na most mar mindent tudok errol az izerol! :-)) egyebkent mindenkinek van teli/nyari kapcsoloja? mert amiket neztem eddig google-n ekepeket, azok mellett nem volt ilyen.!
A piros háttérvilágítású óra (Csacskától szerzett infó szerint) 1 óra után kikapcsol, állítani a fűtés időtartamot szerintem az órán nem lehet sajnos. Az újabb oválison viszont már igen..
Nyárinak csak annyi az értelme ha mondjuk a napon állsz fél napot, kiszellőzteti a 70 fokot és csak 40 lesz ;-)
koszonom szepen, minden ugy mukodik, ahogy leirtad!! :-) viszont a leirasban, amit Csacskamacka kisasszonynak megegyszer koszonok, nem talaltam azt, hogy a programozott idopont meddig jar, azaz be lehet-e allitani mondjuk 10percre? taviranyitorol olvastam, hogy lehet..!
egyebkent a nyari allasnak van ertelme? gondolok itt arra, hogy ha 50fokban all a kocsi nem vagyok beljebb ha befujja a 38fokot :-)))
Remélem segítek valamennyit: A kapcsoló a téli nyári módot váltja, a ventillátor állásban a kályha nem megy, csak a ventillátor szellőzteti az utasteret (nyári állás).
Úgy tudod előre programozni a fűtést hogy: -először beállítod az órát -aztán a három időpont közül beállítod a neked megfelelő időpontokat, amit úgy tudsz aktiválni ha a SET gombbal kiválasztod és utána nem nyomsz meg semmit, úgyhagyod! -ha jól csináltad az időzítést, a háttérvilágítás égve marad a programhely pici villogó számával, akkor be fog kapcsolni a beállított időpontban.
A távirányító külön egység adóval (távirányító), vevővel, antennával, és mindez egy Y kábellel csatlakozik az órához..
sziasztok! napok ota olvasgatok, hogy okosabb legyek allofutes ugyben, de van par homalyos folt, amire még itt sem talaltam valaszt, remelem segitetek nekem! :-) szoval vettem egy jarganyt, amiben webasto allofutes van.
nagyjabol ennyit is tudok rola, meg azt, hogy gyujtas nelkul hogy tudom bekapcsolni, ugyanis leirast nem kaptam hozza.. :-|
ehhez kapcsolodna az elso kerdesem is, azaz hogy van-e valakinek leirasa hozza, mivel nem tudom hogy kell programozni a szerkezetet.
tovabba irtatok, hogy kerestek taviranyitot webastohoz, ami felkeltette az en erdeklodesem is! ez csak ugy megy, hogy van egy taviranyitom, egy szaki osszeprogramozza es mehet? vagy kell kiegeszito dolog is hozza? mondjuk egy antenna..?
a harmadik problemam a kepen lathato kis kapcsolo bal oldalt, ami nem tudom mire valo, otlet? mukodik is, mert valamit maskepp csinal a kalyha ha nyomkodom! :-))
koszonom elore is a segitseget, es az "olvass vissza jobban te gyoker" hozzaszolasokat is, mar ha lesz ilyen! :-)
A másik meg hogy egy beszerelőműhelyt vagy egy olyan embert aki kellő szakértelemmel diagnosztizálni tud egy esetleges hibát vagy problémát a beüzemelés/beszerelés során, kihagyni a folyamatból eleve könnyelműség..
Én rögtön úgy indítanék hogy használt cucc az internetről..? -hozd el a kályhát egy webasto műhelybe, letesztelni próbapadon működik-e, diagot rádugni, mennyit ment, stb.. Ennélkül Én biztosan nem vennék használtat, főleg nem hiányosat!
Most nem írhatom le a tipikus ezzel kapcsolatos telefonbeszélgetést a vevővel, mert hát mégiscsak képviselem a W-t és lojalitásom megrendíthetetlen. :-)
De végül csak le kell szögeznünk, hogy az ilyen bontóból, innen-onnan "occsóér' " szervált kályháknál az ügyfél a legritkább esetben jár jól. Vagy az árajánlat után feladja vagy többe kerül a leves, mint a hús....
Nem barbár módon kivett, hanem néhány apróság nincs hozzá:))
Mint kocsinál pl kihagyod a motort, váltót, viszont messziről ugyanolyan, mint amelyikben van:(
Sajnos sokan esnek ebbe a csapdába, hozzáértés nélkül (nekem sincs, de tudom kitől kérdezzek) próbálnak venni dolgokat, majd csodálkoznak hogy végszámla milyen sok lett. (ez bármire értendő, manapság nehéz korrekt eladót találni)
Nah, ezek miatt aggódok én is, hogy a vezérlés összehozható-e. Valószínű jobb lesz olyan kályhát szerezni ami nem gyári vagy ahogy mondtad pl ducatoban volt. Z/C kályhát az expressz pont hu-n hirdetik 50ezer ft-ért, prg óra és kábelköteg nélkül, többit adnák hozzá. Passathoz kábelköteg mennyibe kerül kb? Vagy a kályhához amit adnak az átalakítható lesz? Gondolom vágni kell, meg kötni kismillió helyen! :( Kapcsolási és beépítési rajzot hol lehetne beszerezni? Köszi! Üdv
A "Z" jel alapvetően "Zuheizer"-t, vagyis kiegészítő fűtést jelent.
Ez átalakítható állófűtéssé, tulképpen "C" lesz belőle.
Kérdés, hogy a Z/C most melyik. Ezt régebben jelölték így egyben és sajnos az nem derül ki az elnevezésből, hogy a készülék canbus-os é. A pontos megállapításhoz meg kéne nézni a kályhát.
Az sem mindegy, hogy a két kályha gyárilag volt-e benne azokban az autókban.
Ha például Merciben volt, mint a Te esetedben, akkor ziher, hogy nem fog működni a Passatban, mert a feszültségtől kezdve mindent a Mercihez illesztenek. Ugyanez a helyzet például a BMW-kből kiszerelt kályhák esetében is.
Van azonban olyan gyári beépítésű kályha (Ducato-ban), valószínű, hogy simán átépíthető más kocsiba.
Sziasztok! 99es 1,9TDI Passatomba szeretnék állófűtést. Van egy Webasto TermoTop C és egy TermoTop Z/C kályha ami közül választanék. Melyiket vegyem meg inkább? Z/C merciben volt, a másikat nem tudom. Melyik illeszthető könnyeben a kocsimhoz? Melyik jobb? Mi a különbség a 2 között? Köszi! Üdv Lali
Csacska, légyszi kérdezd meg valamelyik kollégádat aki járatos a dologban hogy a T80 vevőegységre rá lehet-e elvileg tanítani T90 távirányítót..?! Nagyon fontos lenne.. Köszi előre is!