A Magyarósi Csabát és a Szűcs nevű haverját ezerrel tolta az Index éveken át, van nagy látogatottságú, szintén Index-tolta blogjuk is - semmi különös nincs abban, hogy több embert ér el a videójuk, mint a teljes magyar boros színtér összes videója.
Szerintem jobban tennéd, ha tájékozódsz, mielőtt valakit inszinuálsz... a szigetcsépi Gálék (Gálné Dignisz Éva és Gál Csaba, az utóbbi évfolyamtársam volt) rozéját választották be a parlament borai közé.
Náluk is 2 gyerek van, de semmi közük az egri Gál Lajos cégéhez és gyerekeihez, valamint azok funkcióihoz.
2014-ben Alkonyi Kristóf és Ripka Gergely próbálkoztak egy boros csatornát felfuttatni a Youtube-on. A legjobban futott videóik 1-2 ezres nézettséget értek el, de jellemzően 200-500 nézettséggel futottak a videók. Pedig dolgoztak vele és két a boros szkénában ismert srác csinálta.
Mostanában a Kóstolom csapata tolja keményen a Youtube tartalmat. De az elmúlt egy évben nem volt olyan videójuk ami elérte volna a 300-as nézettséget. 1-2 éves viszonylatban azért tudtak 1-2k-s elérést is.
A Furmint USA egy komolyabb tőkével megtolt projekt. Az elmúlt 3 évben nem nagyon tudtak még az 500-ig sem elmenni... Fiáth Attila nekik csinált videóját 597-en látták négy év alatt.
Vicces rákeresni a Top100 magyar bor videókra.. 200-300-as nézettségek.
Aztán ott van az állami pénzzel erősen kitömött, szerintem százmilliókból csinált, kurvára gáz Magyar bor Személyesen kampány aminek a fő produkciója az 2k nézettségig futott, de az egyes video posztok úgy 50-100 között futottak... pedig ezt már az az Ipacs Géza arculati tervező csinálta akineka nevétől azonnali magömlése lesz mindenkinek.
Nade!!! A nagy kedvencem a Magyar Borod nyári kampánya. Na, ezen már röhögni sem tudtam... 2 subscriber, 1-2 lájk a videón... kommentek engedélyezve de semmi. Mégis 400k nézettség. LOL!!! Ezek a baromarcúak NER pénzből betolták ezt a két videót valami nigériai klikk gyárba és ráhúztak 400k kamu nézettséget. :D :D :D
A Terra Hungarica videóinak top listáján 16-7k környékéig futott a Kaló, Takács 'Hollóvár' Lajos meg a SAP videó. De 2-4k-t minden videója hozott. Azért ez vicces egy kicsit.
De nézzünk meg pár komolyabb játékost:
Vargabor... a facebookon van 200k követőjük (LOL, az is nigériai lájkgyárból) de a Youtube videóik 300-500 nézettségig futnak.
A Bock videói akár 1-2k nézettségig is elfutnak. Nem rossz a fostalicska mezőnyben.
Na de nézzük a marketingben legendásan erős Bortársaság videóit. 2-5k körül fut pár videójuk.
Ezek mennek... kereshetek bármit, azt látom, hogy a magyar boros közélet egyszerűen nem tudja használni a Youtube-ot... sem.
Ezek után 115k elérés az nemcsak, hogy piszok jó, de három nagyságrenddel komolyabb mint a tízmilliós, százmilliós marketing kerettel dolgozó NER üzemek és nagyvállalatok.
Rendesek, egy fiatal sráctól vettem át, így sos jelleggel is megcsinálták galvanizálással, ki lehet hozni házilag olcsóbban, de semmire nincs időm idén:
Egy dolog, most hogy benne a hordó, azon gondolkodom nem lesz-e gond abból, hogy élben találkozik a görgővel. Nincs leszedve szögben.
Egy olyan pincészetnek aki félmillió palack bort tölt le évente és élelmiszerláncok polcain versenyzik a fogyaszók kegyeiért lényegében teljesen mindegy, hogy kikből áll az a 115 ezres nézőszám. Ekkora tábort boros tartalommal elérni nagyon nagy szó.
Ugyanezt a tábort a Mitiszol? kampánnyal elérni is hatalmas frankóság lenne.
Megrökönyödéssel vegyes meglepetéssel látom, hogy a Gál Szőlőbirtok és Pincészet is befutott... sokat segít ha van államtitkár meg miniszteri tanácsadó is van a családban. Boráf
Kövér László, az Országgyűlés elnöke a rendezvényt köszöntő levelében hangsúlyozta, hogy „változó világunkban egy ország, egy nemzet versenyképessége a megújulási erejében rejlik. A magyar bortermelés ezt az erőt példázza: az évszázados hagyományok tiszteletben tartása mellett képes volt az állandó megújulásra, példáját adva a múltat, a jelent és a jövőt összefogó szerves fejlődésnek. Az Országház bora borválogatás ennek az időtállóságnak, megújulási képességnek és minőségnek a támogatója és hirdetője” – idézi a házelnököt a közlemény.
> az kérdés számomra, hogy a 110 ezer néző kikből áll, pl a borok értékesítése szempontjából relevánsak-e?
en a video hatasara vettem par palack bort toluk, es alapvetoen nem is csalodtam. korrekt ar/ertek viszonyt talaltam. sot, ha normalizalodik a helyzet el is megyunk par napra hozzajuk.
csaba vlogjait szerintem tipikusan a 20-30-as korosztaly nezheti, a fiatalabbak talan nem, es gondolom az idosebbek se nezik ezeket sokan. marpedig ez a korosztaly, mint fogyaszto, talan a legfontosabb. beloluk lesz a fizetokepes kozeposztaly, ha minden igaz. raadasul a 110 ezer nezo mara 115 ezer lett, megneztem kivancsisagbol. nem kis szam ez magyarorszagon.
Hoppácska. Az amiről a főméltóságos úr beszél az azt jelenti, hogy simán ki tudunk majd írni akármennyi erjedő lét a pincekönyvből mondván... eladtuk murciként.
Kristinus Kéthelyi Pinot Noir 2016 "Birtokszelekció": Az avaros-dohányos-gombás vonalon mozgó kellemes pinot, 13,5%-os alkohol fel se tűnik, végén van egy kis szárító tannin, de nem vészes. 6p körül
Én ma beszéltem velük, mert veszek egyet. De vagy nincs nekik készletezve, vagy épp elfogyott, de szerencsém van, mert holnap délutánra kész. Nem is a vasmunka a gond, 1 napon belül megoldják, a galvanizálás nem mindig megy ennyire pikk pakk.
A stílusától én is agybajt kapok :) De nem kérdés, hogy ezt zabálja a nép. Igazándiból semmilyen technikai nóvum nincsen a videóban. A leggyakoribb klisék hangzanak el, a leggyakrabban használ vágóképekkel és dramaturgiával. Mégis jó az anyag és nagyon emberközelien mutat be egy alapvetően hatalmas, ipari borászatot. Mert azért fél millió palackkal, száz hektáron ez már egy komoly vállalat.
Orulok, hogy tetszett. Engem a ficko beszedmodja halalosan idegesit, es az a nyuzsges is amit eload. Ellenben abszolut ertelmes es informativ videokat kepes kesziteni. Nagyon tetszett pl. a Pecsrol keszitett videoja. Ugyhogy az utazos videoit meg szoktam nezni, sokszor meg otletet is meritek belole. A Thummerer videoban abszolut jo izlessel van a reklam, a bor, a kornyezet, a csalad ... osszelapatolva. Es valoban ez nem kamu nezettseg, rengetegen nezik Csaba videoit. Mindezt annak ellenere, hogy IQ-ban azert ott van ez az ember.
Jópofa ez a videó... és tudod mi benne a fő poén. Az, hogy 110 ezer ember látta. Száztíz ezer! Miközben egy-egy jobban sikerült boros blogposztot mondjuk lát 500 olvasó. Vagy ha Fiáth Attila keményen odateszi magát egy Dining Guide cikkben és rátolnak egy olcsó klikkfarmot Nigériából akkor akár 50 ezerig is eljuthat a Facebook kamu reach. Magyarósi Csaba pedig egy teljesen amatőr stílusú videóval kiránt a seggéből 110 ezres nézettséget. Amikor a Pesti Tévén a DJ Jeszy-t nézik mondjuk 15 ezren :)