Csak hátulra van műbizonylat, de jogilag kétes a dolog, mert nem kell műbizonylat, de a törvény másik szava szerint kell, no mindegy :) Egyenlőre nem szóltak különösebben a rendőrök, de ha szól is csak ezeket tudom mondani, azon kívül, hogy a politikusok a példaképeim és nekik lehet, ja meg a TEK autói...
hát igen, megcsnálják, nem is azzal van a baj. hanem felénk itt a vadkeleten (hihi) rászálltak a rendőrök a "tuning" autókra. és minden, ami nem gyári az tuning. nem egy ismerősömtől vették el a forgalmit az út szélén az első két ablakra rakott fólia miatt sajnos...
Nemrég lettek cserélve az első tárcsák és betétek. Több mint 200e km-nél jártam és még a gyári tárcsák voltak benne. Amúgy még elment volna néhány 10e km-t.
Bosch bevonatolt tárcsát és Bosch betétet kapott(ha már Bosch a rendszer), hátha kibírja addig mint a gyári. Eddig semmi gond nincs vele.
Tárcsa:BD 536 0986478618
Betét: BP 318 0986494027
Előtte még a gyári tárcsa volt benne és Ate betét(több mint 80e-t ment már ez is és még 5mm-es volt, pedig kb. 70%-ban városban használom). Ennek a párosításnak egy hátránya volt, hogy enyhe fékezésnél nyikorgott egy kicsit.
Ha érdekel van két garnitúra eladó fékbetétem olcsón.
Hf1968: Épp ezért írtam, a középső dob csöve ne legyen megbabrálva, illetve a felfogatások, mert így 5p, alatt, meg is van a csere. :) 2 évente az a 20p nem sok. :)
Szia! Tavaly októberben kezdett szivàrogni nekem, majd november végén már naponta elfolyt 1L szervó olaj. Nekem a kormányművet kellett cserélni. 18.000 Ft-ért kitudtam fogni egy nagyon jó állapotú kormányművet.
Sziasztok!Xsara 2-es 1.6 benzines(2001-es)valakinek volt már olajszivárgás a kormányszervótartálynál(szívattyúnál)Esetleg valakinek cseréltek már szívattyút?Ára mennyi volt?
Ismeri valaki az EBC fékeket? Aktuális lesz a betét és tárcsa csere azért dilemmákbe ütközök folyamatosan a tárcsa és betét kombinációt illetően. ATE tárcsát néha istenítik néhol lehúzzák. Brembonak az utcaija nem a legjobb. Fékbetét inkább Ferodo.
Ezek mind megvoltak már, váltóolajat a kuplunggal együtt cserélték, fékolajat a fékrásegítő cseréjekor, hűtővizet meg mikor elrepedt egy vízcső (mert hogy ez is volt... Igen sokat szoptam a kocsival anno az első fél évben, ezért is kérdeztem itt, hogy még mik jöhetnek elő).
Nálam működik az autó és gond nélkül indul viszont nyekken egyet minden indításnál. Olyan hangja van, mint mikor egy ventilátor lapját beleér valamibe.
Szóba jöhetnek a gyertyák, ha már megfutották a 30-40 ezret. A hűtőközeg cserét 2 évenként ajánlják. Váltóolajat is cserélnék, ha még nem volt és fékolajat, ha túllépte a 60 ezret. Tömítések cseréjével nem kell foglalkozni, míg nincs velük probléma. Kuplung, ha nem fog nagyon fent és nincs fémes hang a váltóból ha alapjáraton felengeded a pedált, azt is hagyni kell.
Ja és akkor már csinálnék egy fojtószelep, MAP szenzor tisztítást is.
Még 2 hónap és eléri a kocsim (II, 1.6 16V Sx), a 200.000 km-t. Szeretném meglepni majd egy olaj + mindenféle szűrőcserével, de hogy ő ne lepjen meg engem, szerintetek mi az amit meg kéne nézetni rajta? Kuplung, generátor, gyertyák, hátsóhíd már volt cserélve, de a motorban komolyabb beavatkozás még nem történt. Érdemes pl. egy hengerfejtömítést cserélni, vagy valami ilyesmi?
Különösebb probléma jelenleg nincs vele amúgy, bírja egyelőre a napi 150km autópályázást 120-140 között. Fogyi 7 körül stagnál, klímával.
Szeretném még legalább 1-2 évig, tehát 40-50.000 km-ig használni.