Keresés

Részletes keresés

csbocsi Creative Commons License 2011.03.29 0 0 86944

Sziasztok!

Megfogadtam a tanácsot és elmentem a Stihlboltba adaptert venni a laphoz.

Amint a képen látható, meg is kaptam a nagybonyolultságú alkatrészt baráti áron 300 ft-ért. Egyébként 500 lett volna listaáron! Amennyiben 30 forintot kérnek érte, akkor azt mondom: Találtam egy Stihl alkatrészt amin 800 % haszon van.

A 300 forintra inkább nem mondok semmit!

Végül is jó lett. Így néz ki:

Azért fényképeztem itt ,mert ebben a sarokban van a legnagyobb rend.

Előzmény: Deskó74 (86941)
pintérjani Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86943

Azt a hétszentségit!Jó egy kupac lett!

Előzmény: kod1111 (86922)
srécike Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86942

De a Husqvarna tulajok legalább tudnak egy lábon állva vágni. Te orraesnél a DT súlyától.... :-)))))))))

Előzmény: Deskó74 (86941)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86941

Hogy ezek a Husi tulajok milyen találékonyak....:-)))

De hát nem is csoda,hogy nem telt bakra amilyen drága volt az a fűrész.....:-)))

 

Husi és fazék már volt .......most  Husi és furik......:-)))))))))))

 

sültkrumpli original Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86940

Sziasztok!

 

Pár hete írtam itt a fórumon egy SOLO Multimot kisgéppel kapcsolatban. Sikerült kicserélnem benne a csöveket, a karbit is kipucoltam. ( Membránokat nem cseréltem. ) 7 évnyi állás után beindúlt. A karbi beállításait viszont nem tudom eltalálni. Hidegen muszáj nyitni egy kicsit az alapjárati tűn, mert anélkül nem lehet elindítani, így az elején magasabban pörög. Ha bemelegszik és visszaállítom utána szépen megy és leállítás után simán indul. ( Én arra gondolok, hogy ki kellett volna cserélnem azokat a membránokat....)

Viszont van egy nagyobb problémám: Mivel előttem valaki már szétbontotta ezt a gépet az illető nem rakott bele vissza minden alkatrészt, van aminek csak a helye van ott.

A berántó zsinórom állandóan elszakad. Neten találtam robbantott ábrát, de azon nincs rajta a gépnek azon oldala, ahol a berántó van. Hiányzik egy pici alkatrész, ami vezeti a kötelet, illetve védi is azt, nehogy hozzáérjen a lendítőkerékhez. Ezt kellene pótolnom és nagyon fasza kis gép lehetne megint.

 

Más:

 

A gyertyát milyen időközönként kell cserélni?

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86939

 ,,

sok okosságot megtud itt az ember és közben

ateistává és USA gyűlölővé is válik észrevétlen.....;-)"

 

 

Nana vigyázz csak ez már felér egy burkolt kommenistázással ... :-)))))))

Előzmény: Deskó74 (86934)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86938

:-)))

Jó...mindenképp megszívlelem a tanácsod....:-))

Előzmény: Gypsy56 (86937)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86937

Azért ezt az akác dolgot gondold végig. Kérdezd meg kedvenc stihlesedet, hátha fogalkozik kölcsönzéssel is. Az legalább bírja .

Előzmény: Deskó74 (86933)
LandCruiser Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86936

Én úgy szoktam eltenni, hogy kevés olaj a gyertya helyére, és megrángatom, aztán néha mikor eszembe jut megrángatom. Szerintem ettől beolajozódik amennyire kell, és nem kap párát.

Előzmény: Deskó74 (86935)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86935

De elméletileg elég az is,ha kihúzott szivatóval tezsem el,nem...???

Igaz,nem légmentes a zárás,de az is valami....

Előzmény: Gypsy56 (86932)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86934

Jó ötlet,köszi....

Ezt a papírgalacsinos dolgot még soha sem hallottam....

 

Érdemes ide járni,olvasgatni....olyan sok okosságot megtud itt az ember és közben

ateistává és USA gyűlölővé is válik észrevétlen.....;-)

De nem baj....jól van ez így...:-))))))

Előzmény: Gypsy56 (86932)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86933

Én ma "téliesítettem" a Tanakát....ennek apropóján jutott ez eszembe.

Jelen állás szerint a DT-nek még lesz ebben a szezonban egy testhezálló feladata,gyönyörű 40-50cm-es ősszel kitermelt akác méterfák személyében....aztán megy Ő is aludni őszig és

jöhet a kaszás szezon....:-)

Előzmény: LandCruiser (86929)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86932

Szerintem az a kirájj, ha légszűrő kiszed, helyére egy olajos papírgalacsin. Aztán felső holtpont .

Előzmény: Deskó74 (86930)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86931

Aha. Köszi.

Előzmény: Törölt nick (86925)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86930

Aha....értelek.

Előzmény: Gypsy56 (86927)
LandCruiser Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86929

Én is beindítom már a jószágot, hátha beindul még így 3 hónap állás után.... :)

Előzmény: LandCruiser (86928)
LandCruiser Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86928

Gondolom így nem tud bejutni a pára, ami nedvességet csinálhat.

Előzmény: Gypsy56 (86927)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86927

Szerintem a felső holtpont ELŐTT. Amikor a szívó, és kipufi nyílást lezárja a dugó .

Előzmény: Deskó74 (86926)
Deskó74 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86926

Visszakanyarodva a tropic jellegéhez,úgy emlékszem régebben volt szó arról,hogy

a téliesítés folyamatában a hengertérbe öntött minimális 2T olaj művelet után,

az sem mindegy hogy a dugó milyen állásban van hagyva.

Valamilyen Stihl dokumentum még említi is,hogy milyen ponton hagyva a

legszerencsésebb,úgy értem aló vagy felső holtponton...

Nem emlékszik valaki,hogy is van ez...???

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86925

Az MTD olajpumpáját, folyamatosan meghajtja a motor főtengelye alapjáraton, mert egy fém gyűrűkerék van a főtengelyen azt hajtja meg az olajpumpát, míg a kínai gépé kuplung lehajtásos ún. ökológiai olajszivatyús, azaz az olajpumpát meghajtó kereket a kuplungharang hajtja meg ami ugye csak fordulaton pörög alapjáraton nem forog tehát nem hajtja meg az olajpumpát sem.....

 

 

MTD olajpumpa

 

A képen jól látszik a fém gyűrű ami a főtengelyre szorulva folyamatosan meghajtja a pumpát.

 

 

 

Kínai olajszivattyú meghajtó tárcsa

 

 

A fekete bóritás alatt van az olajpumpa amit a képen látható fehér műanyag tárcsa hajt meg, a képen látszik a fogazott kialakítása a tárcsának amibe a kuplungharang bordázata pontosan belekapaszkodik és meghajtja. így csak fordulaton dolgozik az olajpumpa..

 

Előzmény: Blue_Sky_007 (86919)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86924

Köszi, legalább nem kellett szétkapnom, hogy ezt megtudjam.

Akkor még inkább a praktis gép a nyerő. Most még.

Előzmény: Gypsy56 (86920)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86923

Azért olajoz az mtd mert anak nem a röpsúlyára van kötve  hanem a főtengelyre és ha jár a gép a kor hajtcsa olajszivatyút is remélem érthető

Előzmény: Blue_Sky_007 (86919)
kod1111 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86922

Mára már megoldodott a dolog, jött a fűrészes ember, szalagfűrész és 66-os kombinációval megoldotta a dolgot, 4 óra alatt. Azt is hozzá tette, hogy kb. 140q lehet a tömeg, 4-en voltunk.

             

 

          

Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86921

Ha csak az nem .  :-)))))

Előzmény: Törölt nick (86918)
Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86920

Más. Az egyiken a főtengelyről direktben van hajtva a szivattyú, a másikon meg a kuplung után .

Előzmény: Blue_Sky_007 (86919)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86919

Mitől van az, hogy az MTD-ből már alapjáraton is jön a láncolaj, míg a Budgetből csak ha vágok, és letéve nincs alatta folt (pedig majdnem teljesen nyitva az alsó adagoló csavar)?

 

Más technikát használ a két gép? Vagy szimplán szar az MTD?

Előzmény: Blue_Sky_007 (86917)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86918

Hiába jó  a marketingjük...  :-))))

Előzmény: Gypsy56 (86916)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86917

Ma összehasonlítottam az MTD GCS 46/40 és a praktis Budget BKS1700-as gépet. Ha már itt vannak.

 

Hát ég és föld a két gyári lappal és lánccal szerelve a cucc.

A Budget mint kés a vajban úgy viszi a 35-ös tölgyet a 0,325 -ös oregon lánccal, mig az MTD igen csak vonakodik a 3/8-ossal. Az MTD-nek viszont szebben jár a motorja és finomabb hangja van.

 

Ha most megkérdezné valaki akkor a praktist ajánlanám.

 

Persze még kezdő vagyok és nem ismerem az összes típust. Előtte az AL-KO-m volt, annál nagyságrendekkel jobbak (erősebbek) ezek.

Gypsy56 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86916

Hát...   biztosan nem is volt ilyen. Hülyéskedsz ? A demokrácia országában ?  :-DDDDDDDD

Előzmény: Törölt nick (86915)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 86915

Az se volt gyenge mikor írtad hogy egy tag kiment az USA-ba, a siker hazájába, majd elkezdett dolgozni az építőiparban, szorgalmas és jó melós volt, sokkal gyorsabban haladt a munkákkal mint a többi melós ezért jobban megfizették és szívesebben vitték melóba, majd az amcsi melósok hálából úgy elagyabugyálták hogy korházba került és örült hogy túlélte az esetet stb-stb....

Ez is egy siker sztori lett majdnem.... 

 

Előzmény: Gypsy56 (86914)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!