Keresés

Részletes keresés

1190 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 284

03-12,12-86 @25

03-31,03-70 @25

00-67,02-00,02-05 @75

14-01 @124

00-62,02-13,03-14,03-28,03-54,03-73,15-23 @96

08-63,08-65,08-76,08-06,08-02,17-76,17-83,08-41,11-97,11-85,11-86 @96-96A

05-56,05-63,05-65 @130

04-81 @173

04-55,08-20 @20

01-38 @177

19-62 @122

 

BPI-964 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 283

 

 

4:                    06-58

25A:                03-68

31:                  18-17

32:                  17-95, FKU-946

44:                  00-03

44A:                00-07, 00-20

45:                  17-20, 18-09

77:                  00-75

105:                07-55, 07-59

130:                05-65

131:                00-60

144:                00-92, 01-59, 06-03

144:                00-01, 18-31, 19-64

192:                01-06

 

 

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.03 0 0 282

Érdekes a 15-ös mai kiadása: előkerült 10-38 és 10-57 is.

Előzmény: EcoLife AP2000 (279)
SAZ22 Creative Commons License 2007.06.03 0 0 281
2007.06.03., vasárnap

8: BPI-309, BPI-310, BPI-331, BPI-337, BPI-354
12: BPI-064
40: BPI-027, BPI-063, BPI-069
102: BPO-720, BPO-721
105: BPO-722, BPO-724, BPO-725, BPO-755
112: BPO-506, BPO-508, BPO-509, BPO-517, BPO-721

07-21 a 102-esen és 112-esen is előfordult ma...
BPI-968 Creative Commons License 2007.06.03 0 0 280

Délután:

31:    12-52

44:    01-08

44A:  12-03

45:    15-23

76:    00-50, 03-52, 12-55

92:    01-74, 01-78

144:  00-66, 01-50, 02-58

 

troli pótló:

74A:  01-83

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.03 0 0 279
4: 10-44, 10-49, 10-51, 10-56
15: 10-19*, 10-37, 10-38*, 10-40, 10-58 (*= Ezek felbukkanak itt, de el is tűntek...)
26: 10-46, 10-55
32: FKU-938
75T: 203
86: FKU-909
Tesco-Újpest: 03-57
BPI-968 Creative Commons License 2007.06.03 0 0 278
92:  01-72, 01-76
SAZ22 Creative Commons License 2007.06.02 0 0 277
Délelőtt a Moszkván jártam (persze esernyő nélkül :-)), aztán a felhőszakadás kezdetén csak a gyors 21-es megállójáig jutottam, ahol jó 40 percet kellett várni, hogy elálljon a zivatar. Ekkor láttam a sok 10-es, ill. a 21 és 90-es vonali kocsikat...

Eső után aztán kis pesti kiruccanás, mégpedig a 11-42-es "gazdagréti" kocsival a 4V-n...
Előzmény: EcoLife AP2000 (276)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.02 0 0 276
Szép adag...
Jó hír, hogy 11-45 újra köztünk van!
10-50 rendesen kóricál mostanában... szívesen kifogtam volna a várban:))
Előzmény: SAZ22 (272)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.02 0 0 275

4V: 04-27, 11-41, 08-60

6: 08-49, 08-78

6V: 11-24, 19-01, 19-31

11: 07-82

15: 10-32, 10-37, 10-38, 10-66

18: 08-69, 11-91

26: 10-41, 10-49, 10-55

34: 08-40

42: 08-58

49: 06-01

56gy: 07-38, 07-39, 07-51

57: 06-64

60: FKU-914

64: 06-65

64/164: 03-58

75T: 203

79T: 220

86: FKU-909

91: 07-32, 07-47

106: FKU-924

137: 06-51

257: 06-57, 06-62

SAZ22 Creative Commons License 2007.06.02 0 0 274
2007.06.02., szombat

4V: BPI-140, BPI-141, BPI-142, BPI-980, BPO-427, BPO-437, BPO-451, BPO-459
6: BPO-847
6V: BPI-124, BPI-132, BPI-155, BPI-164, BPI-171, BPI-901, BPI-907, BPI-932, BPI-957, BPI-955, BPO-549, BPO-558, BPO-574
7GY: BPO-482
8: BPI-309, BPI-310, BPI-331, BPI-333, BPI-337
10: BPI-389, BPI-393, BPI-402, BPI-405, BPI-411, BPI-419, BPI-420
12: BPI-040
21: BPI-357, BPI-361, BPI-362, BPI-363, BPI-373, BPI-376, BPI-377
22: BPO-703, BPO-708
26: BPI-042, BPI-047
27: BPI-403, BPI-414
40: BPI-034, BPI-035, BPI-063, BPI-365
49: BPO-316
53: BPI-328
90: BPI-356, BPI-358, BPI-371
105: BPO-725
128: BPI-335
139GY: FJX-222, FLR-706
153GY: BPI-065, BPI-067, BPI-068, BPI-069
156: BPI-060
158: BPI-353
173GY: BPO-436
Dr.V.ker. Creative Commons License 2007.06.01 0 0 273

Hello!

Nem,utoljára tavaly láttam.

Mai nap:

18/18A:08-40,08-54,08-68,08-69,11-91,18-53

42:FKU-919

60:08-06,18-20,FKU-918

137:03-56,06-44,06-51,12-67

Előzmény: BPI-968 (264)
SAZ22 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 272
Akkor zúdítanám a mai adagot...:-):

4: BPI-028
4GY: BPO-308, BPO-358
5: BPI-007, BPI-017, BPI-020, BPI-023, BPI-055, BPI-056
8: BPI-309, BPI-310, BPI-331, BPI-332, BPI-333, BPI-337, BPI-343, BPI-354, BPO-513
9: FJX-206
10 (ex VÁR): BPI-393, BPI-405
12: BPI-036, BPI-040, BPI-206 (BPI-024 helyett?)
15: BPI-025, BPI-038
16: BPI-015, BPI-050
18-47V: BPI-140, BPI-814, BPI-976, BPI-993, BPO-028, BPO-843, JOY-217, JOY-220, JOY-221, JOY-222, JOY-223
21GY: BPI-371
22: BPI-350, BPO-705, BPO-713, BPO-718, BPO-726, BPO-733, BPO-753, BPO-773
22GY: BPO-708, BPO-712
27: BPI-419
28: BPI-323, BPI-355, BPI-368, BPI-379
29: BPO-765, BPO-767, BPO-769, BPO-775
40: BPI-027, BPI-035, BPI-053
40GY: BPI-283
49: BPO-315, BPO-316, BPO-601, BPO-602
53: BPI-330, BPI-334, BPI-336, BPI-353
56GY: BPO-738, BPO-739, BPO-740
72: BPI-145
73: FKU-928
78: BPI-005, BPI-049, BPI-052
83V: KAZ-051
90: BPI-357, BPI-380
102: BPO-506
105: BPO-763, BPO-774
112: BPI-346, BPO-504, BPO-517
128: BPI-378, BPI-383
139GY: BPI-137, BPI-142, BPI-147, BPI-150, BPI-162, BPI-178
140E: BPI-298
153GY: BPI-064, BPI-065, BPI-067, BPI-069
156: BPI-059, BPI-060, BPI-372 (17:15, MOSZKVA TÉR)
239GY: BPI-159
ÚJBUDA: BPI-266
KFKI KÜLÖNJÁRAT: BPI-372 (15:30, BAH)

Ma látott, lerobbant kocsik (vészvillogtak rendesen):

08:45, 12 - Budafoki út : BPI-024
17:45, 18-47V - Deák F. tér : BP0-843
18:15, G - Móricz Zs. körtér : BPI-010
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 271
Na mostmár tényleg jó lenne tudni, hogy hol is: 4?, 12?, 78? esetleg 153gy? Minden 5letre nyitott vagyok...
Előzmény: BPI-208 (270)
BPI-208 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 270
Elég ebből a rögeszmé(d)ből, hogy itt firkálják össze a buszokat. Meg lehet nézni a (1)40gy/e 260-asait, meg a 88-as Citaro-it, alig van rajtuk firka, meg "szétverve" sincsenek és ők nem igazán szoktak másfele közlekedni, ellentétben a 40-es 412-eseivel... Erre jó példa, hogy 02-63 végre feltűnt 40-esen a hosszú pihenője után(firka mentesen), ekkoriban jött egy knorrozás (40-esen), ezzel megint eltűnt innen, majd miután kövi héten visszajött a helyére, már szarrá volt firkálva. Úgyhogy erről ennyit.
Előzmény: EcoLife AP2000 (254)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 269

6: 08-37, 08-43, 08-45, 08-54, 08-78, 11-85, 11-89, 11-93, 11-94, 17-08
15: 10-25, 10-29, 10-31, 10-32, 10-37, 10-38, 10-54, 10-57, 10-58
26: 10-11, 10-12, 10-14, 10-46 (mielőtt nagy csodálkozás törne ki: Knorroznak:))
29: 07-65, 07-68
60: 00-15, 08-06, 08-61, 08-72, FKU-901, FKU-902
65: 07-55
79T: 228, 262
86: FKU-903, FKU-909, FKU-911, FKU-912, FKU-915
91: 07-15, 07-29, 07-32, 07-35, 07-36
133: 07-31, 07-42, 07-50

165: 03-60, 06-53
191: 13-86, 14-01, 07-36

City-busz: 06-00

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 268
Sőt, mitöbb a 07-31 és a 07-42 is! (De ez nem a "BKV buszairól általában - Társtopic", ahova nem írunk ilyeneket:))
Előzmény: BTKmániás (266)
BPI-968 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 267

32:    19-84, 19-90

44:    00-04, 00-05, 19-96

44A:  00-07, 18-33, 19-98

45     17-20, 17-67

67:    02-50, 02-54, 02-60, 02-64

76:    00-39, 00-42, 00-46, 00-52, 00-63, 01-48, 01-68, 01-83, 03-54, 16-33

77:    01-44

92:    01-45, 01-74

168:  01-70

Expo: 00-49, 00-92

BTKmániás Creative Commons License 2007.06.01 0 0 266
O750 állandó kocsi a 133-ason.
Előzmény: EcoLife AP2000 (263)
BPI-964 Creative Commons License 2007.06.01 0 0 265

 

 

A mai termés:

 

7                   FJX-190

7                   11-80

31                 00-25, 18-31, 19-78

32                 18-15, FJX-203, FKU-930, FKU-934

44A               18-32

45                 17-20, 17-95, 19-69

73                 FJX-198

144               01-59, 06-03, 12-71

144               00-03, 19-61, 19-64

173               04-29, 04-59

192               01-35

BPI-968 Creative Commons License 2007.05.31 0 0 264

Szia!

Óbudáról szoktál tudósítani. Nem tudsz valamit a 06-99-ről?

Előzmény: Dr.V.ker. (262)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.05.31 0 0 263
15: 10-29, 10-31, 10-32, 10-33, 10-36, 10-37, 10-40, 10-54, 10-58
76T: 601, 920, 972
79T: 228, 262
133: 07-31, 07-42, 07-50
Dr.V.ker. Creative Commons License 2007.05.31 0 0 262

Üdv!

Ma:

18/18A:08-32,08-68,11-91,18-48,18-53

42:08-32,08-69,FKU-917

60:08-61,18-05

137:03-17,06-44,12-67

BPI-968 Creative Commons License 2007.05.31 0 0 261

Délutáni kiegészítés:

45:  19-61

76:  00-64, 01-26, 03-24

92:  01-74

BPI-968 Creative Commons License 2007.05.31 0 0 260

Ma reggel:

5:      10-42

22:    13-50

32:    19-90, FKU-946

44:    00-04, 19-98

44A:  00-07, 00-09, 00-23, 18-32, 19-96

45:    17-67, 17-95, 19-75

61:    19-06

61:    19-58

61E:  19-34, 19-40, 19-44

67:    02-56, 02-57, 02-59, 02-64

76:    00-46, 00-49, 00-50, 00-52, 01-32, 01-62, 01-63, 01-84, 12-27, 12-55, 16-33

77:    00-70

85:    FLR-737

85:    17-82

92:    01-22

156:  10-46

168:  01-10, 01-65

176:  13-84

Expo: 12-53

Rákoskert: 01-25

SAZ22 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 259
Hálás köszönetem!

Egyáltalán nem baj, hogy megírtad ezt az összeállítást, legalább egy kicsit jobban képben tudunk, ill. tudok lenni a kelenföldi 412-esekkel kapcsolatosan...:-). Úgyhogy semmi baj és semmi megróvás :-)!!!
Előzmény: EcoLife AP2000 (257)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 258

A 40-es vonal olyan, hogy sosem elég rá az a 6 BKVPlusz-os gép, és másokat is bevonnak (egyszer jártam arra és kifogtam a mindennapi 10-25-öt), de pont a 10-50-et... Klf. legjobb, legszebb, legújabb gépe...

Előzmény: SAZ22 (256)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 257

Most perverz leszek, megírom a hozzávetőleges klf-412 parkot kocsikra bontva:

10-05: 5, 78
10-06: 5, 78
10-07: 78
10-08: 5, 78
10-09: 5, 78
10-10: 78
10-11: 5, 78
10-12: 78
10-13: 78
10-14: 78
10-15: 5, 78
10-16: 5
10-17: 5
10-18: 40
10-19: 5
10-20: 5
10-21: 5
10-22: 40
10-23: 5
10-24: 12
10-25: 12, 15
10-26: futó (12, 15 gyakrabban)

10-27: 12, 15

10-28: 12, 15

10-29: futó

10-30: 40

10-31: 15

10-32: 15

10-33: 12, 15

10-34: 40

10-35: 40

10-36: futó

10-37: 15

10-38: 15

10-39: 15 //fél éve eltűnt

10-40: futó

10-41: 4, 26

10-42: 4

10-43: 4

10-44: 4, 26

10-45: selejt :((

10-46: 4, 26

10-47: 4, 26

10-48: 26

10-49: 4

10-50: 4, 26

10-51: 4, 26

10-52: 4

10-53: 156

10-54: 15, 16

10-55: 16 (de nem ritka a 15-ösön sem)

10-56: 16, 26

10-57: 16

10-58: 16 (mostanában állandó 15s)

10-59: 156

10-60: 156

10-61: 156

10-62: 156

10-63: 40, 153

10-64: 40, 153

10-65: 153

10-66: futó

10-67: 153

10-68: 153

10-69: 153

02-63: 40

 

BKVPlusz-os kocsik. Futóként jelölt kocsik, amelynek nincs állandó vonala.

Persze minden nap vannak "különlegességek". (Ilyet többet [talán] nem csinálok:-))

Előzmény: SAZ22 (256)
SAZ22 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 256
Pedig igaz! Én is meglepődtem, kb. 13:45-kor láttam 10-50-et a Villányin, éppen jött be Budaörsről...

Tegnap meg a másik furcsaság volt: 10-14-es kint volt Gazdagréten (a 153-ast csinálta délután)! Márpedig én úgy tapasztaltam, hogy a gazdagréti sorozat a 10-63...10-69 kocsikból áll. Kivételt képez a 10-66, mert azt sokféle vonalon látni...:-)!
Előzmény: EcoLife AP2000 (254)
BPI-968 Creative Commons License 2007.05.30 0 0 255

20:    04-60, 04-74, 04-77

24:    01-86

30:    00-59, KTK-391,392,396,397,403

31:    19-78, 19-86, 19-92

32:    00-29, 19-73, 19-84, FKU-931,939

44:    00-04, 17-42, 17-67

44A:  00-05, 00-07, 19-66

45:    00-25, 17-20, 17-95, 18-01, 18-15, 19-91

67V:  04-68, 04-79, 04-37!

70:    03-55

76:    00-38, 00-42, 00-50, 00-51, 01-05, 02-09, 12-55

77:    01-37

92:    00-52, 01-22, 01-47

131:  12-35

144:  00-66, 06-03

144:  00-01, 19-64

Pólus: 00-56, 16-06

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!