Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86685

A madzag végén pöcök fogja meg a kupakot, hogy el ne guruljon, na leszeded. Azt a műanyagot meggörbítve benyomod a tankba, és kész is .

Előzmény: attila029 (86683)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86684

Csini halom. És látom, az igazi gépedet óvod erősen, inkább a Stihleket viszed az ilyen laza melóhoz . :-)))))

Előzmény: Törölt nick (86681)
attila029 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86683

Sziasztok

Van egy stihl ms 210-es motorfűrészem, aminek eltört a lánckenő tartály kupakja, amit már meg is vásároltam de van rajta egy darab madzag végén egy műanyag pöcökkel. Az lenne a kérdésem, hogy ezt hová kell beakasztani? Vagy inkább forduljak szakemberhez a cserével? Köszi a segítséget

apii Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86682

Havernak Pentax gépe van, sokat fotózott nekem.De biztos, hogy kell sok kisegítő is hozzá.

 

Előzmény: Törölt nick (86671)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86681

Itt van pl. néhány tegnapi nem túl sokat mondó erdei kép:. Igaz , hogy nem nagy számok de az én műveim:

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86680

oké köszike

Előzmény: pintérjani (86677)
pintérjani Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86679

Mi az az ER?

Előzmény: Blue_Sky_007 (86678)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86678

Ne mutasd be, marketinges (is) végzettségem is lesz. ;-)

 

Ezért kérdeztem a tapasztalatot. Az ER esetén a Trabiba amikor betöltöttem az első tank benzint amibe tettem, alig tudtam az alapjáratot visszahozni, úgy felpörgött.

Az összes szerszámgépem, amit ER-rel kezelt zsírral kentem át még a mai napig megy (pedig van köztük gagyi bontókalapács is, amivel a több méter betont vertem szét).

 

Végül is ha a fulszint olajjal is megy rendesen, akkor talán elketyeg 10-15 évet a cucc.

Előzmény: Gypsy56 (86675)
pintérjani Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86677
Előzmény: Törölt nick (86673)
pintérjani Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86676

Ez is igaz.Érzék kell hozzá,hogy megtalálja a fotós a megfelelő témát,fényképezési szöget stb, stb.

Előzmény: Blue_Sky_007 (86674)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86675

Ezeket én nem ismerem, inkább véleményt nem mondanék .  :-)))

Az viszont biztos, a marketing(süket duma) vészjelzőm veszettül csilingelt, amikor ezt elolvastam .

http://mldev.webuda.com/kezdooldal/hogyan_mukodik_a_motor-life

Előzmény: Blue_Sky_007 (86668)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86674

OFF.

 

Én meg azt mondom, hogy fényképezni is tudni kell. ;-)

Lőttem pár képet már, és volt olyan esküvő, ahol utólag az én képeimből nagyítattak, nem a fizetett fotóséból. Pedig neki egy táskányi obi meg gép volt, nekem meg csak a pana.

 

ON.

Előzmény: pintérjani (86672)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86673

Az a baj hogy természetben fotóznék arra meg kell már a minimum 300as obi ami marha drága:(

Canon gépeket néztem ki eos 550d vagy 500d

Előzmény: pintérjani (86672)
pintérjani Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86672

Egy jó bridge,annyi,mint egy belépő szintű dslr.

A bridge-eket nem túrtam át,de a belépő dslr-ből nagyon ajánlják a pentax k-x-et.Kategóriájában erősen ajánlott.

A hozzá kapott kitobjektível is használható,persze nem fogof tudni lefotózni a hold krátereit és egy vadászó gepárdot sem,mert az már más kategória.Általános témákat fotózni megteszi.

Jó képeket lehet csinálni bridge-el is,az a kérdés mennyire igényes a képeid felé.Kapni jó gépet 60-70 ezerért is,de egy dslr géppel csinált fotó "él".Kb. 130 ezer körül van most a pentax k-x.

Előzmény: Törölt nick (86667)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86671

Én is először tükrös gépet néztem majd jött az a gondolat hogy mennyi obi kell hozzá.

Tény szép képeket lehet csinálni. De veszel egy tükrös gépet meg obikat akkor minimum fél milla. Egy bridge gép meg már elég sokat tud.jó vannak hiányosságok de nem kiállításra megy a képem

Előzmény: Blue_Sky_007 (86670)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86670

A múltkor egy boltban a kezembe fogtam egy ilyet. http://pixinfo.com/cikkek/panasonic_lumix_dmc-fz100

Nagyon meggyőző volt az 30-asom után.

Előzmény: Törölt nick (86667)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86669

Nekem Panasonic FZ-30-m van, én nagyon szeretem. Az újabbak nagyon jók.

Előzmény: Törölt nick (86667)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86668

Kimondottan 2 anyaggal való tapasztalat érdekelne az Energy Release és a Motor-Life.

Tudom, hogy van akinek munkaeszköz és vesz másikat, de én 10-15 évre veszek ilyen cuccot (fűrészgép) akkor meg bírja már ki végig).

 

Én autóban használtam az ER-t. Ott jó volt, sőt... (Trabi, Dacia, Ford)

Előzmény: Gypsy56 (86666)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86667

Kicsit off a téma van itt közöttünk aki ért a fotózáshoz és ért a gépekhez?

Akarok majd venni egy jobb gépet.

dslr gépet tudom:D

De ahhoz drágák az obik.

Bridge géppel van valakinek tapasztalata?

 

Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86666

A Prolongról nincs. Még régen a Slicknek felültem. Motorgenerál lett a vége . Azóta nem kisérletezek .

Előzmény: Blue_Sky_007 (86664)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86665

Ez igen szépen meg mekkent :)

Előzmény: apii (86663)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86664

De akkor mellőzve a témát, van egy másik kérdésem.

 

Van-e előnye, hátránya a motoradalékok használatának a fűrészgépekbe. Ismerem a prolong vitát, de tapasztalata van-e valakinek a tv-shoppon kívül?

 

Pl.: http://mldev.webuda.com/

apii Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86663

Ez is felrakodott!:-))

Előzmény: Törölt nick (86660)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86662

Igen.

Előzmény: Blue_Sky_007 (86659)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86661

A kb.45 perces "lógatós" bejáratás véget ért mint írtam. ;-)

Már ma terheléssel ment, szépen, egyenletesen 40-es fulszint. keverékkel fél háromnegyed gázzal és nagyon elégedett voltam a géppel.

Előzmény: Törölt nick (86660)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86660

elméletileg nem lett baja:)

De tényleg ne járasd  mert nem lesz ok neki.

Volt nálunk is olyan gépész aki "kímélni" akarta a gépet.

Sokat töfögött alapjáraton, majd egy másik pilóta ráült tönkre is ment a motor. Begyulladt benne a korom ami fel volt rakodva.

 

Előzmény: Blue_Sky_007 (86656)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86659

Ez így már sokkal korrektebb hozzászólás, de a "trutymó" ugye nagyban függ az alakalmazott olajtól??????

Előzmény: Gypsy56 (86657)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86658

Hidd el, hogy "végigolvastam" az egész topikot (néhol módszeresen, néhol típusra keresve) kb. tudom, ki miket írogatott.

 

 

Azt is írták, hogy ez legnkább a MOL-os gagyi 2T től, nem a spec XeFt-os fullszintetikus olajtól.

Előzmény: apii (86655)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86657

Valószínűleg semmilyen károsodást nem szenvedett, max telerakódott trutymóval. Viszont szimplán értelmetlen volt . Szerintem .

Előzmény: Blue_Sky_007 (86654)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 86656

Ha "csak" alapjáraton megy, akkor igaz, a 2 ütemű aggregátoromnál észre is vettem, ha nincs rajta elegendő áramot felvevő fogyasztó, akkor kormol.

Mondjuk egy heti üzemben ennek lehet következménye. De mi a gond egy kb 45 perces nem alapjárati, de terhelés nélküli "bejáratással"?

 

Ugyanis itt most max fél-egy óráról van szó, és nem tartós üzemelésről.

Előzmény: Törölt nick (86653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!