Ezúton sok sikert kívánok hozzá de legfőképpen kitartást. A késeket és egyéb eszközöket mellyel kárt tehetnél magadba és másokban ajánlom hogy egy darabig tegyed el.
Ha hátúlról vagy oldalról mentek beléd könnyebb a helyzet ha minden gyári a kocsin. Ha előről akkor olyan amortizációt vonnak le egy első lámpából hogy el sem hiszed.
A hátsó lökhárító csere 9 hétig tartott !!!.. Szerencse hogy az E46 ot nem adtam el addig különben maradt volna a taxi. A biztosító azt hitte ő szarta a spanyolviaszt aztán beszivatta magát is meg engem is. A snitzer diffuzór odáig jutott hogy a magyar BMW elutasított mindennemű együttműködést a biztosítóval így németországból kellett megoldanom, onnan is jöttek le felrakni további 1470 Euroért. Utánna a biztosítónak eszébe jutott hogy ellenőrizni kívánja az emberét akinek végig ot kellett álnia volna míg felkerül de beteg lett és nem ért oda. Mivel nem ért oda utánna kiderítették hogy bontsák vissza hogy le tudja fotózni hogy igazából gyári alkatrész került e be. Mondtam oké, akkor visszahívjuk a német schnitzeres embereket szedjék le és tegyék vissza. 5 levélváltás után látszólag eltekintettek ettől de találtak egy kiskaput hogy akkor levonnak a fizetett díjból. Na nem fárasztalak szóval az ügy még mindig folyik, nagyjából kifizettek már csak apróságok vannak meg a bérautó meg stb....
én tudom mik az e90 et méretei :) és tudom azt is,hogy azért volt bent,mert e46-ra volt való :) de nekem nem volt nyomtávszélesítő bent,úgysem ért bele a fékbe
Amikor én elhoztam Németből az E90-et 1-es felnik voltak fent és elől csak pogácsával ment fel a fék miatt. Lehet hogy csont nélkül felmegy a 46-ra. Szóval max a féknél akadhat el.
Teljesen mindegy milyet veszel. Évi 15 ezer km-nél ha csak egy kicsit is jó állapotban van évekig nem kell költeni rá. M47-re viszont még sok panaszt nem láthattál motorilag.
Én már ezt másnak is leírtam: valszeg azért hallassz 20d hibáról a legtöbbet, mert ebből a motorból 2x annyi van, mint az összes többiből együtt - nálunk biztos.
Ha meg negyed áron akarsz 8 éves prémium autót venni, akkor el kell viselni kompromisszumokat (vagy válassz Suzuki SX4-et félévesen)
A 100ezres turbót meg kikérem magamnak a BMW nevében! enyém is kibírt 140-et :D (egyébként a szétment turbó japán alkatrész :D)
Ezen kívűl én viszont alig hallok más jellegű hibáról, én az enyémmel 120-at mentem eddig hiba nélkül 6 év alatt (ill. csak a turbó 1x, nemrég)
Tavasszal szeretnék majd vásárolni E90-est. Olvasgattam a hozzászólásokat, és hát kicsit elment a kedvem a dízel verzióktól. Körülbelül 3 milla körül nézegettem a használtautón, 2005 től 2008 ig. Évente 10-15 ezer kilómétert megyek, és ezt is javarészt városban. Leginkább a 20d ket nézegettem, de ahogy olvastam a netet és a fórumokat, el is ment a kedvem tőlük :) ( szívósor csere, pillangószelep beszívása, turbó behalása, szíjtárcsa, kettőstömegű lendkerék...)
Írták, hogy 2007 től az N47-es motoron, már nem kell tartani a pillangószelep hibától, viszont előjött a vezérműlánc szakadás, és a turbó szinte mindegyiken 100ezer felett behal. Ahogy néztem, ennyi pénzért sajnos 150-200 ezer km es autót lehet kapni, és szerintem még ezek is vissza vannak tekerve, így aztán nem lehet tudni, hogy még megyek vele ezret és ezek a problémák előjönnek.
A benzines verziók mennyire megbizhatóak?, Igazából nem felszereltséget, hanem egy jó állapotú kocsit szeretnék majd, amire nem kell sokat költeni.
Tisztelt Fórumtárasak:)Tudna valaki abba segiteni hogy a 2007-es(facelit elötti)e90-es be figyeli e a canbus rendszer az első ködlámpát??A csomagteret ,rendszámot,belsővilágitást nem figyeli,kipróbálltam,de az első ködlámpát had ne szedjem szét!Segitsen valaki benne!Köszi
nem még nyár elején volt olajcserém,és épp ezért zavaró mert egyik napról a másikra kezdte ezt csinálni,de ahogy emelem kb 100-al a fordulatot abba is hagyja
Nem volt véletlenül az elmúlt napokban olajcseréd....? Amikor is a levegőszűrő cserekor szét kell bontani a motor borító műanyag fedelet és nem megfelelően tesszük helyre, akkor ad alapjárati fordulatszámon a műszerfal felől (mögötte hallható) rezonáló hangot... Ezt tapasztalatból mondom :-)
valakinek csinál/t olyat az autója,h csakis alapjáraton 2 napja elkezdett vmi rezonáló hang jön a műszerfal és szélvédő alja találkozásánál..vmi ötlet mi lehet elég zavaró?
Nem örülnék nagyon mondjuk ha a következő kocsim is a rövid távokon 2 naponta elkezdené csinálni, és ahhoz, hogy elmúljon kirándulnom kell egyet a nulláson.. Én is 10-15km eket megyek a kocsival, 90% ban dolgozni járok vele 16.ker-2. ker. és pont azért vettem benzinest, hogy ne nyírjam ki a sok várossal meg rövid távval. Igaz, ha jól olvastam, akkor ez csak hang és mást nem okoz, de akkor is, ezt jelezted annak akitől vetted egyébként? Mivel a vizpumpát is sokan írják hibának, nem hiszem hogy meglepődne a garanciaadó, hogy azzal is baj volt, főleg ha még nem is volt cserélve.