Itt járt nálam egy svájci barátom. A papája februárban kapja meg az új autóját.....egy 32000GT. Azt hittem rosszul hallok. Ha meglátogatom akkor majd beszámolok az élményről.
Ja, a nagybácsi autógyűjtő: Lambo Countach, Iso, Triumph, 55' Lancia.....
Mennyit érhet egy Quattroporte? Én most elkezdek gyűjteni, az tuti.
Az említett autó tulajdonosa is megmondta, hogy a következő lépcső az Alfám után egy Maserati:)))
Ugye-ugye sportivo, megérted miért került a képzeletbeli listámra a Countach után a Quattroporte!
Gyönyörű, én idáig csak egy sötétkéket láttam. (a 3200 GT fúj)
A forma pedig jó öreg Marcello Gandini műve, még a kézjegyét is rajta hagyta!
(hátsó keréjárat formája = Countach)
Még egy régebbi Auto Motor und Sport-ban láttam egy Maserati Haendler Quattroporte hirdetetését. Ez állt ott "418 CV? Sensa problem!" :-))))
A TV-ben is láttam már egy rövid filmet róla, ahogy San Marino szerpentinjein minden kanyarban keresztberakták.....
Tankolom ma délután az én kis Alfámat a benzinkútnál, egyszer csak mellémgördül egy vadiúj quattroporte (és ugyanolyan színben, mint az Alfám).
Ez az autó annyira állat élőben!!!
Persze odasunnyogtam a járgányhoz, és alázatosan megkérdeztem a tulajt, hogy megbámulhatom e a gépet.
Meglepő módon jó fej volt, és kívülbelülalulhátul megmutatta.
Nekem kell egy ilyen!!!
Legszívesebben letérdeltem volna az autó elé a hűtőrácsát csókolgatni...
ezt is a Pinninfarina tervezte? A stílusa picit hasonlít a 164-esre.
Hihetetlenül témába vág, bár állítólag az Innocenti is Maserati-márka volt anno: tud-e valaki valami hasznosat az ezres Daihatsu-motorral szerelt, autóváltós Innocenti Minitre típusról? (Olyan, mint egy felfújt kispolszki).
Az egész weben nem leltem semmit, pedig nagyon édes kis jószág, meg akarom veeni, de '85-ös 100k km-rel és nem tudom, érdemes-e. Akár mail, akár ide, olasz lelkűek, lécci, ha van info!!!
Köszi!
/ui: ha több pénzem lenne, én is egy quttroportét vennék akár a régit is, bár a Ghibli is gyönyörű; ha vesztek, Mo-on vegyetek új Maseratit, Ausztriában drágább, megnéztem egy hónapja a bécsi szalont./
Hello mindenkinek
Az kicsit elszomorít, hogy ennyi rosszat írtatok össze, nincs valakinek pozitív személyes tapasztalata.
Bud511 amikor eladtad a Maseratidat nem tartottad meg véletlenül az analóg Maseratis órát?
Bár a kérdés úgy is szólhatna, hogy nincs valakinek elfekvőben egy ilyen órája:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Joe!
Mondtam tegnap, mikor telefonoztunk, hogy ha átülsz a 155-ből, leköplek! Hidd el nagyon rosszul mutatna a gondosan ápolt hajzatodon az "nagy zöld Zeppelin"! :))
Larini.
Ismered a mondást? "Aki dolgozik, annak nincs ideje pénzt keresni!" Ezért egy ilyen 27.000.000 Ft-os csoda vásárlása nálam sincs napirenden!:(((
De olyan 5 mill körül, már elgondolkoznék rajta!
Joe!
Én is erősen gondolkodom egy Quattroporte megvételén! A másik, amin még gondolkodom, hogy hogyan lehetne huszonakárhány millert összeszedni! De valószinűleg öregszem, mert semmi értelmes nem jut eszembe! :)))
Hát mondjuk Austriában valamelyest könnyebb ezeket a gépeket szervízelni. Nem tudom hogy esetleg nálunk a Fiat Auto Magyarország foglalkozhat-e ezekkel a gépekkel? Gondolom nem nagyon. Bár ha jól tudom a Maserati többségi tulajdona jelen pillanatban a Ferrari-nál van, az pedig 90%-ban a FIAT-é, tehát ha áttételesen is de van közük egymáshoz.
Bár megkell hogy mondjam, hogy én az Alfa 155-t is a helyi Fiat szervízbe hordom, pedig az egy év alatt amióta megvan, nem volt olyan baja ami szakszervízt igényelt volna. Olajat cserélni, vagy fékpofát, pedig gondolom még egy Maserati-n sem lehet nagy kunszt. Mondjuk először biztos nagyon bután néznének rám, ha beállítanék egy ilyennel a szervízbe.
De mindegy! Elhatároztam, hogy egy ilyen gépem lesz, és ha éveket is kell rá várjak, mire összejön a lé egy megfelelő darabra, akkor is veszek egyet!
Tapasztalataidről egyébként szivesen olvasnék még.
Üdv.
Nem kellett ötezrenként cserélni, csak szerettem az autót és ezzel is vigyázni akartam rá. Egyébként esöt is csak egyszer látott, amikor már elindultam és nem tudtam visszafordulni, különben mindig garázsban volt, ha esett. A szervíz árára az elözöben már kitértem, akkor éppen Bécsben éltem és a legközelebbi szervíz Vösendorfban volt. Olcsónak nem volt nevezhetö.
Hát, az autó, amiröl én írtam nem volt lestrapáltnak mondható, mivel én németországban elsö tulajdonostól, 3 évesen, 25 ezer kilométerrel vettem annakidején (1993-ban). Hozzátenném, hogy imádom a jó autókat, és csak hivatalos Maserati szervízbe hordtam - olajcsere ötezrenként. Három év alatt összesen mentem vele 24 ezer km-et.
Kiváncsi lennék arra, hogy az újj modellekre, és itt a 10 évnél fiatalabb példányokra gondolok, mennyire jellemző a gyakori meghibásodás?
Bár minden bizonnyal javulnia kellett, ha csak az Olasz autógyártás fejlődését nézem, itt az elmúlt 10-12 évben jelentős minőségi változás volt minden vonalon.
Azért azt nehezen tartom hihetőnek, hogy egy közel 30 milliós autót havonta kelljen szervízbe hordani. Persze lestrapált, széthajtott példányok lehetnek, én ezért gondolkozom a 90 utáni modelleken.
Sziasztok! Röviden szeretnék én is hozzászólni a témához, mivel nekem már volt szerencsém egy Maserati Spyderhez (2.8 biturbo, 225 le). A fogyasztása minimum 13 liter - turbó használat nélkül, maximum 25 l!!! városban rövid utakon történö használatkor. A szervizigényéröl annyit, hogy csak hétvégeken használtam az autót, de ettöl függetlenül legalább havonta egyszer probléma volt vele. Többnyire apróság - pl. klímacsö felrobbant, el. ablakemelö ... - de volt olyan is, hogy a 40 ezres szervíz után egy hónappal ismételten tönkrement a rotor (350 schillinges alkatrész), a hiba megkeresése és az alkatrész kicserélése 15.000 schillingembe került. Ezután eladtam az autót, mivel ráadásként a katalizátor is felmondta a szolgálatot (DM 5.000,-)! Különben nagyon nagy, más autóhoz nem hasonlítható élvezetet jelentett a kocsi vezetése, bárkinek ajánlhatom, aki hajlandó elviselni az állandó problémákat. De feltétlenül tartson mellette egy megbízható, üzemképes autót is!
Hi Larini.
Sajnos nem látom, firewall!!:((
Egyébként tegnap olvastam, hogy a Maserati visszatér a versenyzéshez, valószínűleg a tengerentúlon, mivel a cég termelésének több mint a felét Amerikában adják el. Lehet hogy nemsokára motorokat fognak szállítani a Cart-ba?