a meetinget és is supportálom. Beikszelgetjuk a katalógusba, hogy mit szeretnénk és utána stílusosan kiküldünk egy Avia-t a cuccokért. :))
Egyébként én is fontolgatom, hogy a 16"-os Style felnieimet lecserélem, mert annyira nem vagyok elájúlva tőle. Annak idején a 6,5Jx16" Ride-al akartam rendelni az autót, de az sajnos csak a 4x4-hez opció. Most azon gondolkozom, hogy berántatok a szlovákokkal egy ilyen szettet, mert az enyémre már lenne vevőm. De csodálkozom az L&K 16"-os áron, mert itthon a 15-ös Tritonra, ami az Elegance-al szériában jön 47.500 HUF-ot mondtak. Lehet, hogy csak szervíz soron ilyen k**va drága?
feri60,
szerintem is várjuk meg a többiek igényét és egyszerre rendeljünk, mert egyéb esetben szépen csendben megőrülnek tőlünk.
stevie wonder:
Topictalálka jó 5let, benne vagyok. Nem kéne esetleg bevonni a dologba valami márkakereskedőt is?
Még nem tudom, miért, de hátha jó sülne ki belőle.
Egy új tanulmányautó a Skodától. Tud vki csehül, hogy leforditaná a szöveget?
Amit megértettem, hogy a német Bockelmann cég tervezte. A Renault Kangoo ellenfelének szánják...
Szerintem napokon belul kellene egy topiktalalkozot tartani. Az alabb emlitett szlovak boltbol kuldenek nekem katalogusokat es arjegyzekeket -- össze kene tehat jonnunk es esetleg kozosen rendelni ezt-azt. Favorit, Felicia es Fabia katalogusok is jonnek, ha igaz, nem csak Octavia. Az arakrol egyelore nem sokat tudni, de a 16-os felnimre 5600 SKK volt az ajanlat, tehat kb 34e forint. Ez gyakorlatilag forintra megegyezik a PoHu araval, csakhogy a PoHu tartozek-listaja igen-igen szegenyes. Ugyhogy a felnit lehet hogy itthon veszem meg, de a tobbiert erdemes lehet kimenni.
Szoval: ha megjottek a prosik, indulhat a topiktalalkozo szervezese! :-)
nem megyunk at Szlovakiaba egyutt csecsebecsekert? Mehetunk Vwmania shopjaba is, de tegnap en is kaptam egy tippet. A bolt Komarnotol nehany kilometerre van, es katalogusbol lehet rendelni. Nekem ma mondanak arat a 16-os L&K felnire.
Ehh, igazi skodas focvagen mocit max. dizel rakat a skodajaba, de ha 1.4-rol van szo, akkor az 1397ccm rulez, 1390ccm meg nem rulez. (akinek ilyen van, bocsi, meg se hallja, csak skodas elvakultsag :))
Nem tesz semmit, egyszeruen tobbet rendeltek rendszamot annal az irodanal, ahol a tiedet csinaltak, mint amit ki is tudtak adni (rosszul felmert igenyek, oda nem figyeles, hirtelen forgalom visszaeses, akarmi miatt is lehetett)
ha megy az ablaktorlo, es hatramenetbe kapcsolsz, o nagyon okosan letorli a hatso ablakot
Na en idaig meg nem jutottam el:) Csak a szerdai esoben kerestem, hogy egyaltalan hol van a hatso ablaktorlo?:) A Suziban kulon gomb volt.
Egyebkent ma meg vissza Fater az autoval a szervizbe. Egyreszt a radio miatt. Masreszt viszont... nem akartam hinni a fulemnek, amikor tegnap felhivtak a markakereskedesbol: a forgalmiban rossz az alvazszam meg a motorszam!!! Valszinuleg osszekevertek a vampapirokat, ugyhogy meg a forgalmit is kicserelik...
Udv ckoomac, neked is elmenyekben gazdag autozast kivanok!:)
Kösz a segítséget!
Neked biztosan távirányítós a központi zár, így nem gáz a dolog. Nekem viszont nem, ezért igyekszem megcsináltatni a jobb oldali zárat, nehogy a csomagtartón kelljen bemásznom :-)))
A nyikorgás tényleg kissé fémesnek tűnik. Várok még vele, hátha abbahagyja, de ha nem, akkor megemlítem a szervízben a zár szerelésekor. Így viszont gondolom jóval hosszabb lesz a szerelési idő :-(
A hifi atrakasa nalunk is elmaradt egyelore, majd holnap reggel visszamegyek.
Az elmeny: nos, a vege fele kozoltem a sraccal, hogy ezt a kettot meg alairom, de a tobbiert mar kulon dijat fogok felszamitani! :o) Ennyi papirt, meg jo, hogy kombi! :) Volt meg uzembehelyezes kifizetese, aztan az atado kiallt a szalonbol, ott atadta a kulcsokat, hoztak a pezsgot meg a viragot, es ennyi. Irany az elso benzinkut + egesz este csavi: ha keresztezodes jott, eldontottuk, merre menjunk. A kanyarokat szereti, a lampai brutalisak, nagyon tetszik, hogy esszel oldottak meg a kodlampat: kapcsolhato mar helyzetjelzohoz is + kapcsolhato csak az elso, a hatso nelkul. Mintha en csinaltam volna hazilag, csak a kivitelezes igenyesebb! :) Ami meg ma reggel feltunt az esoben, hogy ha megy az ablaktorlo, es hatramenetbe kapcsolsz, o nagyon okosan letorli a hatso ablakot. Pont, mint az uj Corsaban (jujj, mit irtam :)
Nekem 7 km volt benne. Volt pezsgo meg kis csokor virag. Meg hepinessz meg egesz este autokazas! :)
Ami megszokasra var, az a viszonylag visszajelzes nelkul mukodo kuplung, a meg "jaratos" fek, es persze az elektronyos gazpedal. KITT ;) az elso meresek szerint olyan 7,2 koruli atlagfogyit mond.
Nekem valami nem stimmel, a gép vagy nem alap (Classic), vagy nem 100 lóerős 1.6-os (vagy kombi). Az alap-Octaviát csak 1.6/75LE és 1.9SDi/68LE motorokkal adják. Nézz utána, mielőtt atejtenek (az oldalindex környékén van a felszereltség jelzése, de van biztosabb megoldás is: ha hátul manuális az ablak (és limuzin), akkor csak 75 lovas lehet, ha elektromos, akkor ez is és az is.
Ha viszont fapad 75, akkor nem biztos, hogy annyira jó az ára. Ha Ambiente/100LE, akkor jó.
Tudsz direkt vásárolni az EuRent-től? (vagy a Porsche Hung-tól?) Ekkora az árrésük (akkor már értem miért lehet alkudozni - ott is)
Milyen tip. autót veszel pontosan? (mert az ár korrektnek tűnik, csak a leírásodból nem derül ki, hogy mi van benne)