 

Ha érdekel valakit, jelezze, s szívesen megosztom az elérhetőségét.

Addig is itt van néhány kép az én átalakításomról.

Iszák7 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8833

Aksim jó generátorom most lett felujitva most következő jelenség nem birom nyitni se zárni elforditom a kulcsot es semmi csak a roasztó villog (elakadásjelző) mert a sziréna le van kötve 😡😡😡😡😠😠😠

norbee601 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8832
Vagy csak szimplán végét járja az akksid, akkor meg vegyél egy újat.
Előzmény: Iszák7 (8830)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8831
Nagyon úgy hangzik hogy az akkusaruknál van érintkezési gond.

Csiszold le a sarukat belül, meg az akksi pólusait is, és utána rakd össze jó szorosan.
Előzmény: Iszák7 (8830)
Iszák7 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8830

Sziasztok segitséget szeretnék kérni lupo 1.7 SDI reggel mikor pára van inditás után pár percel abs légzsák kigyuladd halványodik a músszerfal generátorrol megy az autó utána leálítom  és nem indul valami leszivja az aksit de csak reggel mikor párás az egész autó ha delután vagy nap közben megyek vele semmi. ien probléma nincs vele. valaki esetleg tapasztalt hasonlót vagy ha van valami tipje azt nagyon megköszönném.

kullancs_ Creative Commons License 2016.11.06 0 0 8829
norbee601 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 8828
Sziasztok!

Ha a gazdaságosság a cél, melyik Lupot érdemes választani?

A 2 verzió ami szóbajönne az 1.7 SDI és a 3 literes. Mivel az itthoni kínálat nem túl erős, valószínű németektől jönne.

Ami az 1.7 mellett szól:

faék szívódízel (vs PD, jók azok is karbantartva, csak használtnál ugye ki tudja)
kézi váltó (ahogy olvastam a 3L-nél azzal szoktak gondok lenni)

Ami a 3L mellett:

jobb bódé, kevésbé rohad
picivel kisebb fogyasztás
euro4, az sdi csak euro 3 (papírköltségek)
picit kisebb fogyasztás (bár az sdi-é se sok :D)


Leginkább országúton járnánk vele :)

Köszi :)
MattM325 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 8827

Van egy eladó pórkerék szettem, gyári emelővel együtt. Fórumon belül 5-ért odaadom komplett.

http://www.jofogas.hu/pest/VW_potkerek_szett__gyari_emelovel_54971701.htm

drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.11.02 0 0 8826

Nagyon köszönöm a segítséget. Időközben kicseréltük a teljes tömítés készletet. Eddig minden ok. 

Előzmény: 3Lhatpersze (8822)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8825

Tudom, hogy májusi volt a kérdés, szóval nyilván már megoldódott azóta,

de mivel előbb-utóbb minden lengőkar gömbfeje kikopik, ezért jó tudni,

hogy Érden, a Kovács Kft-nél ki tudják cserélni kellemes áron

a Lupo 3L alu lengőkarjában is az egyébként nem cserélhető gömbfejet!!!

http://www.gombfejjavitas.firmcenter.com/

 

Előzmény: nanolupo (8791)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8824

Ha jól értettem, akkor az önindító teker, csak nem indul be ugye?

Ha igen, akkor, ahogy Matt325M is mondta, ez az abszolút tipikus PD elem hibajelenség.

Viszont egyáltalán nem biztos hogy maguk a PD elemek rosszak!!!

Gyakorta csak a PD tömítés készlet GONDOS cseréje megoldja a hibát (tisztítás+csiszolás, lásd néhánnyal korábbi hsz-m!)

Ugyanis, ha a sárgaréz gyűrűnél átfúj, majd utána az első O gyűrűnél,

akkor a nagynyomású forró gázt egyenesen belefújja a tiszta gázolaj

betáp oldalára, ami itt sok bajt okoz. Először is, belevegősödik a rendszer,

és a PD elem nem tiszta gázolajat szív be, hanem gázbuborékosat, ami összenyomható,

tehát kihagy a befecskendezés. Ha eleinte még csak kevés gázbuborék jut be,

az járó motornál nem feltűnő, működik a motor, mert a PD elemekben 

furfangos megoldásokkal folyamatosan önlégtelenítő rendszer működik, és a motorvezérlő is korrigál a mennyiségen,

- ilyenkor van, hogy bemínuszol a PD elem.

Ha a meleg motort leállítjuk, az indítózás nagyon alacsony fordulatszámán már

esetleg nem képes megbirkózni a habos gázolajjal, és nem éri el a porlasztócsúcs nyitási nyomását,

ergó nem fecskendez be egyáltalán, tehát nem indul be az egyébként üzem-meleg motor.

 

Én nem rohannék rögtön a Donihoz, hanem kivetetném a PD elemeket, és elvinném az Erka-Schlosser-hez.

A szerelőnek, aki kiszerelte, udvariasan elmagyaráznám a PD elem felfekvő felület ellenőrzését, finom csiszolását,

mert előfordul sajnos - tisztelet a kivételnek -, hogy csak a favágó módszerrel felrakják a kokszos,

átégett végű PD elemre az új tömítést, összerakják a motort, de a hiba megmarad, ezért közlik, hogy szarok a PD elemek,

ezért vegyünk 150 ezer/db-ért újakat... Holott, csak az ő munkájuk volt szakszerűtlen. :/

Hány jó PD elem végezte már vajon ilyen miatt a fémhulladékban???? És főleg hány PDTDI tulaj zsebe bánta!!!??? :(((

 

 

Előzmény: Attila_100 (8803)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8823

Persze, hogy állítható!

Ez a beállítás is része a váltó Basic-setting-jének, amit 30 ezrenként, vagy javítás

után meg kell csinálni. Ha  nem sikerül házilag (ami könnyen előfordul), akkor pl Doni-Motors.

 

 

 

Előzmény: Imre 75 (8818)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8822

Szia!

Saját tapasztaltból mondom, hogy PD elemet felújíttatni érdemes,

és szükség esetén bontottat venni szintén.

Én ide vittem: Erka-Schlosser Kft. Bp., Váci út 136/a

http://erka-schlosser.hu/szolgaltatasok/adagolo-javitas/

A PD elem tömítéscsere olykor önmagában is segíteni szokott.

Nagyon fontos viszont, hogy a régi sárgaréz gyűrű leszedése után a

PD elem végét nagyon gondosan meg kell tisztítani a koksztól,

és egy kb 500-as vízpapírt kell kilukasztani, ráfektetni az új sárgaréz gyűrűre,

majd a PD elem végére ráhúzva szép finoman megcsiszolni a gyűrű alakú felfekvő felületet.

Körben mindenütt fém-tisztának kell lenni a gyűrűnek. Ha valahol átégést látunk,

addig kell csiszolni, míg eltűnik, és természetesen a hossztengelyre merőlegesnek kell maradni

a csiszolt felület síkjának, különben nem fog tömíteni.

Ha ezt a tisztítást, ellenőrzést elmulasztjuk, akkor a tömítéscsere esetleg hiábavaló lesz!!!

Az összerakáskor pedig gondosan be kell tartani a meghúzási nyomatékot, és szöget!!!

 

Előzmény: drájliterdrájcilinder (8820)
CTX 1.6 Zetec Creative Commons License 2016.10.27 0 0 8821

Üdv.

 

Érdeklődni szeretnék sikerült megoldani a problémát, és ha igen lehet tudni mi volt a megoldás?

Előzmény: Botikaaa (8774)
drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.10.18 0 0 8820

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem.Lupo 3L

 

A hiba a következő: a motor hidegen-melegen szépen indul, nem füstöl. 313.000km van benne, minden eredeti, gyári.2001-es. Az autó néha azt csinálja, hogy hirtelen meglődözik, mint ha nagy gázt adnék, de aztán minden ok. Ma reggel hirtelen megemelkedett az alapjárat kb. 1200-ra. A VCDS azt írta ki, hogy a 2. henger  PD eleme "beminuszol". Fogyasztás egy kicsit megnövekedett kb. 4-5 decivel.

Lehet, hogy PD elem hibás? Egy tömítés csere megoldaná a problémát?

Van e értelme bontottat venni, esetleg felújítani? 

Imre 75 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 8818

Sziasztok . Azt szeretném kérdezni hogy a kuplung kiemelő munkahenger munkahossza szoftveresen állítható?

Lupo+Lupo Creative Commons License 2016.09.25 0 0 8813

Eladó 4 db. használt 155/65 R14 Dunlop téligumi, acélfelnin.

A gumik állapota kb. 50%-os. (5-6 mm)

Jelképes,10.000 Ft-ért kompletten elvihető.

Tel .: 70/286-6315   Győr

hansha Creative Commons License 2016.09.24 0 1 8812

Hali, Nekem is rangatott a valto, de foleg mikor nagyobb sebessegbol kellett visszakapcsolnia. az oka az volt, hogy a valtoban megadta magat egy csapagy. Vegeredmeny az lett, hogy kb 1000km utan a  valto hazat is kilyukasztotta a valto fogaskereke....  szerencsere a valtoban a fogaskerekek nem serultek, csak a valto hazat kellett hegeszteni es a csapagyat cserelni

Par honap szereles utan most lett osszerakva es szepen mukodik! 

 

 

 

Előzmény: Erik Palfi (8804)
Matt325M Creative Commons License 2016.09.15 0 0 8811

Erre mindenképpen diagnosztika kell, nekem akkor csinált ilyen leállásokat mikor rosszak voltak a PD elemek.

Előzmény: Attila_100 (8803)
Matt325M Creative Commons License 2016.09.15 0 0 8810

 

Luporól megmaradt tetőcsomagtartó eladó. Thule rapid rendszerű.

http://www.jofogas.hu/pest/Thule_tetocsomagtarto_Vw_Lupo__BMW_E36_coupe_54971684.htm

kisfobi Creative Commons License 2016.09.14 0 0 8809

szia 32 csillagkulcs

Előzmény: Inpherno (8807)
bochawa80 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 8808

Eladó 4 db gyári VW Lupo (3L, FSI) alufellni (40 000 Ft/4 db).

Továbbá eladó erre szerelt Bridgestone Blizzak 155/65 R14 méretű (VW Lupo 3L gyári méret), egy szezont használt téligumi-garnitúra (8000 Ft/db).

 

 

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/gumi_felni/felni/vw_lupo_felni_bridgestone_blizzak_teligumi_szett_2328392546.html

 

 

 

Inpherno Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8807

Hátsó fék csere előtt állok, csak van egy kis gond. Banyek, ezt mivel tudom leszedni, mi ez? (20x1,5)

 

Zoltán Berkes Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8806

Kaphatnék egy elérhetőséget,  engem érdekelne a w lupo ablakemelő kapcsoló? 

Előzmény: R&J (5623)
Zoltán Berkes Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8805

Üdvözlet 

 

Engem érdekelne az ablakemelő kapcsoló 

Előzmény: R&J (5623)
Erik Palfi Creative Commons License 2016.08.11 0 0 8804

Sziasztok kedves fórumozók..Idegbajt kapok már a Lupotól lassan . Leírom a teljes hibafolyamatot..Vettük egy éve kb minden szuper nyomástartó gömb cserélve..kiválóan vált..kb 500 km megtétele után a hidraulika olajtartályból kupakon keresztül olajat nyomott ki lejtőn állt..gondoktuk bizti sok volt benne! Hibátlanul működött továbra is! Nemsokára turbó geometria pucolás stb minden király ment mint az állat!Lettetem garázsba másnap indulás simán viszont váltásnál ránt!Nem szórja a sebességet, minden más ok de ránt sebességek között!Voltunk Doninál váltókulissza hiba miatt nem tudott beállítást csinálni mert az rossz!!!Kicseréltül beállítás ok már és még mindig vág a váltások között!! Szerintek mi lehet a baj!Kuplung mintha kicsit mozdulna mikor berakja 1esbe.Ötleteket szívesen fogadok..mert már ott tartok felgyújtom!! Köszi előre is!

Attila_100 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 8803

Sziasztok!

 

Nemrég vettünk egy Lupo-t. 1999 évjárat, 1.2 TDI. 2005-ig már elolvastam a fórumot, sok a hasznos információ.

 

Azt terveztem, hogy elviszem Doni-hoz egy alapos átvizsgálásra.

 

A gond az, hogy pillanatnyilag nem indul el. Az önindító forgatja a motort, de nem indul. Az izzítás kijelző nem gyullad ki, és azt tapasztaltam, hogy ha az nem gyullad ki, akkor nem is fog elindulni.

 

Először azt csinálta, hogy egyszer csak menet közben leállt. Ekkor a motor teljesen meleg volt, már kb. egy órája mentünk vele.  Újraindítási kísérletre nem indult egyből (és nem is gyulladt ki az izzításjelző) de harmadik kísérletre az izzításjelző kigyulladt, és el is indult.

 

A hiba kb. egy hétig nem jelentkezett, nem állt le, könnyen indult.

Következő leállás az indulás után kb. 1 km-el történt, de indítási kísérletre egyből beindult.

A hiba néhány napig ismét nem jelentkezett, ennek ellenére a fórum olvasgatásának következtében kicseréltem a féklámpa kapcsolót.

 

Következő alkalommal kb. 500 m-t tettem meg  a leállásig, utána elég sokáig nem akart elindulni. Nyomkodtam a féket, mozgattam a váltót, és egyszer csak elindult (kb. 15-20 próbálkozás után).

 

Legutolsó alkalommal a motor beindulását követően kb. 5 másodpercen belül leállt. 3-4 indítási kísérlet után ismét beindult, majd pár másodperc múlva ismét leállt. Na azóta nem indul, izzításjelző nem gyullad ki.

 

A hidraulikaszivattyú, nyomástároló jó lehet, öt nap állás után ajtónyitást követően kb. 10 másodpercig működteti a szivattyút.

A hidraulikaolajat nemrég cserélték benne, az előírt VW olaj került bele (csomagtartóba van a megmaradt olaj).

Állítólag váltóbeállítás is volt rajta tavasszal, amikor működött, nagyon szépen kapcsolgatta a sebességeket.

 

Nem tudom, hogy van e bármilyen összefüggés, de a turbó nem működik. A vákuumcsövek tele voltak lerakódással, így nem is tudta mozgatni a turbó geometria szabályzóját. Miután kitisztítottam a csöveket, már mozog a szabályzó vákuum henger, de a turbó hatása továbbra sem érződik. Sajnos eddig jutottam.

 

Ha valakinek van ötlete, előre is köszönöm a segítséget.

 

Attila

nanolupo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 8801

Sziasztok!

 

Eladó a kiskocsink:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/lupo/volkswagen_lupo_1.2_3l_tdi_automata-10324607

Ha valakit érdekel hívjon, további képeket is küldök, ha kell.

Ár minimálisan alkuképes.

Üdv

Nándi

Sandor Clegane Creative Commons License 2016.06.21 0 0 8800

Kedves Luposok!

 

Van egy-két eladó cuccom:

-Matt fekete jelvényszett

-Jobbos ajtókárpit

-Ablakemelő kapcsoló

 

Keressetek!

bizlup Creative Commons License 2016.06.17 0 0 8799

Ja és még az előző kommenthez, hogy fontos lenne a szervo, és automata

Előzmény: bizlup (8798)
bizlup Creative Commons License 2016.06.17 0 0 8798

Sziasztok!

Egy ideje agyalok azon, hogy be kéne újítanom egy Lupo-t. Újságkihordáshoz kellene,

                                                ami napi: - 100+ megállást jelent,

                                                               - majdnem a megállások számával megegyező ajtó nyitást-csukást jelent,

                                                               - nagyon sok forgolódást, megfordulást, kormánytekergetést igényel,

                                                               - többnyire 1-es, 2-es, 3-as fokozatot használom.

Szóval kapna rendesen az autó.

Azért gondoltam erre, mert kicsi a mérete (könnyű forgolódni az utcákban), alacsony a fogyasztása, és német (ami nekem annyit jelent, hogy megbízható). Már 3 napja olvasom a fórumot, napjainktól 2012-ig visszamenőleg elolvastam minden kommentet, de megfelelő választ nem kaptam arra, hogy jó lenne-e ez az autó nekem dolgozni, vagy nem. Nos, akkor most megkérdezném azokat, akik próbálták, vagy most is végeznek hasonló munkát Lupo-val, hogy ajánlják-e vagy nem ezt az autót nékem. Előre is köszönöm válaszaitokat.

nanolupo Creative Commons License 2016.06.09 0 0 8797

Sziasztok!

 

Alapbeállítás közbe RTFM 12 hibakódot dob a gép.

Találkozott már valaki ilyennel?

 

12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.

  • Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating
  • Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator
peter_ho Creative Commons License 2016.06.03 0 0 8796

esteleg 4. sebesség fogaskerék pár valakinél??

Donibcsi Creative Commons License 2016.05.19 0 0 8794

Ezt így nehéz lesz megoldani.

Előzmény: peter_ho (8793)
peter_ho Creative Commons License 2016.05.18 0 0 8793

nekem csak annyit mondott difi kell meg csoport tengely

 

Előzmény: Donibcsi (8790)
peter_ho Creative Commons License 2016.05.18 0 0 8792

sztem komplett de megkérdezem a szerelőt

Előzmény: Donibcsi (8790)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.18 0 0 8791

Sziasztok!

 

Valakinek esetleg elfekvőbe bal oldali alu lengőkar? cikkszám: L 6E0 151

/ugyan is a szerelő letörte a gömbcsuklóról a menetes részt/

Üdv

Nándi

Donibcsi Creative Commons License 2016.05.16 0 0 8790

A tányérkerék kell?

Előzmény: peter_ho (8789)
peter_ho Creative Commons License 2016.05.16 0 0 8789

üdvw: 3l difi nincs valakinek???

kellene

vagy egy jo váltó, bontott váltó bármi megoldas

 

nanolupo Creative Commons License 2016.05.13 0 1 8788

Meg van a hiba!

Váltólevétel után kiderült, hogy a kinyomócsapágy vezetőhüvely kopott, és szét esett.

 

Így hát a kuplungszett megrendelve, a tárcsa is határeset volt már.

Üdv

Nándi

nanolupo Creative Commons License 2016.05.07 0 0 8787

Szia Doni!

 

Az hogy teljesen rá volt már állítva a munkahenger csavarja az nem azt jelenti, hogy a kuplung már a végét járja?

Megmozgatva a kuplung kart amihez csatlakozik a munkahenger bovdenje, hogy kell hogy járjon az a kar?

/mert a szerelő azt mondja hogy nem igazán ugrik vissza a helyére, mintha a kinyomócsapágy is saras lenne/

Te merre indulnál el, mi lenne az első lépés?

Hibakódot nem lehet kiolvasni, mert nincs....

 

 

 

Előzmény: Donibcsi (8786)
Donibcsi Creative Commons License 2016.05.07 0 0 8786

Teljesen felesleges leszedni, mert ott BIZTOSAN nincs hiba. Legalábbis ezt a tünetet nem az okozza. Pénzkidobás.

Előzmény: nanolupo (8785)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.05 0 0 8785

Értekeztem a szerelővel:

Azt mondta, hogy a munkahenger teljesen rá volt már állítva.

Valószínű a váltóba lesz a hiba, azt meg leszedik és belenéznek, hogy mi a helyzet.

nanolupo Creative Commons License 2016.05.04 0 0 8784

Szia!

 

Én felhívtam őket, látatlanba "munkahenger hiba....de minden más is lehet", mivel békéscsabai vagyok, először az itteni szerelővel értekezek, aztán majd meglátjuk mi lesz.

 

Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.04 0 0 8783

felhivtatok oket ?

  • Szerviztér, szervizvezető, műszaki kérdések: +36-70/587-1001
Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8782

Hivd fel oket mond el mik a bajai !csak rosszabb lesz +++dragabb lesz ha jobban szet megy 

csak tanacs 

  • Bejelentkezés, elkészült autók, általános információk: +36-1 210-0272
  • Szerviztér, szervizvezető, műszaki kérdések: +36-70/587-1001
Előzmény: nanolupo (8780)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8781

Valaki alakított mostanság  át "manuálra" Lupot?

A "hardveres" része okés lenne, "szoftveresen" tudna valaki segíteni?

nanolupo Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8780

Szia!

 

Szerintem az nem lesz elég, nem is "csattog" a váltáskor, ha behúzom E-be vagy R-be.

A kijelző azt mutatja hogy benne van, de gázt nem lehet adni, letiltja, el sem indul a kocsi.

Viszont reset után/aksi le-aztán föl/ olyankor csak addig "csattog" amíg üresbe rakja, és letilt megint ha beraknám valamelyik sebességbe.

Előzmény: Fecoooo15 (8779)
Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.03 0 1 8779

Allitani kell sajnos a kuplungot ne sokaig varj ezen a heten vidd el a szerelohoz amit megadtam linket meg 3napja leirt linkre is rakatinthatsz es ha sokaig varsz tonkre megy a mkuplung,valto

Előzmény: nanolupo (8777)
Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.03 0 1 8778

 Hívd fel őket biztosan megtudják csinálni 30 ezer km-ént állítani kell a kuplungon laptopos szoftverrel http://hildep.hu/lupo_service.htm 

Ne gányoltasd másokkal + pénz és nem is lesz jó!

Ők megcsinálják neked! Ha szerencséd van akkor még nem kell cserélni kuplungot vagy váltót!

De lehet csak nyomás gömböt kell csak cserélni meg állítani a kuplungon!

Budapesten, Cegléden találhatod meg őket!

Ha felhívtad őket akkor számolj be nekünk is itt a fórumon hogy mi lett és mennyibe fog kerülni!!

Előzmény: Botikaaa (8770)

Előzmény: nanolupo (8777)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8777

Sziasztok!

 

Nálam is bedobta az "unalmast" a Lupo.

Igaz nem indult STOP-ba, de szépen váltott, nem rángatott eddig.

3 nappal ezelőtt reggel elkezdte csinálni, hogy nem vette rendesen a hátramenetet, aztán a sebességet /E/ sem, leállítottam, és azóta semmi.

Aksi saru le, 10 perc múlva vissza, üresbe rakom , indul, gázra reagál.

Rakom sebességbe /E/ semmi, gázpedál letilt, utána nem is indul, csak ha újra leveszem az aksisarut és vissza, de akkor ugyan ez történik.

Hidraulika oké, dolgozik is, a folyadékszint is oké.

Valaki találkozott már ezzel a jelenséggel?

 

 

kullancs_ Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8776

matt fekete felni engem is érdekelne??!!!

tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8775

Lupora valaki tudd eladó alufelnit?

Botikaaa Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8774

Köszönöm!!! Írok!

Előzmény: tippmix1997 (8773)
tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8773

a turbóra vigyáz megállás után hagyd minimum 30 másodpercig alapjáraton ketyegni !! utána állítsd le

 

Előzmény: tippmix1997 (8772)
tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8772
  • Szerviz cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/C
  • GPS koordináták: 47.461237,19.087411
  • Telefon:
  • Bejelentkezés, elkészült autók, általános információk: +36-1 210-0272
  • Szerviztér, szervizvezető, műszaki kérdések: +36-70/587-1001
tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8771

 Hívd fel őket biztosan megtudják csinálni 30 ezer km-ént állítani kell a kuplungon laptopos szoftverrel http://hildep.hu/lupo_service.htm 

Ne gányoltasd másokkal + pénz és nem is lesz jó!

Ők megcsinálják neked! Ha szerencséd van akkor még nem kell cserélni kuplungot vagy váltót!

De lehet csak nyomás gömböt kell csak cserélni meg állítani a kuplungon!

Budapesten, Cegléden találhatod meg őket!

Ha felhívtad őket akkor számolj be nekünk is itt a fórumon hogy mi lett és mennyibe fog kerülni!!

Előzmény: Botikaaa (8770)
Botikaaa Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8770

Sziasztok!

Eléggé bután fogom leírni az autóval kapcsolatos problémáim, mert nem értek hozzá, ezért előre is elnézést!
Szóval:
Nekem is lett egy automata 1,2 3L TDI Lupóm. Nagyon szeretem a kocsit, mert amikor megy, akkor jó. De...
Kb fél éve, fél óra autópályázás után egy start-stop után elkezdett rángatni, aztán nem vette a sebességeket, aztán már nem működött a start-stop sem. Aztán már a motor sem indult. Azóta folyamatosan (már a sokadik), szerelőnél van és nem sikerül rájönni a problémára. Már nem ír hibakódot(szóval elvileg minden problémát kijavítottak), és minden számítógép, illetve elektronika működik, azonban a kocsi mégsem indul be annak ellenére, hogy jó a motor, mert azt hiszi a gép, hogy az indításkori sebessége 90km/h és 5-ösben van.

Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban? Köszönöm!

B.

kicsinelly Creative Commons License 2016.02.28 0 0 8769

Jövő hét végén - majdnem 2 év után - kijön a garázsból a GTI.

Nincs baja, csak nem volt idő menni/foglalkozni vele. Feltekerem, teszek rá 2 gumit előre, műszaki, letekerem és innentől hétvégén használatban lesz.

Már nagyon várom, elég fura lesz a Felicia PickUp után...

kullancs_ Creative Commons License 2016.02.20 0 0 8768

a kép lemaradt...

 

 

 

 

kullancs_ Creative Commons License 2016.02.20 0 0 8767

a képen látható pohártartót keresek... OEM száma: 6X0858569 (6E)
             Pohártartó és - kapcsoló tartó 6E0 857 857 01C
         

György Koszna Creative Commons License 2016.02.09 0 0 8766

üdv! 

Szeretném kicserélni a négy csavaros kerékagyat öt csavarosra mert egy olyan felni tetszik.  Szerintetek melyik tipussal kompatibilis a lupo kerékagya?

Választ előre is köszönöm!

tarantito Creative Commons License 2016.01.21 -1 0 8765

Üdv,

 

Vennék a családba (smart helyett) egy 2000 évjárat körüli automata Lupo-t, mit ellenőrizzek rajta vételkor? A váltó ellenőrzésére valami trükk?

 

Köszi előre is.

Inpherno Creative Commons License 2016.01.14 0 1 8764

Közben, hogy válaszoljak a saját kérdésemre. Kiderült, hogy miért kezdett el villogni az izzítás jelző menet közben. Olvasgattam, hogy a féklámpa kapcsoló hibája miatt is lehetséges, és utólag észrevettem, hogy a féklámpa valóban nem okés, mert ha a világítás fel van kapcsolva, akkor nem látszik, ha nyomom a féket. De, ha nincs, akkor meg minden ok, így egyértelmű volt, hogy nem az izzók a ludasok.
A 3 ezer forintos összeg miatt gondoltam megpróbálom, és kicseréltem. (a fékpedál tövénél van, a burkolatot két csavar rögzíti). De semmit nem változott, így végül elvittem diagnosztikára, ahol mégis csak a féklámpát írta ki.
Szégyelltem magam rendesen. :))
Kiderült, hogy egy apróság az egész. Ugyanis a hibajelenség előtt cseréltem féklámpaizzót, de a dupla izzós helyett simát raktam bele, nem tudom, hogy sikerült,  mert elvileg nem megy bele, de sikerült.
Kicserélve, probléma megszűnt. :-)

Előzmény: Inpherno (8758)
kullancs_ Creative Commons License 2016.01.11 0 0 8763

Köszi

 

Előzmény: Inpherno (8762)
Inpherno Creative Commons License 2016.01.11 0 1 8762

A jobb első kerék előtt/mellett alulról hozzáférhető. 3 csavar tartja azt hiszem.

Előzmény: kullancs_ (8761)
kullancs_ Creative Commons License 2016.01.07 0 0 8761

cserélt már valaki levegő szűrőt a 3L-ben?

Lupotulaj Creative Commons License 2016.01.01 0 0 8760

Sziasztok. Vcds-sel tudja valaki hogyan kell alapbeállítást csinálni. Meg hol lehet beállítani,hogy lássam a kuplung alapfeszültségét miközben állítom? Köszi

hansha Creative Commons License 2015.12.15 0 0 8759

Sziasztok, lupo 3l -hez keresek elso lokharitohoz tartozo also kulonallo reszt, amiben a kodlampa is van.

koszi

 

Inpherno Creative Commons License 2015.12.15 0 0 8758

Most indul, de az izzítás jelző elkezdett villogni menet közben. De miért? Tuti összefüggésben van azzal, hogy kivettem az aksit töltésnél. De mégsem értem. Valaki?

Előzmény: Inpherno (8756)
Guliano Creative Commons License 2015.12.08 0 0 8757

Sziasztok!

Lupohoz kellene elektromos ablakemelő kapcsoló vezető felőli 2db de ha lenne kellene a utasoldali is. Tű lábú. cikk száma:6X0 959 855 B

 

Inpherno Creative Commons License 2015.12.07 0 0 8756

Nah, még sincs minden teljesen rendben. Most meg olyat csinál, hogy nem akar elindulni, ha a váltó Parkoló állásban van. Üresbe kell rakjam előtte, és csak utána indíthatom. ???

Előzmény: Inpherno (8755)
Inpherno Creative Commons License 2015.12.05 0 0 8755

Látom nagyon sokan aggódtak, és írtak, pörög a topik. :-)
Jelzem, a jelek szerint sikerült. Újra megy a kicsike. 8 óra aksi töltés után. Megnyugodtam.

Előzmény: Inpherno (8754)
Inpherno Creative Commons License 2015.12.05 0 0 8754

Én sajna nem értek hozzá. Boltba bevittem az egész akksit, rádugták, elkezdi 10A-t vesz fel, tölteni kell. Mondom oké, mintha érteném. Töltő megvéve (Henry YH-BCP1212 12V 12A) , most kb 7-8 órát rajta hagyom (ennyit javasoltak), aztán meglátom, hogy tényleg csak ennyi...remélem.
Szegény Lupit nagyon leszidtam, ilyet még nem csinált, mindig pöcre indult. Igaz csak pár hónapja van meg, de ha ilyenek lesznek a téli időszakok, akkor nem fogok örülni. Másnak is vannak hasonló tapasztalatai?

Előzmény: Inpherno (8753)
Inpherno Creative Commons License 2015.12.05 0 0 8753

Nah, ma összetojta magát. Egy hetet állt ez igaz, de annyira hideg azért nem volt, hogy az akksi (2,5 éves, mondjuk ez nem számít) feladja. Először még indítózott, aztán vége. Műszerfalon kivillant az Abs, majd többszörös próbálkozás után már az akksi is. Jah, amúgy meg akárhányszor próbáltam úgy villogott minden mint egy stroboszkóp! Ez mitől? A műszerfal világítás is kikapcsolt, de a lámpák még működnek. Van benne riasztó, létezik, hogy az szívta le az akksit? Ha egyáltalán az a baja.
Egy hete még semmi baja nem volt.
Valaki?

drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2015.11.16 0 0 8752

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Lupo 3L

A probléma a következő:

Közepes gyorsításnál kb. 50-60km/h-nál vibrációt érzek a gázpedálön és a kormányon, az utasok ezt nem érzékelik, mert annyira gyenge rezgés, remegés, vibrálás.

Nagyobb sebességnél is néha érezhető, de ezt nem tudom pontosan meghatározni.

Mi okozhatja ezt?

 

badimonika Creative Commons License 2015.11.10 0 0 8751

Szia!nekem is lupom van,és több  probléma is van vele sajnos,pedig nagyon szeretem.Nem ismerek errefelé szerelőt,megadnád az elérhetőségét a budaörsinek?előre is köszönöm!

Előzmény: Feketéné Heider Beáta (8742)
Erik Palfi Creative Commons License 2015.11.02 0 0 8750

Sziasztok!

Segìtségre lenne szükségem.. 1éve nàlunk van egy 1.2Tdi 3L

Eddig hibàtlanul működött nemrég a turbó geometriàt àllìtó rudazat megszorult. Ki lett pucolva most jó,de előjött egy új hiba és sehogy sem boldogolunk vele..

Gàzolajszűrőt cseréltünk felöntöttük, pöcc röff, de miutàn elindul, megy egy darabig és lelevegősödik! Újból felönt megint megy és ismét leàll!! Hirtelen gázadàsnàl betorpan!Valakinek ötlete?? Köszi

 

modani1 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 8749

Sziasztok!

 

Eladó négy darab Lupo 3L magnézium felni kb. 20.000km-t futott Dunlop téli gumikkal.

 

A felnikhez megvannak a kupakok is, jó állapotban vannak, csak egy alapos tisztítás rájuk férne.

 

A gumik 155/65-ös DOT számuk: 2212

 

Érdeklődni: 06303908338

 

kullancs_ Creative Commons License 2015.10.18 0 0 8748

sikerült megjavítatni a servo kormányodat???

Előzmény: Feketéné Heider Beáta (8742)
Reninblack Creative Commons License 2015.08.07 0 0 8747

Sziasztok Fórumozók! 

 

A VW Lupo-k közül engem az 1.0 -es kézi váltós érdekelne. 

Erről mit tudtok mondani? Elsősorban a fogyasztásra lennék kíváncsi. 

Illetve olvastam az automata váltósról néhány helyen negatívumokat is, a kézi váltóssal is előfordulhatnak váltó típus problémák?

 

Előre is köszi! :-D

TurboVito Creative Commons License 2015.07.27 0 0 8746

Eladó egy pár gyári hella ledes hátsó lámpa hibátlan állapotba!gyárit beszámítok!érd: 06 20 987 9599

piroe90 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 8745

Csak nem Rezső? :)

Előzmény: Feketéné Heider Beáta (8742)
kullancs_ Creative Commons License 2015.07.24 0 0 8744

megírnád emailba a srác elérhetőségeit??

Előzmény: Feketéné Heider Beáta (8742)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 8743

Sopron, vagy környékén, de Pestnél azért közelebb, van olyan szerelő akihez érdemes vinni, aki akár még a váltó alapbeállítást is képes megcsinálni, vagy csak a DONI? :-)

Feketéné Heider Beáta Creative Commons License 2015.07.23 0 0 8742

Szia!

Sajnos nem, azt mondták, hogy a kormányoszlop, ami egyben van az elektromos szervoval cserélni kell. Ők csak gyári alkatrészt használnak ami 6 számjegyű. Na.. ezt nem.

De találtam akatrészt+szerelőt aki épp csinálja az autót, budaőrsön. A srác Lupo mániás. :-)

Most épp várom mikor mehetek érte.

Előzmény: piroe90 (8740)
dhnet Creative Commons License 2015.07.16 0 0 8741

Sziasztok!

 

Most vásároltam egy kis 1.0 benzines  99es 3 ajtós lupot.

 

Pár kérdésben segíthetnétek.

 

-Váltó a rükit és az 5. et nehezen veszi. nagyon erősen ki kell csapni oldalra. Illetve 1es be teszem beveszi, megy de a rúd visszaugrik mint ha üresbe lenne majdnem hogy csak.  Itt lehet állítani vagy cserélni, ha igen mit és hol érdemes megvenni?

 

- Motorháztetőbe van e valakinek burkolat. elég hangos így a motor. ciripel :).

 

- Nem computeres. De több autómnál át lehetett alakítani a bajuszkapcsoló és a z óra cseréjével. Itt is működik a dolog? ha igen van valakinek eladó?

 

- Néztem a rádió alatti fiókba lehet tenni pohár tartókat. esetleg valakinek eladó?

 

-nincs benne központi meg elektromos ablak. Érdemes e beledobni, bontottatkból? ha igen van valakinek eladó? :)

 

segítséget előre is köszi.

 

dh

piroe90 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 8740

Szia, elvitted hozzájuk, és nem tudták megjavítani??

Előzmény: Feketéné Heider Beáta (8739)
Feketéné Heider Beáta Creative Commons License 2015.07.15 0 0 8739

Sajnos nem tudják javítani...., még mindig reménykedem....

Ha tud valaki segíteni.........

Előzmény: kullancs_ (8738)
kullancs_ Creative Commons License 2015.07.11 0 0 8738

itt megoldják a problémát:

 

http://hildep.hu/

 

Doni szervíz

Előzmény: Feketéné Heider Beáta (8735)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.09 0 0 8737

Ma megint próbálgattam. A "Scanmaster-ELM v2.1"-es nevű programmal, immár tableten, amin teljes értékű Windows 8.1-es van. De sajna ezzel sem sikerült műköésre bírnom, peig, ezzel mintha már majdnem sikerült volna. A led színe továbbra is piros, és csatlakozni nem sikerült. A bluetooth-os párosítás megint sikerült, szóval azzal nincs gond. Felismeri mint OBD2-es ELM327-es.
Kezdem azt hinni, hogy nem fog összejönni. :(

Előzmény: lakixxx (8733)
piroe90 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 8736

Sziasztok,

 

Még mindig eladó:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/lupo/volkswagen_lupo_1.2_3l_tdi_automata_klimas-9085837

 

Most akciós áron ;)

 

fórumozóknak 700k a vége!

 

Egy két héttel ezelőtti fogyasztási adat országútról:

Peti

Feketéné Heider Beáta Creative Commons License 2015.07.08 0 0 8735

Szép napot!

Én még új vagyok, de segítséget szeretnék kérni. 2002 évj. WV Lupo 3L-est vettem.

Sajnos menet közben kormány remegés, dadogás után letilt a szervó. Hiba kódót nem találunk. :-(

Hova forduljak, mi lehet a hiba???

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.02 0 0 8734

Szia. Még nem. Elment egyelőre a kedvem. Három progit töltöttem le. A Dashcommand-et, az OBD Car Doctor-t, és a Torque-t. Az ingyeneseket természetesen (lehet ez a gond? Kétlem.)
De egyikkel sem sikerült kapcsolatot teremtenem. Zöldnek kéne lennie a lednek, ez is tuti.
Nyilván erősen az a gyanúm, hogy a Lupo-val nem kompatibilis. Ennek, én hülye, nem is néztem jobban utána, csak felszínesen, de nem találtam erre vonatkozó infót a neten, ezért is kérdem.
Neked is ez az ELM327 mini Bluetooth-os van? Videót a youtube-on találtam. Igaz, az vezetékes, más fajta, és laptopra kötötte rá, én meg csak telón próbáltam, jah, és az nem is 3L-es Lupika volt....túl sok a "ha".

Előzmény: lakixxx (8733)
lakixxx Creative Commons License 2015.07.01 0 0 8733

Szia!

 

Nekem is ugyan ez a problémám a hibakód kiolvasóvasl. Sikerült már neked valamire jutnod vele azóta?

Előzmény: Törölt nick (8723)
Imre 75 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 8732

ha a váltórobotnál az alsó potmétert megkocogtatom azonnal kapcsolja a hátramenetet. Gömb,szivattyú volt cserélve, váltó felújítva ,beállítva.Az utolsó beállítás óta 10 000km ment.

aromatruth Creative Commons License 2015.06.22 0 0 8731

Köszi! :-)

piroe90 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 8730

Szerintem mind a kettőtöknek kellene egy ismételt váltóbeállítás + nyomástartó gömb cseréje. 30 000 km után amúgy is mindig szükség van rá. Illetve a hidegindítós, búgóhangos történet is hasonló esetben szokott történni. Fontos, hogy a típus szakértőjéhez vigyétek az autót minden esetben.

Előzmény: aromatruth (8729)
aromatruth Creative Commons License 2015.06.21 0 0 8729

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,1998-as Lupo automata 1.2 TDI van.. A szerelőnek sajnos már nincs  több ötlete az autó hibájának javításához. A gond az indítással van. Melegben az autó indul pöcc-röff, viszont ha 10 fok alá megy a hőmérséklet vagy 2 napot áll a kocsi akkor csak többszöri indítással indul.(az akkumulátor rendben van)  Meg kell várnom míg bugó hangot ad.... Ötlet? 
Köszönöm szépen!

Imre 75 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 8728

Sziasztok!

 

Féléve vettem egy 3l lupot Pákozdról akkor nem volt benne hátramenet várnom kellett rá míg a Doniék megszerelik váltót beállítják.Azóta nem mentem vele 30 000km de most újra nincs hátra menet eleinte csak akkor amikor meleg volt vagyis reggel első indításnál volt hátra menet majd miután bemelegedett nem volt mi lehet a gond. Most csak úgy veszi ha üresbe felpörgetem és kapcsolom a hátra menetet akkor beveszi. A váltó egyébként csendes és minden más sebességet rángatás mentesen kapcsol.Mikor megvettem előtte volt váltó felújításon Doninál meg van a számla és még nincs egy éve se. Mi lehet a gond? Ja és hogy kell az órán az időt beállítani?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!