Én őszintén elárulom, ha nem látnék jól, akkor sem műttetném meg a szemem, pedig jó tapasztalatokkal jöttünk el egy ilyen klinikáról. Nem mintha félnék. De ÉN működő szervemhez nem szívesen engedek piszkálást:)
zORRO: a CD30 napi viseletre van szánva. Ha nem alszol benne, akkor elég az oxigénáteresztés. De csakugyan minél magasabb, annál jobb.
szalka: én is azt használnám - de nem kell. Legutóbb tegnap volt sikerem egy FND lencsével, egy eddig problémamentesen (mást) viselő paciens volt kontrollon, akinek a legutóbb adtam ilyent, és azt mondta, hogy nem is hitte volna, hogy a tökéletesnél (eddigi) is van jobb.
Amet19: a hypermetropia (ami neked van) más tészta. Az a dioptria, amit gyerekkorban pupillatágításban mértek, az örökre végigkisér, csak néha kevesebb korrekciót igényel a szemed, a többit ugyanis pótolja. Viszont ahogy az alkalmazkodóképesség csökken, a gyerekkori érték visszajön. A dolog ennél bonyolultabb, de helyhiány miatt csak a lényeget írtam.
Szinten laikus vagyok, de mint lencsehasznalo es ezert erdeklodo, azt tudom, hogy az oxigenateresztest mutato szam minnel nagyob, annal nagyobb az ateresztokepesseg. Szoval az FND-nek nagysagrendekkel nagyobb mint barmely mas lencsenek az oxigenateresztokepessege, ami azert eleg igeretes, nyilvan en is azt hasznalom :-)
köszi, akor megnyugodtam :)))) én is így gondoltam, de nem mindig jön be az, hogy a legdrágább, legújabb, legakármibb a legjobb, azért kérdeztem rá. :)) nekem eddig mindegyik nagyon kényelmes volt, egyikkel sem volt bajom, de ha valamit úgy terveznek, hogy még aludni is lehessen benne elvileg, vagyis éjjel-nappal rajtam lehet, akkor annak nagyon jónak kell lennie. :DDD
Hónap megyek megrendelni :))))
CIC: én is FND párti vagyok. Azt hiszem, nincs jobb lencse pillanatnyilag. Az ár nagyjából egyforma mindenütt; a CibaVision ajánl fogyasztói árakat. (de van ahol olcsóbb)